quote:
Had dan gevraagd of de oorspronkelijke TT terugkwamquote:
Why?quote:Op zondag 2 december 2012 22:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Had dan gevraagd of de oorspronkelijke TT terugkwam![]()
![]()
Dat is waarquote:Op zondag 2 december 2012 22:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Why?
Zo had ik er lekker lang plezier van
Ik zou er wel mee uitkijken, het kan z'n spijsvertering in de war gooien omdat het zo zuur is.quote:Op zondag 2 december 2012 22:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik zweer het, als Oscar cola tankt is ie langer wakker dan normaal![]()
http://forum.lomulder.nl/viewtopic.php?f=11&t=204&start=10quote:Wat u nooit moet geven
Alle snacks, etenswaar en dranken die voor menselijke consumptie bestemd zijn.
Dus geen chips, koekjes, ijs, alcohol houdende dranken, chocolade e.d.
Chocolade, koffie en Coca-Cola zijn een waar vergif voor uw vogel. Het bevat naast coffeïne ook theobromine. Laatstgenoemde is een zeer sterk werkende stof, die rechtstreeks op het hart werkt. De concentraties in chocolade en koffie zijn dermate hoog voor een vogellichaam, dat dit vragen om problemen is. Symptomen van een theobromine vergiftiging zijn: braken, diarree, hartritmestoornissen en hyperactiviteit.
Suikerhoudend voedsel is eveneens slecht omdat de vogels er een verzuring van de krop, of maag- darm infecties van kunnen krijgen. In al deze gevallen wordt de parkiet ziek, of krijgt minimaal een slechtere conditie.
Zout, o.a. in chips, is eveneens slecht voor uw kromsnaveltje. Een vogellichaam kan deze hoeveelheden zout niet "aan", hetgeen uiteindelijk kan resulteren in nieren die niet meer of slecht werken, met alle gevolgen van dien.
Alcohol is funest voor een vogel. Niet alleen zijn er vogels verongelukt door "vliegen onder invloed", ook alcohol gebruikt om wondjes te ontsmetten wordt door het vogellichaam opgenomen. Niet zelden ontstaan hierdoor vergiftigingsverschijnselen, zoals slechte coördinatie en braken. Een glaasje rode wijn is gezond voor een mens, voor onze gevederde vrienden geldt dit echter niet!
Zorg ook dat tabak buiten het bereik van de parkiet blijft!
tuitbekertjequote:Op zondag 2 december 2012 22:59 schreef oh-oh het volgende:
ik zal dan glazen met dekseltjes moeten gaan kopen of uit de fles moeten
drinken
quote:
TAART.quote:Op maandag 3 december 2012 02:12 schreef Strega het volgende:
Goeiemorgen deze maandag.![]()
Kopje koffie maar?
Stukje taart? Ik heb al gebakken
Lekker Strega,quote:Op maandag 3 december 2012 02:12 schreef Strega het volgende:
Goeiemorgen deze maandag.![]()
Kopje koffie maar?
Stukje taart? Ik heb al gebakken
Dit las in eerste instantie erg luguberquote:Op zondag 2 december 2012 23:35 schreef oh-oh het volgende:
Chico at vandaag eerst twee sneetjes zwartbrood met leverworst, en daarna 2 grote stukken gedroogde long van Ilse, en ´s avonds zijn portie avondeten en nog alle kip van mijn bord en dat was veel![]()
Ik denk dat ie zijn nachtje rondrennen en spuitpoep van woensdag wel weer gecompenseerd heeft
Ow ook lekker, maar ik heb geen tijd vandaag ik krijg een nieuwe koelkastquote:Op maandag 3 december 2012 08:55 schreef oh-oh het volgende:
Gedroogde long is gedroogde long, ik kan er niks anders van bakken!
Ik heb ook nog taart Indaha, Belgische toert![]()
What's the occasion Strega?
Mogge
Hier sneeuwt het ook maar vanmiddag zou het 5 graden worden dus ik denk niet dat het blijft liggenquote:Op maandag 3 december 2012 09:10 schreef oh-oh het volgende:
het sneeuwt weer, iets zegt me dat ik gisteren snowboots had motten kopen
Er zit ook een diepvries bij , onder diepvries en boven koelkast zodat ik niet zo hoef te bukken.quote:Op maandag 3 december 2012 09:52 schreef oh-oh het volgende:
Goddank!
Nieuwe koelkast is ook nergens voor nodig, pleur je zooi gewoon buiten neer![]()
Ik moet ook es een nieuwe eigenlijk
Woensdag pakjesavondquote:Op maandag 3 december 2012 10:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Zooo, Sinterklaas gehad, naar Skyfall geweest. Nu weer richting woensdag.
quote:Op maandag 3 december 2012 13:53 schreef Pagan het volgende:
Wijzijnheelblijvoorjoudatdiepupdiejenietwildeernietbijzat.
Leuk Vaduschk, de bios blijft ook eigenlijk altijd spectaculair.quote:Op maandag 3 december 2012 12:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben heel blij met m'n gekregen koptelefoon. (voor de computer) Verder nog wat kekke boxershorts en wat thee. Paar mooie gedichten gekregen!
En de film was echt tof. Wat een belevenis. Voor zulke films ga ik nog naar de bios. (verhaal rammelt wat wat, maar daar denk je pas thuis over na, ben je onderwijl niet mee bezig)
Nu weer wel he!quote:Op maandag 3 december 2012 14:09 schreef Pisces29 het volgende:
Muis! Ik zat vanochtend nog aan je te denken! Still here?
Fijn om te horen!quote:Op maandag 3 december 2012 15:18 schreef -Vaduz- het volgende:
De Vavoet is nog steeds helemaal goed! Hou het goed bij met de vijl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh, nog iets bijzonders leuks?quote:Op maandag 3 december 2012 15:20 schreef oh-oh het volgende:
Het is altijd sale bij H&M ( ik heb net een minibestelling gedaan)
Een sjawl die hoop ik leuk is.quote:Op maandag 3 december 2012 15:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh, nog iets bijzonders leuks?
Ik zit even te loeren.
Ok, nice.quote:Op maandag 3 december 2012 15:19 schreef oh-oh het volgende:
Verkeerde kleuren, geslachten en beharing
Nou ja, echt, ik ben blij dat de natuur voor me koosquote:
Tuurlijk moest ik niks maar het aanbod stond wel dus dan zou ik wel gaan overwegen natuurlijk!quote:Op maandag 3 december 2012 16:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar je moest niks toch? Of werkt dat bij jou niet als er wel een fantastische bij zat?
Weer met spinazie-roomkaas (alleen dit keer wel met spekjes). Erg lekker. Ik kan het jou als vega ook erg aanraden..quote:
Heb je een receptje? Dan ga ik het een keer makenquote:Op maandag 3 december 2012 18:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weer met spinazie-roomkaas (alleen dit keer wel met spekjes). Erg lekker. Ik kan het jou als vega ook erg aanraden..
Het is eigenlijk heel simpel.quote:Op maandag 3 december 2012 18:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je een receptje? Dan ga ik het een keer maken
KUN JE WAT HARDER PRATEN IK HOOR JE NIETquote:
quote:Op maandag 3 december 2012 18:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
KUN JE WAT HARDER PRATEN IK HOOR JE NIET
Naks, ik had gewoon nog veel appels liggen.quote:Op maandag 3 december 2012 08:55 schreef oh-oh het volgende:
Gedroogde long is gedroogde long, ik kan er niks anders van bakken!
Ik heb ook nog taart Indaha, Belgische toert![]()
What's the occasion Strega?
Mogge
quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:56 schreef oh-oh het volgende:
Nederlanders zeuren gewoon veel te veel!
Mogge!
Hoe waar.quote:
De manier waarop hij het zei kwam vrij arrogant over.quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:44 schreef oh-oh het volgende:
Uhm, ik vind dat eigenlijk helemaal geen verkeerde opmerking![]()
Juist netjes en bescheiden van een band om te zeggen dat ze het waarderen dat mensen naar ze komen kijken hoor.
Ik vind voorprogramma's vaak juist leuk, ik heb echt gave voorprogramma's gezien en dat zijn vaak bands die later wel doorbreken, of die je anders nooit gezien zou hebben.
Mogge
Maar deze zanger had echt de houding dat hij echt "Het" was en dan val je bij mij eigenlijk al af..quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoor bij voorprogramma's eigenlijk altijd dat bandjes het waarderen, precies dat dus
Je kunt het immers ook skippen, dus de tekst klopt toch ook en ze zijn ook blij dat je luistert.
Nou dit was echt geen stoere bandquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:35 schreef oh-oh het volgende:
Joh, dat hoort erbij als je de zanger bent in een stoere band
Het was maar 1 band ik denk dat het Xerath was. Maar goed je hebt veel verschillende stromingen metal sommige zijn niet met elkaar te vergelijken en ik vond dit afgezien van de snelheid weinig met Thrash te doen hebbenquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:52 schreef DeZwabber het volgende:
Volgens het internet waren er twee voorprogramma's voor Testament in de Effrenaar, Malefice en Xerath, beiden metalbands uit Engeland dus lijkt me toch niet zo heel gek als voorprogramma. Een volgens Wikipedia een Thrash / Death metal band, de andere een prog Death metal band.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:00 schreef Muis006 het volgende:
Ik was ook niet bij de Tweede Wereldoorlog maar daar heb ik ook een mening over.
whehehequote:Op dinsdag 4 december 2012 12:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo dan, de laatste dinsdagmorgen van de week alweer voorbij.
Maar je kan niet zeggen hoe het in die tijd was. Hoe het beleefd werd. DAT bedoel ik.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:00 schreef Muis006 het volgende:
Ik was ook niet bij de Tweede Wereldoorlog maar daar heb ik ook een mening over.
stab in the dark, vrij kutquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar je kan niet zeggen hoe het in die tijd was. Hoe het beleefd werd. DAT bedoel ik.
nog maar 3 te gaan dit jaarquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo dan, de laatste dinsdagmorgen van de week alweer voorbij.
Misschien twee, als de mensen die de maya kalender ondersteboven hielden tijdens het lezen gelijk krijgen.quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:00 schreef Muis006 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:22 schreef Muis006 het volgende:
OhaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:22 schreef Muis006 het volgende:
OhaiOh, wat een snoesjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:29 schreef DeZwabber het volgende:
Had een kopje Matcha gemaakt, en er was wat poeder daarvan in een glas water achter gebleven. De parkiet zit er nu van te genieten
Best een lekkere dag om te werken toch? Iedereen al half in feeststemming en zoquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:22 schreef oh-oh het volgende:
Want de maandag ( 24e ) moet ik gewoon werken
Ja de aardbei, die was wel ok.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je die Xenos dingen al geprobeerd, Oh?
Ik heb speculaas van Pickwick.Beetje vrees ook.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja de aardbei, die was wel ok.
Die chocola heb ik op kantoor neergezet maar er was nog niemand dapper genoeg
Ja maar wel saai altijd, weinig te doen, zit je maar wat te suffen en te hopen dat we vroeg naar huis mogenquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Best een lekkere dag om te werken toch? Iedereen al half in feeststemming en zo
Nah, pickwick is ieg niet slapjes of zo, zal wel prima te doen zijn hoor, mietje!quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb speculaas van Pickwick.Beetje vrees ook.
Beroepsmietje!quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah, pickwick is ieg niet slapjes of zo, zal wel prima te doen zijn hoor, mietje!
quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]Pas je op dat ie dr niet dood van gaat?
![]()
Oeh, dat klinkt interessantquote:Oh ik heb net smokey earl grey gehaald bij SL , die is goed te doen!
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:58 schreef DeZwabber het volgende:
Nee joh, als ik de bergen speculaas en boterkoek die mijn vader op de salontafel in schalen heeft liggen kan weerstaan zal dat met thee ook wel lukken![]()
(er ligt altijd wel wat op tafel want dat vindt hij gezellig staan)
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:59 schreef Muis006 het volgende:
Oh ja kerstkaarten
Ik doe denk ik nieuwjaarskaarten dit jaar maar ik moet nog adressen verzamelen
Ik begin die man steeds minder te snappen, het ligt dan ook gewoon dagen lang oud te worden in de open lucht.quote:
In Eindhoven is werk zat denk ikquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:42 schreef DeZwabber het volgende:
Zou ik niets op tegen hebben, als ik er werk kan krijgen is het prima.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Je thee en je kerstkaart zijn onderweges
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is koetsjiekoetsjie het niet gewend om grote mensenuren te draaien?
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is koetsjiekoetsjie het niet gewend om grote mensenuren te draaien?
Ohquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik mag zaterdagavond een paar uurtjes op Feliz passen
quote:Vanwege een algemene aanvraag is onze standaard postkaart inderdaad dunner geworden.
In ruil daarvoor worden u tijdens het bestelproces echter andere papierafwerkingen geboden, dit echter tegen een kleine meerprijs.
Onze excuses nogmaals voor enig ongemak.
Viel spaaaas!quote:
Beter ga je fucking bezig anders rij ik nu aanquote:
Ga ff fucking bierkopen bij Kaufland of zoquote:Op woensdag 5 december 2012 10:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beter ga je fucking bezig anders rij ik nu aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Idem. Alleen deze keer zijn ze blauwigquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:46 schreef oh-oh het volgende:
ow mijn kaarten zijn als altijd geloof ik!
Mooi, 25 minuten heb ik nog nooit gehaald, komt misschien nog wel. Ik moet meer passen zetten dan jij natuurlijkquote:Op woensdag 5 december 2012 15:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Bos!!
Ik kom net terug van een rondje hardlopen. (met strakke pants) 25 minuten aan een stuk, ik moet weer opbouwen.
Ja, het is toch gauw meer dan 10 km enkele trip. Lekker langs het Eindhovens Kanaal fietsen. Is iig stukken fijner dan via de Eindhovense weg, mijd ik igg de DAF van de drukke kant. NU rijd ik er achterlangs zeg maarquote:Op woensdag 5 december 2012 15:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had al 5 weken niet meer gelopen. (slecht van me) Zal morgen wel merken wat het met de spieren doet.
Fietsen is gezond. Je vreet best wel kilometers.
Oh slim, die drukke kant is echt ruk en de kruispunten soms erg gevaarlijk.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, het is toch gauw meer dan 10 km enkele trip. Lekker langs het Eindhovens Kanaal fietsen. Is iig stukken fijner dan via de Eindhovense weg, mijd ik igg de DAF van de drukke kant. NU rijd ik er achterlangs zeg maar
Ja hoewel er gewoon verkeerslichten staan, weet je maar nooit en sowieso moet ik dan over de Geldropseweg en daar is het 'smorgens gewoon best wel druk zeker ten hoogte van de Vestdijk.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh slim, die drukke kant is echt ruk en de kruispunten soms erg gevaarlijk.
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:29 schreef Strega het volgende:
Hier nog mensen die vanavond Sint over de vloer krijgen?
Ja hier ook.quote:
Nee zaterdag pas en dan alleen voor de kinderen van mijn man's broers , wel gezellig altijdquote:Op woensdag 5 december 2012 16:29 schreef Strega het volgende:
Hier nog mensen die vanavond Sint over de vloer krijgen?
Dat zijn geen leuke cadeautjesquote:Op woensdag 5 december 2012 16:33 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja hier ook.
De rekening van de garage vanmorgen was al genoeg " Suprise"
quote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 09:06 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Be happy, watch some Disco![]()
En Baaf, dank voor de Apenheulmagneet <3
Ja, wel een kerstkaartquote:Op donderdag 6 december 2012 10:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Ruikt goed hea?
Mag je die smokey wel meteen proberen?
Ik geloof alleen dat ik de parkietenkaart alsnog vergeten was hea
quote:Op donderdag 6 december 2012 09:06 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Be happy, watch some Disco![]()
En Baaf, dank voor de Apenheulmagneet <3
quote:Op donderdag 6 december 2012 10:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, wel een kerstkaart![]()
Zal zo even de smokey proberen, het ruikt allebei heerlijk in ieder geval
er lag hier vanochtend een vlekje 5mm sneeuw.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:55 schreef Muis006 het volgende:
Al die winterse foto's op nieuwssiteshier schijnt de zon alleen maar.
Toch die film nog maar eens kijken, die drie-ogige draak met een dolk heb ik gemist volgens mij....quote:Op donderdag 6 december 2012 11:00 schreef DeZwabber het volgende:
Star Wars poster uit Hongarije, 1977
[ afbeelding ]
awesome
quote:
Hey het is wel positief dat het een keer niet aan Sjon lag.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:03 schreef oh-oh het volgende:
Ja was nice Muis, alleen shoptechnisch gezien niet met die hoerenebolasneeuw!
Enig idee hoe lang de renovatie van Maastricht gaat duren?quote:Op donderdag 6 december 2012 11:09 schreef oh-oh het volgende:
Sjon was lief, Boe was lief, de honden waren meteen dikke matties.
In a nutshell, Q got drunk, gooide met broodjes braadworst, sneeuw sneeuw nat en koud, naar mij gegaan, bier viel kapot, tas van Q vol poep en bier , frieten gegeten, Q patat, MM heeft een wapperpoes. Q vergat 3 deos en haarlak bij mij. Ik kreeg een heeeeeeel erg stinkend kado waar ik nu nog naar ruik. En da wast wel denk ik
quote:Op donderdag 6 december 2012 11:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Enig idee hoe lang de renovatie van Maastricht gaat duren?
Goeie samenvattingquote:Op donderdag 6 december 2012 11:09 schreef oh-oh het volgende:
In a nutshell, Q got drunk, gooide met broodjes braadworst, sneeuw sneeuw nat en koud, naar mij gegaan, bier viel kapot, tas van Q vol poep en bier , frieten gegeten, Q patat, MM heeft een wapperpoes. Q vergat 3 deos en haarlak bij mij. Ik kreeg een heeeeeeel erg stinkend kado waar ik nu nog naar ruik. En da wast wel denk ik
Filmpje!!!quote:Op donderdag 6 december 2012 11:09 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op donderdag 6 december 2012 11:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goeie samenvatting
Ik mis alleen de link tussen bier kapot - tas vol poep.
quote:
Ik laat ze zo recht stompen door m'n collega. Dank voor het melden!quote:Op donderdag 6 december 2012 11:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jouw hersenen staan verkeerd jonge!
Daar ben ik voor.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik laat ze zo recht stompen door m'n collega. Dank voor het melden!
quote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 11:09 schreef oh-oh het volgende:
Hier ook niet, het is hier al 5 maanden herfstquote:Op donderdag 6 december 2012 13:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Tashi,hier ligt nog helemaal geen sneeuw .
Awwwwquote:
Prima, ben dinsdag begonnen met het afbouwen. Ik neem nu wat groente en witvis / kip naast de shakes. Komende paar weken langzaam terug naar een normaal eetpatroon.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:35 schreef Pagan het volgende:
Het is hier echt serieus wit.
Hoe gaat het met je dieet, Zwabber?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:
Ik ben benieuwd, het doel is om voor mijn verjaardag onder de 100 te zitten. (halverwege april, moet wel te halen zijnquote:Op donderdag 6 december 2012 13:48 schreef Pisces29 het volgende:
51Ik zei het al eerder, je krijgt zo'n verfijnd gezicht nu Zwab, die laatste foto
Ik weeg nu 123,4 (geen grapjequote:Op donderdag 6 december 2012 13:55 schreef Pagan het volgende:
WTF, geweldig. Diep respect.![]()
Kom je nu in de buurt van je streefgewicht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op donderdag 6 december 2012 13:58 schreef Pagan het volgende:
Gekke vraag misschien, maar hoe reageert je huid hierop.Whehehe dat viel me nog alleszins mee, ik heb wel wat huid over maar het is minder dan verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trekt wel bij over de loop van het jaar, ook een van de redenen dat ik niet te lang zo supersnel wilde afvallen, krijgt mijn huid de tijd om wat bij te trekken.🐙
Echt geweldigquote:Op donderdag 6 december 2012 13:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weeg nu 123,4 (geen grapje) Tijdens het afbouwen val ik nog wat verder af, maar onder de 120 zitten voor ht einde van het jaar is goed te halen
voor april onder de 100 en ik ben blij
Nieuwe kandidaten voor Sterren Dansen Op Het IJsquote:Andere kandidaten zijn Ajaxcied Andy van der Meijde
Cool! Die ene?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:05 schreef oh-oh het volgende:
Als het goed is komt mn lamp overmorgen
quote:Op donderdag 6 december 2012 16:05 schreef -Vaduz- het volgende:
"Ajaxcied" Welk stuk onkunde schrijft dit?
Ja die die jij uitgezocht hebt voor mequote:
Tof, heb je al een plek in gedachten of ga je hem overal even passen?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die die jij uitgezocht hebt voor me![]()
Ik dacht ook meteen 'ja verdulleke, die cannerolirollen van Bos die ik volgende week wilde makenquote:Op donderdag 6 december 2012 16:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Omg Pisc, wat een ellende.Maar de kerst is gered!
Yes!quote:Op donderdag 6 december 2012 16:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog een vreugdekreetje toen je het weer op orde had?
Wrm niet?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe niet aan kerstbomen![]()
Alhoewel het voor Os mss wel erg leuk zou zijn, hmmmmmm
Nee, ik heb de Sint net krap uitgezwaaidquote:Op donderdag 6 december 2012 16:29 schreef Miniem het volgende:
Heeft er iemand al een kerstboom staan?
Ik moet altijd een beetje gniffelen om die zonenquote:Op donderdag 6 december 2012 16:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Soms denk ik zomaar dat je het over Ossie Kazan hebt.
Hier altijd een weekje voor kerstmis.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik heb de Sint net krap uitgezwaaidMoet er niet aan denken. Zo snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |