Nope. Wel ICE's en de Thalys PBKA natuurlijkquote:
Die zijn in vergelijking met het e-mat wat trager. Zeker als je boven de 100km/u wilt door trekken naar de 140km/u. En dan krijgen ze boven de 100km/u ook nog een kleine boost mee ook.quote:Op maandag 3 december 2012 23:08 schreef dennistd het volgende:
Diesel op Zwolle-Emmen
Dat haalt de rijtijden nooit of te nimmer
Leg je toch wat langere rijtijden in?quote:Op maandag 3 december 2012 23:08 schreef dennistd het volgende:
Diesel op Zwolle-Emmen
Dat haalt de rijtijden nooit of te nimmer
Enschede-Wierden is een aardig stukje dieselen onder de draadquote:Op maandag 3 december 2012 23:11 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Diesel onder de draad is altijd
Dat kan dan weer niet vanwege het enkelspoorquote:Op maandag 3 december 2012 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leg je toch wat langere rijtijden in?Het boeit ons geen reet hoor, langer onderweg zijn dan 100 jaar geleden op hetzelfde stuk voor 40 keer zo veel geld. Wij betalen wel
Wordt er nog iets speciaals gedaan bij die rit? Of gebeurt dat al eerder?quote:Op maandag 3 december 2012 22:59 schreef GekkeHaan het volgende:
[..]
Zeker weten! Morgen krijgen we op standplaats Emmen een setje sleutels overhandigd voor de nieuwe Vechtdal GTW's en dan heb ik zondag de eer om de eerste trein vanuit Emmen ri. Zwolle te rijden.
Maar goed, in plaats van "het enkelspoor" als een onwrikbare wetmatigheid te accepteren had die hele lijn achtsporig gemaakt kunnen worden voor de fooi op de prijs van de HSL.quote:Op maandag 3 december 2012 23:16 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat kan dan weer niet vanwege het enkelspoor
De enige mogelijkheid is om de dienst dan op te rekken naar een uursdienst, of een heeeeeleeee laaaangzaaameeee halfuursdienst
*Kuchquote:Op maandag 3 december 2012 23:14 schreef dennistd het volgende:
[..]
Enschede-Wierden is een aardig stukje dieselen onder de draad
En volgens mij ook meteen het langste stuk, de enige andere verbinding die met diesel onder de draad rijdt is het stukje Arnhem-Elst
Niets ziet er knulliger uit dan iemand die als een gehypnotiseerd konijn in een camera kijkt...quote:Op maandag 3 december 2012 19:52 schreef b2py het volgende:
[..]
Niet in de camera kijken, niet in de camera kijken!
Dus zondag de nieuwe of de oude? Moet dan in de planning, afscheid of welkom.quote:
Dat.quote:Op maandag 3 december 2012 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar je bent toch met de vraagsteller in gesprek en niet met de camera?
daar gaat het wel mis, want het is rechts staan en links gaanquote:Op maandag 3 december 2012 23:35 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Dat.
En ik word bij wijze van openingsshot gefilmd op een roltrap te Ut.
Roltrappen zijn erg hot als locatie. Misschien omdat je daar een aantal seconden voorspelbaar stil staat of zo. Had ik toen met MBH in Düsseldorf ook.quote:Op maandag 3 december 2012 23:35 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Dat.
En ik word bij wijze van openingsshot gefilmd op een roltrap te Ut.
Die houden we er in wat mij betreft!quote:Op maandag 3 december 2012 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Excuuspolderpendeltje Breda - Antwerpen (Hedwige-Expres, mag ook)
Ik zal niets nalaten om wraak te nemen op NS en ProRail.quote:Op maandag 3 december 2012 23:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
daar gaat het wel mis, want het is rechts staan en links gaan
had je trouwens nog naar de tarieven van de treinkaartjes gekeken?quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:10 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Ik zal niets nalaten om wraak te nemen op NS en ProRail.
Zal wel een grapje zijnquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:10 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Ik zal niets nalaten om wraak te nemen op NS en ProRail.
Ik sluit niet uit dat dat tot stand is gekomen onder druk van de hete adem van de NMa, op ze afgestuurd door ons, al een jaar geleden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:22 schreef Xetran het volgende:
Maar zoals ik nu zie is de Fyra gewoon even duur als de oude IC? wat een heisa om niks als dat zo is dan
quote:Ik wil alleen niet voorstellen hoe het is als er een uit valt, 2 uur mogen wachten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |