PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Jou sla ik over straks.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:48 schreef Zhano het volgende:
Je krijgt die 15 miljoen niet...
Duh. Anders zou de hele markt crashenquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:48 schreef Zhano het volgende:
Wat je niet ziet, is er niet. Wat je wel ziet is er wel. Alles is visueelquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet dat ik het je niet gun, maar zo werkt die glitch niet. Het is alleen visueel.
Je het waanideën opaquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat je niet ziet, is er niet. Wat je wel ziet is er wel. Alles is visueel
Met opzet verliezen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:53 schreef Fuszy het volgende:
Op OSM aan het beesten met RKC.
Sta op de vijfde plek en het gaat best lekker. Vandaag Feyenoordnog verslagen met 3-0. Doelstelling is de 15de stek
Meh, geloof niet dat het photoshop is.quote:
het klonk wel leuk. Ik ga me eens nuttig maken, lekker weertje om buiten te werken vanmiddag en vanavondquote:
Natuurlijk is het geen photoshop, gewoon domme gast op EA forum die de slechtste photoshop ziet in iets dat gewoon legit isquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:54 schreef Confetti het volgende:
[..]
Meh, geloof niet dat het photoshop is.
Alle kaarten die met een 15 miljoen bid expiren lijken te worden gediscard. Dat kan je zien aan de 0 contracten.
De coins lijk je in ieder geval niet te krijgen maar vraag me af wat er met je kaart gebeurd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Natuurlijk is het geen photoshop, gewoon domme gast op EA forum die de slechtste photoshop ziet in iets dat gewoon legit is
Als de glitch alleen visueel is, hoe komen ze dan wel aan al die Messi's ?
Het zou mooi zijn als het kwam doordat ze de glitch probeerde te misbruiken hahahhahahahahahaquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:57 schreef Confetti het volgende:
[..]
De coins lijk je in ieder geval niet te krijgen maar vraag me af wat er met je kaart gebeurd.
Er zijn echt veel kaarten van Messi en Ronaldo gewoon verdwenen
Misschien staan die een tijd op completing?quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:57 schreef Confetti het volgende:
[..]
De coins lijk je in ieder geval niet te krijgen maar vraag me af wat er met je kaart gebeurd.
Er zijn echt veel kaarten van Messi en Ronaldo gewoon verdwenen
Hij krijgt zn 15miljoen welquote:
Dat weet ik niet maar de kaarten in mijn watchlist hebben nu gewoon weer hun contracten enzo, dus lijkt me dat ze gecomplete zijnquote:
Dat zong ik gister hahahahhahaquote:
Ja dat had je in je hoofd, maar doordat je het zong/afspeelde door de mic kreeg ik het bijna ook in mn hoofdquote:
Hoe zie je datquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:06 schreef Confetti het volgende:
{"id":100884574115,"timestamp":1352736991,"itemType":"player","lastSalePrice":15000000,"owners":2
Kaart is gewoon overgegaan op de nieuwe eigenaar![]()
Muah VI was weer zo als altijd entertainmentquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:08 schreef vandermar het volgende:
Vi maar even uitkijken want Boskamp zat er
Ze mogen van der Gijp wel met van Halst ruilen of om de week Kieft. Boskamp kan wel goed over voetbal praten maar zolang die clowns (genee en gijp) er zitten dan gaat het fout.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Muah VI was weer zo als altijd entertainmentZe mogen van mij wel wat meer inhoudelijk op voetbal ingaan
Jij bent hier ook alleen maar te vinden als er iets grandioos fout gaat in FUT hčquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:14 schreef Confetti het volgende:
Weer een normale Messi voor 4,5 miljoen gebinned
Haha, ik lurk wel mee hoor maar vind FUT niet erg interessant meer neequote:Op dinsdag 4 december 2012 13:15 schreef StijnDa het volgende:
Jij bent hier ook alleen maar te vinden als er iets grandioos fout gaat in FUT hč
Maar jij kan dit waarschijnlijk toch ook gewoon hacken? Net als elk jaar?quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:16 schreef Confetti het volgende:
[..]
Haha, ik lurk wel mee hoor maar vind FUT niet erg interessant meer nee![]()
Heb 15 spelers voor 15 miljoen erop gezet, niks
Dus je krijgt niet je coins, maar bent wel je kaart kwijt?quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:06 schreef Confetti het volgende:
{"id":100884574115,"timestamp":1352736991,"itemType":"player","lastSalePrice":15000000,"owners":2
Kaart is gewoon overgegaan op de nieuwe eigenaar![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dus je krijgt niet je coins, maar bent wel je kaart kwijt?
Gratis Messi's voor de glitchers?
Ff al mijn dure spelers maar niet op de markt zetten dan..
Zal wss nooit gecomplete worden, omdat het benodigde aantal coins niet aanwezig is bij de koper.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:25 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Completing
En van die spelers zijn er nog 4 meer die op completing staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |