PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
2 minuten in paint, nieteens photoshop.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die gast is gewoon een uur aan het fotoshoppen geweest
Geef me je inlog + wachtwoord & antwoord op geheime vraag en ik fix het ook voor jou.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:40 schreef Vraagje100 het volgende:
Sorry dat ik alleen maar vragen stel heb laatste 2 paginas gelezen maar waarom hebben jullie nu ineens 15 miljoen coins?
100 procent?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Geef me je inlog + wachtwoord & antwoord op geheime vraag en ik fix het ook voor jou.
Gr gr
sorry dude ik dacht dat ik laatste post had, en open nooit nieuwe topic deels dus vergetenquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:40 schreef Hoogstaande het volgende:
Wtf
Als je m steelt verzin dan een nieuwe titel![]()
Mensen van het internet die anderen op internet hatenquote:
Maar is die auction nou al afgelopen? Of was dat ook een troll, dat er 15 miljoen was geboden?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
2 minuten in paint, nieteens photoshop.
Dit dus.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:40 schreef StijnDa het volgende:
Doe dan een nieuwe TT, als je er al een jat
quote:
jij hebt een dik schild.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mensen van het internet die anderen op internet hatenJe daar iets van aantrekken
Was ook een paint-shopquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar is die auction nou al afgelopen? Of was dat ook een troll, dat er 15 miljoen was geboden?
ja oke maar als ik 95 procent krijg doe ik het ook nog wel kan ik beter ff in privebericht sturen of niet? anders ziet iedereen me ww enzoquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee 95%, EA houdt 5% belasting, weet je toch.
Een beetje als jouw gehaat naar een bepaalde clubquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mensen van het internet die anderen op internet hatenJe daar iets van aantrekken
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:43 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
ja oke maar als ik 95 procent krijg doe ik het ook nog wel kan ik beter ff in privebericht sturen of niet? anders ziet iedereen me ww enzo
Ik gebruik je moeder als schild.quote:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik gebruik je moeder als schild.
Ik zou de DM's die je van mensen krijgt de aankomende minuten maar even negeren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:43 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
ja oke maar als ik 95 procent krijg doe ik het ook nog wel kan ik beter ff in privebericht sturen of niet? anders ziet iedereen me ww enzo
HET WAS EEN GRAPJE GEEF NOOIT JE WACHTWOORD AAN IEMAND DODUOquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:43 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
owoke jammer? kreeg ineens heel veel berichten binnen van andere mensen dus vertrouwde het ook al niet meer echt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
HET WAS EEN GRAPJE GEEF NOOIT JE WACHTWOORD AAN IEMAND DODUO
[ afbeelding ]
daar heb ik goede gevoelens bij.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:45 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand al uitgevonden hoe het werkt? Ik krijg een beetje FC Tampere gevoelens.
Hahaha waarom dacht ik dat dit al ging gebeuren. Zie mijn vorige post.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:46 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
owoke jammer? kreeg ineens heel veel berichten binnen van andere mensen dus vertrouwde het ook al niet meer echt.
Van wie allemaal?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:46 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
owoke jammer? kreeg ineens heel veel berichten binnen van andere mensen dus vertrouwde het ook al niet meer echt.
Ik vind het leuk dat Vitesse goed mee draait bovenin, maar voor mij is er maar één club en dat is Fenerbahcequote:
Check.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:47 schreef Vijf_voor het volgende:
Je moet een gejailbreakte ipad hebben met de app
Werkt nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Andere vraag: wat let ons om ook onze eigen coins te overbieden?
Met andere woorden: wil er iemand even bieden op mijn Gabby van 5 mil, als test?
Blijf toevoegen héquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:48 schreef Lindgren. het volgende:
Ik krijg straks na ongeveer 2 maanden mijn Laptop eindelijk terug. Kan ik eindelijk weer in bij FOK!-kladblokje met alle FUT-memes.
Waarom moet je hem terug krijgen, uitgeleend ?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:48 schreef Lindgren. het volgende:
Ik krijg straks na ongeveer 2 maanden mijn Laptop eindelijk terug. Kan ik eindelijk weer in bij FOK!-kladblokje met alle FUT-memes.
Vertel nou wie!quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:46 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
laatmaar was een slechte grap niemand stuurde een bericht allemaal eerlijke jongens hier.quote:
Je bent een slechte kloon.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:52 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
laatmaar was een slechte grap niemand stuurde een bericht allemaal eerlijke jongens hier.
En tuurlijk weet ik da ik nooit me ww en security answer moet geven.
Serieus hoe dan?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:52 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
1 grote chaos, duizenden miljoenen zijn er vandaag bijgekomen.
Een ander woord voor duizenden miljoenen is miljardenquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:52 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
1 grote chaos, duizenden miljoenen zijn er vandaag bijgekomen.
Nee, hij werd gemaakt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waarom moet je hem terug krijgen, uitgeleend ?
neuhquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
![]()
![]()
Heeft Confetti weer een nieuwe glitch?
Er zijn mensen die een Messi kopen met een bin van 5 mil, terwijl ze die 5 mil helemaal niet hebben. Speler krijgen ze, verkoper krijgt de coins...quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:55 schreef Maver24 het volgende:
Wat is dan de bedoeling ???. Wat moet je doen dan?
Nou zo iemand is makkelijk te achterhalen voor EA lijkt mij.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:56 schreef ThadCastle het volgende:
Haha het is echt. Toen straks stonden er veel van die bronze spitsen van tippeligaen club op met 15 miljoen bid. Die owner heeft nu 5 IF Ibra'sDus die heeft ff 90 mil binnengeharkt en Ibra opgekocht
Silvermarkt is nog nauwelijks aangetast.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:55 schreef StijnDa het volgende:
Ik vind dit vrij irritant eigenlijkIk wil graag een team bouwen maar de hele markt is vernaaid.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:56 schreef ThadCastle het volgende:
Haha het is echt. Toen straks stonden er veel van die bronze spitsen van tippeligaen club op met 15 miljoen bid. Die owner heeft nu 5 IF Ibra'sDus die heeft ff 90 mil binnengeharkt en Ibra opgekocht
Ik ken die spelersnaam ergens van...wel eens eerder gezien in FIFA.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:57 schreef Vijf_voor het volgende:
Er wordt bijna alleen maar geboden op spelers van themightyducks, maar die staat volgens mij nog niet in de top100
Zeker? Ik zie eigenlijk behoorlijk weinig open bids voor een fatsoenlijke prijs.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Silvermarkt is nog nauwelijks aangetast.
WTF???. Hoe kan dat nou weer.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er zijn mensen die een Messi kopen met een bin van 5 mil, terwijl ze die 5 mil helemaal niet hebben. Speler krijgen ze, verkoper krijgt de coins...
Ja kloptquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:59 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals wij ons nu voelen moeten anderen zich hebben gevoeld toen er hier werd getamperd
Ik hoop dat er bans komen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja kloptEn nu blame ik die mensen.
Lekker op tijd.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 15:58:19We're investigating issues currently affecting #FUT13 auctions. Thanks for your patience. reageer retweet
Het is daar nu 10 uur ofzo en 8 uur in vancouver dus die zullen wel wakker zijn denk ikquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ze zouden nu toch onderhand wakker moeten worden in Canada?
Ze zaten al uren over andere zaten te twitteren alsof er niets aan de hand was.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:00 schreef Lindgren. het volgende:
Lekker op tijd.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 15:58:19We're investigating issues currently affecting #FUT13 auctions. Thanks for your patience. reageer retweet
Die heb ikquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:01 schreef ThadCastle het volgende:
Voor xbox mensen kijk Aston Villa bronze GK. The situation is ook lekker bezig
waar is die knaap eigenlijk heen?quote:
Nieuw account aanmaken en Situation. noemen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die heb ikjammer dat ik niet the situation heet
Hij geeft pubers advies over vrouwen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
waar is die knaap eigenlijk heen?
Ik weet niet hoe dat moetquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nieuw account aanmaken en Situation. noemen.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hij geeft pubers advies over vrouwen.Ervaring moet gedeeld worden.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
waar is die knaap eigenlijk heen?
quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:42 schreef Rijst het volgende:
Zit je dit topic door te lezen, zie je opeens GJE daar ook
R&P / De neiging om haar te slaan
quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Die zit ov eral. Behalve hier sinds er pics van 'm in de omloop zijn.
Noob, je ziet toch dat al die andere 150 start prijs hebben? Dat is waarschijnlijk een vereiste om die glitch te kunnen doenquote:
Volgens mij liegt P4L.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:06 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb overigens nog steeds geen pics van GJE gezien. Die zijn toch in de omloop
Hij wordt toch niet verkochtquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Noob, je ziet toch dat al die andere 150 start prijs hebben? Dat is waarschijnlijk een vereiste om die glitch te kunnen doen
dik klein etc etcquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:08 schreef Johnbon het volgende:
Zijn er hier foto's geplaatst ja Rijst van GJE? Omschrijf hem eens!
Daar weet ik niks van. Hoop niet dat dat de echte rede is waarom hij hier niet meer postquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
die waren maanden geleden toch al in omloop?
Niks, wordt nietverkocht.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:07 schreef Maver24 het volgende:
Wat moet je doen dan met een speler. Geen BINs Of wat?
Dat wat Vandermar probeert is dat degene die glitchen perongeluk op die van hem bidden en niet door hebben dat het niet hun kaart is. Wat andere proberen is high rate IFs er voor meer op te zetten, met de hoop dat die glitchers IFs gaan pricefixen en daarmee hun trade profit omlaag brengen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:07 schreef Maver24 het volgende:
Wat moet je doen dan met een speler. Geen BINs Of wat?
Aan de andere kant kan je afvragen waarom ze de gamemode zo hebben gemaakt dat een Messi of Ronaldo omgerekend meer dan 100 euro waard is. In feite heb je niks maar je betaalt er goud geld voor. Komen geheid problemen van.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:06 schreef Fuszy het volgende:
Het is grappig dat FUT steeds verder verneukt wordt.
Eerst levert EA een flut product af.
Mensen hacken het door te 'tamperen'.
EA fixt dat en laat de rest op zijn beloop
EA fixt vanalles, maar het wordt alleen maar slechter.
Mensen hacken weer iets door 'dit'.
benieuwd wat er gaat komen
Hij is het niet waard maar het is maar wat de gek er voor geeft.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:09 schreef DorperTed het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan je afvragen waarom ze de gamemode zo hebben gemaakt dat een Messi of Ronaldo omgerekend meer dan 100 euro waard is. In feite heb je niks maar je betaalt er goud geld voor. Komen geheid problemen van.
Dat heb je altijd. Het is ook niet leuk als de droprate van messi en ronaldo super hoog is.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:09 schreef DorperTed het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan je afvragen waarom ze de gamemode zo hebben gemaakt dat een Messi of Ronaldo omgerekend meer dan 100 euro waard is. In feite heb je niks maar je betaalt er goud geld voor. Komen geheid problemen van.
Hoax, geen langwerpig hoofd.quote:
Juist wel, zo heb je iets om voor te sparen. Kijk naar ons, wij spelen het hele jaar door FUT. Als we teams met Messi en Ronaldo hadden na een maandje waren we er al lang mee gekapt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat heb je altijd. Het is ook niet leuk als de droprate van messi en ronaldo super hoog is.
Ze zullen er zelf ook wel niet blij mee zijn dat er coins verkocht worden.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:24 schreef BBQSausage het volgende:
Mijn lunch op de vrijdag ziet er tegenwoordig zo uit; Grote McWrap met bacon, Big tasty met bacon, twee chili chickens, en een medium milkshake om het geheel weg te drinken.
Dus zo proberen ze het. Sneaky hoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat wat Vandermar probeert is dat degene die glitchen perongeluk op die van hem bidden en niet door hebben dat het niet hun kaart is. Wat andere proberen is high rate IFs er voor meer op te zetten, met de hoop dat die glitchers IFs gaan pricefixen en daarmee hun trade profit omlaag brengen.
het gaat er meer om dat er kinderen zijn die van hun zuurverdiende geld pakjes kopen in de hoop op zo'n speler. Buiten dat. Fifa 13 zelf kost 60 euro, maar een speler binnen FUT net zo veel of meer. Die verhouding is toch scheef?quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Juist wel, zo heb je iets om voor te sparen. Kijk naar ons, wij spelen het hele jaar door FUT. Als we teams met Messi en Ronaldo hadden na een maandje waren we er al lang mee gekapt.
Ze gedogen het wel, omdat ze zo mensen die niet veel tijd in FUT willen steken langer vast kunnen houden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat heb je altijd. Het is ook niet leuk als de droprate van messi en ronaldo super hoog is.
Ze zullen er zelf ook wel niet blij mee zijn dat er coins verkocht worden.
Die was Fresh.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik snap er geen ruk meer van. Ik heb van 1 spelers alle 41212-versies op de markt. Ik zet er 1 op voor 15k, de rest (stuk of 4) voor 20k. Drie keer raden welke verkocht wordt? Juist, eentje van 20k
Dat bedoel ik ook. Als die card weight zo is ingesteld dat er veel messi's enz op de markt kwamen dan zou het voor mij al niet leuk zijn. Dan heb je in een paar maanden het 'beste' team. (is altijd nog subjectief)quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Juist wel, zo heb je iets om voor te sparen. Kijk naar ons, wij spelen het hele jaar door FUT. Als we teams met Messi en Ronaldo hadden na een maandje waren we er al lang mee gekapt.
Die waarde heeft de speler niet maar sommige mensen geven hem die waarde.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:13 schreef DorperTed het volgende:
[..]
het gaat er meer om dat er kinderen zijn die van hun zuurverdiende geld pakjes kopen in de hoop op zo'n speler. Buiten dat. Fifa 13 zelf kost 60 euro, maar een speler binnen FUT net zo veel of meer. Die verhouding is toch scheef?
Het wordt tijd voor wat teasers met jouw paint skills.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb ze gevonden en hij liegt niet.
EA bepaalt die prijs niet, sterker nog, volgens mij mag je die coins helemaal niet verkopenquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:13 schreef DorperTed het volgende:
[..]
het gaat er meer om dat er kinderen zijn die van hun zuurverdiende geld pakjes kopen in de hoop op zo'n speler. Buiten dat. Fifa 13 zelf kost 60 euro, maar een speler binnen FUT net zo veel of meer. Die verhouding is toch scheef?
Dat ontken ik ook niet maar met die opmerking ga je wel voorbij aan de realiteit. 100k in fut is 10 euro zie je overal. Op een ander forum zag ik mensen xbox live accounts verkopen met MS points, puur en alleen voor FUT. Die MS points schenen gekocht te zijn met gestolen credit card gegevens. Dit soort dingen verpesten het want voorderest is FUT een hele leuke gamemode.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die waarde heeft de speler niet maar sommige mensen geven hem die waarde.
Ja? Ik zit er nog op.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:16 schreef ThadCastle het volgende:
Haha maintenance, kut ik heb geen bids gedaan
Sterker nog, ik zat in een bidding warquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:16 schreef ThadCastle het volgende:
Haha maintenance, kut ik heb geen bids gedaan
Beter, kan ik eindelijk iets voor school gaan doenquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:18 schreef ThadCastle het volgende:
Trade pile en watch list doen het niet meer
Jammer dit, sommigen worden er gewoon afgegooid.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:19 schreef Confetti het volgende:
Ja, net 5 seconden geleden kunnen bieden![]()
Ik word zelfs overboden.
Alles is te hacken dus dit zal ook wel te gemakkelijk zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:20 schreef Maver24 het volgende:
Toch zeg ik dat dit allemaal komt door die ut apps voor iphone en dergelijke en de webapp. Veel te slimme gasten die kunnen hacken en glitchen
Je zusje is al 16 jaar plat, dus die 8 uur voor FUT moet ook wel kunnen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:21 schreef DutchSL het volgende:
Ik had erg veel boden open staan
Reus voor 4k, kom er maar in. Moet die wel nog 8 uur plat blijven
Enig realisme zou je sierenquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:21 schreef DutchSL het volgende:
Ik had erg veel boden open staan
Reus voor 4k, kom er maar in. Moet die wel nog 8 uur plat blijven
quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je zusje is al 16 jaar plat, dus die 8 uur voor FUT moet ook wel kunnen.
Hoax. Ik heb geen zusje.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
TR incoming...quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen voor je. Hoe lang had-ie nog te gaan?quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Werd er net uitgegooid na een bod van 650 op vidic.. Blijft deze staan??
Als die niet wordt overboden wel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Werd er net uitgegooid na een bod van 650 op vidic.. Blijft deze staan??
No wayquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:24 schreef Der_Rudi het volgende:
Als hij 40 min plat blijft heb ik een IF Kompany voor 16k
quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:24 schreef Der_Rudi het volgende:
Hij had nog 50 minuten te gaan..quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Als die niet wordt overboden wel.
Je vergeet even dat sommige mensen misschien nog 10 sec langer in de webapp konden blijven, met als gevolg dat je misschien met 250 bent overbodenquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:24 schreef Der_Rudi het volgende:
Bij mij ligt het aan mijn browserquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:25 schreef Lindgren. het volgende:
Raar trouwens. Ik kan er gewoon nog in maar niet naar Auction of TP.
Klopt. Ik krijg op mijn dashboard te zien dat mijn bid op Donk niet overboden isquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:25 schreef Lindgren. het volgende:
Heb ik ookquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:25 schreef Lindgren. het volgende:
Kan wel, maar zoeken kan ik niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kun je naar de watch list of trade pile zonder melding? Of zoeken op kaarten.
De coins zijn nog niet terug though...quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je vergeet even dat sommige mensen misschien nog 10 sec langer in de webapp konden blijven, met als gevolg dat je misschien met 250 bent overboden
quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:28 schreef DutchSL het volgende:
Dashboard kun je dus nog wel zien ja. Ik ben dus overboden op die Reus en ook op een IF Lewandowski van 11.5k.
Oogst zal wel mager zijn, misschien een paar Santana's en Lewandowski's voor 650.
volgensmij verlengt ea bij maintaince altijd de veilingen dit idee had ik teminste altijd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:28 schreef DutchSL het volgende:
Dashboard kun je dus nog wel zien ja. Ik ben dus overboden op die Reus en ook op een IF Lewandowski van 11.5k.
Oogst zal wel mager zijn, misschien een paar Santana's en Lewandowski's voor 650.
Ik zie niets, dus straks 30k winst op mijn Donk is de oogst. Heb verder geen auctions openstaan met lage SP's gelukkigquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:28 schreef DutchSL het volgende:
Jij hebt erg nobele ideeenquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:29 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
[..]
volgensmij verlengt ea bij maintaince altijd de veilingen dit idee had ik teminste altijd.
Nope, de tijd loopt gewoon door tijdens maintenance.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:29 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
[..]
volgensmij verlengt ea bij maintaince altijd de veilingen dit idee had ik teminste altijd.
Ik heb net gegetenquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:32 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb de foto van GJE onder mijn ctrl-v. MOET RESISTEREN.
Nog niet genoeg getrolld vandaag?quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:32 schreef Lindgren. het volgende:
DOEN DOEN DOEN.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:32 schreef Lindgren. het volgende:
Eigenlijk wel ja. Naieve mensenquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:31 schreef StijnDa het volgende:
EA naait dus ook gewoon mensen hiermee met lage startprijzen. Moeten ze toch eens wat aan gaan doen.
En je weet zeker dat het GJE is?quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zweer het op alles wat ik heb.
het is maar internetquote:
Jij bent wel een helder licht he?quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mensen zijn dus weer aan het cheaten.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/30/2116565.page
Hij werd zeker gepricefixed.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:35 schreef Jay_Snake het volgende:
12k winst gemaakt op een IF Bony, altijd nice
Je zult bedoelen dat jij een helder licht bent hequote:Op dinsdag 4 december 2012 16:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij bent wel een helder licht he?
ik heb niks beloofdquote:
Ik pak even een glaasje water. DM maarquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:35 schreef Lindgren. het volgende:
Ik nam 'm niet meer serieus sinds het moment dat ik deze foto zag. Zeker in combinatie met zijn ondertitel 'definitie van een baas' en zijn Rick Ross-UI.
Laat maarquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je zult bedoelen dat jij een helder licht bent hé. Pauper.
Had je de foto voor of na je laatste cactus ode aan hem?quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:35 schreef Lindgren. het volgende:
Ik nam 'm niet meer serieus sinds het moment dat ik deze foto zag. Zeker in combinatie met zijn ondertitel 'definitie van een baas' en zijn Rick Ross-UI.
Ik twijfel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:36 schreef poker4lifee het volgende:
het embargo is dus verbroken Lindgren.?
We kunnen opzich eerst nog kijken of we geld voor zwijgen kunnen krijgen. zZo niet YOLOquote:
Sinds gisteravond....verdere antwoorden kan ik je ook niet geven.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:37 schreef Maver24 het volgende:
Benieuwd hoelang dit weer gaat duren. Iemand ook echt een idee hoelang dit al gaande is? En het is dus xbox en ps3?. Vraag me ook af hoeveel gebruikers dit hebben gedaan met als resultaat een inflatie van coins
quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:39 schreef Lindgren. het volgende:
De ultrabaas. De man met de grote praatjes. De knul die iedereen verbetert. De knul die mensen relatieadvies geef. De knul die wel even advocaat wordt. De zogenaamde baas van dit topic. De man die mee uit eten moet tijdens Nederland - Denemarken.
*sidder*quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:39 schreef Lindgren. het volgende:
De ultrabaas. De man met de grote praatjes. De knul die iedereen verbetert. De knul die mensen relatieadvies geef. De knul die wel even advocaat wordt. De zogenaamde baas van dit topic. De man die mee uit eten moet tijdens Nederland - Denemarken.
Je kan wel gewoon spelen toch?quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
De topics zijn nu ineens weer heel snel volEn dat terwijl de web app nu down is. Dat wordt dan weer 2 dagen geen FUT
Op wiel doel je?quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:39 schreef Lindgren. het volgende:
anders doen we er beide 1quote:
Oke. Tel jij af? Ik post de duidelijke. Wel in een spoiler. Dan zien de lurkers 'm iig niet.quote:
wrm nie gewoon hier op forum posten?quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:39 schreef Gramulanion het volgende:
Kan je m ook naar mij sturen Lindgren?
k ik met de chickquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oke. Tel jij af? Ik post de duidelijke.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:42 schreef poker4lifee het volgende:
Hij ziet wel die tetten schommelen daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Bosbeetle op 04-12-2012 17:13:48 ]
Godverdommequote:Op dinsdag 4 december 2012 16:42 schreef Lindgren. het volgende:
100%. Bevestigd door hemzelf. De DM's heb ik nog.
Post die ook.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:42 schreef Lindgren. het volgende:
100%. Bevestigd door hemzelf. De DM's heb ik nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |