abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119866130
Excusé als hier al een topic over was, maar ik kon er zo gauw geen vinden.

Mijn inmiddels urenlange zoektochten op internet omtrent Illuminati en NWO-achtige zaken bracht me bij het volgende onderwerp. Als ik eerlijk ben het best wel meeslepend en zelfs verslavend eigenlijk al die theorieen die rondzoemen op het web.

Eigenlijk spreekt de volgende serie filmpjes voor zichzelf en impliceerd een soort samenhang tussen Satanisme en in sommige gevallen MK Ultra Mind Control van voornamelijk mainstream-Hollywoodsterren. Het aantal voorbeelden is zo overweldigend dat het bijna niet meer te ontkennen valt dat hier een soort verband in zit.

Wat mij dan weer tegen de borst stoot zijn al die bijbelse citaten die erbij worden gehaald. Ik ben dan wel gedoopt maar heb het geloof verder geheel afgezworen. Ik was me niet bewust van al deze zaken omdat ik nauwelijks tot nooit TV kijk en ook een pleurishekel heb aan de troep die zowat non-stop gedraaid word op 538 en Q-music, maar dit is toch stof over na te denken...

Wat zijn jullie gedachten hierover?
pi_119867012
Ik heb het heel lang gevolgd allemaal en deels heb ik zoiets van ja het klopt, andere kant heb ik zoiets van; het zal.allemaal wel.

Enige wat ik wel altijd frappant vind, is dat youtube accounts met dit soort filmpjes ALTIJD verwijderd (soms in de trant van foutje)en of van dat hun maximale duur gekort wordt.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_119867016
Ik zeg: kijk de film Pi een keer; zal je goed doen...
pi_119869152
Symboliek in Hollywood films, het moet niet gekker worden.....

Weleens aan gedacht dat die symboliek een rol speelt in het verhaal wat verteld wordt?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_119869190
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 08:08 schreef DroogDok het volgende:

Weleens aan gedacht dat die symboliek een rol speelt in het verhaal wat verteld wordt?
Wel eens aan gedacht dat het hier gaat om symbolen die niets met het verhaal te maken hebben? -edit, reageer normaal-

TS:
Dit zijn symbolen van de vrijmetselarij. Ze zitten in vrijwel elke film, serie en videoclip. Ze zitten diep die masons. -edit-

[ Bericht 11% gewijzigd door Lavenderr op 03-12-2012 11:14:16 ]
  maandag 3 december 2012 @ 08:28:31 #6
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_119869327
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 02:29 schreef TimMer1981 het volgende:
Ik zeg: kijk de film Pi een keer; zal je goed doen...
_O_
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
pi_119869356
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2012 08:13 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Wel eens aan gedacht dat het hier gaat om symbolen die niets met het verhaal te maken hebben? -edit-

WTF :')
Hier kan ik alleen maar reageren met: Wat je zegt ben je zelf, met je kop door de helft, met je kop door de muur, ben je morgen lekker zuur.

[ Bericht 7% gewijzigd door Lavenderr op 03-12-2012 11:15:11 ]
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_119869539
quote:
16s.gif Op maandag 3 december 2012 08:31 schreef DroogDok het volgende:

[..]

WTF :')
Hier kan ik alleen maar reageren met: Wat je zegt ben je zelf, met je kop door de helft, met je kop door de muur, ben je morgen lekker zuur.
Man doe even rustig zeg. Jezus. Kun je gewoon even met respect reageren?
pi_119870109
quote:
15s.gif Op maandag 3 december 2012 08:45 schreef HyperViper het volgende:

[..]

:?

[ Bericht 14% gewijzigd door Lavenderr op 04-12-2012 13:48:34 ]
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_119870799
Ben zelf niet zo van het geloven in de Illuminati-Mason-symboliek, maar zie wel symboliek in films uit Hollywood, evenals andere hoeken.

Met name politieke statements waarbij nationaliteiten worden teruggebracht naar stereotypen. Waarbij het eerst de Arabieren waren die the bad guys vertolkten, zie je nu steeds meer dat het Aziaten zijn.

Als liefhebber van Azieatische films kan ik zeggen dat ook daar bewust gekozen wordt voor stereotypering van de westerling in een politiek thema.

Bekend is dat de CIA zich mengt in productie van film en televisie in de VS en dat Hollywood een zeer sterk propagandamiddel is.

Maar wat betreft Illuminati-symboliek moet ik nog overtuigd worden.
pi_119870878
quote:

Ja, tuurlijk snap ik dat een film zoals bijvoorbeeld 'National Treasure' tsjokvol zit met symboliek die inderdaad in het verlengde van het thema ligt.

Maar dat verklaart niet dat de videoclips van Beyonce, Rihanna, Britney Spears en alle bekende rappers er vol mee zitten en dat ze allemaal constant met hun handen gebaren. En hun live-optredens tijdens een of andere muziekprijs-uitreiking zitten echt helemaal ram en ramvol met symboliek terwijl dat geen ruk te maken heeft met welk verhaal dan ook

Bekijk die linkjes maar eens hierboven, zitten ook interview-fragmenten in met onder andere Micheal Jackson, Britney Spears, Nicky Minai, Rihanna en andere die op zijn minst toch bedenkelijk over komen.
pi_119871026
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 09:53 schreef bravilor01 het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk snap ik dat een film zoals bijvoorbeeld 'National Treasure' tsjokvol zit met symboliek die inderdaad in het verlengde van het thema ligt.

Maar dat verklaart niet dat de videoclips van Beyonce, Rihanna, Britney Spears en alle bekende rappers er vol mee zitten en dat ze allemaal constant met hun handen gebaren. En hun live-optredens tijdens een of andere muziekprijs-uitreiking zitten echt helemaal ram en ramvol met symboliek terwijl dat geen ruk te maken heeft met welk verhaal dan ook

Bekijk die linkjes maar eens hierboven, zitten ook interview-fragmenten in met onder andere Micheal Jackson, Britney Spears, Nicky Minai, Rihanna en andere die op zijn minst toch bedenkelijk over komen.
Ga vanavond met zeer veel interesse de filmpjes bekijken. Ik heb op voorhand echter de positie dat het ofwel in het verhaal past dat verteld wordt, of dat het toeval is. Je kan overal wel wat achter zoeken.
pi_119871033
quote:
15s.gif Op maandag 3 december 2012 08:45 schreef HyperViper het volgende:

[..]

_O-
pi_119871056
quote:
Ga vanavond met zeer veel interesse de filmpjes bekijken. Ik heb op voorhand echter de positie dat het ofwel in het verhaal past dat verteld wordt, of dat het toeval is. Je kan overal wel wat achter zoeken.
Ben benieuwd of je het dan nog 'toeval' vind.... ik niet meer in ieder geval ;-)
pi_119871149
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 10:00 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Beyonce heeft écht een alterego, dat ze Sascha noemt. Ze omschrijft het als een geest die bezit van haar neemt, waardoor ze zich op haar gemak voelt om onzedelijke gedragingen te uiten voor haar carriere.

De breakdown van Britney lijkt echt alsof ze uit een hypnose ontwaakt.

Anna Nicole Smith zat ook in een flinke trip voordat ze overleed.

Zijn dat soort voorbeelden ook in Hollywood te vinden, vraag ik me af.
  maandag 3 december 2012 @ 11:28:16 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119873653
quote:
7s.gif Op maandag 3 december 2012 10:06 schreef Gray het volgende:

[..]

Beyonce heeft écht een alterego, dat ze Sascha noemt. Ze omschrijft het als een geest die bezit van haar neemt, waardoor ze zich op haar gemak voelt om onzedelijke gedragingen te uiten voor haar carriere.

De breakdown van Britney lijkt echt alsof ze uit een hypnose ontwaakt.

Anna Nicole Smith zat ook in een flinke trip voordat ze overleed.

Zijn dat soort voorbeelden ook in Hollywood te vinden, vraag ik me af.
Maar dat heeft allemaal niets met illuminatie te maken.
Buiten Beyonncé's alter ego Sasha, dat in principe niet anders dan het podiumbeest in haar meer schuwe zelf vertegenwoordigt, waren het vooral de drugs that were bad.
En die holle symboliek doet het in clips en films altijd goed, want mysterieus. En, net als seks, verkoopt dat als een malle.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_119874438
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_119895686
quote:
7s.gif Op maandag 3 december 2012 11:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar dat heeft allemaal niets met illuminatie te maken.
Buiten Beyonncé's alter ego Sasha, dat in principe niet anders dan het podiumbeest in haar meer schuwe zelf vertegenwoordigt, waren het vooral de drugs that were bad.
En die holle symboliek doet het in clips en films altijd goed, want mysterieus. En, net als seks, verkoopt dat als een malle.
Als je de youtube filmpjes mag geloven heeft dat allemaal te maken met mindcontrol van de Illuminati.
  maandag 3 december 2012 @ 21:50:04 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119898380
quote:
11s.gif Op maandag 3 december 2012 20:58 schreef Gray het volgende:

Als je de youtube filmpjes mag geloven heeft dat allemaal te maken met mindcontrol van de Illuminati.
Tja, what and who to believe ...
Al die artiesten die zich maar wat graag voor het karretje laten spannen van the not so secret powers that be. Een Hollywoodscript is er niks bij.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_119899446
Heb de filmpjes een beetje doorgezapt, niet heel overtuigend en waarom al die bijbelteksten? Maar stel dat het inderdaad illuminatie-symbolen zouden zijn, wat is dan het doel?
pi_119914506
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 01:24 schreef bravilor01 het volgende:
Excusé als hier al een topic over was, maar ik kon er zo gauw geen vinden.

Mijn inmiddels urenlange zoektochten op internet omtrent Illuminati en NWO-achtige zaken bracht me bij het volgende onderwerp. Als ik eerlijk ben het best wel meeslepend en zelfs verslavend eigenlijk al die theorieen die rondzoemen op het web.

Eigenlijk spreekt de volgende serie filmpjes voor zichzelf en impliceerd een soort samenhang tussen Satanisme en in sommige gevallen MK Ultra Mind Control van voornamelijk mainstream-Hollywoodsterren. Het aantal voorbeelden is zo overweldigend dat het bijna niet meer te ontkennen valt dat hier een soort verband in zit.

Wat mij dan weer tegen de borst stoot zijn al die bijbelse citaten die erbij worden gehaald. Ik ben dan wel gedoopt maar heb het geloof verder geheel afgezworen. Ik was me niet bewust van al deze zaken omdat ik nauwelijks tot nooit TV kijk en ook een pleurishekel heb aan de troep die zowat non-stop gedraaid word op 538 en Q-music, maar dit is toch stof over na te denken...

Wat zijn jullie gedachten hierover?
Mijn gedachten zijn dat de wereld in een strijd is verwikkeld waarin Gods eigen schepsels zich tegen hun Maker hebben gekeerd. Hun rebellie heeft geleid tot immoraliteit en alle soorten kwaadaardigheid. Het doel is om Gods plaats als heerser in te nemen. De mens is 100% betrokken in dit conflict, en maakt dit bewust ook constant elke dag mee, maar grotendeels zonder zich bewust te zijn van het grotere plaatje. Hoezo maakt de mens dit mee? Omdat iedereen van kinds af aan een innerlijk conflict ervaart tussen het weten wat eerlijk en juist is, en de verleiding om dit niet te doen. Zo weet iedereen, inclusief kinderen, dat liegen verkeerd is, maar ieder kind heeft weleens gelogen. De innerlijke strijd, waarbij de zwakte van de mens om in te geven aan verleiding vaak wint, manifesteert zich in onze wereld die getekend wordt door immoraliteit, oneerlijkheid, uitbuiting, tyrannie, pesten, oorlog, en allerlei andere problemen.

Aangezien de meeste mensen zich niet bewust zijn van hun spirituele conditie, die getekend is door een natuurlijke neiging tot het kwade en het onbewust achterna lopen van zelf-dienende verlangens, zichzelf overtuigend dat hij rechtvaardig is en doet, is de mens een makkelijke prooi om in dienst gesteld te worden van die krachten die zich rebelleren tegen hun schepper. In de waan dat de mens met zijn eigen verstand en gedachten en wijsheid zijn weg kan vinden in het leven, kan hij makkelijk op een dwaalspoor gezet worden door brainwashing via suggesties, manipulatie, social engineering, propaganda, spirituele technieken, enzovoorts. De mens leeft in de waan zelf volledige controle te hebben over zijn smaak, zijn wil, zijn voorkeuren, enzovoorts, zonder beseffen dat hij constant onder invloed staat van interne en externe invloeden en het die invloeden zijn die het winnen van zijn eigen wil om het goede te doen. Men bedenkt vaak een reden waarom datgene wat men doet goed is, rechtvaardigt zichzelf op die manier.

Er zijn mensen in deze wereld die direct in contact staan met de krachten die zich als eerste tegen God verzetten en in de waan zijn gebruik te kunnen maken van die krachten om hun eigen doelen te bereiken en macht, rijkdom, invloed, status, faam enzovoorts te vergaren, vaak ook stellig in de overtuiging dat wat zij doen goed is en de wereld verder helpt. Er zijn mensen die er heilig van overtuigd zijn dat het gros van de mensen te dom is om zichzelf te kunnen regeren, en dat zij dus geregeerd moeten worden door mensen die een groter begrip en kennis van de wereld hebben, de verlichten, de illuminati.

Deze mensen geloven dat de wereld geregeerd wordt door 2 tegenstrijdige krachten: het goede en het kwade, chaos en orde, vernietiging en constructie, vrouwelijk en manelijk, materieel en spiritueel, enzovoorts. Zij geloven dat de interactie tussen die 2 tegenpolen, die deel uitmaken van dezelfde essentie en daarom inwisselbaar zijn in natuur, tot evolutionaire vooruitgang leidt. Zij geloven dat door het creeren van chaos men een orde kan scheppen die beter is voor allemaal. Om dit proces vooruit te helpen acht men het goed om eerst voor chaos en wanorde te zorgen. Wij leven nu in deze fase.

Door het introduceren van satanische, immorele, gedegenereerde beelden, boodschappen, geluiden enzovoorts, door het voeren van oorlog, het laten instorten van de economie, vernietiging van de leefomgeving, bereikt de mensheid een dieptepunt en zal zelf verlangen naar een hogere vorm van bestaan welke tot een wereld van vrede en vrijheid zou moeten leiden. De manier om dit hogere bestaan te vergaren is door een spirituele verlichting mee te maken, zoals de 'verlichten' zelf. Deze spirituele verlichting houdt in dat de mens zichzelf openstelt voor dezelfde rebellerende krachten als onze huidige leiders, en zij daarmee dezelfde manier van denken, voelen, en handelen krijgen. Op die manier zal men zich vrijwillig aansluiten in de rebellie tegen de Schepper, echter niet bewust dat men zich rebelleert tegen de schepper, maar in de overtuiging dat men een utopie heeft bereikt.

De val van 'kapitalisme', de degenerering van de maatschappij door de introductie van negativiteit, kwaadaardigheid in de vorm van geweld, seks, grove taal, bizarre styling, enzovoorts, welke een verdraaid beeld geven van dat wat werkelijk na te streven is in het leven en hoe de mens werkelijk gelukkig kan zijn, het openbaren van de 'kwade elite' zoals bilderberg en anderen in de wereld, het openbaren van de esoterische symbolen en doctrines, zijn voorbereiding op de introductie van een messias die de zogenaamde utopie zal introduceren, maar deze messias zal de eerste rebel tegen God zelf zijn, de duivel gehuld in licht en getuigend van liefde en vrede. Hij zal met open armen ontvangen worden door ieder die nu, vandaag de dag, de waarheid niet accepteert en zich bekeert tot God, die de wereld en zijn onrechtvaardigheid en immoraliteit zal oordelen en vernietigen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_Kannibali op 04-12-2012 12:59:43 ]
  dinsdag 4 december 2012 @ 14:13:05 #22
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_119917482
Wat een lap tekst hebben hier sommigen :r

Dat maakt mensen of arrogant of paranoide.

Looper had een goed thema: als je weet dat de Antichrist (Rainmaker) de wereld zou vermorzelen, zou je dan je leven geven om de wereld te redden?

Het thema is duivels want de Antichrist is slecht geboren in tegenstelling tot de rest van de mensheid (de duivel hemzelf dus).

Satanisten geloven in God, maar geloven dat in ieder persoon iets goeds/slechts zit en dat men naar zijn persoonlijkheid moet leven. De duivel is puur slecht, en satanisten begrijpen dat maar tonen empathie, terwijl de duivel slechts wilt verleiden en niet aanbeden wilt worden. De Antichrist zal dus niet tegen te houden zijn en er is helemaal geen begrip voor te tonen, wat deze film wel wilt zeggen.

Soms is een beetje logisch nadenken veel beter dan rare films kijken zonder enig voorkennis.

Maar ik ben nu ook stoned :')
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_119957543
Zal looper eens gaan bekijken, klinkt interessant.

Alsof we het allemaal nog niet wisten:

pi_119957648
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:06 schreef bravilor01 het volgende:
Zal looper eens gaan bekijken, klinkt interessant.

Alsof we het allemaal nog niet wisten:

Cirkel in het zand en mensen die er slordig omheen lopen?
  woensdag 5 december 2012 @ 15:09:58 #25
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_119957683
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 10:00 schreef DroogDok het volgende:

[..]

je hebt ech geen idee hoe diep het zit met symboliek hè?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')