abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119903647
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 23:33 schreef msacras het volgende:
Wat veel gescheiden ouders overigens hier. In mijn familie is werkelijk iédereen nog bij elkaar, niemand die ooit is gescheiden. Best bijzonder.
Mijn ouders zijn ook gescheiden, mijn moeder opnieuw getrouwd.

Daardoor heb ik 2 stiefbroers + een stiefzus + man/vrouw erbij :')
  maandag 3 december 2012 @ 23:35:17 #52
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_119903659
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 23:31 schreef msacras het volgende:

[..]

Vestiging waar ik werk gaat sluiten ergens begin volgend jaar en mijn contract verloopt 1 januari ja. :'(
Misschien kan ik nog in een andere vestiging gaan werken maar dat is niet zeker, daar hebben ze natuurlijk ook al gewoon personeel etc.
Da's echt balen. ;( Hopen dat je daar inderdaad bij kan, ze weten in ieder geval wat ze aan je hebben, dat weet een compleet nieuw bedrijf niet
pi_119903728
quote:
17s.gif Op maandag 3 december 2012 23:32 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

je weet dat ik dat niet meen :)
Klopt :D

quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 23:34 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik wou al omg :X gaan zeggen, maar als hij dat mooi vond, dat is dat laatste wat je voor hem kon doen :) En dat is iets heel moois, vind ik :)

Klopt heb er ook geen minuut over nagedacht over wat ik zou aantrekken.. toch was het wel heel vreemd omdat het toch dezelfde kleding is als ik aanhad op het moment van overlijden etc... maar uiteindelijk ben ik er heel blij mee dat ik het zo heb gedaan :)
Had alleen nooit verwacht dat ik hem al op zo een jonge leeftijd weg moest dragen, maar dat had niemand zien aankomen :{
pi_119903764
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 23:34 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Mijn ouders zijn ook gescheiden, mijn moeder opnieuw getrouwd.

Daardoor heb ik 2 stiefbroers + een stiefzus + man/vrouw erbij :')
Wel gezellig! Heeft een vriendin van me ook, die heeft ook ineen keer dus een stiefvader en stiefmoeder maar ook gelijk 2 stiefoma's/stiefopa's erbij. Om over de neven etc nog maar niet te spreken haha. :')

quote:
9s.gif Op maandag 3 december 2012 23:35 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Da's echt balen. ;( Hopen dat je daar inderdaad bij kan, ze weten in ieder geval wat ze aan je hebben, dat weet een compleet nieuw bedrijf niet
Inderdaad, maar als ik dan geen baan tijdelijk heb vind ik het niet zo'n ramp, ik heb het altijd in de januari periode onwijs druk met school dus dan laat ik het even voor wat het is. Als het dan wat rustiger is ga ik gewoon bij een soortgelijk bedrijf (ik werk in een koffiewinkel/cafe/takeaway coffee bar) solliliciteren, niet zo moeilijk dus. Horeca ervaring is vaak wel een plus. :)
pi_119903769
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 23:33 schreef msacras het volgende:
Wat veel gescheiden ouders overigens hier. In mijn familie is werkelijk iédereen nog bij elkaar, niemand die ooit is gescheiden. Best bijzonder.
Mijn ouders zijn al gescheiden toen ik 6 was, me moeder en vader beide hertrouwd.
Me pa is nog steeds met dezelfde vrouw ( :r sorry )
Me moeder heeft sinds kort een nieuwe vriend, me stiefpa is overleden in april dit jaar
  maandag 3 december 2012 @ 23:38:44 #56
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_119903791
Lekker slapen w/
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_119903808
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 23:38 schreef Taexon het volgende:

[..]

Mijn ouders zijn al gescheiden toen ik 6 was, me moeder en vader beide hertrouwd.
Me pa is nog steeds met dezelfde vrouw ( :r sorry )
Me moeder heeft sinds kort een nieuwe vriend, me stiefpa is overleden in april dit jaar
Pfft, wel heftig zeg. Mijn ouders zijn na 19 jaar nog steeds dolgelukkig met elkaar, ook wel fijn opzich.
Dat wispelturige/niet weten wat ik wil/ me niet kunnen binden aan iemand heb ik blijkbaar van een vreemde. _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2012 23:39:22 ]
pi_119903832
quote:
6s.gif Op maandag 3 december 2012 23:37 schreef Taexon het volgende:

[..]

[..]

Klopt heb er ook geen minuut over nagedacht over wat ik zou aantrekken.. toch was het wel heel vreemd omdat het toch dezelfde kleding is als ik aanhad op het moment van overlijden etc... maar uiteindelijk ben ik er heel blij mee dat ik het zo heb gedaan :)
Had alleen nooit verwacht dat ik hem al op zo een jonge leeftijd weg moest dragen, maar dat had niemand zien aankomen :{
Baas.

Wel mooi dat je aan kon doen wat hij het mooist vond.
Iemand zo vroeg verliezen is altijd klote ;(
Zal altijd nog wel een raar gevoel blijven geven zo nu en dan denk ik ;(
Tax wil tetten :)!
pi_119903882
quote:
6s.gif Op maandag 3 december 2012 23:37 schreef Taexon het volgende:

[..]

[..]

Dat lijkt me wel even een apart gevoel ja. Meh, zoiets is altijd klote man. Sterkte.
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 23:38 schreef msacras het volgende:

[..]

Wel gezellig! Heeft een vriendin van me ook, die heeft ook ineen keer dus een stiefvader en stiefmoeder maar ook gelijk 2 stiefoma's/stiefopa's erbij. Om over de neven etc nog maar niet te spreken haha. :')
Hehe ja precies, grote familie krijg je dan ineens _O-
pi_119903914
quote:
6s.gif [b]Op maandag 3 december 2012 23:37

Pfft inderdaad wel heftig man, echt shit! Sterkte er nog mee!
pi_119903938
quote:
17s.gif Op maandag 3 december 2012 23:39 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Baas.

Wel mooi dat je aan kon doen wat hij het mooist vond.
Iemand zo vroeg verliezen is altijd klote ;(
Zal altijd nog wel een raar gevoel blijven geven zo nu en dan denk ik ;(
Klopt het blijft nog steeds vreemd hoor, aangezien het voor me gevoel nog vrij recent is en ik toch bijna 12 jaar bij hem hebt gewoond.
Het uniform draag ik niet meer maar dat heeft meer te maken omdat ik veel lekkerdere broeken heb enzo nu :+
pi_119903967
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 23:40 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel even een apart gevoel ja. Meh, zoiets is altijd klote man. Sterkte.

[..]

Mja ik heb van mezelf al een enorme familie, meer erbij hoeft van mij niet, dan vergeet ik waarschijnlijk van de helft hoe ze heten. :') Ik blijf nu nog steeds mensen ontmoeten waarvan ze familie blijken te zijn of feestjes enzo, best pijnlijk soms. :{
pi_119903971
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 23:40 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 23:41 schreef msacras het volgende:

[..]

Pfft inderdaad wel heftig man, echt shit! Sterkte er nog mee!
Bedankt in ieder geval ;)
Gaat nu wel heel goed overigens ook met me ma gelukkig dus ben zelf wat dat betreft ook weer blij :)
pi_119904003
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 23:42 schreef msacras het volgende:

[..]

Mja ik heb van mezelf al een enorme familie, meer erbij hoeft van mij niet, dan vergeet ik waarschijnlijk van de helft hoe ze heten. :') Ik blijf nu nog steeds mensen ontmoeten waarvan ze familie blijken te zijn of feestjes enzo, best pijnlijk soms. :{
Haha ach, ik schuif het dan altijd op mijn slechte geheugen _O-. De meeste ken ik wel, alleen die van mijn stiefvaders kan niet echt.
pi_119904004
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 23:41 schreef Taexon het volgende:

[..]

Klopt het blijft nog steeds vreemd hoor, aangezien het voor me gevoel nog vrij recent is en ik toch bijna 12 jaar bij hem hebt gewoond.
Het uniform draag ik niet meer maar dat heeft meer te maken omdat ik veel lekkerdere broeken heb enzo nu :+
Ja ik ken het, mijn opa is bijna 6 jaar geleden overleden maar ik herinner het me als de dag van gisteren ;(
Het voelt soms gewoon zo onwerkelijk allemaal. Sterkte er nog mee :*
pi_119904024
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 23:42 schreef Taexon het volgende:

[..]

[..]

Bedankt in ieder geval ;)
Gaat nu wel heel goed overigens ook met me ma gelukkig dus ben zelf wat dat betreft ook weer blij :)
Kijk, dat is dan weer mooi. :)
pi_119904061
quote:
17s.gif Op maandag 3 december 2012 23:43 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Ja ik ken het, mijn opa is bijna 6 jaar geleden overleden maar ik herinner het me als de dag van gisteren ;(
Opa's ;(. Ken je dat opa'tje uit Ja zuster nee zuster ? ( :') )
In ieder geval, ik die film destijds en dat opa'tje leek heel erg op mijn opa. In huilen uitgebarsten middenin de bios :{
pi_119904079
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 23:43 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Haha ach, ik schuif het dan altijd op mijn slechte geheugen _O-. De meeste ken ik wel, alleen die van mijn stiefvaders kan niet echt.
:D Ik weet van sommige oudtantes enzo ook niet eens hoe ze heten, haha. Ik weet wel dat m'n vader een tante heeft die Appelonia heet, afgekort Plonie. Tante Plonie dus. _O-

Maar ik heb ook weer zo'n tante die alles wat los en vast zit in huis neemt... zielige asieldieren enzo. Op dit moment heeft ze 3 paarden, 5 kippen, 6 honden, 4 katten, een caviaatje of 3...
En ook mensen, ze heeft ook een hoop langdurige pleegkinderen gehad die ook gewoon deel van de familie zijn, maar er was er bijvoorbeeld een die lang in Spanje heeft gewoond en die ik 2 jaar geleden voor het eerst ontmoette. Die is een jaar of 3 ouder maar mag er qua uiterlijk zeker wezen, hahaha. Echt heel erg. :') O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2012 23:46:44 ]
pi_119904117
Ik ga slapen
Weltruste O+
pi_119904118
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 23:45 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Opa's ;(. Ken je dat opa'tje uit Ja zuster nee zuster ? ( :') )
In ieder geval, ik die film destijds en dat opa'tje leek heel erg op mijn opa. In huilen uitgebarsten middenin de bios :{
Nee ik keek dat nooit ;( naar is dat wel ;(
pi_119904134
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 23:45 schreef msacras het volgende:

[..]

:D Ik weet van sommige oudtantes enzo ook niet eens hoe ze heten, haha. Ik weet wel dat m'n vader een tante heeft die Appelonia heet, afgekort Plonie. Tante Plonie dus. _O-

Maar ik heb ook weer zo'n tante die alles wat los en vast zit in huis neemt... zielige asieldieren enzo. Op dit moment heeft ze 3 paarden, 5 kippen, 6 honden, 4 katten, een caviaatje of 3...
En ook mensen, ze heeft ook een hoop langdurige pleegkinderen gehad die ook gewoon deel van de familie zijn, maar er was er bijvoorbeeld een die lang in Spanje heeft gewoond en die ik 2 jaar geleden voor het eerst ontmoette. Die is een jaar of 3 ouder maar mag er qua uiterlijk zeker wezen, hahaha. Echt heel erg. :') O+
Wat een rare naam _O- _O-.

Hehehe, wel goed op zich dat ze zoiets doet :).
pi_119904161
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 23:46 schreef Aardappelschijf het volgende:
Ik ga slapen
Weltruste O+
Slaap lekker, droom over kloontjes he O+
pi_119904188
quote:
17s.gif Op maandag 3 december 2012 23:43 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Het zijn gewoon gebeurtenissen die je heel erg bij blijven staan,, dit is trouwens ook de eerste dierbare die ik heb weg moeten dragen, verder nog geen opa's/oma's verloren (ook een jonge familie daar niet van).
Maar dankje in ieder geval :)

quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 23:44 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Kijk, dat is dan weer mooi. :)
Klopt.. hoe stom het ook klinkt het leven gaat door.
Tuurlijk er zijn genoeg mensen die het vreemd vinden dat me ma al een nieuwe vriend heeft... maar dat is echt niet haar keuze geweest als het aan haar lag dan was ze nog lekker met me stiefpa natuurlijk :)

Ik sta er volledig achter in ieder geval :)
pi_119904195
quote:
7s.gif Op maandag 3 december 2012 23:46 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Nee ik keek dat nooit ;( naar is dat wel ;(
Ja inderdaad. Ach, dat soort dingen gebeuren.

Ik heb hier zijn stereo staan, ding doet het altijd nog perfect _O_
pi_119904215
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 23:46 schreef Aardappelschijf het volgende:
Ik ga slapen
Weltruste O+
weltruste! ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')