quote:Op donderdag 6 december 2012 10:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, wel een kerstkaart![]()
Zal zo even de smokey proberen, het ruikt allebei heerlijk in ieder geval
er lag hier vanochtend een vlekje 5mm sneeuw.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:55 schreef Muis006 het volgende:
Al die winterse foto's op nieuwssiteshier schijnt de zon alleen maar.
Toch die film nog maar eens kijken, die drie-ogige draak met een dolk heb ik gemist volgens mij....quote:Op donderdag 6 december 2012 11:00 schreef DeZwabber het volgende:
Star Wars poster uit Hongarije, 1977
[ afbeelding ]
awesome
quote:
Hey het is wel positief dat het een keer niet aan Sjon lag.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:03 schreef oh-oh het volgende:
Ja was nice Muis, alleen shoptechnisch gezien niet met die hoerenebolasneeuw!
Enig idee hoe lang de renovatie van Maastricht gaat duren?quote:Op donderdag 6 december 2012 11:09 schreef oh-oh het volgende:
Sjon was lief, Boe was lief, de honden waren meteen dikke matties.
In a nutshell, Q got drunk, gooide met broodjes braadworst, sneeuw sneeuw nat en koud, naar mij gegaan, bier viel kapot, tas van Q vol poep en bier , frieten gegeten, Q patat, MM heeft een wapperpoes. Q vergat 3 deos en haarlak bij mij. Ik kreeg een heeeeeeel erg stinkend kado waar ik nu nog naar ruik. En da wast wel denk ik
quote:Op donderdag 6 december 2012 11:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Enig idee hoe lang de renovatie van Maastricht gaat duren?
Goeie samenvattingquote:Op donderdag 6 december 2012 11:09 schreef oh-oh het volgende:
In a nutshell, Q got drunk, gooide met broodjes braadworst, sneeuw sneeuw nat en koud, naar mij gegaan, bier viel kapot, tas van Q vol poep en bier , frieten gegeten, Q patat, MM heeft een wapperpoes. Q vergat 3 deos en haarlak bij mij. Ik kreeg een heeeeeeel erg stinkend kado waar ik nu nog naar ruik. En da wast wel denk ik
Filmpje!!!quote:Op donderdag 6 december 2012 11:09 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op donderdag 6 december 2012 11:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goeie samenvatting
Ik mis alleen de link tussen bier kapot - tas vol poep.
quote:
Ik laat ze zo recht stompen door m'n collega. Dank voor het melden!quote:Op donderdag 6 december 2012 11:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jouw hersenen staan verkeerd jonge!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |