quote:Op maandag 3 december 2012 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zal wachten op je, schoone prinsch.
Daar ben ik zaterdag geweest, bij de kapperquote:Op maandag 3 december 2012 23:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Eerst las ik kapper en dacht ik huh.
En toen las ik het goed en was het 'ja, ik dacht al'
quote:
Jaquote:
Klopt, het is voor mij ook echt het totaalplaatje. Ik ken bijvoorbeeld een jongen en hij is serieus te knap voor woorden. Gewoon echt de perfecte jongen qua uiterlijk. Wow.quote:Op maandag 3 december 2012 23:18 schreef Taexon het volgende:
Hmm ik heb eigenlijk niet bepaalde punten kwa uiterlijk waar ik op af knap... verschilt echt per persoon
ja daarom, heb wel voorkeuren maar als het innerlijk me helemaal inpakt dan ben ik verkochtquote:Op maandag 3 december 2012 23:18 schreef Taexon het volgende:
Hmm ik heb eigenlijk niet bepaalde punten kwa uiterlijk waar ik op af knap... verschilt echt per persoon
Yupquote:Op maandag 3 december 2012 23:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja daarom, heb wel voorkeuren maar als het innerlijk me helemaal inpakt dan ben ik verkocht
quote:Op maandag 3 december 2012 23:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yupsnap wat je bedoelt
Edit: kut knipoog
soms zelfs met personen die je niet eens echt kent kan je al zo'n klik hebbenquote:Op maandag 3 december 2012 23:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yupsnap wat je bedoelt
Edit: kut knipoog
Welcome to the internetquote:Op maandag 3 december 2012 23:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
soms zelfs met personen die je niet eens echt kent kan je al zo'n klik hebben
quote:Op maandag 3 december 2012 23:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ook al zo'n hekel aan dat ding?
yup.......quote:Op maandag 3 december 2012 23:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
soms zelfs met personen die je niet eens echt kent kan je al zo'n klik hebben
Volgens Pxe is het een vieze mannen knipoog dus ben het aan het aflerenquote:Op maandag 3 december 2012 23:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ook al zo'n hekel aan dat ding?
lief van jequote:Op maandag 3 december 2012 23:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
yup.......
[..]
Volgens Pxe is het een vieze mannen knipoog dus ben het aan het afleren
Spannend feestje zaterdag?quote:Op maandag 3 december 2012 23:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik moet nog een pak fixen zaterdag
Nee, mijn stiefbroer gaat de 14e trouwen, en ik heb alleen zaterdag nog om een pak te kopen. En ik moet er eerst nog achter komen wat mijn stiefbroer aan gaat doen, zodat ik niet hetzelfde koopquote:
Ohh, vandaar.. Ik krijg nu een maand lang geen loon, omdat m'n contract wordt overgezet naar het nieuwe bedrijf.. Ook wel even flink balen.quote:Op maandag 3 december 2012 23:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Dan krijg ik weer loon en ik heb die moneyzz nodig.
Oh tof, gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 december 2012 23:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, mijn stiefbroer gaat de 14e trouwen, en ik heb alleen zaterdag nog om een pak te kopen. En ik moet er eerst nog achter komen wat mijn stiefbroer aan gaat doen, zodat ik niet hetzelfde koop.
Balen! Ik heb net een nieuwe galajurk besteld dus ik heb geen geld meer.quote:Op maandag 3 december 2012 23:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ohh, vandaar.. Ik krijg nu een maand lang geen loon, omdat m'n contract wordt overgezet naar het nieuwe bedrijf.. Ook wel even flink balen.
Thanksquote:Op maandag 3 december 2012 23:27 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh tof, gefeliciteerd!![]()
Haha daar heb je als vrouw geen last van nee. De foto in m'n fobo was toevallig ook genomen op een bruiloft, nou ik kan je verzekeren dat de bruid iets anders aanhad.
Ow dat is wel pijnlijk... Je hebt in tijdschriften ook altijd dat 2 celebs hetzelfde aan hebben en dat ze dan worden vergeleken.quote:Op maandag 3 december 2012 23:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks. Ik heb al eens meegemaakt met een andere bruiloft, had de bruidegom en iemand anders hetzelfde aan
.
Hehehe, leuke foto wel.
quote:Op maandag 3 december 2012 23:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Balen! Ik heb net een nieuwe galajurk besteld dus ik heb geen geld meer.![]()
En ik heb waarschijnlijk vanaf januari geen werk meer, ook wel balen opzich.
Hehe, ik lees gelukkig nooit van die tijdschriftenquote:Op maandag 3 december 2012 23:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Ow dat is wel pijnlijk... Je hebt in tijdschriften ook altijd dat 2 celebs hetzelfde aan hebben en dat ze dan worden vergeleken.
Danku!
Moet ook nog steeds een pak halen...quote:Op maandag 3 december 2012 23:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, mijn stiefbroer gaat de 14e trouwen, en ik heb alleen zaterdag nog om een pak te kopen. En ik moet er eerst nog achter komen wat mijn stiefbroer aan gaat doen, zodat ik niet hetzelfde koop.
Vestiging waar ik werk gaat sluiten ergens begin volgend jaar en mijn contract verloopt 1 januari ja.quote:Op maandag 3 december 2012 23:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Da's dubbel balen
Contract wordt niet verlengd?
inderdaad, deze is verouderdquote:Op maandag 3 december 2012 23:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, ik lees gelukkig nooit van die tijdschriften. Maar dat komt wel goed
![]()
Tevens moet ik even een nieuwe foto fixen in mijn fobo
Beetje zeggen dat ik lief ben zodat je me ratjes kan zienquote:Op maandag 3 december 2012 23:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja moet wel anders zie ik h
je ratjes nooit
je weet dat ik dat niet meenquote:Op maandag 3 december 2012 23:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Beetje zeggen dat ik lief ben zodat je me ratjes kan zienflauw hoor
Ik wou al omgquote:Op maandag 3 december 2012 23:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Moet ook nog steeds een pak halen...stel het telkens uit.
Enigste pak/uniform wat ik draag is me werkkleding, zelfs op de begravenis van mijn stiefpa april dit jaar had ik me school/beveiligings uniform aan omdat hij dat mooi vond..
(natuurlijk wel mijn V enzo even van uniform gehaald)
Deze is al 2 jaar oud of zoquote:Op maandag 3 december 2012 23:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaad, deze is verouderd
mijn ouders zijn ook nog steeds samenquote:Op maandag 3 december 2012 23:33 schreef msacras het volgende:
Wat veel gescheiden ouders overigens hier. In mijn familie is werkelijk iédereen nog bij elkaar, niemand die ooit is gescheiden. Best bijzonder.
Mijn ouders zijn ook gescheiden, mijn moeder opnieuw getrouwd.quote:Op maandag 3 december 2012 23:33 schreef msacras het volgende:
Wat veel gescheiden ouders overigens hier. In mijn familie is werkelijk iédereen nog bij elkaar, niemand die ooit is gescheiden. Best bijzonder.
Da's echt balen.quote:Op maandag 3 december 2012 23:31 schreef msacras het volgende:
[..]
Vestiging waar ik werk gaat sluiten ergens begin volgend jaar en mijn contract verloopt 1 januari ja.![]()
Misschien kan ik nog in een andere vestiging gaan werken maar dat is niet zeker, daar hebben ze natuurlijk ook al gewoon personeel etc.
Kloptquote:Op maandag 3 december 2012 23:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je weet dat ik dat niet meen
Klopt heb er ook geen minuut over nagedacht over wat ik zou aantrekken.. toch was het wel heel vreemd omdat het toch dezelfde kleding is als ik aanhad op het moment van overlijden etc... maar uiteindelijk ben ik er heel blij mee dat ik het zo heb gedaanquote:Op maandag 3 december 2012 23:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wou al omggaan zeggen, maar als hij dat mooi vond, dat is dat laatste wat je voor hem kon doen
En dat is iets heel moois, vind ik
Wel gezellig! Heeft een vriendin van me ook, die heeft ook ineen keer dus een stiefvader en stiefmoeder maar ook gelijk 2 stiefoma's/stiefopa's erbij. Om over de neven etc nog maar niet te spreken haha.quote:Op maandag 3 december 2012 23:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn ook gescheiden, mijn moeder opnieuw getrouwd.
Daardoor heb ik 2 stiefbroers + een stiefzus + man/vrouw erbij
Inderdaad, maar als ik dan geen baan tijdelijk heb vind ik het niet zo'n ramp, ik heb het altijd in de januari periode onwijs druk met school dus dan laat ik het even voor wat het is. Als het dan wat rustiger is ga ik gewoon bij een soortgelijk bedrijf (ik werk in een koffiewinkel/cafe/takeaway coffee bar) solliliciteren, niet zo moeilijk dus. Horeca ervaring is vaak wel een plus.quote:Op maandag 3 december 2012 23:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Da's echt balen.Hopen dat je daar inderdaad bij kan, ze weten in ieder geval wat ze aan je hebben, dat weet een compleet nieuw bedrijf niet
Mijn ouders zijn al gescheiden toen ik 6 was, me moeder en vader beide hertrouwd.quote:Op maandag 3 december 2012 23:33 schreef msacras het volgende:
Pfft, wel heftig zeg. Mijn ouders zijn na 19 jaar nog steeds dolgelukkig met elkaar, ook wel fijn opzich.quote:Op maandag 3 december 2012 23:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn al gescheiden toen ik 6 was, me moeder en vader beide hertrouwd.
Me pa is nog steeds met dezelfde vrouw (sorry )
Me moeder heeft sinds kort een nieuwe vriend, me stiefpa is overleden in april dit jaar
Baas.quote:Op maandag 3 december 2012 23:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Klopt heb er ook geen minuut over nagedacht over wat ik zou aantrekken.. toch was het wel heel vreemd omdat het toch dezelfde kleding is als ik aanhad op het moment van overlijden etc... maar uiteindelijk ben ik er heel blij mee dat ik het zo heb gedaan
Had alleen nooit verwacht dat ik hem al op zo een jonge leeftijd weg moest dragen, maar dat had niemand zien aankomen
Dat lijkt me wel even een apart gevoel ja. Meh, zoiets is altijd klote man. Sterkte.quote:Op maandag 3 december 2012 23:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Klopt heb er ook geen minuut over nagedacht over wat ik zou aantrekken.. toch was het wel heel vreemd omdat het toch dezelfde kleding is als ik aanhad op het moment van overlijden etc... maar uiteindelijk ben ik er heel blij mee dat ik het zo heb gedaan
Had alleen nooit verwacht dat ik hem al op zo een jonge leeftijd weg moest dragen, maar dat had niemand zien aankomen
Hehe ja precies, grote familie krijg je dan ineensquote:Op maandag 3 december 2012 23:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Wel gezellig! Heeft een vriendin van me ook, die heeft ook ineen keer dus een stiefvader en stiefmoeder maar ook gelijk 2 stiefoma's/stiefopa's erbij. Om over de neven etc nog maar niet te spreken haha.
Pfft inderdaad wel heftig man, echt shit! Sterkte er nog mee!quote:[b]Op maandag 3 december 2012 23:37
Klopt het blijft nog steeds vreemd hoor, aangezien het voor me gevoel nog vrij recent is en ik toch bijna 12 jaar bij hem hebt gewoond.quote:Op maandag 3 december 2012 23:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Baas.
Wel mooi dat je aan kon doen wat hij het mooist vond.
Iemand zo vroeg verliezen is altijd klote
Zal altijd nog wel een raar gevoel blijven geven zo nu en dan denk ik
Mja ik heb van mezelf al een enorme familie, meer erbij hoeft van mij niet, dan vergeet ik waarschijnlijk van de helft hoe ze heten.quote:Op maandag 3 december 2012 23:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel even een apart gevoel ja. Meh, zoiets is altijd klote man. Sterkte.
[..]
Hehe ja precies, grote familie krijg je dan ineens
quote:Op maandag 3 december 2012 23:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel even een apart gevoel ja. Meh, zoiets is altijd klote man. Sterkte.
[..]
Hehe ja precies, grote familie krijg je dan ineens
Bedankt in ieder gevalquote:Op maandag 3 december 2012 23:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Pfft inderdaad wel heftig man, echt shit! Sterkte er nog mee!
Haha ach, ik schuif het dan altijd op mijn slechte geheugenquote:Op maandag 3 december 2012 23:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Mja ik heb van mezelf al een enorme familie, meer erbij hoeft van mij niet, dan vergeet ik waarschijnlijk van de helft hoe ze heten.Ik blijf nu nog steeds mensen ontmoeten waarvan ze familie blijken te zijn of feestjes enzo, best pijnlijk soms.
Ja ik ken het, mijn opa is bijna 6 jaar geleden overleden maar ik herinner het me als de dag van gisterenquote:Op maandag 3 december 2012 23:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt het blijft nog steeds vreemd hoor, aangezien het voor me gevoel nog vrij recent is en ik toch bijna 12 jaar bij hem hebt gewoond.
Het uniform draag ik niet meer maar dat heeft meer te maken omdat ik veel lekkerdere broeken heb enzo nu
Kijk, dat is dan weer mooi.quote:Op maandag 3 december 2012 23:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Bedankt in ieder geval
Gaat nu wel heel goed overigens ook met me ma gelukkig dus ben zelf wat dat betreft ook weer blij
Opa'squote:Op maandag 3 december 2012 23:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja ik ken het, mijn opa is bijna 6 jaar geleden overleden maar ik herinner het me als de dag van gisteren
Het voelt soms gewoon zo onwerkelijk allemaal. Sterkte er nog mee
quote:Op maandag 3 december 2012 23:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha ach, ik schuif het dan altijd op mijn slechte geheugen. De meeste ken ik wel, alleen die van mijn stiefvaders kan niet echt.
Nee ik keek dat nooitquote:Op maandag 3 december 2012 23:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Opa's. Ken je dat opa'tje uit Ja zuster nee zuster ? (
)
In ieder geval, ik die film destijds en dat opa'tje leek heel erg op mijn opa. In huilen uitgebarsten middenin de bios
Wat een rare naamquote:Op maandag 3 december 2012 23:45 schreef msacras het volgende:
[..]Ik weet van sommige oudtantes enzo ook niet eens hoe ze heten, haha. Ik weet wel dat m'n vader een tante heeft die Appelonia heet, afgekort Plonie. Tante Plonie dus.
Maar ik heb ook weer zo'n tante die alles wat los en vast zit in huis neemt... zielige asieldieren enzo. Op dit moment heeft ze 3 paarden, 5 kippen, 6 honden, 4 katten, een caviaatje of 3...
En ook mensen, ze heeft ook een hoop langdurige pleegkinderen gehad die ook gewoon deel van de familie zijn, maar er was er bijvoorbeeld een die lang in Spanje heeft gewoond en die ik 2 jaar geleden voor het eerst ontmoette. Die is een jaar of 3 ouder maar mag er qua uiterlijk zeker wezen, hahaha. Echt heel erg.![]()
Het zijn gewoon gebeurtenissen die je heel erg bij blijven staan,, dit is trouwens ook de eerste dierbare die ik heb weg moeten dragen, verder nog geen opa's/oma's verloren (ook een jonge familie daar niet van).quote:Op maandag 3 december 2012 23:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja ik ken het, mijn opa is bijna 6 jaar geleden overleden maar ik herinner het me als de dag van gisteren
Het voelt soms gewoon zo onwerkelijk allemaal. Sterkte er nog mee
Klopt.. hoe stom het ook klinkt het leven gaat door.quote:
Ja inderdaad. Ach, dat soort dingen gebeuren.quote:Op maandag 3 december 2012 23:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee ik keek dat nooitnaar is dat wel
Als jullie maar gelukkig zijn nu, dat is het aller belangrijkstequote:Op maandag 3 december 2012 23:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het zijn gewoon gebeurtenissen die je heel erg bij blijven staan,, dit is trouwens ook de eerste dierbare die ik heb weg moeten dragen, verder nog geen opa's/oma's verloren (ook een jonge familie daar niet van).
Maar dankje in ieder geval
[..]
Klopt.. hoe stom het ook klinkt het leven gaat door.
Tuurlijk er zijn genoeg mensen die het vreemd vinden dat me ma al een nieuwe vriend heeft... maar dat is echt niet haar keuze geweest als het aan haar lag dan was ze nog lekker met me stiefpa natuurlijk
Ik sta er volledig achter in ieder geval
LEAVE ME ALONEquote:Op maandag 3 december 2012 23:47 schreef Conflict het volgende:
[..]
Slaap lekker, droom over kloontjes he
Ja rare naam hè, mja mijn familie is sowieso wel van de rare namen, vaak dan. Wel erbij vermelden dat ze een jaar of 80 was, vroeger was het volgensmij een vrij normale naam.quote:Op maandag 3 december 2012 23:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat een rare naam![]()
.
Hehehe, wel goed op zich dat ze zoiets doet.
Zulke momenten horen erbij, is naar maar het gebeurtquote:Op maandag 3 december 2012 23:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Opa's. Ken je dat opa'tje uit Ja zuster nee zuster ? (
)
In ieder geval, ik die film destijds en dat opa'tje leek heel erg op mijn opa. In huilen uitgebarsten middenin de bios
Ja, het leven gaat inderdaad door. Je komt iemand tegen, of niet, en tja, als het klikt, waarom niet denk ik dan. Zo te lezen vanmiddag/avond zit dat wel goedquote:Op maandag 3 december 2012 23:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het zijn gewoon gebeurtenissen die je heel erg bij blijven staan,, dit is trouwens ook de eerste dierbare die ik heb weg moeten dragen, verder nog geen opa's/oma's verloren (ook een jonge familie daar niet van).
Maar dankje in ieder geval
[..]
Klopt.. hoe stom het ook klinkt het leven gaat door.
Tuurlijk er zijn genoeg mensen die het vreemd vinden dat me ma al een nieuwe vriend heeft... maar dat is echt niet haar keuze geweest als het aan haar lag dan was ze nog lekker met me stiefpa natuurlijk
Ik sta er volledig achter in ieder geval
Ahh, dat scheelt dan weer jaquote:Op maandag 3 december 2012 23:38 schreef msacras het volgende:
Inderdaad, maar als ik dan geen baan tijdelijk heb vind ik het niet zo'n ramp, ik heb het altijd in de januari periode onwijs druk met school dus dan laat ik het even voor wat het is. Als het dan wat rustiger is ga ik gewoon bij een soortgelijk bedrijf (ik werk in een koffiewinkel/cafe/takeaway coffee bar) solliliciteren, niet zo moeilijk dus. Horeca ervaring is vaak wel een plus.
vlak voordat ie overleed zei hij dat hij hoopte dat ik ooit nog een pony zou hebbenquote:Op maandag 3 december 2012 23:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ach, dat soort dingen gebeuren.
Ik heb hier zijn stereo staan, ding doet het altijd nog perfect
*aai over je bol*quote:Op maandag 3 december 2012 23:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vlak voordat ie overleed zei hij dat hij hoopte dat ik ooit nog een pony zou hebbenbegin al te janken als ik eraan terug denk
Ik zou mijn god niet weten hoe mijn oma eigenlijk heet van de voornaamquote:Op maandag 3 december 2012 23:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja rare naam hè, mja mijn familie is sowieso wel van de rare namen, vaak dan. Wel erbij vermelden dat ze een jaar of 80 was, vroeger was het volgensmij een vrij normale naam.
Zeker goed, ook nu m'n oma ernstig ziek is neemt ze vaak mijn opa dan "in huis" en kookt voor hem enzo, goed mens. Maar wel awkward als je dan een stiekeme crush hebt op een jongen die voor de rest van de familie gewoon een neef/zoon/broer is maar voor mij gewoon een nieuwe, onwijs leuke jongen. Is nooit wat geworden, maar goed ook.
Hoe hard het ook klinkt dat klopt inderdaad...quote:Op maandag 3 december 2012 23:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als jullie maar gelukkig zijn nu, dat is het aller belangrijkste
Ja inderdaadquote:Op maandag 3 december 2012 23:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, het leven gaat inderdaad door. Je komt iemand tegen, of niet, en tja, als het klikt, waarom niet denk ik dan. Zo te lezen vanmiddag/avond zit dat wel goed
thanksquote:
Uiteraard, maar dat "hoort" er ook bij. Toch een dierbaar persoon die er niet meer is.quote:Op maandag 3 december 2012 23:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zulke momenten horen erbij, is naar maar het gebeurt
Zal zelf ook nog wel het een en andere meemaken in die zin... maar merk het allemaal wel
Ahwquote:Op maandag 3 december 2012 23:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vlak voordat ie overleed zei hij dat hij hoopte dat ik ooit nog een pony zou hebbenbegin al te janken als ik eraan terug denk
Ik weet niet hoe snel het nou precies, of dat ik er overheen heb gelezen. Maakt ook niet uit, het klinkt heel snel in ieder gevalquote:Op maandag 3 december 2012 23:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoe hard het ook klinkt dat klopt inderdaad...
[..]
Ja inderdaadhad zelf ook echt niet verwacht dat ik weer zo snel iemand anders in huis zou hebben waar ik het zo goed mee kan vinden
Ik wel, mijn ene oma het Catharina, maar roepnaam Toos. Vroeger dacht ik altijd dat dat was omdat we altijd toastjes ("toosjes") aten als we daar waren.quote:Op maandag 3 december 2012 23:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou mijn god niet weten hoe mijn oma eigenlijk heet van de voornaam.
Klinkt als een heel lief mens inderdaad. Bwhahaha, behoorlijk awkward is dat
Ik heb zelf van me stiefpa heel weinig... sieraden etc heb ik gewoon echt niks mee en zou verder ook niks van hem hoeven te hebbenquote:Op maandag 3 december 2012 23:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ach, dat soort dingen gebeuren.
Ik heb hier zijn stereo staan, ding doet het altijd nog perfect
Ik heb er zelf weinig ervaring mee omdat ik nog nooit de dood van een dierbare heb meegemaakt. Alleen m'n opa die is overleden toen ik nog geen één jaar was, wat ik dus nooit bewust heb meegekregen. Maar nu ik m'n opa's/oma's langzaam zie aftakelen krijg ik het er toch wel moeilijk mee, en ben ik bang dat het extra hard aankomt als het dan eenmaal zo ver is.quote:Op maandag 3 december 2012 23:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
thanksOp sommige momenten heb ik het wel even moeilijk maar soms heb ik gewoon het idee dat hij laat weten als hij het ergens mee eens is en dat is soms best wel fijn
raar maar fijn.
Zo bedoel ik het absoluut nietquote:Op maandag 3 december 2012 23:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoe hard het ook klinkt dat klopt inderdaad...
[..]
Ja inderdaadhad zelf ook echt niet verwacht dat ik weer zo snel iemand anders in huis zou hebben waar ik het zo goed mee kan vinden
*knuffel*quote:Op maandag 3 december 2012 23:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Weet precies wat je bedoelt hiermee...quote:Op maandag 3 december 2012 23:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
thanksOp sommige momenten heb ik het wel even moeilijk maar soms heb ik gewoon het idee dat hij laat weten als hij het ergens mee eens is en dat is soms best wel fijn
raar maar fijn.
Catharina - Toos, ik zie de link nietquote:Op maandag 3 december 2012 23:54 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik wel, mijn ene oma het Catharina, maar roepnaam Toos. Vroeger dacht ik altijd dat dat was omdat we altijd toastjes ("toosjes") aten als we daar waren.Andere Oma's voornaam is Johanna, roepnaam Hanny. En mijn opa's eigenlijke naam is Hendrik, roepnaam Henny. Opa Henny en Oma Hanny dus.
![]()
Awkward is zacht uitgedruktVoordeel is weer dat hij ver weg woont dus ik was snel over hem heen. ;D
Neh, dat kan ik me dan wel voorstellen. Sieraden vind ik zelf ook niet echt iets, al zou ik een horloge nog wel mooi vinden.quote:Op maandag 3 december 2012 23:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik heb zelf van me stiefpa heel weinig... sieraden etc heb ik gewoon echt niks mee en zou verder ook niks van hem hoeven te hebben
Het enigste wat ik wel altijd bij me heb is zijn rijbewijs, komt eigenlijk omdat hij 30 jaar chauffeur is geweesten hij kon gewoon heel goed rijden
Dus dat is echt het enigste symbolische wat ik van hem bij me draag
Ik vind het vreselijk om dit te zeggen, maar dat is inderdaad heel erg moeilijk om hem/haar zo af zien te takelen. Helemaal als zij dement wordenquote:Op maandag 3 december 2012 23:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb er zelf weinig ervaring mee omdat ik nog nooit de dood van een dierbare heb meegemaakt. Alleen m'n opa die is overleden toen ik nog geen één jaar was, wat ik dus nooit bewust heb meegekregen. Maar nu ik m'n opa's/oma's langzaam zie aftakelen krijg ik het er toch wel moeilijk mee, en ben ik bang dat het extra hard aankomt als het dan eenmaal zo ver is.
Nee het komt ook helemaal nergens vandaan eigenlijk, ik snap het zelf ook niet maar ik weet niet beter.quote:Op maandag 3 december 2012 23:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Catharina - Toos, ik zie de link niet. Misschien van haar tweede naam ofzo?
Die andere namen zijn wel enigszins logisch
.
Hehehehe, dat scheelt dan weer.
Over rare roepnamen/koosnaampjes gesproken. Ik noemde mezelf altijd Gijs als kind, terwijl ik Vincent heet. Ik zou me god niet weten hoe ik daar bij kom
eind april overleden, sinds ongeveer 2 maanden nieuwe vriendquote:Op maandag 3 december 2012 23:53 schreef Vinniiee het volgende:
Ik weet niet hoe snel het nou precies, of dat ik er overheen heb gelezen. Maakt ook niet uit, het klinkt heel snel in ieder geval.
Klopt hij zou het zo gewild hebben, hij heeft altijd al gezegd 2 maanden rouwen dan weer verder.... en zo had die wel meer van die uitspraken.quote:Op maandag 3 december 2012 23:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het absoluut nietmaar meer dat hij het jullie ook gunt en sommige dingen gebeuren zoals ze moeten gebeuren hoe kut het soms ook is maar hij heeft het beste met jou en je moeder voor
Grappig welquote:Op maandag 3 december 2012 23:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee het komt ook helemaal nergens vandaan eigenlijk, ik snap het zelf ook niet maar ik weet niet beter.![]()
Koosnaampjes zijn raar. Mijn moeder noemt me altijd krullenbol terwijl mijn haar zo stijl als wat is, altijd al geweest.![]()
Maargoed, van de juiste personen kunnen koosnaampjes heel leuk zijn.
Ja kan het ook niet echt goed verwoorden omdat het een best moeilijk onderwerp is om over te praten maar ik begrijp hoe je je erbij voeltquote:Op maandag 3 december 2012 23:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
*knuffel*
[..]
Weet precies wat je bedoelt hiermee...![]()
Ben niet gelovig of wat maar op een bepaalde manier heb je soms toch het gevoel dat die bij je is ofzo... naja moeilijk uit te leggen
Ja dat is ook het geval... mijn oma heeft kanker en m'n opa heeft alzheimer, nou je kan je wel indenken dat dat een rampzalige combinatie is. Dankje.quote:Op maandag 3 december 2012 23:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk om dit te zeggen, maar dat is inderdaad heel erg moeilijk om hem/haar zo af zien te takelen. Helemaal als zij dement worden
Heel veel sterkte
quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Grappig wel. Hehehe, apart wel
. Ik was vroeger wel een krullenbol, zelfs zo erg dat de slager dacht dat ik een meisje was
.
Ja het is ook zo dat het eerste wat ik in me handen gedrukt kreeg toen ik het ziekenhuis binnen kwam zijn rijbewijs was... en heb eigenlijk sinds dien hem niet uit me portomonee gehaald.. naja hooguit om aan iemand te laten zien maar je snapt wat ik bedoelquote:Op maandag 3 december 2012 23:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Catharina - Toos, ik zie de link niet. Misschien van haar tweede naam ofzo?
Die andere namen zijn wel enigszins logisch
.
Hehehehe, dat scheelt dan weer.
Over rare roepnamen/koosnaampjes gesproken. Ik noemde mezelf altijd Gijs als kind, terwijl ik Vincent heet. Ik zou me god niet weten hoe ik daar bij kom
[..]
Neh, dat kan ik me dan wel voorstellen. Sieraden vind ik zelf ook niet echt iets, al zou ik een horloge nog wel mooi vinden.
Hehe, dat is wel erg tof dat je dat nog hebt
Ik heb eigenlijk altijd al deze haarstijl gehadquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Grappig wel. Hehehe, apart wel
. Ik was vroeger wel een krullenbol, zelfs zo erg dat de slager dacht dat ik een meisje was
.
kut blijft het altijd wel natuurlijk omdat je veel van hem houdt en dat zal ook nooit overgaan maar je moet er zelf niet aan onderdoor gaanquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
eind april overleden, sinds ongeveer 2 maanden nieuwe vriend
[..]
Klopt hij zou het zo gewild hebben, hij heeft altijd al gezegd 2 maanden rouwen dan weer verder.... en zo had die wel meer van die uitspraken.
Zelf zei die ook al altijd dat die niet oud zou worden, maar je hoort het vaak bij truckers dat ze jong overlijden.. de levensstyle van de meeste is ook gewoon echt niet gezond.
Kloptquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kut blijft het altijd wel natuurlijk omdat je veel van hem houdt en dat zal ook nooit overgaan maar je moet er zelf niet aan onderdoor gaan![]()
Man man man, wat heftig allemaalquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja dat is ook het geval... mijn oma heeft kanker en m'n opa heeft alzheimer, nou je kan je wel indenken dat dat een rampzalige combinatie is. Dankje.
Verder lijkt het altijd goed te gaan met m'n familie ofzo. Andere oma is een jaar of 3 geleden van de trap gevallen en had haar nek gebroken en een zware hersenschudding, ze was toen 84. Ze heeft er verder helemaal geen last van nu meer. Mijn vader heeft een jaar geleden een zwaar auto-ongeluk gehad, en is er ook weer helemaal bovenop gekomen. Mijn moeder heeft ook een vorm van kanker gehad, en ook die is weer helemaal gezond. Zelfs m'n zusje is toen ze heel jong was bijna overleden, maanden op de IC gelegen enzo. Zo vreemd, maar ik ben dus nu wel extra bang voor die keer dat het wél misgaat.![]()
Mijn moeder vond het niet zo tofquote:
Dat is wel heel erg tof. Ik denk zelfs dat het een "leeg gevoel" is mocht hij ineens niet in je portomonee zitten. Gewoon goed opbergen die portomonee, dan zit het wel goedquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja het is ook zo dat het eerste wat ik in me handen gedrukt kreeg toen ik het ziekenhuis binnen kwam zijn rijbewijs was... en heb eigenlijk sinds dien hem niet uit me portomonee gehaald.. naja hooguit om aan iemand te laten zien maar je snapt wat ik bedoel
Zou het zelf ook heel erg vinden als ik hem kwijt raak... maar wil hem wel altijd bij me hebben dus die gok nemen we maar
Dat is wel heel fijn natuurlijk, dan voel jij je er ook wat prettiger bijquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kloptdaarom ben ik ook zo blij dat alles gewoon nu weer goed loopt ook met me moeder enzo
Kloptquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:04 schreef Vinniiee het volgende:
Dat is wel heel erg tof. Ik denk zelfs dat het een "leeg gevoel" is mocht hij ineens niet in je portomonee zitten. Gewoon goed opbergen die portomonee, dan zit het wel goed.
Dankjequote:Op dinsdag 4 december 2012 00:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Man man man, wat heftig allemaal. Weet niet zo goed wat ik erop moet zeggen, behalve dat ik je nogmaals sterkte kan wensen
.
[..]
Mijn moeder vond het niet zo tof
Ja soms quote die uit het niets dubbelquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:06 schreef promisionxexposed het volgende:
Waarom zie ik posts dubbel?! reuze irritant
wat de neuk manquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja soms quote die uit het niets dubbel
Ik nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk altijd al deze haarstijl gehad
Naja toen ik klein was had ik het in de winter wel wat korter dan nu... en in de zomer lekker gemillimeterd
Oh, ja dan kan ik me wel voorstellen dat je er zuinig op bentquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopthij zit ook veilig in een vakje wat ik eigenlijk nooit open rits.. zit alleen zijn pasje in en wat andere dingen die je niet dagelijks gebruikt
En aangezien me werkpassen enzo er ook in zit ben ik heel zuinig met me portomonee.. als ik die kwijt raak moet ik weer zelf een nieuwe screening betalen
"Mag zij een plakje worst?"quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Dankje![]()
Haha dat van die slager die dacht dat je een meisje was. Ik vind het briljant.
Bugquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:06 schreef promisionxexposed het volgende:
Waarom zie ik posts dubbel?! reuze irritant
quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:07 schreef Vinniiee het volgende:
"Mag zij een plakje worst?"
- "HET IS EEN JONGETJE HOOR"
Nee hoor, ik kan niet vinden waar het aan ligt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dacht al dat het aan mijn mobiel lag
waarom vraag je dat altijd?quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:09 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan niet vinden waar het aan ligt.
Sinds wanneer praat je tegen mij trouwens![]()
![]()
Meestal haal ik die passen er wel uitquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:07 schreef Vinniiee het volgende:
Oh, ja dan kan ik me wel voorstellen dat je er zuinig op bent. Maar hoe doe je dat met uitgaan dan? Neem je dan ook al die werkpasjes shit mee?
Omdat je mij altijd negeertquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom vraag je dat altijd?
Ah oke, ik denk alquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Meestal haal ik die passen er wel uit![]()
Maar wil zijn pas gewoon erin houden... stom risico maarja
hou mijn portomonee toch altijd heel goed in de gaten
Dan zeg je op dat moment iets waar ik mij niet mee moet/mag/kan/wil/ga bemoeienquote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dan zeg je op dat moment iets waar ik mij niet mee moet/mag/kan/wil/ga bemoeien
Mooie was dat ja.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:12 schreef Conflict het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Pas zei iemand nog dat ik te vaak in de SC kwam![]()
Slaap lekker, succes, succes, sterkte en succesquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:13 schreef msacras het volgende:
Nou jongens ik ga er ook weer vandoor. Morgen weer vroeg op en een lange dag. Eerst naar school, dan naar de bloemist op een enorme bos rozen te kopen als goedmakertje, dan langs m'n vriend en als ik dan eenmaal thuis ben een shitload aan sinterklaasgedichten in elkaar flansen.
watquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:12 schreef Conflict het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Ik las het idd, dat ging echt helemaal nergens overquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:12 schreef Conflict het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Dankje, dankje, dankje, dankje en dankje.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Slaap lekker, succes, succes, sterkte en succes![]()
![]()
Nee en dat ik hier zoveel zou modden, nou sorry hoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
watalsof je hier met een blauw kleurtje anders zou posten dan met zwart kleurtje.
plus het is jouw forum dan mag je best meepraten over wat "veelposters" in een SC interesseert etc..
slaaplekker schatjonquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Dankje, dankje, dankje, dankje en dankje.![]()
Iedereen ook welterusten alvast en succes met jullie vast verschrikkelijke school/werkdagen van morgen.
Weltruste en succes!!quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:13 schreef msacras het volgende:
Nou jongens ik ga er ook weer vandoor. Morgen weer vroeg op en een lange dag. Eerst naar school, dan naar de bloemist op een enorme bos rozen te kopen als goedmakertje, dan langs m'n vriend en als ik dan eenmaal thuis ben een shitload aan sinterklaasgedichten in elkaar flansen.
Dus als ik het goed begrijp is meepraten modden? aha duidelijk wel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:16 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee en dat ik hier zoveel zou modden, nou sorry hoor
Gast je praat gewoon gezellig mee... is juist tof!quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:16 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee en dat ik hier zoveel zou modden, nou sorry hoor
Ja, dankje, ik zal het nodig hebbenquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Dankje, dankje, dankje, dankje en dankje.![]()
Iedereen ook welterusten alvast en succes met jullie vast verschrikkelijke school/werkdagen van morgen.
Oh datquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
staat in wat doen we met jong geloof ik
quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:17 schreef BBQSausage het volgende:
Hey hey, het is niet Conflict's forum. Het is het forum van alle users die in JONG! posten, Conflict is slechts degene die de boel in de gaten houdt.
Thanx, ja moet ook, beetje meelullen toch?quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gast je praat gewoon gezellig mee... is juist tof!
Heb je nog niet ergens voor zien ingrijpen .. maar is ook niet nodig geweest hier
Yup vind ik welquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:19 schreef Conflict het volgende:
[..]
Thanx, ja moet ook, beetje meelullen toch?
nee wegwezen jij, je mod teveel nu zucht ik word er gek vanquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:19 schreef Conflict het volgende:
[..]
Thanx, ja moet ook, beetje meelullen toch?
quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee wegwezen jij, je mod teveel nu zucht ik word er gek van
quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:21 schreef promisionxexposed het volgende:
Mensen die naakt slapen en dan zeuren dat het koud is
Dan faal je gewoon in het leven.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:21 schreef promisionxexposed het volgende:
pluk de dag nu het nog kanquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan faal je gewoon in het leven.
Als ik het koud heb trek ik een schone joggingsbroek aan en een tshirt of een dunne truiquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:21 schreef promisionxexposed het volgende:
geen ondergoed?quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als ik het koud heb trek ik een schone joggingsbroek aan en een tshirt of een dunne trui
ja niet zo zeuren vriendquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:24 schreef Vinniiee het volgende:
Met kleren aan slaapt gewoon niet fijn, kan ik er wat aan doen?
Ik slaap altijd in mijn FOK! uniformquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:24 schreef Vinniiee het volgende:
Met kleren aan slaapt gewoon niet fijn, kan ik er wat aan doen?
Overdenk dan je zorgen en de wereld.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet want ik shine als de zon
Oké mevrouwquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja niet zo zeuren vriend
FOK! uniform, wut?quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:25 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik slaap altijd in mijn FOK! uniform
Dat denk ik ook vaak bij jou ja.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:26 schreef promisionxexposed het volgende:
Soms lees ik dingen terug en denk ik wat de neuk heb ik nou weer gezegd
Join the club.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:26 schreef promisionxexposed het volgende:
Soms lees ik dingen terug en denk ik wat de neuk heb ik nou weer gezegd
quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Sta je er zo versteld van ja?
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je niet scheef gaat lopen
Nee, bug!quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:29 schreef promisionxexposed het volgende:
Doe je dat nou expres drie keer quoten?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb er zelf nog geen last van gehad.
Ach jij mag het vragenquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh dat las ik nergens dus denk vraag het maar even
quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen last van, anderen misschienquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De alerts worden er niet meer van.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:31 schreef Conflict het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er ook geen last van, anderen misschien
Als we gaan DMen word je helemaal gestoordquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De alerts worden er niet meer van.
Ja, dat systeem is dan ook niet heel erg praktisch.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:33 schreef Conflict het volgende:
[..]
Als we gaan DMen word je helemaal gestoord
Ik weet niet, ik kom hier net pas.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, dat systeem is dan ook niet heel erg praktisch.Het nieuwe systeem straks daarentegen
Leugens.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:35 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik kom hier net pas.
viespeukquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Nieuwe variant op zo een 0906 mens ?
gelukkig maar, lijkt mij ook een vage manier om klaar te komenquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Inb4 iemand denkt dat ik naar zulke dingen bel...
Neezo kansloos ben ik nou ook weer niet
Het lijkt mij gewoon echt 10x niksquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gelukkig maar, lijkt mij ook een vage manier om klaar te komen
kan je beter gratis echte seks hebbenquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het lijkt mij gewoon echt 10x niks
En nog eens geld betalen ook... nee dankje
Mij ook. Je moet opeens een andere hand gebruiken, omdat je met je gebruikelijke hand al je telefoon vasthoudt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gelukkig maar, lijkt mij ook een vage manier om klaar te komen
quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kan je beter gratis echte seks hebben
quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, telefoons. Hoe kom je nou weer bij seks?
oh. Geen combinatie ervan hoop ik?quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, telefoons. Hoe kom je nou weer bij seks?
nee zo kut is datquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:39 schreef Taexon het volgende:
[..]inderdaad
Alleen is dat niet altijd mogelijk
Nee joh, hoe kom je daar bij.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
oh. Geen combinatie ervan hoop ik?
Klopt ik wacht er ook gewoon weer lekker mee hoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee zo kut is dat
neuh geintje wacht gewoon wel op de juiste persoon
slaaplekker Conflict
Hehehequote:Op dinsdag 4 december 2012 00:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
* BBQSausage kijkt in PoHi van Vinniiee
Jup, inderdaad.
gezellig zo samen wachten, achja je moet het ook niet doen om het doen maar omdat je het leuk hebt met diegenequote:Op dinsdag 4 december 2012 00:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt ik wacht er ook gewoon weer lekker mee hoor
na 4 maanden droog te hebben gestaan kan er nog wel een tijdje bij
Inderdaadquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gezellig zo samen wachten, achja je moet het ook niet doen om het doen maar omdat je het leuk hebt met diegene
Truequote:Op dinsdag 4 december 2012 00:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gezellig zo samen wachten, achja je moet het ook niet doen om het doen maar omdat je het leuk hebt met diegene
Keep it alive!quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn stam-SC is nog net niet dood verklaard maar het scheelt niet veel
GRTOJW?quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan zeuren ze dat het een duotopic is
Waar kan je dat zien?quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:51 schreef BBQSausage het volgende:
Voor de rest is het wel duidelijk waar mijn SC zich eerst bevond;Aantal posts per subforum voor gebruiker "BBQSausage" van 6-12-2011 t/m 4-12-2012
aantal posts / forum
11151 Onzin voor je leven!
08990 Van Basic tot Pimp
00654 Klaagbaak
00644 Feedback
00526 Serious Request
ja postte er 2 jaar geleden ofzo en toen gingen er 5 topics per dag doorheen ipv 1 in een maandquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
GRTOJW?Beetje dood daar de laatste tijd ja.
hehehe, dat ging wel sneller jaquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja postte er 2 jaar geleden ofzo en toen gingen er 5 topics per dag doorheen ipv 1 in een maand
Waar vind je dat nou dan weerquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:57 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Heb er ook net een mooie tussenstop er op zitten.
haha seksverslaafdequote:Op dinsdag 4 december 2012 00:59 schreef Vinniiee het volgende:
Aantal posts per subforum voor gebruiker "Vinniiee" van 06-12-2011 t/m 04-12-2012
aantal posts / forum
25294 Seksualiteit
04139 Planes, Trains & Automobiles
01417 General Chat
01047 Relaties & Psychologie
00863 Van Basic tot Pimp
00681 Puber- & Tienertalk
00224 Sport
00062 Lifestyle
00034 Film, Tv & Radio
00017 Klussen & Wonen
00013 Travel
00010 Stad & Streek
00006 Vraag & Aanbod
00006 Digital Corner
00002 FOK!features, Bugs & Development
00002 De Feestdagen
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Waar vind je dat nou dan weer?! wil ik ook eens zien
Zozo ben al anderhalve maand actiefquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.thuisserver.ne(...)Taexon&tab=tab_graph
jaja smoesjesquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er wordt niet zoveel over seks gepraat daar hoor.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zozo ben al anderhalve maand actief
Daarvoor LURK LURK LURK... nee deed gewoon niks met FOK!
Netjesquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Nog 18 dagen, dan ben ik exact 3 jaar lid.
Tijdens Serious Request
altijd een mcflurry bij de handquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Netjes
Yee heb een mcdonalds app op me telefoongeen ruzie meer in de auto als we ergens rijden waar de dicht bijzijndste mcdonalds is!
quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Netjes
Yee heb een mcdonalds app op me telefoongeen ruzie meer in de auto als we ergens rijden waar de dicht bijzijndste mcdonalds is!
ik had gezegd ga maar lekker zelf halen met je luie reetquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Nice, die heb ik ook.
Vanmiddag nog twee stagiaires op de fiets in de stromende regen naar de McD gestuurd.
yup daaromquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
altijd een mcflurry bij de hand
Ach, ze hadden zelf ook honger.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik had gezegd ga maar lekker zelf halen met je luie reetarme kinderen
ik heb nog nooit iemand met de bus zien komen, hoe voelt dat?quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ach, ze hadden zelf ook honger.
Oke, dat klinkt als een slecht excuus.Maar zij hadden serieus alleen fietsen bij zich, en ik kom daar met de bus.
Arme stakkersquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Netjes
quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb nog nooit iemand met de bus zien komen, hoe voelt dat?nee serieus was dan op hun fiets gegaan
hongernekkenquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Neuh, ze hadden zelf behoorlijk wat gehaald. En niet alleen voor mij hè.
![]()
Ik ben niet voor niets hun begeleider
Hoezo nou weerquote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hongernekkenach moet een keer kunnen toch
Weet ik ook welquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je moet nu toch wel weten dat ik altijd gelijk heb
Arme kidsquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Neuh, ze hadden zelf behoorlijk wat gehaald. En niet alleen voor mij hè.
![]()
Ik ben niet voor niets hun begeleider
Ik quote jou ipv BBQquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoezo nou weer? Geloof me als je een rit van 2-3 uur hebt met stiefbroer/zus dan krijgen HUN altijd honger
Ik zou gewoon doorrijden naar de mc hier in Hillegom
Ik ruik spamquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:16 schreef promisionxexposed het volgende:
Cool ik heb een ipad gewonnen, ik leg hem bij de andere 342934 ipads die ik gewonnen heb.
ik wil niet weten wat jij uitvreet op kantoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah nee joh, worden ze hard van.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wil niet weten wat jij uitvreet op kantoor
quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wil niet weten wat jij uitvreet op kantoor
Zeker ook al heel veel Iphone's gewonnenquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:16 schreef promisionxexposed het volgende:
Cool ik heb een ipad gewonnen, ik leg hem bij de andere 342934 ipads die ik gewonnen heb.
ja! en een iMac, heb vanalles hier thuis liggenquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zeker ook al heel veel Iphone's gewonnen?
Ow dacht eigenlijk dat ik gewoon verkeerd gelezen had... die faal was voor mezelf bedoeltquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt BBQ te quoten, maarja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ow dacht eigenlijk dat ik gewoon verkeerd gelezen had... die faal was voor mezelf bedoelt
Maar in dit geval HA jij faaltIk faalde wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hoor, tis al goed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |