Jij hebt meer comments gepost dan alle mods bij elkaar dude fok = geen baan ik hoop dat je dat begrijptquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trollen kan leuk zijn.....soms....maar je faalt op alle fronten.
En jij komt echt met de voorspelbaarste, uitgekauwde kutopmerkingen aller tijden, ik hoop dat begrijpt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:50 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Jij hebt meer comments gepost dan alle mods bij elkaar dude fok = geen baan ik hoop dat je dat begrijpt
Ik mis de interpunctie. Zal de andere taalfouten in je eerdere posts niet melden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:50 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Jij hebt meer comments gepost dan alle mods bij elkaar dude fok = geen baan ik hoop dat je dat begrijpt
Dé sarcasme?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:47 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
De sarcasme druipt er een beetje van af wil je zo meteen schoonmaken
gr je baas![]()
![]()
Ik snap wel dat je voor hem opkomt een levenloos manneke die je site 6000000 keer per dag bekijkt casht flink natuurlijk je moet hem wel tevreden houdenquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jij komt echt met de voorspelbaarste, uitgekauwde kutopmerkingen aller tijden, ik hoop dat begrijpt.
ja, want daar heb ik voordeel van, hoe precies?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:52 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je voor hem opkomt een levenloos manneke die je site 6000000 keer per dag bekijkt casht flink natuurlijk je moet hem wel tevreden houden
IS GOEDquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:52 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dé sarcasme?
Zit jij nou tijdens je Nederlandse les op FOK!?
Niet doen, hoor, je hebt alle hulp hard nodig.
En nu ga je gewoon weer ontopic, laatste keer dat ik het vraag.
Het is trouwens mijn eigen topic.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:50 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Nogmaals. Je verwaarloost bij je LOI-curcus Nederlands de interpunctie.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:52 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je voor hem opkomt een levenloos manneke die je site 6000000 keer per dag bekijkt casht flink natuurlijk je moet hem wel tevreden houden
We waren klaar.quote:
Dat had ik idd wel achter je gezocht. Te triest. En er nog trots op zijn ook.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:53 schreef Caland het volgende:
Ik vlag ook wel eens, en dan is het gewoon bij elke aanval van de tegenstander dat ding in de lucht gooien. En natuurlijk demonstratief je vlag op de grond gooien als de scheids laat doorspelen.
Als je het zelf niet doet dan doet de tegenstander het wel voor je. Je moet er gewoon in meegaan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat had ik idd wel achter je gezocht. Te triest. En er nog trots op zijn ook.
Petequote:Op dinsdag 4 december 2012 10:12 schreef RingBewoner het volgende:
Peter R de Vries![]()
Peter R de![]()
Peter R![]()
Peter
Tuurlijk jongen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je het zelf niet doet dan doet de tegenstander het wel voor je. Je moet er gewoon in meegaan.
Ja die heb je nu niet meer helaas. De professionalisering van de jeugdscheidsrechters heeft totaal verkeerd uitgepakt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:01 schreef Caland het volgende:
In de jeugd had je zelfs nog clubscheidsrechters. Dat waren helemaal de grootste mongolen die er waren.
Die zal je vast nog wel hebben, maar daar had ik vanaf de A geloof ik gelukkig al geen last meer van.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja die heb je nu niet meer helaas. De professionalisering van de jeugdscheidsrechters heeft totaal verkeerd uitgepakt.
Domheid. Zal ik je tekst corrigeren ?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:50 schreef Donnis het volgende:
Alle mensen die niet tegen deze mening kunnen willen dus eigenlijk horen: OOOOOOH WAT ZIELIG! GEWELD KAN NIET, NEKSCHOT VOOR DE DADERS! ()
Peter haalt er gewoon een ander probleem bij en daar heeft hij gelijk in, scheids- en grensrechters kunnen af en toe zo gruwelijk partijdig zijn. En natuurlijk, een normaal persoon klapt dan cynisch in zijn handen of roept iets naar die mensen, en dat is dan al echt de grens. Net alsof Peter door dit te zeggen dus vindt dat die grensrechter het verdiend had, als je dat denkt dan laat je alleen maar je eigen domheid zien man.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |