SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Swetsenegger op 03-12-2012 21:35:09 ]![]()
quote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Zou je veerkracht bij blessures ook minder worden als je ouder wordt? Ik voel soms pijntjes die me wel bekend voorkomen van vroegah oma spreekt toen ik heel actief voetbalde sja. Remedie was toen: gewoon doorgaan. Ging wel weer over. Nu stop je sneller, bijvoorbeeld bij pijn in de schenen.
Of zal het ook sport-gerelateerd zijn?![]()
Zo weer even een lekker rondje gelopen op tempo.
Huisgenote mee en zien hoever we kwamen in 12 minuten: 2380 meter![]()
Net geen goed op de coopertestToch met een goed gevoel naar huis! Al dat geloop is dus niet voor niets geweest.
![]()
Rondje van mij!![]()
Ik zou het niet weten, ik heb intensief bewegen tot mijn 40ste kunnen bedwingen.quote:Op maandag 3 december 2012 21:12 schreef Quoi het volgende:
Zou je veerkracht bij blessures ook minder worden als je ouder wordt? Ik voel soms pijntjes die me wel bekend voorkomen van vroegah oma spreekt toen ik heel actief voetbalde sja. Remedie was toen: gewoon doorgaan. Ging wel weer over. Nu stop je sneller, bijvoorbeeld bij pijn in de schenen.
Of zal het ook sport-gerelateerd zijn?![]()
ik denk dat het juist anders om is, omdat je lichaam minder sterk wordt van je dit juist op met meer wilskracht....quote:Op maandag 3 december 2012 21:12 schreef Quoi het volgende:
Of zal het ook sport-gerelateerd zijn?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Lekker gelopen bij m'n loopgroepTempo dat paste bij de rollators hier, maar prima.
Quoi, geen petje gevonden![]()
![]()
Laatste poging:quote:Op zondag 2 december 2012 22:37 schreef D. het volgende:
Kun je mij even bij de Venloop erbij zetten? (10km)![]()
Ik loop een coopertest in de helft van de tijdquote:Op maandag 3 december 2012 21:13 schreef JaqenHghar het volgende:
Zo weer even een lekker rondje gelopen op tempo.
Huisgenote mee en zien hoever we kwamen in 12 minuten: 2380 meter![]()
Net geen goed op de coopertestToch met een goed gevoel naar huis! Al dat geloop is dus niet voor niets geweest.
![]()
Rondje van mij!![]()
Goed gedaan JH
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Da's weer wat anders jaquote:Op maandag 3 december 2012 21:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk dat het juist anders om is, omdat je lichaam minder sterk wordt van je dit juist op met meer wilskracht....En dat is met een individuele sport weer sterker natuurlijk.
GotC dank voor het nakijken![]()
![]()
Come on Swets! U can do this.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dus jij loopt 24kmphquote:Op maandag 3 december 2012 21:18 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik loop een coopertest in de helft van de tijd![]()
Goed gedaan JH![]()
Holy Shit, respect!
![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 21:22 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dus jij loopt 24kmph![]()
Holy Shit, respect!
![]()
![]()
Waar moet ik heen dan? Met mn 26 lentes.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Terug naar JNGquote:Op maandag 3 december 2012 21:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Waar moet ik heen dan? Met mn 26 lentes.
F means you're fucked![]()
Niet bepaaldquote:Op maandag 3 december 2012 21:22 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dus jij loopt 24kmph![]()
Holy Shit, respect!
![]()
Luister en kijk "Herman Finkers Kalm aan en rap een beetje"
vanaf 1:25
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
quote:Zo'n broekkie ben ik dan ook weer niet.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ah! Hermanquote:Op maandag 3 december 2012 21:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Niet bepaald![]()
Luister en kijk "Herman Finkers Kalm aan en rap een beetje"![]()
![]()
Och ja. Dat filmpje postte ik notabene nog van de week.quote:Op maandag 3 december 2012 21:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Niet bepaald![]()
Luister en kijk "Herman Finkers Kalm aan en rap een beetje"Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Je bent ouder dan GotCquote:Op maandag 3 december 2012 21:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]Zo'n broekkie ben ik dan ook weer niet.
Ik ben 18 met 8 jaar ervaring.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik dacht dat je 27 wasquote:Op maandag 3 december 2012 21:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik wordt volgend jaar voor de 4e keer 29
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik kan me vanaf eind mei niet meer vergissen tussen mijn leeftijd en mijn IQquote:Op maandag 3 december 2012 21:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik wordt volgend jaar voor de 4e keer 29
Yupquote:Op maandag 3 december 2012 21:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Och ja. Dat filmpje postte ik notabene nog van de week.
quote:Op maandag 3 december 2012 21:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik kan me vanaf eind mei niet meer vergissen tussen mijn leeftijd en mijn IQ![]()
![]()
Ja precies!quote:Op maandag 3 december 2012 21:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]zo zie ik er natuurlijk ook wel uit, dus dat denken er meer
Oh en ik ben stout geweest.. heb in YUR z'n schoenen gelopen vandaag, de PureCadence (voor mannen). Héérlijk. Wel wat breed, maar verder..
![]()
![]()
Heb je ook eens in zijn schoenen gestaanquote:Op maandag 3 december 2012 21:38 schreef GotC het volgende:
Oh en ik ben stout geweest.. heb in YUR z'n schoenen gelopen vandaag, de PureCadence (voor mannen). Héérlijk. Wel wat breed, maar verder..
Dan vraag ik me af: heeft Yur kleine voeten voor een man of heb jij grote voeten voor een vrouw?quote:Op maandag 3 december 2012 21:38 schreef GotC het volgende:
![]()
![]()
Mijn normale schoenmaat is 40, maar voor hardloopschoenen moet ik maat 42 aanquote:Op maandag 3 december 2012 21:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af: heeft Yur kleine voeten voor een man of heb jij grote voeten voor een vrouw?.
![]()
als het op hardlopen aankomt leven ze beiden op grote voetquote:Op maandag 3 december 2012 21:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af: heeft Yur kleine voeten voor een man of heb jij grote voeten voor een vrouw?
Zo grootquote:Op maandag 3 december 2012 21:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Mijn normale schoenmaat is 40, maar voor hardloopschoenen moet ik maat 42 aan.
![]()
![]()
Ah ok, dan heeft Yur best kleine voeten denk ik..quote:Op maandag 3 december 2012 21:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Mijn normale schoenmaat is 40, maar voor hardloopschoenen moet ik maat 42 aan.
Ik heb maat 39, de mr 44. Echt niet dat ik zijn hardloopschoenen pas aangezien hij ze ook 1,5 maat groter heeft of zo iets![]()
![]()
Nou nou, zo dramatisch is het ook weer niet hoorquote:. Je hebt nu eenmaal bepaalde hoeveelheid ruimte bij je tenen nodig, als je dat niet hebt is je schoen te klein.
![]()
ik kreeg ook maat 40 hardloopschoenen terwijl ik anders 37/38 heb....maar das niet zo heul groot natuurlijk![]()
![]()
Ik weet niet. 42/43 ergens.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
1,79 hier.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hoe klein ben je dan eigenlijk? Op foto's vind ik je er niet per se heel klein uitzien eigenlijkquote:Op maandag 3 december 2012 21:50 schreef YUR het volgende:
Ik ben ook maar een klein pestventje he..wat moet ik dan met grote voeten?![]()
![]()
De ene keer 1,79, de andere keer 1,80. Ligt eraan of ik het eelt onder mijn voeten vandaan heb geveildquote:Op maandag 3 december 2012 21:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hoe klein ben je dan eigenlijk? Op foto's vind ik je er niet per se heel klein uitzien eigenlijk
Ohh dat valt toch best mee dan!?!quote:Op maandag 3 december 2012 21:51 schreef YUR het volgende:
[..]
De ene keer 1,79, de andere keer 1,80. Ligt eraan of ik het eelt onder mijn voeten vandaan heb geveild![]()
Was maar een garpjequote:Op maandag 3 december 2012 21:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou nou, zo dramatisch is het ook weer niet hoor. Je hebt nu eenmaal bepaalde hoeveelheid ruimte bij je tenen nodig, als je dat niet hebt is je schoen te klein.
Heb zelf ook 42
![]()
![]()
Wacht maar tot ik in augustus naast hijgend achter rd de ardennen in ren...dan lijk ik nog een stuk kleinerquote:Op maandag 3 december 2012 21:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohh dat valt toch best mee dan!?!
quote:Op maandag 3 december 2012 21:54 schreef YUR het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik in augustus naast hijgend achter rd de ardennen in ren...dan lijk ik nog een stuk kleiner![]()
![]()
klein is wel makkelijker in de afdalingquote:Op maandag 3 december 2012 21:54 schreef YUR het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik in augustus naast hijgend achter rd de ardennen in ren...dan lijk ik nog een stuk kleiner'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Waar jij 3 passen maakt, moet ik er 8 makenquote:Op maandag 3 december 2012 22:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
klein is wel makkelijker in de afdaling
In het klimmen ook. Hoe lager het land, hoe langer de mens, hoe hoger het land hoe korter de mensquote:Op maandag 3 december 2012 22:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
klein is wel makkelijker in de afdaling![]()
![]()
![]()
^^ dit!quote:Op maandag 3 december 2012 21:53 schreef Jort227 het volgende:
Wat een kleine voetjes hier allemaal. Kom ik aan met mijn maat 46
Niks mis mee, lekker stabiel als t windkracht 9 waaitGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Of als je wordt doodgeschoten, blijf je ook staanquote:Op maandag 3 december 2012 22:06 schreef Frsh het volgende:
[..]
^^ dit!
Niks mis mee, lekker stabiel als t windkracht 9 waait![]()
![]()
Als je een x geen ski's hebt dan doe je schoenen van mr Q aanquote:Op maandag 3 december 2012 22:03 schreef Quoi het volgende:
Als ik de schoenen van mr Q aandoe kun je verwarren met een eend![]()
Hij 49, ik 40...
Of als er veel sneeuw ligt, zak je niet wegquote:Op maandag 3 december 2012 22:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als je een x geen ski's hebt dan doe je schoenen van mr Q aan![]()
![]()
Ja maar "wij" vangen dan maar windkracht 4. Hoge bomen..quote:Op maandag 3 december 2012 22:06 schreef Frsh het volgende:
[..]
^^ dit!
Niks mis mee, lekker stabiel als t windkracht 9 waaitJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
snow shoe running!!quote:Op maandag 3 december 2012 22:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Of als er veel sneeuw ligt, zak je niet weg
Ja maar "wij" kunnen tenminste wat zien tijdens een concert![]()
Ik heb wel precies zo'n maatje (46) wat de meeste schoenenwinkels op voorraad hebben. Een vriendje van mij heeft 47 en die moet zijn winkels echt uitzoeken.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Ja daar zeg je watquote:Op maandag 3 december 2012 22:12 schreef Frsh het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 22:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
snow shoe running!!
[ afbeelding ]gaaf!
![]()
Gaaf plaatje!quote:Op maandag 3 december 2012 22:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
snow shoe running!!
[ afbeelding ]Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Ja, maar jullie hebben dan sneller gehoorschade omdat er op die hoogte niet zoveel gedempt wordt door het publiek.quote:Op maandag 3 december 2012 22:12 schreef Frsh het volgende:
Ik heb wel precies zo'n maatje (46) wat de meeste schoenenwinkels op voorraad hebben. Een vriendje van mij heeft 47 en die moet zijn winkels echt uitzoeken.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
:-D whieeeee!quote:Op maandag 3 december 2012 22:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
snow shoe running!!
[ afbeelding ]![]()
Ik ga maar weer eens actief rusten![]()
Ben benieuwd hoe het morgen gaat
helemaal een beetje hyper van het idee
![]()
![]()
U can do it! Slaap fijn.quote:Op maandag 3 december 2012 22:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga maar weer eens actief rusten![]()
Ben benieuwd hoe het morgen gaat
helemaal een beetje hyper van het idee
Ik ben aan de diarree![]()
Ben benieuwd of het morgen al weg is anders sla ik een training over.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik moet ook zo maar gaan slapen.
Wil morgen lopen, maar moet dan wel optijd op terwijl het mijn 'weekend' begint morgen.
En tja ik heb hier vanmiddag beloofd dat ik morgen ga lopen. Dus ik moet!![]()
Nou dat kan ik me voorstellen. Lijkt me niks rennen en diarreequote:Op maandag 3 december 2012 22:28 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ben benieuwd of het morgen al weg is anders sla ik een training over.![]()
Nee dat is inderdaad geen goed planquote:Op maandag 3 december 2012 22:29 schreef Beau87 het volgende:
[..]
Nou dat kan ik me voorstellen. Lijkt me niks rennen en diarree
* Geen foto's ...[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
quote:Op maandag 3 december 2012 22:29 schreef Beau87 het volgende:
[..]
Nou dat kan ik me voorstellen. Lijkt me niks rennen en diarreeer zwerft een foto op internet van iemand die te maken kreeg met die combinatie
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Rondjes om (en in) het huisquote:Op maandag 3 december 2012 22:28 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ben benieuwd of het morgen al weg is anders sla ik een training over.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed![]()
Oh ja, ik moet morgenochtend eigenlijk ook lopen.. hmm.. maar even kijken of ik me niet liever nog eens omdraai en het uitstel naar morgenavondquote:Op maandag 3 december 2012 22:28 schreef Beau87 het volgende:
Ik moet ook zo maar gaan slapen.
Wil morgen lopen, maar moet dan wel optijd op terwijl het mijn 'weekend' begint morgen.
En tja ik heb hier vanmiddag beloofd dat ik morgen ga lopen. Dus ik moet!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ondanks mn pijn toch gaan rennen, omdat m'n nicotinetekort mij gek maakt. Nu rustiger gerend, lettend op mijn pasjes. Wereld van verschil.
Dit hardlopen werkt verslavend. Ik voel me on top of the world.![]()
Ik kan morgenavond niet, dus moet ECHT! En heb ook (nog) geen reflectiehesje. Dus loop niet in het donker.quote:Op maandag 3 december 2012 22:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet morgenochtend eigenlijk ook lopen.. hmm.. maar even kijken of ik me niet liever nog eens omdraai en het uitstel naar morgenavond![]()
Goed bezig jij hoor! Stoppen met roken en hardlopen.quote:Op maandag 3 december 2012 22:31 schreef Ambipur het volgende:
Ondanks mn pijn toch gaan rennen, omdat m'n nicotinetekort mij gek maakt. Nu rustiger gerend, lettend op mijn pasjes. Wereld van verschil.
Dit hardlopen werkt verslavend. Ik voel me on top of the world.
Heb je kleinere stapjes gemaakt? En hoelang ren je nu achter elkaar?![]()
Ja en dan net te laat thuis zijnquote:
Nicotinetekort? Je rookt toch al meer dan een week niet meer? Dan is je lichamelijke verslaving er wel uit.quote:Op maandag 3 december 2012 22:31 schreef Ambipur het volgende:
Dit hardlopen werkt verslavend. Ik voel me on top of the world.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja, kleinere stapjes idd en dat is lastig, want ben best grootquote:Op maandag 3 december 2012 22:33 schreef Beau87 het volgende:
[..]
Goed bezig jij hoor! Stoppen met roken en hardlopen.
Heb je kleinere stapjes gemaakt? En hoelang ren je nu achter elkaar?Verder rustiger gaan rennen.
Heb les 6 weer opnieuw gedaan en het ging snel, moeiteloos en toen ik thuis kwam dacht ik huh, nu al klaar?
Als het morgen toch weer zeer doet, wacht ik braaf tot vrijdag en dan kijken wat de fysio zegt.
Bedankt! Ik hou het stoppen met roken goed vol, juist dankzij het rennenDit voelt super!
![]()
Dat heet "buikloop"quote:Op maandag 3 december 2012 22:29 schreef Beau87 het volgende:
[..]
Nou dat kan ik me voorstellen. Lijkt me niks rennen en diarree![]()
![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 22:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik hou het stoppen met roken goed vol, juist dankzij het rennenDit voelt super!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Klopt, maar de psychische kant van het verhaal begint net. En het lichamelijk was te overzien, de psychische toont mij hoe fokking sterk ik eigenlijk ben, want het is zwaarquote:Op maandag 3 december 2012 22:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nicotinetekort? Je rookt toch al meer dan een week niet meer? Dan is je lichamelijke verslaving er wel uit.![]()
Ik rook trouwens precies 3 weken niet meer.![]()
Of als je in een volle trein staat en je je nergens aan vast kan houdenquote:Op maandag 3 december 2012 22:06 schreef Frsh het volgende:
[..]
^^ dit!
Niks mis mee, lekker stabiel als t windkracht 9 waait![]()
![]()
Ik vind je een kei! Thumbs up ;-)quote:Op maandag 3 december 2012 23:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Klopt, maar de psychische kant van het verhaal begint net. En het lichamelijk was te overzien, de psychische toont mij hoe fokking sterk ik eigenlijk ben, want het is zwaar![]()
Ik rook trouwens precies 3 weken niet meer.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: