quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb nog nooit iemand met de bus zien komen, hoe voelt dat?nee serieus was dan op hun fiets gegaan
hongernekkenquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Neuh, ze hadden zelf behoorlijk wat gehaald. En niet alleen voor mij hè.
![]()
Ik ben niet voor niets hun begeleider
Hoezo nou weerquote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hongernekkenach moet een keer kunnen toch
Weet ik ook welquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je moet nu toch wel weten dat ik altijd gelijk heb
Arme kidsquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Neuh, ze hadden zelf behoorlijk wat gehaald. En niet alleen voor mij hè.
![]()
Ik ben niet voor niets hun begeleider
Ik quote jou ipv BBQquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoezo nou weer? Geloof me als je een rit van 2-3 uur hebt met stiefbroer/zus dan krijgen HUN altijd honger
Ik zou gewoon doorrijden naar de mc hier in Hillegom
Ik ruik spamquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:16 schreef promisionxexposed het volgende:
Cool ik heb een ipad gewonnen, ik leg hem bij de andere 342934 ipads die ik gewonnen heb.
ik wil niet weten wat jij uitvreet op kantoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah nee joh, worden ze hard van.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wil niet weten wat jij uitvreet op kantoor
quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wil niet weten wat jij uitvreet op kantoor
Zeker ook al heel veel Iphone's gewonnenquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:16 schreef promisionxexposed het volgende:
Cool ik heb een ipad gewonnen, ik leg hem bij de andere 342934 ipads die ik gewonnen heb.
ja! en een iMac, heb vanalles hier thuis liggenquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zeker ook al heel veel Iphone's gewonnen?
Ow dacht eigenlijk dat ik gewoon verkeerd gelezen had... die faal was voor mezelf bedoeltquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt BBQ te quoten, maarja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |