Euh?quote:Op maandag 3 december 2012 23:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja sorry, iemand die een goede opvoeding genoten heeft schopt iemand zomaar dood.
Excuses aanvaardquote:Op maandag 3 december 2012 23:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja sorry, iemand die een goede opvoeding genoten heeft schopt iemand zomaar dood.
blijkbaar nietquote:Op maandag 3 december 2012 23:59 schreef GoodGawd het volgende:
kom op, voetbal is maar een spelletje
Ja, dat kan prima.quote:Op maandag 3 december 2012 23:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Omdat het 1 klap was???? Omdat hij niet compleet afgetuigd was???? Omdat het niet met met voorbedachte rade was???? Omdat hij niet in het ziekenhuis terecht kwam???? Omdat hij nog leeft????quote:Op maandag 3 december 2012 19:01 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Jawel
http://nieuws.marokko.nl/(...)99294c6abf150d5f3f2/
Waarom wordt er niets geschreven over sporting Martinus (joodse club) een speler van dat elftal heeft op zondag ook een grensrechter een klap verkocht, waarom komt dat niet in het nieuws???? Omdat sporting Martinus een joodse club is????
Je zou bijna denken dat je stiekem hoopt dat ze een paar weken moeten schoffelen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
Dan ben je 15 of 16 en ben je de rest van je leven moordenaar. Tja, zo heet het officieel dan niet. En zo worden ze ook niet bestraft. Zelfs voor moord met voorbedachten rade worden peanut-strafjes uitgedeeld, omdat het om minderjarigen gaat.
Het zal lastig worden om aan te tonen wie precies de fatale klappen of schoppen heeft toegebracht. Zal wel een paar weken schoffelen worden, wegens een licht vergrijp als "mishandeling met de dood tot gevolg".
Dank je, ik trap later mijn kinderen ook gewoon de straat op als ik geen zin in ze heb of als ze irritant aan het doen zijn, laat ze maar lekker hangen en we zien wel wat het wordt.quote:
Daar heb je vooral alle niet domkoppen mee, de ouders van de kids dienen voorgelicht te worden. Het probleem is niet voetbal hèquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
Dan ben je 15 of 16 en ben je de rest van je leven moordenaar. Tja, zo heet het officieel dan niet. En zo worden ze ook niet bestraft. Zelfs voor moord met voorbedachten rade worden peanut-strafjes uitgedeeld, omdat het om minderjarigen gaat.
Het zal lastig worden om aan te tonen wie precies de fatale klappen of schoppen heeft toegebracht. Zal wel een paar weken schoffelen worden, wegens een licht vergrijp als "mishandeling met de dood tot gevolg".
Serieus... scheidsrechters zouden eens een paar maand moeten staken. Gewoon het verloop van alle competities eens flink saboteren zodat die domkoppen gaan nadenken.
Nee, ik hoop dat ze een paar jaar de bak indraaien, maar dat gebeurt toch niet. Dit soort daden kan plaatsvinden omdat we jarenlang veel te soft hebben opgetreden. Jongeren van 15-16 zijn zoveel mans omdat hun daden nooit serieuze consequenties hebben.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat je stiekem hoopt dat ze een paar weken moeten schoffelen.
Dan gaan die domkoppen desnoods nog lopen k*tten bij het curling, vrees ik.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
Serieus... scheidsrechters zouden eens een paar maand moeten staken. Gewoon het verloop van alle competities eens flink saboteren zodat die domkoppen gaan nadenken.
Ik post enkel een reactie ,er blijken toch twee kampen te zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:05 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Omdat het 1 klap was???? Omdat hij niet compleet afgetuigd was???? Omdat het niet met met voorbedachte rade was???? Omdat hij niet in het ziekenhuis terecht kwam???? Omdat hij nog leeft????
Denk eens na man voordat je in een mislukte slachtofferrol springt.
Puik plan. Elfletterig biedt zich aan als scheidsrechter.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
lol.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:17 schreef tralalala het volgende:
Misschien dat het de profs wakker schudt, als je ziet hoe ze soms tekeer gaan tegen scheidsrechters.
Dat heeft ook weer effect op de jeugd.
Wa denkte ge zelluf?quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik vraag me af he...als ze alle 3 ontkennen tegen het hoofd van die man te hebben getrapt...zouden ze er dan nog redelijk er onderuit kunnen komen qua straf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |