Ik vond het alledrie de keren enorm meevallen en dat met alleen een Diclofenac en een oxazepammetje.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:06 schreef dobbey het volgende:
Ik ben nu bezig om me voor te bereiden op 4 grote hobbels.... De 1e is de punctie, ik ben er echt mega benauwd voormaar goed wie de spuit zet zal het plukken moeten ondergaan
![]()
Kijk dat zijn de betere berichten hahaha.... Ivm mijn verleden en het niet kunnen ontspannen met bepaalde dingen is er al wel besloten dat ik een of andere morfinecoctail krijg en daarnaast direct de dormicum. Ze nemen geen risico's om het eerst met alleen de morfine te proberen omdat anders de kans groot is dat het mis gaat...quote:Op zondag 6 januari 2013 10:52 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Ik vond het alledrie de keren enorm meevallen en dat met alleen een Diclofenac en een oxazepammetje.
Ik hoop dat het voor jou ook meevalt.![]()
Dank Babbel !quote:Op maandag 7 januari 2013 06:59 schreef Babbel1 het volgende:
Bedankt voor alle reacties!
Ik ga dinsdag wel naar mijn echo, vind het wel fijn om te zien dat alles daar nog steeds intact is na de operatie.. We kunnen gelukkig samen en dan kijk ik vanuit dat punt wat we gaan doen. Ik moet wel zeggen dat het bijslapen in de afgelopen 2 dagen al veel heeft geholpen om alles een beetje helder te zien.
Kleinzusje, welkom! Spannend!
Over een uur de spuit.. Succes!! Ik duim voor je!
quote:Op maandag 7 januari 2013 11:50 schreef dobbey het volgende:
Hier weer thuis.... De punctie is me heel erg meegevallen, het bericht uit Zwolle hakt er aardig in..
Ze hebben 6 follikels leeg gehaald en na 2 controles blijkt er maar 1 eicel aanwezig te zijn.. Zeer waarschijnlijk stappen ze nu over op icsi.. Morgen tussen 12 en 2 word ik gebeld of er een deling heeft plaats gevonden....
Nog wel ff een welkom voor geitje, voor nu schiet ik weer ff onder mijn steen...
Ja, ik ook inderdaad. Maar dan voor het Syndroom van WHIM (een vrij onbekende immuunstoornis).quote:Op maandag 7 januari 2013 11:20 schreef Geitje82 het volgende:
Ziekte van Huntington. Ben jij ook een PGD-er Nanuke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |