Ja kan het ook niet echt goed verwoorden omdat het een best moeilijk onderwerp is om over te praten maar ik begrijp hoe je je erbij voeltquote:Op maandag 3 december 2012 23:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
*knuffel*
[..]
Weet precies wat je bedoelt hiermee...![]()
Ben niet gelovig of wat maar op een bepaalde manier heb je soms toch het gevoel dat die bij je is ofzo... naja moeilijk uit te leggen
Ja dat is ook het geval... mijn oma heeft kanker en m'n opa heeft alzheimer, nou je kan je wel indenken dat dat een rampzalige combinatie is. Dankje.quote:Op maandag 3 december 2012 23:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk om dit te zeggen, maar dat is inderdaad heel erg moeilijk om hem/haar zo af zien te takelen. Helemaal als zij dement worden
Heel veel sterkte
quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Grappig wel. Hehehe, apart wel
. Ik was vroeger wel een krullenbol, zelfs zo erg dat de slager dacht dat ik een meisje was
.
Ja het is ook zo dat het eerste wat ik in me handen gedrukt kreeg toen ik het ziekenhuis binnen kwam zijn rijbewijs was... en heb eigenlijk sinds dien hem niet uit me portomonee gehaald.. naja hooguit om aan iemand te laten zien maar je snapt wat ik bedoelquote:Op maandag 3 december 2012 23:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Catharina - Toos, ik zie de link niet. Misschien van haar tweede naam ofzo?
Die andere namen zijn wel enigszins logisch
.
Hehehehe, dat scheelt dan weer.
Over rare roepnamen/koosnaampjes gesproken. Ik noemde mezelf altijd Gijs als kind, terwijl ik Vincent heet. Ik zou me god niet weten hoe ik daar bij kom
[..]
Neh, dat kan ik me dan wel voorstellen. Sieraden vind ik zelf ook niet echt iets, al zou ik een horloge nog wel mooi vinden.
Hehe, dat is wel erg tof dat je dat nog hebt
Ik heb eigenlijk altijd al deze haarstijl gehadquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Grappig wel. Hehehe, apart wel
. Ik was vroeger wel een krullenbol, zelfs zo erg dat de slager dacht dat ik een meisje was
.
kut blijft het altijd wel natuurlijk omdat je veel van hem houdt en dat zal ook nooit overgaan maar je moet er zelf niet aan onderdoor gaanquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
eind april overleden, sinds ongeveer 2 maanden nieuwe vriend
[..]
Klopt hij zou het zo gewild hebben, hij heeft altijd al gezegd 2 maanden rouwen dan weer verder.... en zo had die wel meer van die uitspraken.
Zelf zei die ook al altijd dat die niet oud zou worden, maar je hoort het vaak bij truckers dat ze jong overlijden.. de levensstyle van de meeste is ook gewoon echt niet gezond.
Kloptquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kut blijft het altijd wel natuurlijk omdat je veel van hem houdt en dat zal ook nooit overgaan maar je moet er zelf niet aan onderdoor gaan![]()
Man man man, wat heftig allemaalquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja dat is ook het geval... mijn oma heeft kanker en m'n opa heeft alzheimer, nou je kan je wel indenken dat dat een rampzalige combinatie is. Dankje.
Verder lijkt het altijd goed te gaan met m'n familie ofzo. Andere oma is een jaar of 3 geleden van de trap gevallen en had haar nek gebroken en een zware hersenschudding, ze was toen 84. Ze heeft er verder helemaal geen last van nu meer. Mijn vader heeft een jaar geleden een zwaar auto-ongeluk gehad, en is er ook weer helemaal bovenop gekomen. Mijn moeder heeft ook een vorm van kanker gehad, en ook die is weer helemaal gezond. Zelfs m'n zusje is toen ze heel jong was bijna overleden, maanden op de IC gelegen enzo. Zo vreemd, maar ik ben dus nu wel extra bang voor die keer dat het wél misgaat.![]()
Mijn moeder vond het niet zo tofquote:
Dat is wel heel erg tof. Ik denk zelfs dat het een "leeg gevoel" is mocht hij ineens niet in je portomonee zitten. Gewoon goed opbergen die portomonee, dan zit het wel goedquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja het is ook zo dat het eerste wat ik in me handen gedrukt kreeg toen ik het ziekenhuis binnen kwam zijn rijbewijs was... en heb eigenlijk sinds dien hem niet uit me portomonee gehaald.. naja hooguit om aan iemand te laten zien maar je snapt wat ik bedoel
Zou het zelf ook heel erg vinden als ik hem kwijt raak... maar wil hem wel altijd bij me hebben dus die gok nemen we maar
Dat is wel heel fijn natuurlijk, dan voel jij je er ook wat prettiger bijquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kloptdaarom ben ik ook zo blij dat alles gewoon nu weer goed loopt ook met me moeder enzo
Kloptquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:04 schreef Vinniiee het volgende:
Dat is wel heel erg tof. Ik denk zelfs dat het een "leeg gevoel" is mocht hij ineens niet in je portomonee zitten. Gewoon goed opbergen die portomonee, dan zit het wel goed.
Dankjequote:Op dinsdag 4 december 2012 00:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Man man man, wat heftig allemaal. Weet niet zo goed wat ik erop moet zeggen, behalve dat ik je nogmaals sterkte kan wensen
.
[..]
Mijn moeder vond het niet zo tof
Ja soms quote die uit het niets dubbelquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:06 schreef promisionxexposed het volgende:
Waarom zie ik posts dubbel?! reuze irritant
wat de neuk manquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja soms quote die uit het niets dubbel
Ik nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk altijd al deze haarstijl gehad
Naja toen ik klein was had ik het in de winter wel wat korter dan nu... en in de zomer lekker gemillimeterd
Oh, ja dan kan ik me wel voorstellen dat je er zuinig op bentquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopthij zit ook veilig in een vakje wat ik eigenlijk nooit open rits.. zit alleen zijn pasje in en wat andere dingen die je niet dagelijks gebruikt
En aangezien me werkpassen enzo er ook in zit ben ik heel zuinig met me portomonee.. als ik die kwijt raak moet ik weer zelf een nieuwe screening betalen
"Mag zij een plakje worst?"quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Dankje![]()
Haha dat van die slager die dacht dat je een meisje was. Ik vind het briljant.
Bugquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:06 schreef promisionxexposed het volgende:
Waarom zie ik posts dubbel?! reuze irritant
quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:07 schreef Vinniiee het volgende:
"Mag zij een plakje worst?"
- "HET IS EEN JONGETJE HOOR"
Nee hoor, ik kan niet vinden waar het aan ligt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dacht al dat het aan mijn mobiel lag
waarom vraag je dat altijd?quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:09 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan niet vinden waar het aan ligt.
Sinds wanneer praat je tegen mij trouwens![]()
![]()
Meestal haal ik die passen er wel uitquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:07 schreef Vinniiee het volgende:
Oh, ja dan kan ik me wel voorstellen dat je er zuinig op bent. Maar hoe doe je dat met uitgaan dan? Neem je dan ook al die werkpasjes shit mee?
Omdat je mij altijd negeertquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom vraag je dat altijd?
Ah oke, ik denk alquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Meestal haal ik die passen er wel uit![]()
Maar wil zijn pas gewoon erin houden... stom risico maarja
hou mijn portomonee toch altijd heel goed in de gaten
Dan zeg je op dat moment iets waar ik mij niet mee moet/mag/kan/wil/ga bemoeienquote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dan zeg je op dat moment iets waar ik mij niet mee moet/mag/kan/wil/ga bemoeien
Mooie was dat ja.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:12 schreef Conflict het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Pas zei iemand nog dat ik te vaak in de SC kwam![]()
Slaap lekker, succes, succes, sterkte en succesquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:13 schreef msacras het volgende:
Nou jongens ik ga er ook weer vandoor. Morgen weer vroeg op en een lange dag. Eerst naar school, dan naar de bloemist op een enorme bos rozen te kopen als goedmakertje, dan langs m'n vriend en als ik dan eenmaal thuis ben een shitload aan sinterklaasgedichten in elkaar flansen.
watquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:12 schreef Conflict het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Ik las het idd, dat ging echt helemaal nergens overquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:12 schreef Conflict het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Dankje, dankje, dankje, dankje en dankje.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Slaap lekker, succes, succes, sterkte en succes![]()
![]()
Nee en dat ik hier zoveel zou modden, nou sorry hoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
watalsof je hier met een blauw kleurtje anders zou posten dan met zwart kleurtje.
plus het is jouw forum dan mag je best meepraten over wat "veelposters" in een SC interesseert etc..
slaaplekker schatjonquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Dankje, dankje, dankje, dankje en dankje.![]()
Iedereen ook welterusten alvast en succes met jullie vast verschrikkelijke school/werkdagen van morgen.
Weltruste en succes!!quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:13 schreef msacras het volgende:
Nou jongens ik ga er ook weer vandoor. Morgen weer vroeg op en een lange dag. Eerst naar school, dan naar de bloemist op een enorme bos rozen te kopen als goedmakertje, dan langs m'n vriend en als ik dan eenmaal thuis ben een shitload aan sinterklaasgedichten in elkaar flansen.
Dus als ik het goed begrijp is meepraten modden? aha duidelijk wel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:16 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee en dat ik hier zoveel zou modden, nou sorry hoor
Gast je praat gewoon gezellig mee... is juist tof!quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:16 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee en dat ik hier zoveel zou modden, nou sorry hoor
Ja, dankje, ik zal het nodig hebbenquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Dankje, dankje, dankje, dankje en dankje.![]()
Iedereen ook welterusten alvast en succes met jullie vast verschrikkelijke school/werkdagen van morgen.
Oh datquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
staat in wat doen we met jong geloof ik
quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:17 schreef BBQSausage het volgende:
Hey hey, het is niet Conflict's forum. Het is het forum van alle users die in JONG! posten, Conflict is slechts degene die de boel in de gaten houdt.
Thanx, ja moet ook, beetje meelullen toch?quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gast je praat gewoon gezellig mee... is juist tof!
Heb je nog niet ergens voor zien ingrijpen .. maar is ook niet nodig geweest hier
Yup vind ik welquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:19 schreef Conflict het volgende:
[..]
Thanx, ja moet ook, beetje meelullen toch?
nee wegwezen jij, je mod teveel nu zucht ik word er gek vanquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:19 schreef Conflict het volgende:
[..]
Thanx, ja moet ook, beetje meelullen toch?
quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee wegwezen jij, je mod teveel nu zucht ik word er gek van
quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:21 schreef promisionxexposed het volgende:
Mensen die naakt slapen en dan zeuren dat het koud is
Dan faal je gewoon in het leven.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:21 schreef promisionxexposed het volgende:
pluk de dag nu het nog kanquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan faal je gewoon in het leven.
Als ik het koud heb trek ik een schone joggingsbroek aan en een tshirt of een dunne truiquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:21 schreef promisionxexposed het volgende:
geen ondergoed?quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als ik het koud heb trek ik een schone joggingsbroek aan en een tshirt of een dunne trui
ja niet zo zeuren vriendquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:24 schreef Vinniiee het volgende:
Met kleren aan slaapt gewoon niet fijn, kan ik er wat aan doen?
Ik slaap altijd in mijn FOK! uniformquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:24 schreef Vinniiee het volgende:
Met kleren aan slaapt gewoon niet fijn, kan ik er wat aan doen?
Overdenk dan je zorgen en de wereld.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet want ik shine als de zon
Oké mevrouwquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja niet zo zeuren vriend
FOK! uniform, wut?quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:25 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik slaap altijd in mijn FOK! uniform
Dat denk ik ook vaak bij jou ja.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:26 schreef promisionxexposed het volgende:
Soms lees ik dingen terug en denk ik wat de neuk heb ik nou weer gezegd
Join the club.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:26 schreef promisionxexposed het volgende:
Soms lees ik dingen terug en denk ik wat de neuk heb ik nou weer gezegd
quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Sta je er zo versteld van ja?
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je niet scheef gaat lopen
Nee, bug!quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:29 schreef promisionxexposed het volgende:
Doe je dat nou expres drie keer quoten?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb er zelf nog geen last van gehad.
Ach jij mag het vragenquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh dat las ik nergens dus denk vraag het maar even
quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen last van, anderen misschienquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De alerts worden er niet meer van.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:31 schreef Conflict het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er ook geen last van, anderen misschien
Als we gaan DMen word je helemaal gestoordquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De alerts worden er niet meer van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |