lief van jequote:Op maandag 3 december 2012 23:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
yup.......
[..]
Volgens Pxe is het een vieze mannen knipoog dus ben het aan het afleren
Spannend feestje zaterdag?quote:Op maandag 3 december 2012 23:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik moet nog een pak fixen zaterdag
Nee, mijn stiefbroer gaat de 14e trouwen, en ik heb alleen zaterdag nog om een pak te kopen. En ik moet er eerst nog achter komen wat mijn stiefbroer aan gaat doen, zodat ik niet hetzelfde koopquote:
Ohh, vandaar.. Ik krijg nu een maand lang geen loon, omdat m'n contract wordt overgezet naar het nieuwe bedrijf.. Ook wel even flink balen.quote:Op maandag 3 december 2012 23:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Dan krijg ik weer loon en ik heb die moneyzz nodig.
Oh tof, gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 december 2012 23:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, mijn stiefbroer gaat de 14e trouwen, en ik heb alleen zaterdag nog om een pak te kopen. En ik moet er eerst nog achter komen wat mijn stiefbroer aan gaat doen, zodat ik niet hetzelfde koop.
Balen! Ik heb net een nieuwe galajurk besteld dus ik heb geen geld meer.quote:Op maandag 3 december 2012 23:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ohh, vandaar.. Ik krijg nu een maand lang geen loon, omdat m'n contract wordt overgezet naar het nieuwe bedrijf.. Ook wel even flink balen.
Thanksquote:Op maandag 3 december 2012 23:27 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh tof, gefeliciteerd!![]()
Haha daar heb je als vrouw geen last van nee. De foto in m'n fobo was toevallig ook genomen op een bruiloft, nou ik kan je verzekeren dat de bruid iets anders aanhad.
Ow dat is wel pijnlijk... Je hebt in tijdschriften ook altijd dat 2 celebs hetzelfde aan hebben en dat ze dan worden vergeleken.quote:Op maandag 3 december 2012 23:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks. Ik heb al eens meegemaakt met een andere bruiloft, had de bruidegom en iemand anders hetzelfde aan
.
Hehehe, leuke foto wel.
quote:Op maandag 3 december 2012 23:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Balen! Ik heb net een nieuwe galajurk besteld dus ik heb geen geld meer.![]()
En ik heb waarschijnlijk vanaf januari geen werk meer, ook wel balen opzich.
Hehe, ik lees gelukkig nooit van die tijdschriftenquote:Op maandag 3 december 2012 23:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Ow dat is wel pijnlijk... Je hebt in tijdschriften ook altijd dat 2 celebs hetzelfde aan hebben en dat ze dan worden vergeleken.
Danku!
Moet ook nog steeds een pak halen...quote:Op maandag 3 december 2012 23:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, mijn stiefbroer gaat de 14e trouwen, en ik heb alleen zaterdag nog om een pak te kopen. En ik moet er eerst nog achter komen wat mijn stiefbroer aan gaat doen, zodat ik niet hetzelfde koop.
Vestiging waar ik werk gaat sluiten ergens begin volgend jaar en mijn contract verloopt 1 januari ja.quote:Op maandag 3 december 2012 23:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Da's dubbel balen
Contract wordt niet verlengd?
inderdaad, deze is verouderdquote:Op maandag 3 december 2012 23:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, ik lees gelukkig nooit van die tijdschriften. Maar dat komt wel goed
![]()
Tevens moet ik even een nieuwe foto fixen in mijn fobo
Beetje zeggen dat ik lief ben zodat je me ratjes kan zienquote:Op maandag 3 december 2012 23:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja moet wel anders zie ik h
je ratjes nooit
je weet dat ik dat niet meenquote:Op maandag 3 december 2012 23:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Beetje zeggen dat ik lief ben zodat je me ratjes kan zienflauw hoor
Ik wou al omgquote:Op maandag 3 december 2012 23:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Moet ook nog steeds een pak halen...stel het telkens uit.
Enigste pak/uniform wat ik draag is me werkkleding, zelfs op de begravenis van mijn stiefpa april dit jaar had ik me school/beveiligings uniform aan omdat hij dat mooi vond..
(natuurlijk wel mijn V enzo even van uniform gehaald)
Deze is al 2 jaar oud of zoquote:Op maandag 3 december 2012 23:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaad, deze is verouderd
mijn ouders zijn ook nog steeds samenquote:Op maandag 3 december 2012 23:33 schreef msacras het volgende:
Wat veel gescheiden ouders overigens hier. In mijn familie is werkelijk iédereen nog bij elkaar, niemand die ooit is gescheiden. Best bijzonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |