Prima tekst.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Domheid. Zal ik je tekst corrigeren ?
Heb er lang op gezeten.quote:
"Partijdige, onsportieve grensrechters verdienen natuurlijk nooit en te nimmer geweld, maar respect komt van twee kanten",quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:12 schreef Karina het volgende:
Hij is niet helemaal lekker met zijn "stuitend partijdig", alsof dat een reden is om iemand een knal te geven, zometeen zegt hij nog het is de schuld van buitenspel.
Geloof dat het voor het eerst is dat ik het roerend met je eens ben.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:42 schreef HeatWave het volgende:
Ach man, fout of zelfs partijdig vlaggen is nooit en nooit een reden tot fysiek geweld. Dat je zo'n lul op zijn plek zet, prima. Maar je gaat op zo'n schijtniveau toch niet helemaal uit je plaat om een buitenspelfoutje?.
Als Peter een grensrechter tegenkomt die stuitend onpartijdig is dan kan hij dat respectvol melden bij de KNVB bijvoorbeeld. Het ging mij ook om wanneer en HOE hij het zegt. Wat dat betreft ben ik het eens met Zero17, de timing van Peter is "perfect".quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
"Partijdige, onsportieve grensrechters verdienen natuurlijk nooit en te nimmer geweld, maar respect komt van twee kanten",
quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:11 schreef TNA het volgende:
Hij heeft wel gelijk, maar de timing is ietwat onhandig. En verder is Peter R. een grote baas
heheh ja toch mattie zoals wij 2 die fights deden op t middenveld daaroquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik weet uit eigen ervaring dat 75% van de gevechten die ik op de voetbalvelden heb meegemaakt door partijdige scheidsrechters komt. En nee dat is geen excuus om iemand dood te trappen, maar dat kan wel erg veel frustratie en agressie opwekken, en dat kan je niet ontkennen.
quote:
2 maanden vakantie gehad zie ik.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
heheh ja toch mattie zoals wij 2 die fights deden op t middenveld daaro![]()
tis dat ik wist dat jij t was anders dacht ik dat ik met michielos stond daaro
quote:Op woensdag 5 december 2012 02:12 schreef Nikmans het volgende:
Echt die skere tong80 topics die uit een copypaste van een nieuwsartikel bestaan en dan een oneliner er onder
Verbaast me 0,0 dat Peter de Vries het type is dat scheidsrechters gaat belagen als er naar zijn idee niet juist gefloten wordt voor het team van z'n kids of z'n eigen bierelftal mocht ie daar in spelen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:33 schreef gewoone het volgende:
Maxim Hartman over Peter R. de Vries op het voetbalveld:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |