abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119896087
Ik werk samen met een vrouwelijke collega die godsgruwelijk irritant is. Het type brilletje, ugly betty kapsel en een overdosis betweterig gedrag. Het rustig samenwerken is allang voorbij. Voorheen werkte ik met een meid die wel het vermogen had om samen te werken met andere mensen. Deze heks is echter irritant tot op het bot.

Als ik haar alweer zie aankomen met die zelf voldane kop van haar irriteer ik mij al gruwelijk. Dan gaat ze naast mij staan en op een betweterig toontje vertelt ze onze opdracht en wat ik moet gaan doen volgens haar. Hier ontstaat de discussie al. Nou denk ik dan verstandig te zijn en de discussie te beëindigen en weg te lopen, echter achtervolgt ze mij dan. Waardoor de discussie gewoon weer verder gaat.

Met haar gedrag, uiterlijk en de capabiliteit om iemand het bloed onder de nagels te halen wil ik haar echt met liefde een vuistslag of op zijn minst een bitchslap a la kaliber vuistslag geven.

Dit frustreert dermate, mede doordat ik het uiteraard niet kan maken om haar te slaan en dit ook niet correct is. Alhoewel correct. Het zou haar gedrag eens corrigeren. Deze gedachten kan ik natuurlijk niet bij collega's of vriendin ventileren mede omdat ik dan een bad guy ben en incorrect.

Ik neem aan dat meerdere mannen dit weleens hebben.
pi_119896147
Ja ik begrijp dit wel. Je zit zeker in de zorg of in het ziekenhuis ofzo?
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
  maandag 3 december 2012 @ 21:11:41 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_119896409
Je bent dus verbaal niet tegen haar opgewassen. Misschien moet je eens kijken of je daar wat aan kunt doen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_119896540
Ja, haar een tik geven is de oplossing. ^O^ :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_119896583
Ga een tandje minder hard werken, dan heeft zij een probleem.
pi_119897022
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:07 schreef Haque het volgende:
Ja ik begrijp dit wel. Je zit zeker in de zorg of in het ziekenhuis ofzo?
Het is overigens niet zo dat alle vrouwen in deze twee branches zijn.

quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 21:11 schreef Lienekien het volgende:
Je bent dus verbaal niet tegen haar opgewassen. Misschien moet je eens kijken of je daar wat aan kunt doen.
Als iemand irriteert heeft een redelijke discussie geen zin. Argumenten worden dan met tegen tot kul argumenten bestookt.
  maandag 3 december 2012 @ 21:25:03 #7
294141 tarantism
hups in die kont
pi_119897113
quote:
vileine en correcte observatie.
pi_119897211
Doe gewoon
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_119897226
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2012 21:16 schreef TNA het volgende:
Het is de taakstraf waard.
Voor alleen een taakstraf zonder baanverlies zou ik het doen.
pi_119897285
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:27 schreef cslater41 het volgende:

[..]

Voor alleen een taakstraf zonder baanverlies zou ik het doen.
Zit het zo diep ja? :D
pi_119897365
quote:
Dat hoeft niet zo te zijn. Sommige vrouwen weten van geen ophouden, of ze nu gelijk hebben of niet.
pi_119897366
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:13 schreef trovey het volgende:
Ja, haar een tik geven is de oplossing. ^O^ :')
Dit soort reacties krijg je dus als je zoiets zegt.
pi_119897729
quote:
wat een onzin, sommige mensen zijn gewoon irritant en dat heeft geen bal te maken met opgewassen zijn tegen iemand, ook zegt hij niet dat slaan de oplossing is...
compact en kleverig.
pi_119897954
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 21:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Zit het zo diep ja? :D
Dit monster is het type dat gepest werd op school door haar gedrag en zelfs hedendaags niet begrijpt dat dit de reden is, dat ze niet geaccepteerd wordt.

Overigens blijf ik verbaal altijd netjes en niet denigrerend. Enige keer dat ik mij moeilijk kon beheersen was toen ik verbaal tegen haar uitviel. Natuurlijk kon ik dezelfde dag nog op kantoor komen omdat ze zich bedreigd voelde.
pi_119898008
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:29 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Dat hoeft niet zo te zijn. Sommige vrouwen weten van geen ophouden, of ze nu gelijk hebben of niet.
Dan zeg je: "Ik ga naar de toilet - moet je mee?". Dan houdt het geintje snel op... vrouwen kun je vrij snel zich gegeneerd laten voelen.
pi_119898033
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:41 schreef cslater41 het volgende:

[..]

Dit monster is het type dat gepest werd op school door haar gedrag en zelfs hedendaags niet begrijpt dat dit de reden is, dat ze niet geaccepteerd wordt.

Overigens blijf ik verbaal altijd netjes en niet denigrerend. Enige keer dat ik mij moeilijk kon beheersen was toen ik verbaal tegen haar uitviel. Natuurlijk kon ik dezelfde dag nog op kantoor komen omdat ze zich bedreigd voelde.
Ik voel de pijn. Dit soort wijven zijn :r
pi_119898109
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:29 schreef cslater41 het volgende:

[..]

Dit soort reacties krijg je dus als je zoiets zegt.
Je vroeg er ook om. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 3 december 2012 @ 21:45:13 #18
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_119898135
TS kan niet tegen humor/zelfspot :')
Beetje mijn posts lopen verwijderen.
  maandag 3 december 2012 @ 21:45:54 #19
9342 abraham
[Smart statement Pending]
pi_119898165
En het is natuurlijk ook mogelijk om naar de lokale vetrouwenspersoon of PZ te gaan en aan te geven waar je me zit. Waarom zouden alleen vrouwen op het werk beschermd moeten worden tegen irritante maatschappeijk onaangepaste collega's?

Zij mag best jouw grenzen respecteren. Niet alleen jouw taak om ze constant te moeten bevechten. Je hebt gewoon recht op respect!
If at first you fail, re-define your objective.
pi_119898229
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:45 schreef wickedmen het volgende:
TS kan niet tegen humor/zelfspot :')
Beetje mijn posts lopen verwijderen.
kan TS posts verwijderen?! :o
compact en kleverig.
pi_119898251
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:44 schreef trovey het volgende:

[..]

nee hoor, dat deed hij niet.
compact en kleverig.
  maandag 3 december 2012 @ 21:48:32 #22
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_119898296
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 21:36 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

wat een onzin, sommige mensen zijn gewoon irritant en dat heeft geen bal te maken met opgewassen zijn tegen iemand, ook zegt hij niet dat slaan de oplossing is...
Hoe weet jij dat? Ben je erbij geweest? Misschien zit de irritatie 'm er dus in dat het hem niet goed lukt om zijn eigen ideeën goed over het voetlicht te brengen. Kun jij wel roepen 'wat een onzin', maar dat lijkt me op weinig gebaseerd.
The love you take is equal to the love you make.
pi_119898363
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:44 schreef trovey het volgende:

[..]

Nee dit soort reacties krijg je omdat mensen snel voor de -fysiek- zwakkeren opkomen.
pi_119898385
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 21:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat? Ben je erbij geweest? Misschien zit de irritatie 'm er dus in dat het hem niet goed lukt om zijn eigen ideeën goed over het voetlicht te brengen. Kun jij wel roepen 'wat een onzin', maar dat lijkt me op weinig gebaseerd.
het is op minimaal net zoveel gebaseerd als jouw opmerking dat hij haar verbaal niet aan kan anders :')
compact en kleverig.
pi_119898514
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:45 schreef abraham het volgende:
En het is natuurlijk ook mogelijk om naar de lokale vetrouwenspersoon of PZ te gaan en aan te geven waar je me zit. Waarom zouden alleen vrouwen op het werk beschermd moeten worden tegen irritante maatschappeijk onaangepaste collega's?

Zij mag best jouw grenzen respecteren. Niet alleen jouw taak om ze constant te moeten bevechten. Je hebt gewoon recht op respect!
We staan 50/50 zij was de eerste die mij aangaf toen ze zich "bedreigd" voelde. Het staat wel genoteerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')