quote:Op donderdag 6 december 2012 13:58 schreef Pagan het volgende:
Gekke vraag misschien, maar hoe reageert je huid hierop.Whehehe dat viel me nog alleszins mee, ik heb wel wat huid over maar het is minder dan verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trekt wel bij over de loop van het jaar, ook een van de redenen dat ik niet te lang zo supersnel wilde afvallen, krijgt mijn huid de tijd om wat bij te trekken.🐙
Echt geweldigquote:Op donderdag 6 december 2012 13:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weeg nu 123,4 (geen grapje) Tijdens het afbouwen val ik nog wat verder af, maar onder de 120 zitten voor ht einde van het jaar is goed te halen
voor april onder de 100 en ik ben blij
Nieuwe kandidaten voor Sterren Dansen Op Het IJsquote:Andere kandidaten zijn Ajaxcied Andy van der Meijde
Cool! Die ene?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:05 schreef oh-oh het volgende:
Als het goed is komt mn lamp overmorgen
quote:Op donderdag 6 december 2012 16:05 schreef -Vaduz- het volgende:
"Ajaxcied" Welk stuk onkunde schrijft dit?
Ja die die jij uitgezocht hebt voor mequote:
Tof, heb je al een plek in gedachten of ga je hem overal even passen?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die die jij uitgezocht hebt voor me![]()
Ik dacht ook meteen 'ja verdulleke, die cannerolirollen van Bos die ik volgende week wilde makenquote:Op donderdag 6 december 2012 16:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Omg Pisc, wat een ellende.Maar de kerst is gered!
Yes!quote:Op donderdag 6 december 2012 16:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog een vreugdekreetje toen je het weer op orde had?
Wrm niet?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe niet aan kerstbomen![]()
Alhoewel het voor Os mss wel erg leuk zou zijn, hmmmmmm
Nee, ik heb de Sint net krap uitgezwaaidquote:Op donderdag 6 december 2012 16:29 schreef Miniem het volgende:
Heeft er iemand al een kerstboom staan?
Ik moet altijd een beetje gniffelen om die zonenquote:Op donderdag 6 december 2012 16:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Soms denk ik zomaar dat je het over Ossie Kazan hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |