Meestal haal ik die passen er wel uitquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:07 schreef Vinniiee het volgende:
Oh, ja dan kan ik me wel voorstellen dat je er zuinig op bent. Maar hoe doe je dat met uitgaan dan? Neem je dan ook al die werkpasjes shit mee?
Omdat je mij altijd negeertquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom vraag je dat altijd?
Ah oke, ik denk alquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Meestal haal ik die passen er wel uit![]()
Maar wil zijn pas gewoon erin houden... stom risico maarja
hou mijn portomonee toch altijd heel goed in de gaten
Dan zeg je op dat moment iets waar ik mij niet mee moet/mag/kan/wil/ga bemoeienquote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dan zeg je op dat moment iets waar ik mij niet mee moet/mag/kan/wil/ga bemoeien
Mooie was dat ja.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:12 schreef Conflict het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Pas zei iemand nog dat ik te vaak in de SC kwam![]()
Slaap lekker, succes, succes, sterkte en succesquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:13 schreef msacras het volgende:
Nou jongens ik ga er ook weer vandoor. Morgen weer vroeg op en een lange dag. Eerst naar school, dan naar de bloemist op een enorme bos rozen te kopen als goedmakertje, dan langs m'n vriend en als ik dan eenmaal thuis ben een shitload aan sinterklaasgedichten in elkaar flansen.
watquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:12 schreef Conflict het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Ik las het idd, dat ging echt helemaal nergens overquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:12 schreef Conflict het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Dankje, dankje, dankje, dankje en dankje.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Slaap lekker, succes, succes, sterkte en succes![]()
![]()
Nee en dat ik hier zoveel zou modden, nou sorry hoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
watalsof je hier met een blauw kleurtje anders zou posten dan met zwart kleurtje.
plus het is jouw forum dan mag je best meepraten over wat "veelposters" in een SC interesseert etc..
slaaplekker schatjonquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Dankje, dankje, dankje, dankje en dankje.![]()
Iedereen ook welterusten alvast en succes met jullie vast verschrikkelijke school/werkdagen van morgen.
Weltruste en succes!!quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:13 schreef msacras het volgende:
Nou jongens ik ga er ook weer vandoor. Morgen weer vroeg op en een lange dag. Eerst naar school, dan naar de bloemist op een enorme bos rozen te kopen als goedmakertje, dan langs m'n vriend en als ik dan eenmaal thuis ben een shitload aan sinterklaasgedichten in elkaar flansen.
Dus als ik het goed begrijp is meepraten modden? aha duidelijk wel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:16 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee en dat ik hier zoveel zou modden, nou sorry hoor
Gast je praat gewoon gezellig mee... is juist tof!quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:16 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee en dat ik hier zoveel zou modden, nou sorry hoor
Ja, dankje, ik zal het nodig hebbenquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Dankje, dankje, dankje, dankje en dankje.![]()
Iedereen ook welterusten alvast en succes met jullie vast verschrikkelijke school/werkdagen van morgen.
Oh datquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
staat in wat doen we met jong geloof ik
quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:17 schreef BBQSausage het volgende:
Hey hey, het is niet Conflict's forum. Het is het forum van alle users die in JONG! posten, Conflict is slechts degene die de boel in de gaten houdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |