PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
2 minuten in paint, nieteens photoshop.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die gast is gewoon een uur aan het fotoshoppen geweest
Geef me je inlog + wachtwoord & antwoord op geheime vraag en ik fix het ook voor jou.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:40 schreef Vraagje100 het volgende:
Sorry dat ik alleen maar vragen stel heb laatste 2 paginas gelezen maar waarom hebben jullie nu ineens 15 miljoen coins?
100 procent?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Geef me je inlog + wachtwoord & antwoord op geheime vraag en ik fix het ook voor jou.
Gr gr
sorry dude ik dacht dat ik laatste post had, en open nooit nieuwe topic deels dus vergetenquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:40 schreef Hoogstaande het volgende:
Wtf
Als je m steelt verzin dan een nieuwe titel![]()
Mensen van het internet die anderen op internet hatenquote:
Maar is die auction nou al afgelopen? Of was dat ook een troll, dat er 15 miljoen was geboden?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
2 minuten in paint, nieteens photoshop.
Dit dus.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:40 schreef StijnDa het volgende:
Doe dan een nieuwe TT, als je er al een jat
quote:
jij hebt een dik schild.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mensen van het internet die anderen op internet hatenJe daar iets van aantrekken
Was ook een paint-shopquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar is die auction nou al afgelopen? Of was dat ook een troll, dat er 15 miljoen was geboden?
ja oke maar als ik 95 procent krijg doe ik het ook nog wel kan ik beter ff in privebericht sturen of niet? anders ziet iedereen me ww enzoquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee 95%, EA houdt 5% belasting, weet je toch.
Een beetje als jouw gehaat naar een bepaalde clubquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mensen van het internet die anderen op internet hatenJe daar iets van aantrekken
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:43 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
ja oke maar als ik 95 procent krijg doe ik het ook nog wel kan ik beter ff in privebericht sturen of niet? anders ziet iedereen me ww enzo
Ik gebruik je moeder als schild.quote:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik gebruik je moeder als schild.
Ik zou de DM's die je van mensen krijgt de aankomende minuten maar even negeren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:43 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
ja oke maar als ik 95 procent krijg doe ik het ook nog wel kan ik beter ff in privebericht sturen of niet? anders ziet iedereen me ww enzo
HET WAS EEN GRAPJE GEEF NOOIT JE WACHTWOORD AAN IEMAND DODUOquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:43 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
owoke jammer? kreeg ineens heel veel berichten binnen van andere mensen dus vertrouwde het ook al niet meer echt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
HET WAS EEN GRAPJE GEEF NOOIT JE WACHTWOORD AAN IEMAND DODUO
[ afbeelding ]
daar heb ik goede gevoelens bij.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:45 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand al uitgevonden hoe het werkt? Ik krijg een beetje FC Tampere gevoelens.
Hahaha waarom dacht ik dat dit al ging gebeuren. Zie mijn vorige post.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:46 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
owoke jammer? kreeg ineens heel veel berichten binnen van andere mensen dus vertrouwde het ook al niet meer echt.
Van wie allemaal?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:46 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
owoke jammer? kreeg ineens heel veel berichten binnen van andere mensen dus vertrouwde het ook al niet meer echt.
Ik vind het leuk dat Vitesse goed mee draait bovenin, maar voor mij is er maar één club en dat is Fenerbahcequote:
Check.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:47 schreef Vijf_voor het volgende:
Je moet een gejailbreakte ipad hebben met de app
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |