Iemand die voldoende weet over je standpunten en zo'n iemand kan niet vrienden zijn met iemand die een vrij liberale opvatting over Israel/Palestina.quote:
Wat weet je dan over mijn standpunten Gohan16?quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:40 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Iemand die voldoende weet over je standpunten en zo'n iemand kan niet vrienden zijn met iemand die een vrij liberale opvatting over Israel/Palestina.
Je hebt 2 topics geleden aangegeven dat het land van zee tot Jordaan israel is en dat de Palestijnen de grens over gezet moeten worden. Dan weet ik voldoende.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:42 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wat weet je dan over mijn standpunten Gohan16?
Ik betwijfel dat jij daar ook maar iets van weet om eerlijk te zijn!
Whehehe....quote:
Dat heb ik niet gezegd dat heb jij ervan gemaakt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:44 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Je hebt 2 topics geleden aangegeven dat het land van zee tot Jordaan israel is en dat de Palestijnen de grens over gezet moeten worden. Dan weet ik voldoende.
kan prima, zo heel moeilijk ben ik nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:40 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Iemand die voldoende weet over je standpunten en zo'n iemand kan niet vrienden zijn met iemand die een vrij liberale opvatting over Israel/Palestina.
op zich geen heel slecht voorstel imoquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:40 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik zou zeggen maak van de Palestijnse gebieden een aantal enclaves/stadstaten (Jenin, Ramallah, Jericho, Bethlehem en Hebron) en behandel deze elk als onafhankelijk gebied met eigen bestuur verantwoordelijk voor de eigen veiligheid. Gaat dit goed kun je geleidelijk het gebied vergroten en de rechten uitbreiden.
Een soort van geleidelijke route naar vrede waarbij de raketaanvallen uit Gaza de situatie voor de andere steden op de Westbank niet hoeven te beïnvloeden.
Gaza verklaar je gelijk onafhankelijk met een oorlogsverklaring er achteraan wat meteen een legalisatie van het embargo inhoudt.
[ afbeelding ]
Ik bedoel het meer van hem uit. Iedereen die niet zo extreem is, zal hij niet als vriend beschouwen. Zoiets bedoelde ik meer.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
kan prima, zo heel moeilijk ben ik niet
maar deParo ken ik niet
[..]
op zich geen heel slecht voorstel imo
weet niet of het haalbaar is voor het IDF om 24/7 een 10/20 pockets vol vijanden te moeten omsingelen
iig heel duur en heel erg onhandig
Dat is waarschijnlijk ook maar een tijdelijke situatie. Het verhoogd in ieder de kans dat wellicht een of twee steden na een tijdje gewoon meer zelfbestuur kunnen krijgen omdat er simpelweg geen gevaar voor Israel is.quote:op zich geen heel slecht voorstel imo
weet niet of het haalbaar is voor het IDF om 24/7 een 10/20 pockets vol vijanden te moeten omsingelen
iig heel duur en heel erg onhandig
ow ... no comment!quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:47 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Ik bedoel het meer van hem uit. Iedereen die niet zo extreem is, zal hij niet als vriend beschouwen. Zoiets bedoelde ik meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
ik zou het geen hele slechte oplossing vinden nee mits de internationale gemeenschap dan ook eindelijk eens volwassen word en echt onafhankelijk de handen uit de mouwen gaat stekenquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:51 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk ook maar een tijdelijke situatie. Het verhoogd in ieder de kans dat wellicht een of twee steden na een tijdje gewoon meer zelfbestuur kunnen krijgen omdat er simpelweg geen gevaar voor Israel is.
Het belangrijkste is dat Gaza en de Westbank volledig apart van elkaar gezien gaan worden waardoor de Westbank in delen richting vrede kan.
Een incident in Hebron is dan ineens ook geen casus belli voor Israel om alles weer op slot te gooien.
Al is het bij slechts 1 stad een succes, dan nog hebben de overige gebieden iets om een voorbeeld aan te nemen.
Haat verdwijnt als sneeuw voor de zon als de economische situatie verbeterd. Ik denk dat het veiligheidsprobleem met name uit de Gazastrook komt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zou het geen hele slechte oplossing vinden nee mits de internationale gemeenschap dan ook eindelijk eens volwassen word en echt onafhankelijk de handen uit de mouwen gaat steken
daarnaast zullen er 2 of 3 van die generaties van die gasten (her)opgevoed moeten worden zonder haatspeeches
Heb jij je antipsychotica wel ingenomen de laatste tijd?quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:59 schreef DeParo het volgende:
Als er iemand extreem is in zijn opvattingen dan is het SP3C wel, in vergelijking met hem ben ik zeer genuanceerd en gematigd, inderdaad.
Huh?quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:59 schreef DeParo het volgende:
Als er iemand extreem is in zijn opvattingen dan is het SP3C wel, in vergelijking met hem ben ik zeer genuanceerd en gematigd, inderdaad.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar gewoon raketjes blijven afschieten hoor
viva palestina
Kan je niets doen aan die kinderachtige TT-changes de hele tijd? Als dat al niet eens goed kan heb je volgens mij nog niet eens een volwassen discussie hier.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zou het geen hele slechte oplossing vinden nee mits de internationale gemeenschap dan ook eindelijk eens volwassen word en echt onafhankelijk de handen uit de mouwen gaat steken
daarnaast zullen er 2 of 3 van die generaties van die gasten (her)opgevoed moeten worden zonder haatspeeches
TT changes?quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Kan je niets doen aan die kinderachtige TT-changes de hele tijd? Als dat al niet eens goed kan heb je volgens mij nog niet eens een volwassen discussie hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |