Het is overigens niet zo dat alle vrouwen in deze twee branches zijn.quote:Op maandag 3 december 2012 21:07 schreef Haque het volgende:
Ja ik begrijp dit wel. Je zit zeker in de zorg of in het ziekenhuis ofzo?
Als iemand irriteert heeft een redelijke discussie geen zin. Argumenten worden dan met tegen tot kul argumenten bestookt.quote:Op maandag 3 december 2012 21:11 schreef Lienekien het volgende:
Je bent dus verbaal niet tegen haar opgewassen. Misschien moet je eens kijken of je daar wat aan kunt doen.
vileine en correcte observatie.quote:Op maandag 3 december 2012 21:11 schreef Lienekien het volgende:
Je bent dus verbaal niet tegen haar opgewassen. Misschien moet je eens kijken of je daar wat aan kunt doen.
Zit het zo diep ja?quote:Op maandag 3 december 2012 21:27 schreef cslater41 het volgende:
[..]
Voor alleen een taakstraf zonder baanverlies zou ik het doen.
Dat hoeft niet zo te zijn. Sommige vrouwen weten van geen ophouden, of ze nu gelijk hebben of niet.quote:Op maandag 3 december 2012 21:11 schreef Lienekien het volgende:
Dit soort reacties krijg je dus als je zoiets zegt.quote:Op maandag 3 december 2012 21:13 schreef trovey het volgende:
Ja, haar een tik geven is de oplossing.![]()
wat een onzin, sommige mensen zijn gewoon irritant en dat heeft geen bal te maken met opgewassen zijn tegen iemand, ook zegt hij niet dat slaan de oplossing is...quote:Op maandag 3 december 2012 21:11 schreef Lienekien het volgende:
Dit monster is het type dat gepest werd op school door haar gedrag en zelfs hedendaags niet begrijpt dat dit de reden is, dat ze niet geaccepteerd wordt.quote:
Dan zeg je: "Ik ga naar de toilet - moet je mee?". Dan houdt het geintje snel op... vrouwen kun je vrij snel zich gegeneerd laten voelen.quote:Op maandag 3 december 2012 21:29 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Dat hoeft niet zo te zijn. Sommige vrouwen weten van geen ophouden, of ze nu gelijk hebben of niet.
Ik voel de pijn. Dit soort wijven zijnquote:Op maandag 3 december 2012 21:41 schreef cslater41 het volgende:
[..]
Dit monster is het type dat gepest werd op school door haar gedrag en zelfs hedendaags niet begrijpt dat dit de reden is, dat ze niet geaccepteerd wordt.
Overigens blijf ik verbaal altijd netjes en niet denigrerend. Enige keer dat ik mij moeilijk kon beheersen was toen ik verbaal tegen haar uitviel. Natuurlijk kon ik dezelfde dag nog op kantoor komen omdat ze zich bedreigd voelde.
Je vroeg er ook om.quote:Op maandag 3 december 2012 21:29 schreef cslater41 het volgende:
[..]
Dit soort reacties krijg je dus als je zoiets zegt.
kan TS posts verwijderen?!quote:Op maandag 3 december 2012 21:45 schreef wickedmen het volgende:
TS kan niet tegen humor/zelfspot![]()
Beetje mijn posts lopen verwijderen.
Hoe weet jij dat? Ben je erbij geweest? Misschien zit de irritatie 'm er dus in dat het hem niet goed lukt om zijn eigen ideeën goed over het voetlicht te brengen. Kun jij wel roepen 'wat een onzin', maar dat lijkt me op weinig gebaseerd.quote:Op maandag 3 december 2012 21:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat een onzin, sommige mensen zijn gewoon irritant en dat heeft geen bal te maken met opgewassen zijn tegen iemand, ook zegt hij niet dat slaan de oplossing is...
het is op minimaal net zoveel gebaseerd als jouw opmerking dat hij haar verbaal niet aan kan andersquote:Op maandag 3 december 2012 21:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Ben je erbij geweest? Misschien zit de irritatie 'm er dus in dat het hem niet goed lukt om zijn eigen ideeën goed over het voetlicht te brengen. Kun jij wel roepen 'wat een onzin', maar dat lijkt me op weinig gebaseerd.
We staan 50/50 zij was de eerste die mij aangaf toen ze zich "bedreigd" voelde. Het staat wel genoteerd.quote:Op maandag 3 december 2012 21:45 schreef abraham het volgende:
En het is natuurlijk ook mogelijk om naar de lokale vetrouwenspersoon of PZ te gaan en aan te geven waar je me zit. Waarom zouden alleen vrouwen op het werk beschermd moeten worden tegen irritante maatschappeijk onaangepaste collega's?
Zij mag best jouw grenzen respecteren. Niet alleen jouw taak om ze constant te moeten bevechten. Je hebt gewoon recht op respect!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |