Ik denk dat juist de voetballiefhebbers balen dat hun wedstrijd is afgelast, niet de veroorzakers.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, ik zou er in elk geval van balen als mijn wedstrijd afgelast zou worden. Maar het blijft inderdaad symbolisch...
Ja klopt, ik maakte de aanname dat ook de mafkezen voetballiefhebbers zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk dat juist de voetballiefhebbers balen dat hun wedstrijd is afgelast, niet de veroorzakers.
Nu.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:43 schreef Mercan het volgende:
Ff een andere vraagje tussendoor.
Weet iemand wanneer er winterstop is voor amateurvoetbal?? (regio Gelderland)
Ik denk dat je op deze manier meer mensen bereikt dan wanneer je op zondag bij elke wedstrijd een minuut stilte in acht zou nemen. Dat is een goede zaak, want het probleem reikt veel verder dan de voetbalvelden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:37 schreef Kw4Kje het volgende:
Ik vind het een overdreven reactie, een minuut stilte was ook genoeg geweest, dan denk ik er temminste over na, nu gaat dat zaterdag gewoon langs me heen omdat ik met andere dingen bezig ben of ik lig nog in bed.
Ok... dat er niemand heeft geholpen is al belachelijk, maar er heeft dus ook nog één of andere .....lijer foto's staan maken?!quote:
twitter:aad300 twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 17:31:06Goede beslissing van de knvb geen amateurvoetbal dit weekend#bezinning. reageer retweet
Dat vind ik helemaal bizar ja. Tuurlijk, dat is makkelijk praten achteraf, maar als je daar met tientallen mensen staat dan moet het toch verdomme bij iemand opkomen om die man te helpenquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok... dat er niemand heeft geholpen is al belachelijk, maar er heeft dus ook nog één of andere .....lijer foto's staan maken?!
Het is in ieder geval raar dat de wedstrijd a.s. vrijdag van Almere City blijkbaar gewoon doorgaat. Dat moet in ieder geval niet kunnen vind ik. Ze spelen weliswaar een uitwedstrijd maar toch, een club die op een steenworpafstand van de getroffen club huist.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:43 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Als de KNVB echt ballen had, hadden ze alles afgelast.
Dat zou echt een statement zijn: we doen normaal of we doen het niet.
Ik lees hier en daar dat er mensen toesnelden om te helpen, maar als je aan de andere kant van het veld staat kan het wel even duren. Het is niet dat die gasten minuten lang op hem hebben staan inbeuken, maar een paar rake klappen en schoppen kunnen al genoeg zijn natuurlijk. Met 3 man kan je iemand in 10-15 seconden behoorlijk toetakelen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok... dat er niemand heeft geholpen is al belachelijk, maar er heeft dus ook nog één of andere .....lijer foto's staan maken?!
Het is natuurlijk van 2-en 1.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:02 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik lees hier en daar dat er mensen toesnelden om te helpen, maar als je aan de andere kant van het veld staat kan het wel even duren. Het is niet dat die gasten minuten lang op hem hebben staan inbeuken, maar een paar rake klappen en schoppen kunnen al genoeg zijn natuurlijk. Met 3 man kan je iemand in 10-15 seconden behoorlijk toetakelen.
Ja, maar we weten toch ook dat een groot deel van de mensen in een dergelijke situatie verstijft. Ik vind het lastig te beoordelen. Het enige wat ik weet is dat er in mijn tijd een enorme vechtpartij ontstaan was nav zo'n incident. Niet dat het slachtoffer daar wat aan gehad zou hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:09 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk van 2-en 1.
Ik weet niet hoe druk het was, maar er staan natuurlijk sowieso 22 man op het veld die kunnen ingrijpen. Laten er daarvan dan 6 in de buurt hebben gestaan. Die kunnen toch met gemak 3 van die mongolen aan.
En zeker met noppen ja.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:02 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik lees hier en daar dat er mensen toesnelden om te helpen, maar als je aan de andere kant van het veld staat kan het wel even duren. Het is niet dat die gasten minuten lang op hem hebben staan inbeuken, maar een paar rake klappen en schoppen kunnen al genoeg zijn natuurlijk. Met 3 man kan je iemand in 10-15 seconden behoorlijk toetakelen.
Dit gaat verder dan die kinderen. Bij mij in het elftal was dit anders afgelopen. Rot dat hele elftal maar uit de competitie of doek die club op.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:30 schreef zoekeenleven het volgende:
hopelijk krijgen die pleuriskinderen een lekker lange straf
Lijkt me sterk dat die foto daadwerkelijk van het incident is. Lopen grensrechters in Nederland überhaupt in van die felgele outfits?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zeker in dat licht snap ik deze hele 'maatregel' niet van de KNVB. Maar goed...quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:18 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ja, maar we weten toch ook dat een groot deel van de mensen in een dergelijke situatie verstijft. Ik vind het lastig te beoordelen. Het enige wat ik weet is dat er in mijn tijd een enorme vechtpartij ontstaan was nav zo'n incident. Niet dat het slachtoffer daar wat aan gehad zou hebben natuurlijk.
Oh geen idee eigenlijk, ik nam aan dat het een foto van dit incident was.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat die foto daadwerkelijk van het incident is. Lopen grensrechters in Nederland überhaupt in van die felgele outfits?
Nerdquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dit gaat verder dan die kinderen. Bij mij in het elftal was dit anders afgelopen. Rot dat hele elftal maar uit de competitie of doek die club op.
Niets nerd. Ik heb zelf in zo'n elftal, hoop opgefokte typjes, gespeeld. De clubs weten vaak precies wie de bommetjes zijn. En zoals net op het nieuws was de club al bekend bij de KNVB, maar dat is ook geen verrassing. Daarbij zie ik nog een verschil tussen een gevecht of met 3 man iemand naar beneden trekken en doodtrappen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
NerdGelijk die hele club opdoeken. Lekker realistisch
Alsof andere voetballende amateurs hier nooit een voetbalgevecht hebben meegemaakt, tja deze liep uit de hand. Dat gebeurt soms.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |