PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Jou sla ik over straks.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:48 schreef Zhano het volgende:
Je krijgt die 15 miljoen niet...
Duh. Anders zou de hele markt crashenquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:48 schreef Zhano het volgende:
Wat je niet ziet, is er niet. Wat je wel ziet is er wel. Alles is visueelquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet dat ik het je niet gun, maar zo werkt die glitch niet. Het is alleen visueel.
Je het waanideën opaquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat je niet ziet, is er niet. Wat je wel ziet is er wel. Alles is visueel
Met opzet verliezen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:53 schreef Fuszy het volgende:
Op OSM aan het beesten met RKC.
Sta op de vijfde plek en het gaat best lekker. Vandaag Feyenoordnog verslagen met 3-0. Doelstelling is de 15de stek
Meh, geloof niet dat het photoshop is.quote:
het klonk wel leuk. Ik ga me eens nuttig maken, lekker weertje om buiten te werken vanmiddag en vanavondquote:
Natuurlijk is het geen photoshop, gewoon domme gast op EA forum die de slechtste photoshop ziet in iets dat gewoon legit isquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:54 schreef Confetti het volgende:
[..]
Meh, geloof niet dat het photoshop is.
Alle kaarten die met een 15 miljoen bid expiren lijken te worden gediscard. Dat kan je zien aan de 0 contracten.
De coins lijk je in ieder geval niet te krijgen maar vraag me af wat er met je kaart gebeurd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Natuurlijk is het geen photoshop, gewoon domme gast op EA forum die de slechtste photoshop ziet in iets dat gewoon legit is
Als de glitch alleen visueel is, hoe komen ze dan wel aan al die Messi's ?
Het zou mooi zijn als het kwam doordat ze de glitch probeerde te misbruiken hahahhahahahahahaquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:57 schreef Confetti het volgende:
[..]
De coins lijk je in ieder geval niet te krijgen maar vraag me af wat er met je kaart gebeurd.
Er zijn echt veel kaarten van Messi en Ronaldo gewoon verdwenen
Misschien staan die een tijd op completing?quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:57 schreef Confetti het volgende:
[..]
De coins lijk je in ieder geval niet te krijgen maar vraag me af wat er met je kaart gebeurd.
Er zijn echt veel kaarten van Messi en Ronaldo gewoon verdwenen
Hij krijgt zn 15miljoen welquote:
Dat weet ik niet maar de kaarten in mijn watchlist hebben nu gewoon weer hun contracten enzo, dus lijkt me dat ze gecomplete zijnquote:
Dat zong ik gister hahahahhahaquote:
Ja dat had je in je hoofd, maar doordat je het zong/afspeelde door de mic kreeg ik het bijna ook in mn hoofdquote:
Hoe zie je datquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:06 schreef Confetti het volgende:
{"id":100884574115,"timestamp":1352736991,"itemType":"player","lastSalePrice":15000000,"owners":2
Kaart is gewoon overgegaan op de nieuwe eigenaar![]()
Muah VI was weer zo als altijd entertainmentquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:08 schreef vandermar het volgende:
Vi maar even uitkijken want Boskamp zat er
Ze mogen van der Gijp wel met van Halst ruilen of om de week Kieft. Boskamp kan wel goed over voetbal praten maar zolang die clowns (genee en gijp) er zitten dan gaat het fout.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Muah VI was weer zo als altijd entertainmentZe mogen van mij wel wat meer inhoudelijk op voetbal ingaan
Jij bent hier ook alleen maar te vinden als er iets grandioos fout gaat in FUT hèquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:14 schreef Confetti het volgende:
Weer een normale Messi voor 4,5 miljoen gebinned
Haha, ik lurk wel mee hoor maar vind FUT niet erg interessant meer neequote:Op dinsdag 4 december 2012 13:15 schreef StijnDa het volgende:
Jij bent hier ook alleen maar te vinden als er iets grandioos fout gaat in FUT hè
Maar jij kan dit waarschijnlijk toch ook gewoon hacken? Net als elk jaar?quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:16 schreef Confetti het volgende:
[..]
Haha, ik lurk wel mee hoor maar vind FUT niet erg interessant meer nee![]()
Heb 15 spelers voor 15 miljoen erop gezet, niks
Dus je krijgt niet je coins, maar bent wel je kaart kwijt?quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:06 schreef Confetti het volgende:
{"id":100884574115,"timestamp":1352736991,"itemType":"player","lastSalePrice":15000000,"owners":2
Kaart is gewoon overgegaan op de nieuwe eigenaar![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dus je krijgt niet je coins, maar bent wel je kaart kwijt?
Gratis Messi's voor de glitchers?
Ff al mijn dure spelers maar niet op de markt zetten dan..
Zal wss nooit gecomplete worden, omdat het benodigde aantal coins niet aanwezig is bij de koper.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:25 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Completing
En van die spelers zijn er nog 4 meer die op completing staan
Tyfus Turken altijd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die Turken hebben ook altijd geluk.
Ik voel jequote:Op dinsdag 4 december 2012 13:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
GJE is dood en neemt FUT mee in zijn graf.
Ik had IF Paulinho voor 3 uur erop gezet. En toen ik die andere erop wilde zetten stond die op 3 hours.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:18 schreef ThadCastle het volgende:
Waarom heeft Ozz hem er nou voor 3 uur opstaanMoeten we zo lang wachten
In Vancouver slapen ze nog volgens mijquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:41 schreef StijnDa het volgende:
Ik snap niet dat FUT nog niet offline is...
Murphy IF - Russel - Wanyama - Gunning - Mattews en keeper moet je uitzoekenquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:42 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet een leuke rechterkant?
Als de kat van huis is...quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:42 schreef Confetti het volgende:
[..]
In Vancouver slapen ze nog volgens mij
Elyounoussi/Husekleppquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:42 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Wow...dan maak ik 100 winst als ik ze discardquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:43 schreef Max-Westerman het volgende:
Binnen nu een paar minuten ga ik enkele gouden Bundesliga en Serie A spelers voor 200 BIN erop zetten op de PS3
Grijp jullie kansen niggers.
The autobuyers will be pleased.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:43 schreef Max-Westerman het volgende:
Binnen nu een paar minuten ga ik enkele gouden Bundesliga en Serie A spelers voor 200 BIN erop zetten op de PS3
Grijp jullie kansen niggers.
GMTA, die had ik dus al bedachtquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Elyounoussi/Huseklepp
Huseklepp/Drage/Berget
Tettey
Bassong-Whittaker
Meer packs = meer items = meer spelers = goedkoper.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:45 schreef BDIL het volgende:
Als dit echt is ( denk het nog steeds niet) dan is de markt pas verneukt als mensen met al die coins packs gaan kopen
Zo gaan voor ons allemaal de prijzen alleen omhoog omdat er meer geld in omloop is maar niet meer spelers
Ja maar waarom zou jij packs kopen als je met 15 miljoen iedereen kan halen die je wilt. We zien juist het tegenovergestelde mensen kopen spelers ipv packs > minder aanbod > meer vraag door stijging coins > prijzen stijgen meequote:Op dinsdag 4 december 2012 13:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Meer packs = meer items = meer spelers = goedkoper.
Toch?
quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Elyounoussi/Huseklepp
Huseklepp/Drage/Berget
Tettey
Bassong-Whittaker
Niet als er belachelijk veel coins zijnquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Meer packs = meer items = meer spelers = goedkoper.
Toch?
Lacazette is echt slechtquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Best wel nice!
Daar zit ook wat in, maar het maakt niet uit hoeveel cash je hebt. Packs openen is een verslaving.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou jij packs kopen als je met 15 miljoen iedereen kan halen die je wilt. We zien juist het tegenovergestelde mensen kopen spelers ipv packs > minder aanbod > meer vraag door stijging coins > prijzen stijgen mee
quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:25 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Completing
En van die spelers zijn er nog 4 meer die op completing staan
Ik vond hem wel fijn, toen ik de vorige keer een paar potjes met hem speelde.quote:
Net een team gemaakt met ook de meeste van die spelersquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:42 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Cyriacquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
GMTA, die had ik dus al bedachtMaar die heb ik al in teams zitten.
Ik zou zelf geen packs meer kopenquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Daar zit ook wat in, maar het maakt niet uit hoeveel cash je hebt. Packs openen is een verslaving.
Gebruik ik ook al.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Cyriac
Vargas
Odjidja
Donk/ALmeback- Pro League RB
Bazen Murphy en Russelquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Net een team gemaakt met ook de meeste van die spelers![]()
Wel andere opstelling, en wordt wel een duur grapje...
[ afbeelding ]
Ja maar dat is een CAM, die zijn duurder dan CFquote:
IF Murphy mee begonnen, daar wilde ik wel eens mee spelenquote:
Murphy staan bij elke rebound goed en heeft een ziek schot, Russel is te snel voor de tegenstander en ingame shooting / finishing is echt goedquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
IF Murphy mee begonnen, daar wilde ik wel eens mee spelen![]()
Russell twijfelde ik nog wat over, stijf links enzo, hou ik niet zo vanMaar goed, Bannan en Delph zijn nu ook linkspoten.
Oké, ik wil het wel gaan bouwen maar ik durf mijn huidige spelers niet op de markt te zettenquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Murphy staan bij elke rebound goed en heeft een ziek schot, Russel is te snel voor de tegenstander en ingame shooting / finishing is echt goed
Ook geen 1M coins pack opening stream?quote:
Nee man, verkoop ik het lieverquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ook geen 1M coins pack opening stream?
Hahaha, groot gelijk zou ik ook doen.quote:
Heb je met Russell en Murphy gespeeld? Zijn ze een beetje uit elkaar te houden?quote:
Ene is fucking blondquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb je met Russell en Murphy gespeeld? Zijn ze een beetje uit elkaar te houden?Blank en 1m77 en 1m78. Vind ik wel lastig altijd, zeker als 1 linkspoot is met matige WF.
De een heeft zwart haar en de ander blond. Dat is wel te doen. Russel en Mackay-steven is lastigerquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb je met Russell en Murphy gespeeld? Zijn ze een beetje uit elkaar te houden?Blank en 1m77 en 1m78. Vind ik wel lastig altijd, zeker als 1 linkspoot is met matige WF.
Ik denk dat ik de grootste DBZ nerd ben.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:58 schreef Ozz-03 het volgende:
http://www.dragonball2013.com/
Egyptisch gedoe in DragonballLaat dat lekker in Yu-Gi-Oh zitten.
Heb je Dragonball Z 10x van begin tot eind gezien toen het niet meer op TV meer was?quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de grootste DBZ nerd ben.
Heb ik ook al.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
IF Murphy
Russell
Tettey
Bassong Whittaker
Sowieso.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:01 schreef Ozz-03 het volgende:
je Dragonball Z 10x van begin tot eind gezien toen het nie
Neequote:Op dinsdag 4 december 2012 14:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
FLIKKER GEWOON EEN VAN JE TEAMS WEG
Werd gezien als een gigantisch talent altijd toen hij nog bij Pescara speelde.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:01 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is hij zo duur? Zo goed zijn die stats niet.
Wie is die Franse CAM?quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat kan maar ik denk toch dat ik voor deze optie ga. Wil Lacazette nogmaals proberen.
is dat een nieuwe serie? Wanneer begint het?quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:58 schreef Ozz-03 het volgende:
http://www.dragonball2013.com/
Egyptisch gedoe in DragonballLaat dat lekker in Yu-Gi-Oh zitten.
Is een movie dat over een paar maanden uit komt. Zoiets als de movies van Broly en Cooler.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
is dat een nieuwe serie? Wanneer begint het?
oh dat was geen zak aanquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Is een movie dat over een paar maanden uit komt. Zoiets als de movies van Broly en Cooler.
Heb ze alle 13 gezienquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Is een movie dat over een paar maanden uit komt. Zoiets als de movies van Broly en Cooler.
Ik vind de nieuwe tekeningen sowieso lelijk.quote:
quote:
Ik heb laatst alles gedownload, 73GB. Alle episodes van DB, DBZ, DBGT alle movie specials en de normale movies.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb ze alle 13 gezienToen allemaal gedownload met Kazaa. Wel kut kwaliteit.
DBZ is sowieso lelijk getekend.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe tekeningen sowieso lelijk.
[ afbeelding ]
Veel te veel details en onnodige lijntjes.
Staan volgens mij ook op het internet in prima kwaliteitquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb laatst alles gedownload, 73GB. Alle episodes van DB, DBZ, DBGT alle movie specials en de normale movies.
3* weak foot ook, mwehehe is dat echt de beste Franse Ligue 1 speler om op CAM te zetten?quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net al opgepikt voor 650c met 33 contracten.Wel maar 2 skillmoves dat is jammer.
Op youtube heb je ze ook wel, maar vaak worden die verwijderd door youtube zelf en op internet krijg je te maken met die sites die 100x reclame tonen voor je een episode van 20 minuten kunt kijken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Staan volgens mij ook op het internet in prima kwaliteit
Jupquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
3* weak foot ook, mwehehe is dat echt de beste Franse Ligue 1 speler om op CAM te zetten?
edit. ja dus, de rest is te traag
Maakt niet uit waar hij staat, hij knalt ze er uit alle hoeken inquote:
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:13 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Op weg naar school luisteren of er iets goeds tussen zit
hoe erg kan je je lichaam verneuken zegquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:13 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Op weg naar school luisteren of er iets goeds tussen zit
ik heb dat ook...quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
hoe erg kan je je lichaam verneuken zeg
Even afwachten wat de markt gaat doen. Gelukkig heb ik mijn coins en geen spelers. Of misschien had ik beter dure spelers kunnen hebben...quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:22 schreef DutchSL het volgende:
Villa eindelijk voor 11k verkocht, 3k onder zijn prijs.
Kut markt vandaag..
Had hem gisteren voor 8.1k en dacht er zeker 5k winst op te maken. Ach 3k is ook aardig.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:23 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Even afwachten wat de markt gaat doen. Gelukkig heb ik mijn coins en geen spelers. Of misschien had ik beter dure spelers kunnen hebben...
Stockdale - Caulker?quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:25 schreef StijnDa het volgende:
Wat is de beste BPL Silver dubbele link combinatie van GK en CB?
Is het voor jou al duidelijk hoe ze deze coins krijgen, hoe deze methode werkt?quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:25 schreef Confetti het volgende:
Als iemand een zeldzame IF heeft á la Rooney, Iniesta of Benzema zou ik hem er snel opzetten. Coins ontvang je gewoon blijkbaar als ze hem binnen
Nee, anders had ik het wel gedeeld hoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:28 schreef Johnbon het volgende:
Je wens om een nieuw soort tamper methode te krijgen van een paar dagen terug is trouwens wel uitgekomen dan.
Ongelofelijk toch? Hoe moeilijk is het om gewoon je huiswerk te doen als je een game lanceert?quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je kan blijkbaar miljoenen coins bieden op spelers zelfs als je de coins niet hebt.
Vanmorgen was ik blij met dit:quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:25 schreef Confetti het volgende:
Als iemand een zeldzame IF heeft á la Rooney, Iniesta of Benzema zou ik hem er snel opzetten. Coins ontvang je gewoon blijkbaar als ze hem binnen
Haha, ik zou er nu niet meer in mee gaan. Heb nu rond de miljoen coins. Straks krijg ik het zelfde als volgens mij Marcie toen dat zijn legale lavezzi weg was.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:28 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nee, anders had ik het wel gedeeld hoor
Ja, natuurlijkquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:33 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Haha, ik zou er nu niet meer in mee gaan. Heb nu rond de miljoen coins. Straks krijg ik het zelfde als volgens mij Marcie toen dat zijn legale lavezzi weg was.
Achteraf als jij de tamper voor jezelf had gehouden had je behoorlijk geld er mee kunnen verdienen. Al wel eens spijt gehad?
Ik heb hem al zien gaan voor 500kquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was wel blij dat mijn IF Felipe Melo verkocht voor 290k maar wat als dat niet zoveel meer blijkt te zijn door deze glitch?Van die opbrengst kan ik wel een redelijk BraSilver team maken.
Was gisteren in het zilveren toernooi al iemand tegen gekomen die Felipe Melo liet invallenquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was wel blij dat mijn IF Felipe Melo verkocht voor 290k maar wat als dat niet zoveel meer blijkt te zijn door deze glitch?Van die opbrengst kan ik wel een redelijk BraSilver team maken.
Hij heeft dezelfde ingame stats als de NIF en daarbij ook nog die keeperstatsquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Was gisteren in het zilveren toernooi al iemand tegen gekomen die Felipe Melo liet invallen
Als veldspeler dus ipv keeper.
Die Gardner en Bannan zijn echt OP als fuck, dat die niet gewoon golds zijnquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:44 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
340k zo, wordt wel duur. Toch maar proberen denk ik
Ze zijn ook wel duur.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die Gardner en Bannan zijn echt OP als fuck, dat die niet gewoon golds zijn
Is dit Fifpro of een ander lijstje?quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf doet die overschatte "dief aka schwalbekoning" in het lijstje met al die topspitsen.
Lijstje van de UEFA, staat op UEFA.com.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Is dit Fifpro of een ander lijstje?
Ja inderdaad wtf doet Drogba daarin.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf doet die overschatte "dief aka schwalbekoning" in het lijstje met al die topspitsen.
Geen Torresquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Mhwah, met zulke stats (70 defending) hoor je ook silver te zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die is ook wel redelijk OPHeb ik al in ander team ook.
Hij speelt gewoon lompquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mhwah, met zulke stats (70 defending) hoor je ook silver te zijn.
Donk is als nog wel gewoon een tank.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij speelt gewoon lompMisschien was hij vorig jaar wel beter ja.
Ik stuur mijn team op en krijg een .net runtime errorquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Lijstje van de UEFA, staat op UEFA.com.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Risico'squote:
Hij is 600k waard, dit moet gefixed worden door EA...quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:51 schreef Confetti het volgende:
Ik zie een Benzema staan voor 900k en zijn prijs begint nu toch wel te stijgen.
Durf niet
Wat jij eigenlijk zegt is dat het nu dus loont om een Gabby Agbon te kopen voor 200k, en hem voor 3 mil erop te zetten?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:01 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Gekocht voor 89k.
Had ik die prijs maar omhoog gegooid![]()
Hmm, ik gooi mijn golds er ook maar even voor veel te veel op.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:01 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Gekocht voor 89k.
Had ik die prijs maar omhoog gegooid![]()
Huh, nee?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat jij eigenlijk zegt is dat het nu dus loont om een Gabby Agbon te kopen voor 200k, en hem voor 3 mil erop te zetten?
Volgens mij explodeert de markt omdat er mensen zijn die een glitch gevonden hebben: ze kunnen coins bieden die ze helemaal niet hebben, en daarmee spelers kopen. De verkoper krijgt vervolgens wel die coins die hij zou moeten krijgen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Huh, nee?
Ik heb deze SIF Fellaini en eerder SIF Hamsik er al weken op staan voor deze prijs. Vandaag explodeert de prijs echter en gaan ze plots voor veel meer.
Ik raad zeker iedereen aan om zijn IF spelers er voor te veel op te zetten. Drie miljoen is ook weer extreem, maar kijk op udb wat de prijzen doen.
Ja, daar hebben we het al de hele dag over....quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij explodeert de markt omdat er mensen zijn die een glitch gevonden hebben: ze kunnen coins bieden die ze helemaal niet hebben, en daarmee spelers kopen. De verkoper krijgt vervolgens wel die coins die hij zou moeten krijgen.
Dus als ik Agbon koop voor 200k, en hem te koop zet voor 3 mil, en een glitcher koopt hem vervolgens...dan heb ik mijn geinvesteerd vermogen toch vervijftienvoudigd?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we het al de hele dag over....
Ja, als een glitcher hem koopt.. moet je ook maar geluk mee hebben.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus als ik Agbon koop voor 200k, en hem te koop zet voor 3 mil, en een glitcher koopt hem vervolgens...dan heb ik mijn geinvesteerd vermogen toch vervijftienvoudigd?
Zo niet, dan kunnen:quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, als een glitcher hem koopt.. moet je ook maar geluk mee hebben.
Rik moet de banhamer er wer bij pakken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:18 schreef Der_Rudi het volgende:
Rik moet niet zeiken en ons ook vertellen hoe het moet
Nog iets minder dan een uurtjequote:Op dinsdag 4 december 2012 15:18 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft Ozz die coins gehad? Is die auction al afgelopen?
Wat een baas.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nog iets minder dan een uurtje
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat een baas.Ik ben benieuwd hoe dit afloopt.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]Als je je schoentje zet vanavond, wil ik er wel een miljoentje in droppen.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:21 schreef Lindgren. het volgende:
Omfg..Een bod van 15 miljoen op een bronzen spaanse spits die nog geen 200c waard is.
![]()
[..]![]()
![]()
Wacht, dan zet ik even m'n mijter op![]()
<
Ja ik ook, vooral omdat Confetti net zei dat mensen wel coins krijgen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat een baas.Ik ben benieuwd hoe dit afloopt.
FF voor mijn begrip: die spits stond in JOUW TP?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:21 schreef Lindgren. het volgende:
Omfg..Een bod van 15 miljoen op een bronzen spaanse spits die nog geen 200c waard is.
![]()
Nee. Tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
FF voor mijn begrip: die spits stond in JOUW TP?
Jammerquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. Tuurlijk niet.Anders zou ik ook uitdelen.
Had jij die 41212 voor 198k?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jammer
Ben inmiddels ook maar een experimentje begonnen met Agbon
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:21 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
[..]![]()
![]()
Wacht, dan zet ik even m'n mijter op![]()
<
Als niet iedereen dit weet en mensen hun spelers voor 'normale' prijzen verkopen kan je hier je slaatje uit slaan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:25 schreef Johnbon het volgende:
Maar dan zijn coins toch niks meer waard straks? Zelfde principe als dat een brood in Afrika ineens 100.00.000 afrikaanse geld kost door het bijdrukken van geld?
Daar is een naam voor: hyperinflatiequote:Op dinsdag 4 december 2012 15:25 schreef Johnbon het volgende:
Maar dan zijn coins toch niks meer waard straks? Zelfde principe als dat een brood in Afrika ineens 100.00.000 afrikaanse geld kost door het bijdrukken van geld?
You sure? Ik heb nog niks vernomen namelijk...quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:26 schreef Fuszy het volgende:
Blijkbaar zijn voor komend weekend alle amateurwedstrijden afgelast
Misschien is ie reeds gekocht?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:25 schreef Lindgren. het volgende:
Hij staat niet op de markt, die 4-1-2-1-2 met current bid 15 miljoen..
Bron?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:26 schreef Fuszy het volgende:
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Misschien is ie reeds gekocht?
Vrij weekend nummer tweequote:Op dinsdag 4 december 2012 15:26 schreef Fuszy het volgende:
Ze zijn ermee bezig, misschien dat het zover komt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:27 schreef Fuszy het volgende:
Die bron ben ik nog aan het zoeken, maar ik lees het overal op Twitter.
Wij hebben dit weekend nog wel gevoetbald, kunstgrasquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vrij weekend nummer twee
wel jammer dat het vanwege zoiets ergs is.
Dan noemen we het beestje bij zijn naam. Er gaat bij fut nu hyperinfaltie plaats vinden?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar is een naam voor: hyperinflatie
Bij ons is ook kunstgras maar er zijn ontzettend veel teams hierquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wij hebben dit weekend nog wel gevoetbald, kunstgras
Als EA niet heel snel ingrijpt is die kans beoorlijk aanwezig ja.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:28 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Dan noemen we het beestje bij zijn naam. Er gaat bij fut nu hyperinfaltie plaats vinden?
Weet je waaromquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:25 schreef Lindgren. het volgende:
Hij staat niet op de markt, die 4-1-2-1-2 met current bid 15 miljoen..
Nee.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Weet je waarom![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HIJ IS BINNEN!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Serieus? Jij hebt 15 mil? OMGquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Weet je waarom![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FUUUUUUUCK KK NICEquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Weet je waarom![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Weet je waarom![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dan kunnen ze mijn Gabby voor 5 mil ook wel kopen vind ik....peuleschilletjequote:Op dinsdag 4 december 2012 15:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Weet je waarom![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ben ook vrijwillig scheidsrechterquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:31 schreef Fuszy het volgende:
Ik vind het wel mooi dat de KNVB dit doet. Weet niet wat ze zo snel nog meer kunnen, maar dit maakt denk ik wel een statement. Volgende week een staking van alle vrijwilligers en dan zijn de rapen gaar.
Lekker hoor Ozz...ik zou maar een paar CR9's binnenhengelen ofzoquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:32 schreef Ozz-03 het volgende:
Jongens even kalm aan, ik moet bij komen van de shock![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:34 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik ga dr 8M van uitdelen denk ik. Lindgren en Toefjes kunnen er wat mij betreft al wat op zetten voor 1M
Maar nu eerst een dikke bazen team maken van een paar mill![]()
![]()
hey grote vriendquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:34 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik ga dr 8M van uitdelen denk ik. Lindgren en Toefjes kunnen er wat mij betreft al wat op zetten voor 1M
![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:34 schreef Ozz-03 het volgende:
![]()
Sinterklaas komt dus toch uit Turkije?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:34 schreef Ozz-03 het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]Als je je schoentje zet vanavond, wil ik er wel een miljoentje in droppen.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:38 schreef Rijst het volgende:
Geef iemand een paar millie dan als bewijs
Dus toch nepquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:38 schreef Lindgren. het volgende:
Ozz.
Die wordt hier nooit meer aangesproken.
Hij heeft Lindgren een miljoen beloofd toch.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:38 schreef Rijst het volgende:
Geef iemand een paar millie dan als bewijs
TROLOLOLOLOLquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:39 schreef Lindgren. het volgende:
Het was dus een troll. Er staat niets in de leaderboards en hij heeft de coins niet. Kijk maar eens goed naar de '6' in dat plaatje. Dudeweiser.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:39 schreef Lindgren. het volgende:
Het was dus een troll. Er staat niets in de leaderboards en hij heeft de coins niet. Kijk maar eens goed naar de '6' in dat plaatje. Dudeweiser.
Nouja in principe kunnen ze precies volgen waar alle coins vandaan komen en welke ledzjit zijn en welke niet. Maar hoe langer ze wachten hoe meer spelers onterecht verkocht zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of ze dit kunnen gaan corrigeren
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij heeft Lindgren een miljoen beloofd toch.
Ik geloof het wel.
EA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |