Doe eens. En haal het gescheld en gebash eens naar voren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Moet ik het anders gaan hebben over jouw postgeschiedenis?
Te jong. Nederland is te lief voor jeugdcriminelen in mijn ogen. Stamt nog uit de tijd dat kinderen zich gedroegen uit angst dat de politie de ouders zouden bellen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:54 schreef Fok-it het volgende:
Dat ze die hersenloze tyfushonden eerst maar eens flink gaan aanpakken.
NWS / Man vraagt de beste hoer in de tent en ziet zijn vrouw verschijnenquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe eens. En haal het gescheld en gebash eens naar voren.
Je hebt dus geen andere voorbeelden van iets waar je me van beschuldigt ?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
NWS / Man vraagt de beste hoer in de tent en ziet zijn vrouw verschijnen
"Klootzak" is nog steeds een scheldwoord in deze tijd. Maar goed, ik zal mij verders behouden van het vervuilen van dit topic. Fijne dag nog tong.
Eens.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:38 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mja, als je bedenkt waarom het prof voetbal niet wordt afgelast kom je al snel op een geldkwestie uit en dat vind ik eigenlijk nog triester dan het aflasten van al het amateurvoetbal.
Dat geld zo heilig is dat je daar geen uitzondering voor kan maken.
Is ook moeilijk denk ik. Organisaties waar miljoenen in omgaan stil te leggen. Dat is nogal iets shmoopy. Ik zie het dan "postitief" ze doen iets.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:07 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Eens.
Hypocriete symboolbeslissing.
Deze was logischer inderdaad.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:05 schreef tjoptjop het volgende:
Ik had liever gezien dat alle scheidsrechters collectief zouden gaan staken komend weekend.
Volgens mij kan je er meer mensen bewust van maken als je vraagt of op elke velden een minuut stilte wordt gehouden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is ook moeilijk denk ik. Organisaties waar miljoenen in omgaan stil te leggen. Dat is nogal iets shmoopy. Ik zie het dan "postitief" ze doen iets.
Het betekent pas iets als het moeite kost.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is ook moeilijk denk ik. Organisaties waar miljoenen in omgaan stil te leggen. Dat is nogal iets shmoopy. Ik zie het dan "postitief" ze doen iets.
Tuurlijk daar heeft shmoopy gelijk in. Dit is symbolisch. Maar je legt niet zo maar een hele industrie plat.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:09 schreef DonRaja het volgende:
Eerlijk gezegd dacht ik bij het lezen van de TT dat het in verband met slechte weersvoorspellingen was. Maar dit is niet meer dan terecht, al hoop ik dat er ook bij de profs bij wordt stil gestaan.
Dat laatste is sowieso waar.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk daar heeft shmoopy gelijk in. Dit is symbolisch. Maar je legt niet zo maar een hele industrie plat.
En verder doet de KNVB voor mijn gevoel al veel aan agressie bescherming met curcussen enzo.
Het zit gewoon verrot in de samenleving.
Daar raak je die echte debielen niet mee vrees ik... Qua symboliek is jouw voorstel vele malen mooier, maar het kweekt geen begrip bij de mongolen die na 10 minuten bij een betwiste beslissing alweer de scheids verrot schelden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Je had moeten voetballen van het weekend onder het motto "We laten ons niet het veld uit slaan", zoals iemand op Twitter zei. Of de KNVB had een minuut lang applaudisseren voor scheids- en grensrechters voor de wedstrijd moeten instellen. Dát zijn statements.
Je raakt de echte debielen wel met deze afgelasting? Dat denk je echt?quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar raak je die echte debielen niet mee vrees ik... Qua symboliek is jouw voorstel vele malen mooier, maar het kweekt geen begrip bij de mongolen die na 10 minuten bij een betwiste beslissing alweer de scheids verrot schelden.
Ik weet het ook niet, ik zou er in elk geval van balen als mijn wedstrijd afgelast zou worden. Maar het blijft inderdaad symbolisch...quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je raakt de echte debielen wel met deze afgelasting? Dat denk je echt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |