abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119905795
Al Arabiya - Al Jazeera Arabic - Al Jazeera English - BBC Arabic - CBS News - CNN - Euronews - Haaretz - Israel National News - Jerusalem Post - Ma'an News - Sky News - Ynetnews

• Bij het citeren van nieuwsberichten graag bronvermelding, liefst door een directe link naar de bron.
• Nog even de herinnering om van deze topics geen plakboek te maken vol met foto's en videofragmenten die niks toevoegen. Bloederige en schokkende afbeeldingen ook niet direct hier plaatsen, maar via een link, voorzien van een waarschuwing. Dank voor de medewerking.
• Emoties kunnen soms hoog oplopen, maar laat jezelf niet verleiden om anderen te kwetsen of te beledigen. Meld misstanden in NWS-feedback of via een topic-report; ga het niet hier lopen uitvechten. Dank voor de medewerking.
pi_119905805
Eindelijk wat?

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 00:36 schreef DeParo het volgende:

[..]

En wie ben jij om dat te bepalen?
Iemand die voldoende weet over je standpunten en zo'n iemand kan niet vrienden zijn met iemand die een vrij liberale opvatting over Israel/Palestina.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
  dinsdag 4 december 2012 @ 00:41:55 #3
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_119905812
Ik zou zeggen maak van de Palestijnse gebieden een aantal enclaves/stadstaten (Jenin, Ramallah, Jericho, Bethlehem en Hebron) en behandel deze elk als onafhankelijk gebied met eigen bestuur verantwoordelijk voor de eigen veiligheid. Gaat dit goed kun je geleidelijk het gebied vergroten en de rechten uitbreiden.

Een soort van geleidelijke route naar vrede waarbij de raketaanvallen uit Gaza de situatie voor de andere steden op de Westbank niet hoeven te beïnvloeden.

Gaza verklaar je gelijk onafhankelijk met een oorlogsverklaring er achteraan wat meteen een legalisatie van het embargo inhoudt.

Kaartje erbij voor de duidelijkheid
http://mapsof.net/map/jewish-settlements-in-west-bank-map
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_119905822
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 00:40 schreef gohan16 het volgende:

[..]

Iemand die voldoende weet over je standpunten en zo'n iemand kan niet vrienden zijn met iemand die een vrij liberale opvatting over Israel/Palestina.
Wat weet je dan over mijn standpunten Gohan16?
Ik betwijfel dat jij daar ook maar iets van weet om eerlijk te zijn!
  dinsdag 4 december 2012 @ 00:42:48 #5
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119905837
Goede TT. ^O^
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_119905855
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 00:42 schreef ThunderBitch het volgende:
Goede TT. ^O^
Dank.
pi_119905869
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 00:42 schreef DeParo het volgende:

[..]

Wat weet je dan over mijn standpunten Gohan16?
Ik betwijfel dat jij daar ook maar iets van weet om eerlijk te zijn!
Je hebt 2 topics geleden aangegeven dat het land van zee tot Jordaan israel is en dat de Palestijnen de grens over gezet moeten worden. Dan weet ik voldoende. :W
  dinsdag 4 december 2012 @ 00:44:32 #8
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119905874
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 00:43 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dank.
[ afbeelding ]
Whehehe....
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_119905880
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 00:44 schreef gohan16 het volgende:

[..]

Je hebt 2 topics geleden aangegeven dat het land van zee tot Jordaan israel is en dat de Palestijnen de grens over gezet moeten worden. Dan weet ik voldoende.
Dat heb ik niet gezegd dat heb jij ervan gemaakt.
Dat is al heel wat anders.
  Moderator dinsdag 4 december 2012 @ 00:45:35 #10
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119905898
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 00:40 schreef gohan16 het volgende:

[..]

kan prima, zo heel moeilijk ben ik niet

maar deParo ken ik niet

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 00:40 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Ik zou zeggen maak van de Palestijnse gebieden een aantal enclaves/stadstaten (Jenin, Ramallah, Jericho, Bethlehem en Hebron) en behandel deze elk als onafhankelijk gebied met eigen bestuur verantwoordelijk voor de eigen veiligheid. Gaat dit goed kun je geleidelijk het gebied vergroten en de rechten uitbreiden.

Een soort van geleidelijke route naar vrede waarbij de raketaanvallen uit Gaza de situatie voor de andere steden op de Westbank niet hoeven te beïnvloeden.

Gaza verklaar je gelijk onafhankelijk met een oorlogsverklaring er achteraan wat meteen een legalisatie van het embargo inhoudt.
[ afbeelding ]
op zich geen heel slecht voorstel imo

weet niet of het haalbaar is voor het IDF om 24/7 een 10/20 pockets vol vijanden te moeten omsingelen

iig heel duur en heel erg onhandig

dan zie ik er meer voor om de 2 met elkaar te verbinden (in ruil voor oost jeruzalem) met Eilat als Joodse enclave
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 4 december 2012 @ 00:47:18 #11
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_119905932
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 00:45 schreef sp3c het volgende:

[..]

kan prima, zo heel moeilijk ben ik niet

maar deParo ken ik niet

[..]

weet niet of het haalbaar is voor het IDF om 24/7 een 10/20 pockets vol vijanden te moeten omsingelen

Ik bedoel het meer van hem uit. Iedereen die niet zo extreem is, zal hij niet als vriend beschouwen. Zoiets bedoelde ik meer.
  dinsdag 4 december 2012 @ 00:51:23 #12
56749 BlaZ
pi_119906000
quote:

Dat is waarschijnlijk ook maar een tijdelijke situatie. Het verhoogd in ieder de kans dat wellicht een of twee steden na een tijdje gewoon meer zelfbestuur kunnen krijgen omdat er simpelweg geen gevaar voor Israel is.

Het belangrijkste is dat Gaza en de Westbank volledig apart van elkaar gezien gaan worden waardoor de Westbank in delen richting vrede kan.
Een incident in Hebron is dan ineens ook geen casus belli voor Israel om alles weer op slot te gooien.

Al is het bij slechts 1 stad een succes, dan nog hebben de overige gebieden iets om een voorbeeld aan te nemen.
  Moderator dinsdag 4 december 2012 @ 00:51:41 #13
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119906004
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 00:47 schreef gohan16 het volgende:

[..]

Ik bedoel het meer van hem uit. Iedereen die niet zo extreem is, zal hij niet als vriend beschouwen. Zoiets bedoelde ik meer.
ow ... no comment!

overigens wil ik mijn kijk op de zaak eerder pragmatisch dan liberaal noemen O-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator dinsdag 4 december 2012 @ 00:56:08 #14
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119906057
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 00:51 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Dat is waarschijnlijk ook maar een tijdelijke situatie. Het verhoogd in ieder de kans dat wellicht een of twee steden na een tijdje gewoon meer zelfbestuur kunnen krijgen omdat er simpelweg geen gevaar voor Israel is.

Het belangrijkste is dat Gaza en de Westbank volledig apart van elkaar gezien gaan worden waardoor de Westbank in delen richting vrede kan.
Een incident in Hebron is dan ineens ook geen casus belli voor Israel om alles weer op slot te gooien.

Al is het bij slechts 1 stad een succes, dan nog hebben de overige gebieden iets om een voorbeeld aan te nemen.
ik zou het geen hele slechte oplossing vinden nee mits de internationale gemeenschap dan ook eindelijk eens volwassen word en echt onafhankelijk de handen uit de mouwen gaat steken

daarnaast zullen er 2 of 3 van die generaties van die gasten (her)opgevoed moeten worden zonder haatspeeches
pi_119906110
Als er iemand extreem is in zijn opvattingen dan is het SP3C wel, in vergelijking met hem ben ik zeer genuanceerd en gematigd, inderdaad.
  dinsdag 4 december 2012 @ 01:02:01 #16
56749 BlaZ
pi_119906149
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 00:56 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik zou het geen hele slechte oplossing vinden nee mits de internationale gemeenschap dan ook eindelijk eens volwassen word en echt onafhankelijk de handen uit de mouwen gaat steken

daarnaast zullen er 2 of 3 van die generaties van die gasten (her)opgevoed moeten worden zonder haatspeeches
Haat verdwijnt als sneeuw voor de zon als de economische situatie verbeterd. Ik denk dat het veiligheidsprobleem met name uit de Gazastrook komt.
  dinsdag 4 december 2012 @ 01:02:08 #17
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_119906151
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 00:59 schreef DeParo het volgende:
Als er iemand extreem is in zijn opvattingen dan is het SP3C wel, in vergelijking met hem ben ik zeer genuanceerd en gematigd, inderdaad.
Heb jij je antipsychotica wel ingenomen de laatste tijd?
pi_119906206
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 00:59 schreef DeParo het volgende:
Huh?

Is dit in dezelfde categorie als

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 00:22 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja maar gewoon raketjes blijven afschieten hoor

viva palestina w/
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_119906212
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 00:56 schreef sp3c het volgende:

[..]

Kan je niets doen aan die kinderachtige TT-changes de hele tijd? Als dat al niet eens goed kan heb je volgens mij nog niet eens een volwassen discussie hier.

[ Bericht 5% gewijzigd door Erasmus op 04-12-2012 01:06:21 ]
  Moderator dinsdag 4 december 2012 @ 01:07:20 #20
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119906237
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 december 2012 01:05 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Kan je niets doen aan die kinderachtige TT-changes de hele tijd? Als dat al niet eens goed kan heb je volgens mij nog niet eens een volwassen discussie hier.
TT changes?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')