SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Swetsenegger op 03-12-2012 21:35:09 ]![]()
quote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Zou je veerkracht bij blessures ook minder worden als je ouder wordt? Ik voel soms pijntjes die me wel bekend voorkomen van vroegah oma spreekt toen ik heel actief voetbalde sja. Remedie was toen: gewoon doorgaan. Ging wel weer over. Nu stop je sneller, bijvoorbeeld bij pijn in de schenen.
Of zal het ook sport-gerelateerd zijn?![]()
Zo weer even een lekker rondje gelopen op tempo.
Huisgenote mee en zien hoever we kwamen in 12 minuten: 2380 meter![]()
Net geen goed op de coopertestToch met een goed gevoel naar huis! Al dat geloop is dus niet voor niets geweest.
![]()
Rondje van mij!![]()
Ik zou het niet weten, ik heb intensief bewegen tot mijn 40ste kunnen bedwingen.quote:Op maandag 3 december 2012 21:12 schreef Quoi het volgende:
Zou je veerkracht bij blessures ook minder worden als je ouder wordt? Ik voel soms pijntjes die me wel bekend voorkomen van vroegah oma spreekt toen ik heel actief voetbalde sja. Remedie was toen: gewoon doorgaan. Ging wel weer over. Nu stop je sneller, bijvoorbeeld bij pijn in de schenen.
Of zal het ook sport-gerelateerd zijn?![]()
ik denk dat het juist anders om is, omdat je lichaam minder sterk wordt van je dit juist op met meer wilskracht....quote:Op maandag 3 december 2012 21:12 schreef Quoi het volgende:
Of zal het ook sport-gerelateerd zijn?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Lekker gelopen bij m'n loopgroepTempo dat paste bij de rollators hier, maar prima.
Quoi, geen petje gevonden![]()
![]()
Laatste poging:quote:Op zondag 2 december 2012 22:37 schreef D. het volgende:
Kun je mij even bij de Venloop erbij zetten? (10km)![]()
Ik loop een coopertest in de helft van de tijdquote:Op maandag 3 december 2012 21:13 schreef JaqenHghar het volgende:
Zo weer even een lekker rondje gelopen op tempo.
Huisgenote mee en zien hoever we kwamen in 12 minuten: 2380 meter![]()
Net geen goed op de coopertestToch met een goed gevoel naar huis! Al dat geloop is dus niet voor niets geweest.
![]()
Rondje van mij!![]()
Goed gedaan JH
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Da's weer wat anders jaquote:Op maandag 3 december 2012 21:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk dat het juist anders om is, omdat je lichaam minder sterk wordt van je dit juist op met meer wilskracht....En dat is met een individuele sport weer sterker natuurlijk.
GotC dank voor het nakijken![]()
![]()
Come on Swets! U can do this.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dus jij loopt 24kmphquote:Op maandag 3 december 2012 21:18 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik loop een coopertest in de helft van de tijd![]()
Goed gedaan JH![]()
Holy Shit, respect!
![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 21:22 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dus jij loopt 24kmph![]()
Holy Shit, respect!
![]()
![]()
Waar moet ik heen dan? Met mn 26 lentes.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Terug naar JNGquote:Op maandag 3 december 2012 21:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Waar moet ik heen dan? Met mn 26 lentes.
F means you're fucked![]()
Niet bepaaldquote:Op maandag 3 december 2012 21:22 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dus jij loopt 24kmph![]()
Holy Shit, respect!
![]()
Luister en kijk "Herman Finkers Kalm aan en rap een beetje"
vanaf 1:25
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
quote:Zo'n broekkie ben ik dan ook weer niet.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ah! Hermanquote:Op maandag 3 december 2012 21:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Niet bepaald![]()
Luister en kijk "Herman Finkers Kalm aan en rap een beetje"![]()
![]()
Och ja. Dat filmpje postte ik notabene nog van de week.quote:Op maandag 3 december 2012 21:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Niet bepaald![]()
Luister en kijk "Herman Finkers Kalm aan en rap een beetje"Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Je bent ouder dan GotCquote:Op maandag 3 december 2012 21:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]Zo'n broekkie ben ik dan ook weer niet.
Ik ben 18 met 8 jaar ervaring.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik dacht dat je 27 wasquote:Op maandag 3 december 2012 21:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik wordt volgend jaar voor de 4e keer 29
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik kan me vanaf eind mei niet meer vergissen tussen mijn leeftijd en mijn IQquote:Op maandag 3 december 2012 21:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik wordt volgend jaar voor de 4e keer 29
Yupquote:Op maandag 3 december 2012 21:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Och ja. Dat filmpje postte ik notabene nog van de week.
quote:Op maandag 3 december 2012 21:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik kan me vanaf eind mei niet meer vergissen tussen mijn leeftijd en mijn IQ![]()
![]()
Ja precies!quote:Op maandag 3 december 2012 21:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]zo zie ik er natuurlijk ook wel uit, dus dat denken er meer
Oh en ik ben stout geweest.. heb in YUR z'n schoenen gelopen vandaag, de PureCadence (voor mannen). Héérlijk. Wel wat breed, maar verder..
![]()
![]()
Heb je ook eens in zijn schoenen gestaanquote:Op maandag 3 december 2012 21:38 schreef GotC het volgende:
Oh en ik ben stout geweest.. heb in YUR z'n schoenen gelopen vandaag, de PureCadence (voor mannen). Héérlijk. Wel wat breed, maar verder..
Dan vraag ik me af: heeft Yur kleine voeten voor een man of heb jij grote voeten voor een vrouw?quote:Op maandag 3 december 2012 21:38 schreef GotC het volgende:
![]()
![]()
Mijn normale schoenmaat is 40, maar voor hardloopschoenen moet ik maat 42 aanquote:Op maandag 3 december 2012 21:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af: heeft Yur kleine voeten voor een man of heb jij grote voeten voor een vrouw?.
![]()
als het op hardlopen aankomt leven ze beiden op grote voetquote:Op maandag 3 december 2012 21:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af: heeft Yur kleine voeten voor een man of heb jij grote voeten voor een vrouw?
Zo grootquote:Op maandag 3 december 2012 21:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Mijn normale schoenmaat is 40, maar voor hardloopschoenen moet ik maat 42 aan.
![]()
![]()
Ah ok, dan heeft Yur best kleine voeten denk ik..quote:Op maandag 3 december 2012 21:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Mijn normale schoenmaat is 40, maar voor hardloopschoenen moet ik maat 42 aan.
Ik heb maat 39, de mr 44. Echt niet dat ik zijn hardloopschoenen pas aangezien hij ze ook 1,5 maat groter heeft of zo iets![]()
![]()
Nou nou, zo dramatisch is het ook weer niet hoorquote:. Je hebt nu eenmaal bepaalde hoeveelheid ruimte bij je tenen nodig, als je dat niet hebt is je schoen te klein.
![]()
ik kreeg ook maat 40 hardloopschoenen terwijl ik anders 37/38 heb....maar das niet zo heul groot natuurlijk![]()
![]()
Ik weet niet. 42/43 ergens.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
1,79 hier.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hoe klein ben je dan eigenlijk? Op foto's vind ik je er niet per se heel klein uitzien eigenlijkquote:Op maandag 3 december 2012 21:50 schreef YUR het volgende:
Ik ben ook maar een klein pestventje he..wat moet ik dan met grote voeten?![]()
![]()
De ene keer 1,79, de andere keer 1,80. Ligt eraan of ik het eelt onder mijn voeten vandaan heb geveildquote:Op maandag 3 december 2012 21:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hoe klein ben je dan eigenlijk? Op foto's vind ik je er niet per se heel klein uitzien eigenlijk
Ohh dat valt toch best mee dan!?!quote:Op maandag 3 december 2012 21:51 schreef YUR het volgende:
[..]
De ene keer 1,79, de andere keer 1,80. Ligt eraan of ik het eelt onder mijn voeten vandaan heb geveild![]()
Was maar een garpjequote:Op maandag 3 december 2012 21:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou nou, zo dramatisch is het ook weer niet hoor. Je hebt nu eenmaal bepaalde hoeveelheid ruimte bij je tenen nodig, als je dat niet hebt is je schoen te klein.
Heb zelf ook 42
![]()
![]()
Wacht maar tot ik in augustus naast hijgend achter rd de ardennen in ren...dan lijk ik nog een stuk kleinerquote:Op maandag 3 december 2012 21:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohh dat valt toch best mee dan!?!
quote:Op maandag 3 december 2012 21:54 schreef YUR het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik in augustus naast hijgend achter rd de ardennen in ren...dan lijk ik nog een stuk kleiner![]()
![]()
klein is wel makkelijker in de afdalingquote:Op maandag 3 december 2012 21:54 schreef YUR het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik in augustus naast hijgend achter rd de ardennen in ren...dan lijk ik nog een stuk kleiner'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Waar jij 3 passen maakt, moet ik er 8 makenquote:Op maandag 3 december 2012 22:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
klein is wel makkelijker in de afdaling
In het klimmen ook. Hoe lager het land, hoe langer de mens, hoe hoger het land hoe korter de mensquote:Op maandag 3 december 2012 22:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
klein is wel makkelijker in de afdaling![]()
![]()
![]()
^^ dit!quote:Op maandag 3 december 2012 21:53 schreef Jort227 het volgende:
Wat een kleine voetjes hier allemaal. Kom ik aan met mijn maat 46
Niks mis mee, lekker stabiel als t windkracht 9 waaitGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Of als je wordt doodgeschoten, blijf je ook staanquote:Op maandag 3 december 2012 22:06 schreef Frsh het volgende:
[..]
^^ dit!
Niks mis mee, lekker stabiel als t windkracht 9 waait![]()
![]()
Als je een x geen ski's hebt dan doe je schoenen van mr Q aanquote:Op maandag 3 december 2012 22:03 schreef Quoi het volgende:
Als ik de schoenen van mr Q aandoe kun je verwarren met een eend![]()
Hij 49, ik 40...
Of als er veel sneeuw ligt, zak je niet wegquote:Op maandag 3 december 2012 22:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als je een x geen ski's hebt dan doe je schoenen van mr Q aan![]()
![]()
Ja maar "wij" vangen dan maar windkracht 4. Hoge bomen..quote:Op maandag 3 december 2012 22:06 schreef Frsh het volgende:
[..]
^^ dit!
Niks mis mee, lekker stabiel als t windkracht 9 waaitJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
snow shoe running!!quote:Op maandag 3 december 2012 22:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Of als er veel sneeuw ligt, zak je niet weg
Ja maar "wij" kunnen tenminste wat zien tijdens een concert![]()
Ik heb wel precies zo'n maatje (46) wat de meeste schoenenwinkels op voorraad hebben. Een vriendje van mij heeft 47 en die moet zijn winkels echt uitzoeken.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Ja daar zeg je watquote:Op maandag 3 december 2012 22:12 schreef Frsh het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 22:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
snow shoe running!!
[ afbeelding ]gaaf!
![]()
Gaaf plaatje!quote:Op maandag 3 december 2012 22:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
snow shoe running!!
[ afbeelding ]Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Ja, maar jullie hebben dan sneller gehoorschade omdat er op die hoogte niet zoveel gedempt wordt door het publiek.quote:Op maandag 3 december 2012 22:12 schreef Frsh het volgende:
Ik heb wel precies zo'n maatje (46) wat de meeste schoenenwinkels op voorraad hebben. Een vriendje van mij heeft 47 en die moet zijn winkels echt uitzoeken.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
:-D whieeeee!quote:Op maandag 3 december 2012 22:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
snow shoe running!!
[ afbeelding ]![]()
Ik ga maar weer eens actief rusten![]()
Ben benieuwd hoe het morgen gaat
helemaal een beetje hyper van het idee
![]()
![]()
U can do it! Slaap fijn.quote:Op maandag 3 december 2012 22:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga maar weer eens actief rusten![]()
Ben benieuwd hoe het morgen gaat
helemaal een beetje hyper van het idee
Ik ben aan de diarree![]()
Ben benieuwd of het morgen al weg is anders sla ik een training over.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik moet ook zo maar gaan slapen.
Wil morgen lopen, maar moet dan wel optijd op terwijl het mijn 'weekend' begint morgen.
En tja ik heb hier vanmiddag beloofd dat ik morgen ga lopen. Dus ik moet!![]()
Nou dat kan ik me voorstellen. Lijkt me niks rennen en diarreequote:Op maandag 3 december 2012 22:28 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ben benieuwd of het morgen al weg is anders sla ik een training over.![]()
Nee dat is inderdaad geen goed planquote:Op maandag 3 december 2012 22:29 schreef Beau87 het volgende:
[..]
Nou dat kan ik me voorstellen. Lijkt me niks rennen en diarree
* Geen foto's ...[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
quote:Op maandag 3 december 2012 22:29 schreef Beau87 het volgende:
[..]
Nou dat kan ik me voorstellen. Lijkt me niks rennen en diarreeer zwerft een foto op internet van iemand die te maken kreeg met die combinatie
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Rondjes om (en in) het huisquote:Op maandag 3 december 2012 22:28 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ben benieuwd of het morgen al weg is anders sla ik een training over.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed![]()
Oh ja, ik moet morgenochtend eigenlijk ook lopen.. hmm.. maar even kijken of ik me niet liever nog eens omdraai en het uitstel naar morgenavondquote:Op maandag 3 december 2012 22:28 schreef Beau87 het volgende:
Ik moet ook zo maar gaan slapen.
Wil morgen lopen, maar moet dan wel optijd op terwijl het mijn 'weekend' begint morgen.
En tja ik heb hier vanmiddag beloofd dat ik morgen ga lopen. Dus ik moet!
Ondanks mn pijn toch gaan rennen, omdat m'n nicotinetekort mij gek maakt. Nu rustiger gerend, lettend op mijn pasjes. Wereld van verschil.
Dit hardlopen werkt verslavend. Ik voel me on top of the world.![]()
Ik kan morgenavond niet, dus moet ECHT! En heb ook (nog) geen reflectiehesje. Dus loop niet in het donker.quote:Op maandag 3 december 2012 22:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet morgenochtend eigenlijk ook lopen.. hmm.. maar even kijken of ik me niet liever nog eens omdraai en het uitstel naar morgenavond![]()
Goed bezig jij hoor! Stoppen met roken en hardlopen.quote:Op maandag 3 december 2012 22:31 schreef Ambipur het volgende:
Ondanks mn pijn toch gaan rennen, omdat m'n nicotinetekort mij gek maakt. Nu rustiger gerend, lettend op mijn pasjes. Wereld van verschil.
Dit hardlopen werkt verslavend. Ik voel me on top of the world.
Heb je kleinere stapjes gemaakt? En hoelang ren je nu achter elkaar?![]()
Ja en dan net te laat thuis zijnquote:
Nicotinetekort? Je rookt toch al meer dan een week niet meer? Dan is je lichamelijke verslaving er wel uit.quote:Op maandag 3 december 2012 22:31 schreef Ambipur het volgende:
Dit hardlopen werkt verslavend. Ik voel me on top of the world.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja, kleinere stapjes idd en dat is lastig, want ben best grootquote:Op maandag 3 december 2012 22:33 schreef Beau87 het volgende:
[..]
Goed bezig jij hoor! Stoppen met roken en hardlopen.
Heb je kleinere stapjes gemaakt? En hoelang ren je nu achter elkaar?Verder rustiger gaan rennen.
Heb les 6 weer opnieuw gedaan en het ging snel, moeiteloos en toen ik thuis kwam dacht ik huh, nu al klaar?
Als het morgen toch weer zeer doet, wacht ik braaf tot vrijdag en dan kijken wat de fysio zegt.
Bedankt! Ik hou het stoppen met roken goed vol, juist dankzij het rennenDit voelt super!
![]()
Dat heet "buikloop"quote:Op maandag 3 december 2012 22:29 schreef Beau87 het volgende:
[..]
Nou dat kan ik me voorstellen. Lijkt me niks rennen en diarree![]()
![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 22:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik hou het stoppen met roken goed vol, juist dankzij het rennenDit voelt super!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Klopt, maar de psychische kant van het verhaal begint net. En het lichamelijk was te overzien, de psychische toont mij hoe fokking sterk ik eigenlijk ben, want het is zwaarquote:Op maandag 3 december 2012 22:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nicotinetekort? Je rookt toch al meer dan een week niet meer? Dan is je lichamelijke verslaving er wel uit.![]()
Ik rook trouwens precies 3 weken niet meer.![]()
Of als je in een volle trein staat en je je nergens aan vast kan houdenquote:Op maandag 3 december 2012 22:06 schreef Frsh het volgende:
[..]
^^ dit!
Niks mis mee, lekker stabiel als t windkracht 9 waait![]()
![]()
Ik vind je een kei! Thumbs up ;-)quote:Op maandag 3 december 2012 23:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Klopt, maar de psychische kant van het verhaal begint net. En het lichamelijk was te overzien, de psychische toont mij hoe fokking sterk ik eigenlijk ben, want het is zwaar![]()
Ik rook trouwens precies 3 weken niet meer.![]()
ere wie ere toekomtquote:Op maandag 3 december 2012 23:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doet me goed die complimenten. Dank je!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Aah ok. Ja psychisch is het moeilijkst. Ik was een hele poos gestopt. Toen ging ik in de weekenden soms weer roken. En vorige maand had ik zoiets van wat een onzin ook. Dus nu een maand al niks. Mede ook dankzij het lopen, want als je in staat bent om 3 x per week te lopen door weer en wind (en nog 3 x sportschool ook) dan is niet roken ook te doen. Al is afleren wel zwaarder dan aanleren.quote:Op maandag 3 december 2012 23:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Klopt, maar de psychische kant van het verhaal begint net. En het lichamelijk was te overzien, de psychische toont mij hoe fokking sterk ik eigenlijk ben, want het is zwaar![]()
Ik rook trouwens precies 3 weken niet meer.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dank jequote:Ik wilde zaterdag een hijsje nemen, had gedronken en dan gaat het zo makkelijk, he.. Niet gedaan. Net werd ik echt even helemaal niet goed, daarom gaan rennen. Het rennen helpt!quote:Op maandag 3 december 2012 23:15 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Aah ok. Ja psychisch is het moeilijkst. Ik was een hele poos gestopt. Toen ging ik in de weekenden soms weer roken. En vorige maand had ik zoiets van wat een onzin ook. Dus nu een maand al niks.![]()
Met deze mooie woorden die ik quoteer voor de waarheid sluit ik mijn ogen.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 23:20 schreef Brighteyes het volgende:
Kadootje onder mijn kussen!Nieuwe sporttas!
Lief!
Ja das de Pavlov reactie. Drankje, peukje. Zolang je dat in je hoofd houdt moet het lukken (zo relativeerde ik het iig steeds). Zet m op! Je kunt het.quote:Op maandag 3 december 2012 23:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Ik wilde zaterdag een hijsje nemen, had gedronken en dan gaat het zo makkelijk, he.. Niet gedaan. Net werd ik echt even helemaal niet goed, daarom gaan rennen. Het rennen helpt!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 23:20 schreef Brighteyes het volgende:
Kadootje onder mijn kussen!Nieuwe sporttas!
Lief!
Ambipur, je bent goed bezig!Dank je wel!
![]()
Vanaf vandaag besloten ook weer veel te gaan hardlopen, en om te beginnen wou ik eerst me oude record op een route die ik vaak loop verbeteren!
Kortom thermo kleding aan en sportkleding en even wezen hardlopen een paar uur terug!
Wel leuk dat bijhouden via endomondo... ga het vaker doen!
http://www.endomondo.com/workouts/111339874
Moet wel oppassen dat ik niet te snel ga proberen en een blessure oploop...![]()
![]()
mooi tempo Taexon!quote:Op maandag 3 december 2012 23:28 schreef Taexon het volgende:
Vanaf vandaag besloten ook weer veel te gaan hardlopen, en om te beginnen wou ik eerst me oude record op een route die ik vaak loop verbeteren!
Kortom thermo kleding aan en sportkleding en even wezen hardlopen een paar uur terug!
Wel leuk dat bijhouden via endomondo... ga het vaker doen!
http://www.endomondo.com/workouts/111339874
Moet wel oppassen dat ik niet te snel ga proberen en een blessure oploop...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zal eerlijk zijn.. mijn doel was 45 minuten, oude record was 42..quote:
Maar na de eerste km begon die app al te zeggen van met dit tempo red je in ~35 minuten dus heb toen besloten dat tempo proberen vol te houden.
Om eerlijk te zijn vond ik het wel heel zwaar maar toch ben ik heel blij met deze tijd en dat ik mezelf zo ver heb kunnen pushen![]()
![]()
Duurt nog wel even, maar alvast de eerste 5km uitgezet
https://maps.google.nl/ma(...)sz=17&via=1,2,3&z=14Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed![]()
Mooi toch heb je een doel om op te richtenquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:42 schreef rijsttafel het volgende:
Duurt nog wel even, maar alvast de eerste 5km uitgezet
https://maps.google.nl/ma(...)sz=17&via=1,2,3&z=14![]()
Ik ga me op wat slaap richten![]()
![]()
![]()
Tjezus, zit dit topic van vanavond even na te lezen: aftakelen bij 32........![]()
Wat errug!Echt onzin (naar mijn mening). Ben pas een jaar geleden begonnen met rennen, loop nu vaste rondjes van 7 a 8 km en heb me nog nooit zo goed gevoeld, mijn lichaam is nog nooit zo soepel geweest en nergens pijntjes.
![]()
Typische reactie van iemand in de ontkenningsfasequote:Op dinsdag 4 december 2012 00:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Tjezus, zit dit topic van vanavond even na te lezen: aftakelen bij 32........![]()
Wat errug!Echt onzin (naar mijn mening). Ben pas een jaar geleden begonnen met rennen, loop nu vaste rondjes van 7 a 8 km en heb me nog nooit zo goed gevoeld, mijn lichaam is nog nooit zo soepel geweest en nergens pijntjes.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Haha, daar zit ik dan al wel heeel lang in. Ben 46..... Heb wel geen kinderen, dat scheelt volgens mij enorm, die plegen pas roofbouw op je lichaam, ook nadat ze er uit zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:58 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Typische reactie van iemand in de ontkenningsfase![]()
Dacht ik ff lekker te lurken met me sneetjes ontbijtkoek, zie ik "minder lekkere" dingen voorbijvliegen....
Maar ach, is opzich ook wel geil
kap nah![]()
Die roofbouw is per vrouw en kind/bevalling verschillend.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:00 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, daar zit ik dan al wel heeel lang in. Ben 46..... Heb wel geen kinderen, dat scheelt volgens mij enorm, die plegen pas roofbouw op je lichaam, ook nadat ze er uit zijn.
Maar is iig zwaarder dan ff lekker boutuh.kap nah![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:14 schreef zipper4u het volgende:
Dacht ik ff lekker te lurken met me sneetjes ontbijtkoek, zie ik "minder lekkere" dingen voorbijvliegen....
Maar ach, is opzich ook wel geil![]()
![]()
same here, ik voel me echt nog een jonge god (zo af en toequote:Op dinsdag 4 december 2012 00:54 schreef bloodymary1 het volgende:
) en nu regelmatig spijt van het feit dat ik zo'n lange tijd gestopt ben met hardlopen... achteraf had ik het veel eerder moeten oppakken
pas maar op..... Bloodymary is a fast running cougar!quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:14 schreef zipper4u het volgende:
Maar ach, is opzich ook wel geil'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hmm.. nee, vanmorgen lopen is hem dus niet geworden. Dan had ik rond half 6 op moeten staan en dat is half 7 geworden.Vanavond dan maar
Hoe oud je ook bent. U can do whatever the fuck you wanna do!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Gisteren voor het eerst mijn meerdere moeten erkennen in mijn schema; 35 minuten op een hoger tempo bleek toch een brug te ver. Na 30 minuten heb ik de pijp aan Maarten moeten geven vanwege steken in mijn zij en niet meer uit komen met mijn ademhaling. Uiteindelijk gemiddeld 11,6 km/u gerend, maar mijn snelheid varieert echt voortdurend. Ik moet echt gaan leren constanter te zijn. Volgende week maandag maar weer opnieuw!“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Stapje langzamer lopen anders? Vind het een flinke snelheidquote:Op dinsdag 4 december 2012 07:52 schreef DDDDDaaf het volgende:
Gisteren voor het eerst mijn meerdere moeten erkennen in mijn schema; 35 minuten op een hoger tempo bleek toch een brug te ver. Na 30 minuten heb ik de pijp aan Maarten moeten geven vanwege steken in mijn zij en niet meer uit komen met mijn ademhaling. Uiteindelijk gemiddeld 11,6 km/u gerend, maar mijn snelheid varieert echt voortdurend. Ik moet echt gaan leren constanter te zijn. Volgende week maandag maar weer opnieuw!
Volgende week gaat het je sowieso lukken![]()
![]()
Ik mag vanmiddag weer, een lekker rustig rondje van 7,5km. En met spibelt![]()
Lijkt me ook dat het dan makkelijker is om even snel een fotootje te maken van de omgeving, dan dat ik m'n telefoon uit zo'n armband moet wurmen.
Ik heb er zin in!![]()
Dat is juist het enige wat ik tegen vind vallen: het erin en eruit halenquote:Op dinsdag 4 december 2012 08:12 schreef hatsaflats het volgende:
Ik mag vanmiddag weer, een lekker rustig rondje van 7,5km. En met spibelt![]()
Lijkt me ook dat het dan makkelijker is om even snel een fotootje te maken van de omgeving, dan dat ik m'n telefoon uit zo'n armband moet wurmen.
Ik heb er zin in!![]()
![]()
Je moet het natuurlijk wel kunnen he...quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is juist het enige wat ik tegen vind vallen: het erin en eruit halen
Als het makkelijker gaat dan uit zo'n armband terwijl ie om m'n arm zit vind ik het primaquote:Op dinsdag 4 december 2012 08:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is juist het enige wat ik tegen vind vallen: het erin en eruit halen![]()
![]()
Dat vond ik juist makkelijkquote:Op dinsdag 4 december 2012 08:24 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als het makkelijker gaat dan uit zo'n armband terwijl ie om m'n arm zit vind ik het primaDus ik gok dat het met de Spibelt wel goed zal gaan bij jou
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat vond ik juist makkelijkDus ik gok dat het met de Spibelt wel goed zal gaan bij jou
![]()
![]()
Mijn soort van opbouw
Ik heb er één snelle tussen zitten omdat ik in een buitengebied aan het lopen was en dacht dat ik achtervolgd werd
All she wants and needs is just a little taste..![]()
![]()
Oi! Da's niet lekker lopen dan.
![]()
Ik heb in mijn slaap de wekker uitgezet om 6 uur (mijn echtgenoot werd wel wakker) en werd toen alsnog om 6.30 wakker van de kinderen en ben toen toch nog maar gaan lopen. Gelukkig is mijn werk redelijk flexibel en is het niet erg als ik wat later ben.
Maar ik ben toch niet echt een ochtend-loper hoor... Ik vond het best heel moeizaam.![]()
En getrut met een lampje...Is het al lente?
***![]()
Ik heb er weer een voor de 'wie loopt waar'-lijst.
Ik loop de 14km / Genneper parken nieuwjaarsloop op 6 januari 2013 ( http://www.genneperparken.n/nieuwjaarsloop ) Hopen dat-ie dit keer wel doorgaat (eerdere edities werden gecanceld vanwege o.a. vorst/ijzel).Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Haha, waarom dacht je dat dan? Mooi lijstje verder!quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:44 schreef Luxuria het volgende:
Mijn soort van opbouw
[ afbeelding ]
Ik heb er één snelle tussen zitten omdat ik in een buitengebied aan het lopen was en dacht dat ik achtervolgd werd![]()
Dat je het maar weet. En poema's zijn hele mooie snelle, soepele beesten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 02:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
pas maar op..... Bloodymary is a fast running cougar!![]()
Is dat in Eindhoven? Ken het Genneper park wel, maar wist niet dat ze daar ook een loop hadden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:55 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb er weer een voor de 'wie loopt waar'-lijst.
Ik loop de 14km / Genneper parken nieuwjaarsloop op 6 januari 2013 ( http://www.genneperparken.n/nieuwjaarsloop ) Hopen dat-ie dit keer wel doorgaat (eerdere edities werden gecanceld vanwege o.a. vorst/ijzel).
Oh ja, je hebt de link er zelfs bij (nog geen koffie gehad..). Leuk! Ga er ook bijna zin in krijgen zo in mijn oude woonomgeving.![]()
Er liep iemand achter mij en in dat gebied vond ik dat niet zo prettig. Dus ik ben stug blijven doorlopen zodat die niet dichterbij zou komen/ me in zou halenquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:13 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, waarom dacht je dat dan? Mooi lijstje verder!
Het is voor mij ook heel dichtbijquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Is dat in Eindhoven? Ken het Genneper park wel, maar wist niet dat ze daar ook een loop hadden.
Oh ja, je hebt de link er zelfs bij (nog geen koffie gehad..). Leuk! Ga er ook bijna zin in krijgen zo in mijn oude woonomgeving.Deels door het gebied waar ik train
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik kwam laatst in het bos ook een onguur uitziend iemand tegen, die in zijn eentje door het bos liep. Heb net iets sneller gelopen toen ik langs hem liepquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:18 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Er liep iemand achter mij en in dat gebied vond ik dat niet zo prettig. Dus ik ben stug blijven doorlopen zodat die niet dichterbij zou komen/ me in zou halen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Goed, die interval trainingquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik kwam laatst in het bos ook een onguur uitziend iemand tegen, die in zijn eentje door het bos liep. Heb net iets sneller gelopen toen ik langs hem liep
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik liep door het donker in het bos met m'n loopgroep, stond er ineens een man in het donker met een camera. Wist niet hoe snel ik weer terug naar de groep moest rennen..quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik kwam laatst in het bos ook een onguur uitziend iemand tegen, die in zijn eentje door het bos liep. Heb net iets sneller gelopen toen ik langs hem liep![]()
![]()
Dat is hetgeen ik nu moet gaan leren, als ik gemiddeld rond de 11 km/u had gezeten had ik het waarschijnlijk wel gehaald. Ik vermoed dat ik, door bijna constant op mijn GPS-horloge te kijken, steeds "overcompenseer" als mijn snelheid boven of onder de gewenste gemiddelde snelheid zit. Ren ik "op gevoel", dan zit ik al vrij snel op 12 km/u of zelfs iets harder, wat veel te snel is.quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Stapje langzamer lopen anders? Vind het een flinke snelheid
Volgende week gaat het je sowieso lukken
Best grappig; nu het tempo tijdens sommige trainingen van mijn schema omhoog moet, moet ik het hardlopen weer opnieuw leren lijkt het wel.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Waarschijnlijk was hij gewoon vogels of andere dieren aan het fotograferen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik liep door het donker in het bos met m'n loopgroep, stond er ineens een man in het donker met een camera. Wist niet hoe snel ik weer terug naar de groep moest rennen..![]()
![]()
Stop met op je horloge kijken en leer je lichaam kennen aan de hand van je gevoelquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:27 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dat is hetgeen ik nu moet gaan leren, als ik gemiddeld rond de 11 km/u had gezeten had ik het waarschijnlijk wel gehaald. Ik vermoed dat ik, door bijna constant op mijn GPS-horloge te kijken, steeds "overcompenseer" als mijn snelheid boven of onder de gewenste gemiddelde snelheid zit. Ren ik "op gevoel", dan zit ik al vrij snel op 12 km/u of zelfs iets harder, wat veel te snel is.
Best grappig; nu het tempo tijdens sommige trainingen van mijn schema omhoog moet, moet ik het hardlopen weer opnieuw leren lijkt het wel.F means you're fucked![]()
The fuq?quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik liep door het donker in het bos met m'n loopgroep, stond er ineens een man in het donker met een camera. Wist niet hoe snel ik weer terug naar de groep moest rennen..
Waarschijnlijkquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was hij gewoon vogels of andere dieren aan het fotograferen.Maar schrok me echt het leplazerus
Je zag ook alleen een rood lampje v/d camera en een aangestoken sigaret
![]()
![]()
Even een vraagje voor de spibelt-owners. Kun je nog wel met oordopjes naar je telefoon luisteren als ie in de spibelt zit? Mijn Evylesjes staan op mijn telefoon, maar zou graag mijn telefoon op een plek opbergen dat ie niet meer zo schud. Dat doet ie nu wel in de zakken van mijn vest.![]()
Jaquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:35 schreef mirjammajrim het volgende:
Even een vraagje voor de spibelt-owners. Kun je nog wel met oordopjes naar je telefoon luisteren als ie in de spibelt zit? Mijn Evylesjes staan op mijn telefoon, maar zou graag mijn telefoon op een plek opbergen dat ie niet meer zo schud. Dat doet ie nu wel in de zakken van mijn vest.Gewoon oordopjes indoen? En de spibelt niet helemaal dichtdoen.
![]()
Ja dat laatste vroeg ik me af. Sommige ritsen gaan doodleuk helemaal open als je ze een stukje open laat staan. Misschien zat er een gaatje in voor het snoertje ofzo.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:36 schreef GotC het volgende:
[..]
JaGewoon oordopjes indoen? En de spibelt niet helemaal dichtdoen.
![]()
Nu het toch over die SPIbelt gaat. Ik heb nu een armband voor m'n telefoon en hoewel ze beweerden dat hij tegen de regen kan, vind ik het soms toch een "eng" idee. Dus zo'n belt zou wel fijn zijn.
Maar zitten er meerdere vakjes in? Dat m'n sleutels bijvoorbeeld niet bij m'n telefoon in hetzelfde vakje hoeven?
En kan hij echt tegen een flinke regenbui?
Het lijkt me ook dat het nogal schud en afzakt tijdens het lopen of heb ik dat mis?
![]()
Hij heeft geen aparte vakjes, er zijn waterafstotende spibelts en zelfs spibelt met speciale waterdichte zakjes te koop, en hij schudt niet en hij zakt niet af. Sterker nog, je voelt niet eens dat je hem draagtquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:40 schreef Jort227 het volgende:
Nu het toch over die SPIbelt gaat. Ik heb nu een armband voor m'n telefoon en hoewel ze beweerden dat hij tegen de regen kan, vind ik het soms toch een "eng" idee. Dus zo'n belt zou wel fijn zijn.
Maar zitten er meerdere vakjes in? Dat m'n sleutels bijvoorbeeld niet bij m'n telefoon in hetzelfde vakje hoeven?
En kan hij echt tegen een flinke regenbui?
Het lijkt me ook dat het nogal schud en afzakt tijdens het lopen of heb ik dat mis?
Zo heb ik ooit mijn vorige gloedjenieuwe telefoon binnen een dag bekrast, samen met een sleutel in de achterpocket van mijn loopbroek. Er zat een hele groef in de rand gekrast.![]()
Maar daar was dus veel meer ruimte voor beweging in.
***![]()
Voel me iets beter nu nog even afwachten hoe het gaat en misschien later een rondje proberen.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Iemand tips voor oordopjes? Mijn iPod oortjes zijn echt overleden zowat.. denk ook dat ze door zweet/regen het langzaam aan het begeven zijn gegaan.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Daar hebben we het gisteren ook al wat over gehad. Check het vorige topic ff, daar staan wel wat goeiequote:Op dinsdag 4 december 2012 10:10 schreef Jor_Dii het volgende:
Iemand tips voor oordopjes? Mijn iPod oortjes zijn echt overleden zowat.. denk ook dat ze door zweet/regen het langzaam aan het begeven zijn gegaan.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:42 schreef Brighteyes het volgende:
Zo heb ik ooit mijn vorige gloedjenieuwe telefoon binnen een dag bekrast, samen met een sleutel in de achterpocket van mijn loopbroek. Er zat een hele groef in de rand gekrast.![]()
![]()
![]()
![]()
zo dan baal je!quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:42 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Sennheiser!quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:10 schreef Jor_Dii het volgende:
Iemand tips voor oordopjes? Mijn iPod oortjes zijn echt overleden zowat.. denk ook dat ze door zweet/regen het langzaam aan het begeven zijn gegaan.All she wants and needs is just a little taste..![]()
Gek is dat he!quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:20 schreef Shravani het volgende:
Zojuist vastgesteld dat loop conditie iets heel anders is dan fiets conditie
Ik ken iemand die mountainbiked zo 100 km, maar het hardlopen moet hij nu ook met een paar minuten lopen steeds opbouwen.All she wants and needs is just a little taste..![]()
Klinkt bekend.. Ik kan uren mtben maar hardlopen ho maar.. Frustrerend is dat. Gemiddeld trainingsrondje is ongeveer 50km met mooie gemiddelde snelheid.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:29 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Gek is dat he!
Ik ken iemand die mountainbiked zo 100 km, maar het hardlopen moet hij nu ook met een paar minuten lopen steeds opbouwen.![]()
De belasting van je lichaam is toch heel anders en de schokbelasting voor je benen is wel weer erg zwaar tijdens het hardlopen! Dat vergt gewoon tijd als je het nooit gecombineerd hebt om op te pakken.
Al merk ik zelf ook wel dat ik met fietsconditie het wel iets moet 'oppakken' en na een paar keer nog wel wat stapjes maak, maar daarbij op zich ook m'n hardloopconditie prima kan gebruiken! Maar heb het al jaren gecombineerd, dan raak je er mee aan gewend... De stap van fietsen naar hardlopen is ook moeilijker wel, vanwege het rustiger moeten opbouwen!Jack does it in real time...![]()
Ik heb dus een lesje spinning mee gedaan, maar dacht echt dat ik deaud ging![]()
Morgen gelukkig weer lekker een rondje rennen in de buitenlucht.![]()
Spinning is alsof je een uur voluit interval gaat doen hardlopend, dan ga je ook wel dood ja...![]()
Wel effectief als afwisseling, vooral omdat die manier van intervallen veel minder belastend is voor je pezen en spieren en je er dus relatief snel van hersteld.Wil eigenlijk ook wel weer spinning gaan doen, is altijd wel leuk!
Voorlopig wat keelpijn en verkouden, dus dat is jammer de week zo voor de Bruggenloop.
Jack does it in real time...![]()
Zo, 15 december om 10.30 een scanafspraak bij de hardloopwinkel in Rotterdam.
Had verwacht dat er wel redelijk wat animo was, maar ben de eerste![]()
![]()
Vele eersten zullen de laatsten zijn en vele laatsten de eersten. Matteüs 19quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:22 schreef Arquero het volgende:
Had verwacht dat er wel redelijk wat animo was, maar ben de eerste
![]()
Mooi initiatief! Fijne zaak, De Hardloopwinkelquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:22 schreef Arquero het volgende:
![]()
Hmz...quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:22 schreef Arquero het volgende:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:27 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Vele eersten zullen de laatsten zijn en vele laatsten de eersten. Matteüs 19
![]()
mooie quote zo hier op fok!
Misschien ook maar eens kijken... gezien mijn knieperikelen...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Het waait hier trouwens best wel hard en er is regen op komst.
* Ik ben smoesjes aan het verzinnen om niet te lopen ..[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Lopen, met meewind ben je zo voor de regen weer in huisquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:38 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
* Ik ben smoesjes aan het verzinnen om niet te lopen ..![]()
![]()
Mietjequote:Op dinsdag 4 december 2012 11:38 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
* Ik ben smoesjes aan het verzinnen om niet te lopen ..
Morgen een langzame 5 lopen als voorbereiding op de bruggenloop of helemaal niet meer lopen deze week.... what to do?![]()
Gewoon lopenquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Morgen een langzame 5 lopen als voorbereiding op de bruggenloop of helemaal niet meer lopen deze week.... what to do?
Ja het is hier ook erg herfstig weerquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:42 schreef hatsaflats het volgende:
Hier is het echt van dat druilerige stomme rotweer. Al de hele ochtend. Boe.
Zijn je benen weer helemaal soepel nu trouwens?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Morgen een langzame 5 lopen als voorbereiding op de bruggenloop of helemaal niet meer lopen deze week.... what to do?![]()
Hier regent het ook tot minstens half 2 volgens buienradar
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Ja?quote:Ja geen lastquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:49 schreef Arquero het volgende:
[..]
Zijn je benen weer helemaal soepel nu trouwens?![]()
Zul je zien dat de regen precies hier is als ik naar huis moet fietsen
Nou rust pakken enzoquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, waarom zou je niet lopen? Bruggenloop is zondag pasWeet ik veel, ik heb nog nooit een wedstrijd gelopen.
![]()
Morgen kun je nog prima lopen hoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou rust pakken enzoWeet ik veel, ik heb nog nooit een wedstrijd gelopen.
Oh, en gezien het weerbeeld heb ik nog een tip voor je voor zondag: Zorg voor een wegwerp-poncho. Die houdt je droog (en een heel klein beetje warm) als je in het startvak staatF means you're fucked![]()
Zo ben er weer.... na een week rust vandaag weer even gelopen. Het voelt nog niet helemaal goed. En brrrr wat is het koud/nat en wind tegen is ook geen pretje. Maar heb het wel weer gedaan![]()
![]()
Nog niet goed?quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:14 schreef linebear het volgende:
Zo ben er weer.... na een week rust vandaag weer even gelopen. Het voelt nog niet helemaal goed. En brrrr wat is het koud/nat en wind tegen is ook geen pretje. Maar heb het wel weer gedaan
Hier heeft de hele ochtend de zon geschenen, nu begint het een beetje grijs te worden. Maar kon helaas niet weg, er moeten vandaag perse een paar jaarstukken af.
Wat ik ook vreemd vind, ik loop moeiteloos 7 a 8 km hard, maar als ik soms in huis keihard de trap op ren, dan ben ik buiten adem.... Hoe kan dat?![]()
Hmz das wel een goeie inderdaad, ik zat al te bedenken of ik mischien toch een jasje aan moest doen en die dan halverwege om mijn middel moest knopen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:14 schreef YUR het volgende:
[..]
Morgen kun je nog prima lopen hoor
Oh, en gezien het weerbeeld heb ik nog een tip voor je voor zondag: Zorg voor een wegwerp-poncho. Die houdt je droog (en een heel klein beetje warm) als je in het startvak staat
Maar goeie tip!![]()
Denk vanwege de korte, hevige kracht die je nodig hebt voor je spurt de trap op ten opzichte van de continu lagere kracht voor het lopen. Of ook de types spiervezels die je dan nodig hebt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier heeft de hele ochtend de zon geschenen, nu begint het een beetje grijs te worden. Maar kon helaas niet weg, er moeten vandaag perse een paar jaarstukken af.
Wat ik ook vreemd vind, ik loop moeiteloos 7 a 8 km hard, maar als ik soms in huis keihard de trap op ren, dan ben ik buiten adem.... Hoe kan dat?![]()
gravity is a bitchquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:58 schreef YUR het volgende:
Omdat je dan tegen de zwaartekracht in gaat![]()
![]()
En omdat je waarschijnlijk anders ademt dan bij rechtdoor lopen.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Brrr.. net terug van een wandeling met de hond. Wil nog wel hardlopen maar wil niet in de nattigheid vertrekken, hopen dat buienradar gelijk krijgt en dat het straks opklaart.
Zondag ochtend met mijn schoonvader lopen hebben we net afgesprokenLeuk!
![]()
Hallo, wat zijn dit nou voor baggersmoesjes? Lopen zal je!quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:44 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ja het is hier ook erg herfstig weer![]()
![]()
![]()
In Amsterdam is het iig helemaal opgeklaard, blauwe lucht nu
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Het wordt hier ook al wat lichter. En ik heb net speculaas gegeten dus nu móet ik van mezelf wel rennen![]()
![]()
![]()
In Alkmaar is het weer grijsquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:25 schreef MissBliss het volgende:
In Amsterdam is het iig helemaal opgeklaard, blauwe lucht nuNouja, de postbode is toch nog niet geweest.
![]()
Ik ben net gaan lopen met mn nieuwe wool hoody van Nike:
En daarover nog een regenjasje maar dat was niet echt nodig. Poeh, lekker warm truitje hoor
Ziggy played guitar
Hier in Noord-Limburg is het flink aan het regenen.All she wants and needs is just a little taste..![]()
Alkmaarquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:27 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
In Alkmaar is het weer grijsNouja, de postbode is toch nog niet geweest.
Hoe is het in 'mijn stadje'??
![]()
![]()
Oeh nice!quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:31 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
En daarover nog een regenjasje maar dat was niet echt nodig. Poeh, lekker warm truitje hoorAll she wants and needs is just a little taste..![]()
Ziet er comfi uitquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:31 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
En daarover nog een regenjasje maar dat was niet echt nodig. Poeh, lekker warm truitje hoor![]()
![]()
Nu opeens weer even blauwe lucht, maar er komen weer wolken aan. En zodra de pakjesboer is geweest ga ik lekker heen en weer naar Bergen hobbelen, omdat het kan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
AlkmaarHoe is het in 'mijn stadje'??
![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:34 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nu opeens weer even blauwe lucht, maar er komen weer wolken aan. En zodra de pakjesboer is geweest ga ik lekker heen en weer naar Bergen hobbelen, omdat het kan.nice.. doe ze de groeten daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]nice.. doe ze de groeten daar
Zal ik doen! Ik denk zonder spibelt, want postbode traag en ik wil lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jetlags ookquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hier in Noord-Limburg ook, en vanmorgen was het zo mooi!quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:31 schreef Luxuria het volgende:
Hier in Noord-Limburg is het flink aan het regenen.![]()
Die is mooi, gave kleur ook! En volgens mij niet van dat enge spul dat gaat kriebelen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:31 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
En daarover nog een regenjasje maar dat was niet echt nodig. Poeh, lekker warm truitje hoor![]()
Last is een groot woord natuurlijkquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daar had ik nooit zo'n last van godzijdank.het is meer dat ik om 03:00 uur vannacht wakker werd, en dacht "zo, nu ben ik wel klaar met slapen". Toch een beetje jammer
De jetlag en ik zitten in Kuala Lumpurquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja dat had ik dus niet. Ik vloog 's middags om 14:00 van Amsterdam naar Hongkong. Dan lande ik om 07:00 lokale tijd in Hongkong. Vervvolgens door naar Taipei. 12:00 lokale tijd in Taipei. Dan gewoon tot 23:00 wakker blijven. Dan had je een dag van een uur of 36 achter de rug. Dan naar bed en om 8:00 uur de volgende dag zat je redelijk in het ritmequote:Op dinsdag 4 december 2012 15:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Last is een groot woord natuurlijkhet is meer dat ik om 03:00 uur vannacht wakker werd, en dacht "zo, nu ben ik wel klaar met slapen". Toch een beetje jammer
![]()
![]()
Meestal komt het bij ons ook daar wel op neem. Nu alleen even niet. Ach, er zijn ergere dingen in het levenquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus niet. Ik vloog 's middags om 14:00 van Amsterdam naar Hongkong. Dan lande ik om 07:00 lokale tijd in Hongkong. Vervvolgens door naar Taipei. 12:00 lokale tijd in Taipei. Dan gewoon tot 23:00 wakker blijven. Dan had je een dag van een uur of 36 achter de rug. Dan naar bed en om 8:00 uur de volgende dag zat je redelijk in het ritmeZoals GotC al zegt, ik heb palmbomen, dus ik mag niet zeuren
Nee, heel comfiquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Die is mooi, gave kleur ook! En volgens mij niet van dat enge spul dat gaat kriebelen.
Ziggy played guitar
Ik ga morgen weer. Ik ben nog blij om het behalen van mijn doel afgelopen zondag![]()
Dat betekent dat ik het kan, dat het in de benen zit en dat het nu "rustig" zorgen is dat ik het in 1x kan halen.
Mooie is dat een maat van mij ook de 5 gelopen heeft, en dit zonder interval en er 3 minuten langzamer op liepEn die vent weegt maar 80 kilo!
Ze zeggen dat er morgen sneeuw ligt
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Vandaag nieuwe hardloopschoenen gepast, denk dat ik eruit ben http://all4running.nl/cat(...)z-gLQCFURY3godckwAKQ
En ik heb prachtige hardloopkleding sespot maar de tight kost 70 euro en het jasje 100.. Dat gaat mij toch iets te verNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
![]()
bijna 6km gedaan. Moest 300mtr eerder stoppen bij de spoorwegovergang en toen het maar zo gelaten. heb er 38 minuten over gedaan, had na een paar 100 meter al door dat ik maar niet te veel naar mijn snelheid moest kijken vandaag. Echt zeer trage benen, maar daardoor wel heel gemakkelijk qua conditie kunnen volhouden
![]()
![]()
Goed bezig!quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:49 schreef Sunnythesun het volgende:
bijna 6km gedaan. Moest 300mtr eerder stoppen bij de spoorwegovergang en toen het maar zo gelaten. heb er 38 minuten over gedaan, had na een paar 100 meter al door dat ik maar niet te veel naar mijn snelheid moest kijken vandaag. Echt zeer trage benen, maar daardoor wel heel gemakkelijk qua conditie kunnen volhouden
Ik vind het toch een mooie tijd!
Ik had achteraf toch nog een langer rondje kunnen pakken en kijken hoe ver ik zou komen.. maar ben tevreden zoquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:52 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Goed bezig!Ik vind het toch een mooie tijd!
Progression made
![]()
![]()
Oh, 39 minuten over gedaan toch.. En erg rommelig grafiekje maar qua rondetijden redelijk stabiel. Ben blij dat ik qua afstand flink verder ben gegaan anders was ik niet tevreden geweest geloof ikhttp://www.endomondo.com/workouts/111467980
![]()
Vanavond een motivatiebrief schrijven voor een nieuwe baandus niet trainen
Tweede km van de track weer te snel 6:58 ik moet me daar op gaan concentreren.
Langzaamste track gedeelte 7:26 ik probeer de langzaamste onder de 7:20 te krijgen. (doel niet te moeilijk maken het moet haalbaar zijn).
Ik heb 3 rondjes gelopen 1 extra uit frustratie dit omdat ik gez**k heb met iets...
En misschien daardoor een PR gelopen op de 10 kmlang geleden dat ik een PR heb gelopen.
Ik had deze keer met sportsokken van HEAD gelopen en dat bevalt mij niet goed ik heb blaren onder de bal van mijn voet.
Volgende keer weer hardloopsokken van de Xenos gebruiken.
http://www.endomondo.com/workouts/111453314
Oh en op plaats 2 in de leaderboard![]()
Thanksquote:
Aaargh dat is zo'n nare klus....quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:24 schreef SEMTEX het volgende:
Men weet toch dat je die baan wil anders reageer je er toch niet op![]()
Waarom moet je dan een sprookje verzinnen wat in het boekje van HR past![]()
Sterkte![quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Naar wat voor functie ben je op zoek?quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:24 schreef SEMTEX het volgende:
Ik schrijf er 3 per weekquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:36 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Aaargh dat is zo'n nare klus....
Men weet toch dat je die baan wil anders reageer je er toch niet op![]()
Waarom moet je dan een sprookje verzinnen wat in het boekje van HR past![]()
Sterkte!![]()
![]()
Zo, al met al best wel fijn gelopen. Wel heel harde koude tegenwind waar zelfs m'n wintertight niet tegenop kon, maar ik heb me erdoorheen gebikkeld
Uiteindelijk 7km in 45 minuten, incl een foto maken en een vrij traag stoplicht (en runkeeper die pas laat door had dat ik stil stond).
Kilometertijden:
1 6:14
2 6:22
3 7:00
4 6:26
5 6:59
6 6:18
7 6:23
Mag van mij wel wat sneller, maar m'n lijf denkt daar nog anders over![]()
![]()
Straks trainen. Benen goed hersteld van zondag![]()
Ben vandaag een beetje kouwelijk, dus ik ga me toch een zooi lagen aantrekken straks!
Ik moet overigens heel erg veel werk-gerelateerde dingen doen, maar de dinsdagavond is heilig dus ik laat nu lekker alles vallen en ga vroeg eten![]()
Ik bereid me psychisch alvast voor op het startbewijs voor de Bruggenloop die straks voor mijn neus wordt gewapperd... ik neem em niet, ik neem em niet, ik neem em niet![]()
Eigenlijk moet je er gewoon 1 maken als een echt sprookje kijken of ze er de lol en onzin van het moeten in zien.quote:
Wil ik op openbaar Fok! niet echt verder over uitwijdenquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:42 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Naar wat voor functie ben je op zoek?
Je ondertitel geeft wel een hintquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:38 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wil ik op openbaar Fok! niet echt verder over uitwijden
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Dooien ruimenquote:
M'n rug is vandaag veeeeeel beter dan gisteren. Als het zo doorgaat, krijg ik morgenavond een hardlooptraining voor Sinterklaas
Vrijdagmiddag mag de masseur zich uitleven
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:03 schreef Quoi het volgende:
Straks trainen. Benen goed hersteld van zondag![]()
Ben vandaag een beetje kouwelijk, dus ik ga me toch een zooi lagen aantrekken straks!
Ik moet overigens heel erg veel werk-gerelateerde dingen doen, maar de dinsdagavond is heilig dus ik laat nu lekker alles vallen en ga vroeg eten![]()
Ik bereid me psychisch alvast voor op het startbewijs voor de Bruggenloop die straks voor mijn neus wordt gewapperd... ik neem em niet, ik neem em niet, ik neem em niet![]()
![]()
speciaal voor Semmie
Vandaag was de eerste dag van mijn 16 weken schema voor de Venloop HM. Maar aangezien ik rillerig en met keelpijn op de bank zit, zit lopen er niet in. Als ik geen griep krijg is een training van 12 weken ook wel voldoende. De omvang heb ik wel, de snelheid zit in het tweede deel van het schema.![]()
Weet je al wat je streeftijd wordt?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Vandaag was de eerste dag van mijn 16 weken schema voor de Venloop HM. Maar aangezien ik rillerig en met keelpijn op de bank zit, zit lopen er niet in. Als ik geen griep krijg is een training van 12 weken ook wel voldoende. De omvang heb ik wel, de snelheid zit in het tweede deel van het schema.F means you're fucked![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
speciaal voor Semmie
[ afbeelding ]Cool, thanks!
Vandaag binnen gekomen
Wat zijn ze lief en klein, hoeveel neem je er per keer?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Godver zere schenen vandaag. Ff gekoeld met zak rösti en zak bevroren brood. Morgen ofzo maar ff gelpacks halen. Kijken of het wegtrekt. Anders sla ik donderdag over.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:06 schreef SEMTEX het volgende:
Vandaag binnen gekomen
[ afbeelding ]
Wat zijn ze lief en klein, hoeveel neem je er per keer?mint chocolade!
!
![]()
Ja, die was een verrassing (net als de hele set trouwens...) en ook meteen mijn favoriete smaakquote:
After eightquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, die was een verrassing (net als de hele set trouwens...) en ook meteen mijn favoriete smaak!
![]()
Ben benieuwd, want hardloopkalender.nl is ook niksquote:
if it was a slut it would be easy.....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
een, ik zou zeggen na een uurtje lopen (er van uitgaand dat je +/- 25km ga lopen) wnat dan begint je eigen voorraad langzaam op te rakenquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:06 schreef SEMTEX het volgende:
Vandaag binnen gekomen
[ afbeelding ]
Wat zijn ze lief en klein, hoeveel neem je er per keer?
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 04-12-2012 19:40:53 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het schema zegt 1:43, maar met 1:49 ben ik ook tevreden. Ik loop daar voor het eerst en ik ken het parcours niet.quote:![]()
Klinkt goedquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het schema zegt 1:43, maar met 1:49 ben ik ook tevreden. Ik loop daar voor het eerst en ik ken het parcours niet.Wel eerder halve marathons gelopen? En wat voor tijden heb je staan?
Sorry, ben gewoon nieuwsgierig
Ze heeft zich ook opgegeven om te vrijwilligen bij de puinduinrunquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Speciaal voor GotC: http://www.bruggenloop.nl(...)dersteunen-de-lopers
quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Speciaal voor GotC: http://www.bruggenloop.nl(...)dersteunen-de-lopershoop zo dat ik medailles om mag hangen..
![]()
Ik hoop zo dat ik de eindstreep haalquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:45 schreef GotC het volgende:
[..]hoop zo dat ik medailles om mag hangen..
![]()
![]()
Ik weet dat je de eindstreep haalt. Al moet ik je er zelf naartoe slepenquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ik de eindstreep haalF means you're fucked![]()
of zoals:quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik weet dat je de eindstreep haalt. Al moet ik je er zelf naartoe slepen
mocht het komend weekend droog zijn en de trails niet al te glibberig
(voor mijn nieuwe trail, onbekend terrein en erg afgelegen dus ietsje voorzichtig) wordt dit mijn speeltuin voor het weekend:
http://www.rankers.co.nz/(...)_River_Walk_Tawanui_
Ik loop altijd wel een briefje onder het voorrraam met mijn naam en contactgegevens van Mrs.RD en " approx. due out time"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jij bent al bij de brienenoord als ik bij de watertoren benquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik weet dat je de eindstreep haalt. Al moet ik je er zelf naartoe slepenOf ren je dan gewoon nog een rondje?
![]()
Ik weet nog niet of ik m op wedstrijdtempo kan lopenquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jij bent al bij de brienenoord als ik bij de watertoren benOf ren je dan gewoon nog een rondje?
quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
(voor mijn nieuwe trail, onbekend terrein en erg afgelegen dus ietsje voorzichtig) wordt dit mijn speeltuin voor het weekend:
Ik loop altijd wel een briefje onder het voorrraam met mijn naam en contactgegevens van Mrs.RD en " approx. due out time"!
Verstandigquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik loop altijd wel een briefje onder het voorrraam met mijn naam en contactgegevens van Mrs.RD en " approx. due out time"Wel tof hoor, zo'n speeltuin
![]()
![]()
Ben zo verliefdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben zo verliefden terecht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
water/winddicht?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Rug?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik m op wedstrijdtempo kan lopen![]()
Net een kwartiertje gelopen met 12,5 km/u. Dat valt me nog niet mee zeg. Volgende week nog een keer proberen, ik heb het het "rondje knallen" gedoopt.
Twee tweeten in een envelop -- http://twitter.com/fietsgnoom -- http://www.greatdivide.nl![]()
Siquote:
Maar tegelijk weet ik dat ik dit eerder heb geroepen vlak voor een wedstrijd, dus trek je er niet teveel van aan
Ben zo verliefdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die wil ik ook!!
Whehehe.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:09 schreef YUR het volgende:
[..]
Si
Maar tegelijk weet ik dat ik dit eerder heb geroepen vlak voor een wedstrijd, dus trek je er niet teveel van aan![]()
Ben zo verliefdFraai hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, er is weer aan de weg gewerkt!
http://www.endomondo.com/workouts/1115136168,2km
ging fijn! Was aangename looptemperatuur en alles
had alleen een wat saaie route omdat ik niet achter de velden langs kon: te donker, teveel kuilen, teveel zwikgevaar
Maar dat mocht de pret niet drukken.
Ja doei.![]()
Top!quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
had alleen een wat saaie route omdat ik niet achter de velden langs kon: te donker, teveel kuilen, teveel zwikgevaar
sweet as, bro!quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik ook... 100 euro bijna ... doei maar ik mag morgen bij intersport weer even kijken ..quote:
Mooitjegaat lekker he?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Ja, uniek! Echt zó fijn!
Moet wel mezelf schoppen om meer te eten overdag nu ik zo laat nog 's avonds loop. Was wel wat flauwtjes toen ik begon, maar daar ben ik wel doorheen gelopen. *kuch*Ja doei.![]()
en mooie vlakke kilometertijden en hartslag!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:49 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, uniek! Echt zó fijn!
Moet wel mezelf schoppen om meer te eten overdag nu ik zo laat nog 's avonds loop. Was wel wat flauwtjes toen ik begon, maar daar ben ik wel doorheen gelopen. *kuch*
quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
I've been working on the pavement. All the live-long day.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Precies! Kan iedereen jaloers op zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en mooie vlakke kilometertijden en hartslag!!![]()
speciaal voor onze wegwerkster!!
Nou, ik zie toch best wel vaak best constante km-tijden hoor hier!quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Precies! Kan iedereen jaloers op zijn.
Maar ik loop idd wel vrij constant. Wat ik wel vreemd vind: soms loop ik dat ik denk 'oh, ik ga best hard' en dan loop ik 6.20min/km, en soms denk ik 'ik loop te langzaam' en dan zit ik op 5.50min/kmin het begin dan. Zo raar dat m'n lichaam me soms voor de gek houdt
kan dan wel dat constant aanhouden als ik wil, zeg maar, maar vind 't nog wel vervelend dat ik niet altijd goed aan kan voelen hoe hard ik dan echt ga
daar wil ik ook wel echt meer mee oefenen straks bij loopgroep, hopelijk!
Ja doei.![]()
Herkenbaar Mo.. heb zelf ook helemaal niet het idee dat ik stabiel loop maar de tijden zeggen heel wat andersNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Forum Opties Forumhop: Hop naar: