Me tooquote:Op zondag 2 december 2012 21:41 schreef WillemijnB het volgende:
Ik hoop dat Vivian, Denden, Frederic en Kalila naar de finale gaan, maar ik vrees dat het Davinia i.p.v. Kalila zal zijn.
anders gaan ze weer davinia zeggenquote:Op zondag 2 december 2012 21:41 schreef Symphonic het volgende:
zeg nou gewoon wie je naar huis il hebben
Je mist zo'n houthakkerswijf, inderdaad.quote:Op zondag 2 december 2012 21:42 schreef Cee het volgende:
Kurt Hummel moet gewoon winnen. Meisjes maken me niet uit, ik vind ze allemaal op elkaar lijken.
quote:Op zondag 2 december 2012 21:42 schreef iFok. het volgende:
Dandan en Denden zaten in de boom .........
hij lijkt echt op kurt hummelquote:Op zondag 2 december 2012 21:42 schreef Cee het volgende:
Kurt Hummel moet gewoon winnen. Meisjes maken me niet uit, ik vind ze allemaal op elkaar lijken.
jepquote:
Logisch, in een voetbalwedstrijd van Den-Den moet je wel Danish zijn om naar die wedstrijd te gaan.quote:
Wat?quote:Op zondag 2 december 2012 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Logisch, in een voetbalwedstrijd van Den-Den moet je wel Danish zijn om naar die wedstrijd te gaan.
Sorry.
Ik heb net twee Glee-afleveringen achter elkaar gekeken, ik zie niks anders dan Kurt Hummel als ik Fredje zie dansen.quote:
quote:Op zondag 2 december 2012 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Logisch, in een voetbalwedstrijd van Den-Den moet je wel Danish zijn om naar die wedstrijd te gaan.
Sorry.
Whahahahahahahaha!quote:Op zondag 2 december 2012 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Sorry.
hij lijkt er echt opquote:Op zondag 2 december 2012 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb net twee Glee-afleveringen achter elkaar gekeken, ik zie niks anders dan Kurt Hummel als ik Fredje zie dansen.
Ik snap um nietquote:
Juist!quote:Op zondag 2 december 2012 21:45 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik snap um niet![]()
![]()
Den - Den > Denemarken - Denemarken, moet je wel een Deen zijn om er naar te kijken?
quote:Op zondag 2 december 2012 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Johannes, ik bedoel Davinia, gaat weer door.
Daar kom je dan helemaal voor uit Vlaanderen om in een donkere hoek op een zitzak te zitten en dan mag je nog niet eens met de mannen dansen.quote:Op zondag 2 december 2012 21:46 schreef Symphonic het volgende:
ze zijn haar niet vergeten en ze heeft niets van de show gezien
ja echt wowwww wat kan die dansenquote:Op zondag 2 december 2012 21:46 schreef Symphonic het volgende:
ze zijn haar niet vergeten en ze heeft niets van de show gezien
Antje is vanaf 22.00 te boekenquote:
TURN AROUND! NANANANA.quote:Op zondag 2 december 2012 21:49 schreef F_JD het volgende:
Hebben ze eigenlijk nog een d-artiest voor de groepschoreo vandaag?
nee, Trijntje Oosterhuis kon net vanavondquote:Op zondag 2 december 2012 21:49 schreef F_JD het volgende:
LA The Voicesquote:Op zondag 2 december 2012 21:49 schreef F_JD het volgende:
Antje kan ook zingen.quote:Op zondag 2 december 2012 21:49 schreef F_JD het volgende:
Nou, dat is dan echt om te janken!quote:Op zondag 2 december 2012 21:52 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dries en dan een choreo van Isabelle.
Die deed het ook het bestequote:Op zondag 2 december 2012 21:48 schreef WillemijnB het volgende:
Ik vond Kalila 't leukste bij dat dansje net.
Ze zijn echt goed bedacht.quote:Op zondag 2 december 2012 21:53 schreef Cee het volgende:
Die reclames van Telfort worden steeds leuker.![]()
die met de bus vind ik nog steeds de meest briljantequote:Op zondag 2 december 2012 21:53 schreef Cee het volgende:
Die reclames van Telfort worden steeds leuker.![]()
Vorige week ook al.quote:Op zondag 2 december 2012 21:48 schreef WillemijnB het volgende:
Ik vond Kalila 't leukste bij dat dansje net.
de lijnen zijn gesloten....quote:Op zondag 2 december 2012 21:55 schreef speknek het volgende:
Waren de lijnen al gesloten? Zo nee, wat was de belcode van Vivian's venusheuvel? Die vond ik toch het beste naar voren komen deze show.
quote:Op zondag 2 december 2012 21:55 schreef speknek het volgende:
Waren de lijnen al gesloten? Zo nee, wat was de belcode van Vivian's venusheuvel? Die vond ik toch het beste naar voren komen deze show.
quote:Op zondag 2 december 2012 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de bikinilijnen zijn gesloten....
quote:Op zondag 2 december 2012 21:59 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Een van de weinige keren dat ik de groepschoreo wel leuk vind!
quote:Op zondag 2 december 2012 22:00 schreef iFok. het volgende:
Huisgenoot van Vivian lijkt op de broer van Denden
quote:Op zondag 2 december 2012 22:00 schreef F_JD het volgende:
Huisgenoot van Vivian is eigenlijk de broer van Denden (die kin!)?
quote:Op zondag 2 december 2012 22:00 schreef iFok. het volgende:
Huisgenoot van Vivian lijkt op de broer van Denden
quote:Op zondag 2 december 2012 22:00 schreef F_JD het volgende:
Huisgenoot van Vivian is eigenlijk de broer van Denden (die kin!)?
Leuke zus, ik zou haar doen.quote:Op zondag 2 december 2012 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik wilde het zelfde zeggen
Oké jongens, begin maar over de zus van Denden.
Oh.quote:Op zondag 2 december 2012 22:01 schreef WillemijnB het volgende:
Nuno speelt Chistery in Wicked. Toen ik Denden voor 't eerst in TUDB zag dacht ik eerst dat 't Nuno was.
Is ie nu lekker?quote:Op zondag 2 december 2012 22:02 schreef WillemijnB het volgende:
[..]Dat is een belediging voor Jamai, die ziet er allang niet meer zo uit.
Vivian speelt daar in het ensemble, Nuno speelt de aap Chistery. Beide niet hele grote rollen dus.quote:Op zondag 2 december 2012 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh.Ik vroeg me al af welke musical het is.
Vind ik wel ja!quote:
Echt?quote:Op zondag 2 december 2012 22:03 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Vivian speelt daar in het ensemble, Nuno speelt de aap Chistery. Beide niet hele grote rollen dus.
Ok!quote:Op zondag 2 december 2012 22:04 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Vind ik wel ja!Hij heeft de laatste paar maanden van Miss Saigon de soldaat Chris gespeeld. Hij was érg lekker met ontbloot bovenlijf hoor!
quote:Op zondag 2 december 2012 22:04 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Please... Davinia door, Kalila naar huis
Wat voor spoilers?quote:Op zondag 2 december 2012 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoop dat je het fout hebt om spoilers tegen te gaan.
Maakt mij niet meer uit wie wint, Viv of Kalil. Allebei er goed. Vivi is leuker, Kalila is beter.quote:Op zondag 2 december 2012 22:08 schreef ZaZoe het volgende:
Alle stemmers van Davinia gaan nu voor Viv,...GOED nieuws!!
Kalila needs cash.quote:Op zondag 2 december 2012 22:09 schreef iFok. het volgende:
[..]
Maakt mij niet meer uit wie wint, Viv of Kalil. Allebei er goed. Vivi is leuker, Kalila is beter.
volgens mij mogen halve finalisten niet weer meedoen. Kan me vergissenquote:Op zondag 2 december 2012 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgend jaar is ze er weer bij, net als de komende 5 jaar daarna.
O ok.quote:Op zondag 2 december 2012 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
volgens mij mogen halve finalisten niet weer meedoen. Kan me vergissen
quote:Op zondag 2 december 2012 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt?Ik ben ineens voor Vivian. HUP VIEV.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:11 schreef WillemijnB het volgende:
Vivian in Wicked (0.05m, meisje met de pruik waar het haar recht omhoog staat):
quote:Op zondag 2 december 2012 22:11 schreef iFok. het volgende:
DendendendendendendendendendendendendendenDendendendendendendendendendendendendendenDendendendendendendendendendendendendendenDendendendendendendendendendendendendendenDendendendendendendendendendendendendenden ook door denk ikik.
quote:Op zondag 2 december 2012 22:14 schreef iFok. het volgende:
Hij heeft zijn ding kunnen doen, Kalila hosselen.
Volgende week staat hij in het publiek te zwijmelen en krijg je closeups bij de mooie momenten van Kalilaquote:Op zondag 2 december 2012 22:14 schreef Symphonic het volgende:
mooi gelijk het einde van zijn romance
nu komt de realiteit hard aanquote:Op zondag 2 december 2012 22:14 schreef iFok. het volgende:
Hij heeft zijn ding kunnen doen, Kalila hosselen.
voor het eerst met de stemmers eensquote:
quote:Op zondag 2 december 2012 22:14 schreef Cee het volgende:
En nou mag ie nog even naar oude filmpjes met z'n ex kijken als afscheid.
Er wint er maar één hequote:Op zondag 2 december 2012 22:18 schreef Symphonic het volgende:
dew innaars zijn bekend denk ik
Viv en Fred
Denden kan gaan verassen met zijn solo. Ik verwacht een hele bijzondere solo van hem volgende week.quote:Op zondag 2 december 2012 22:18 schreef Symphonic het volgende:
dew innaars zijn bekend denk ik
Viv en Fred
In de war met sytycd usaquote:
Dat accepteren de ouders van Denden niet, en Dandan ook niet.quote:Op zondag 2 december 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil een liefdesverhaal tussen Frederic en Denden
Je moet alles kunnen dansen hequote:Op zondag 2 december 2012 22:20 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dat accepteren de ouders van Denden niet, en Dandan ook niet.
win-win Lose-Losequote:Op zondag 2 december 2012 22:19 schreef HalloLobbes het volgende:
Ik denk dat Delano nu pas beseft wat hij heeft vergooid door zijn slappe wasinstelling. En dan wil hij ook nog naar het Scapino Ballet. Nou, dan moet zijn mentaliteit echt wel veranderen. En Kalila is klaar met Delano, en zijn kleine ex-je ook.
Terecht van Kalila. Hij ging niet 100% voor haar en zegt dat ie nog niet weet wat ze willen.quote:Op zondag 2 december 2012 22:19 schreef HalloLobbes het volgende:
Ik denk dat Delano nu pas beseft wat hij heeft vergooid door zijn slappe wasinstelling. En dan wil hij ook nog naar het Scapino Ballet. Nou, dan moet zijn mentaliteit echt wel veranderen. En Kalila is klaar met Delano, en zijn kleine ex-je ook.
quote:Op zondag 2 december 2012 22:24 schreef Daph_ het volgende:
Het was weer gezellig mensen, tot volgende week![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 22:24 schreef Daph_ het volgende:
Het was weer gezellig mensen, tot volgende week![]()
Probleem dat ik heb: ze doet al van alles in de showbizz. Ik snap dat ze meer wil, liefst buitenland, maar dan denk ik: dat kun je vast wel op eigen kracht dan. Een jonkie die eigenlijk net om de hoek komt kijken gun ik het meerquote:Op zondag 2 december 2012 22:19 schreef livelink het volgende:
Nou, dat is nog allemaal goedgekomen voor de finale. Ik hoop eigenlijk dat Kalila de finale wint. Of Frederic.
Gek genoeg ben ik niet zo weg van Vivian, ondanks dat ik wel zie dat ze heel erg goed is.
Zo oud is ze toch niet?quote:Op maandag 3 december 2012 08:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Probleem dat ik heb: ze doet al van alles in de showbizz. Ik snap dat ze meer wil, liefst buitenland, maar dan denk ik: dat kun je vast wel op eigen kracht dan. Een jonkie die eigenlijk net om de hoek komt kijken gun ik het meer
Het ging meer over het "om de hoek komen kijken"quote:
quote:Op maandag 3 december 2012 09:06 schreef Sorella het volgende:
Leuk hoor gisteren niet kunnen zien dus opgenomen om vandaag te kijken staat er in de topictitel wie er afgevallen zijn en bedankt
Terwijl de topictitel niet eens als spoiler bedoeld was, maar meer een (achteraf juiste) gok.quote:Op maandag 3 december 2012 09:07 schreef Pheno het volgende:
Wel jammer ja, maar goed, ik ga vandaag alsnog kijken naar de dansen.
Ik was al bang voor deze spoilreactie.quote:Op maandag 3 december 2012 23:32 schreef iFok. het volgende:
Sorry jongens en meisjesIk ben er gister wel achter gekomen dat ik helderziend ben.
Die choreo was geknipt voor sinerjeyquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:18 schreef WillemijnB het volgende:
Ik vind de hiphop van Denden en Vivian nog steeds 't leukste.
Arno was veelzijdiger.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:55 schreef DjinN het volgende:
Ik snap überhaupt niet waarom Sinerjey eruit gestemd werdAls het aan mij lag was Arno er al veeeeeeeeeeeeel eerder uitgevlogen
Je kon ook verwachten dat deze twee eruit gingen.quote:Op maandag 3 december 2012 23:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik was al bang voor deze spoilreactie.
Dit dusquote:Op zondag 9 december 2012 20:01 schreef TheVulture het volgende:
En wie me een paar maanden geleden had verteld dat Fred en Kalila in de finale zaten had ik voor gek verklaard
Beter dan omvallenquote:Op zondag 9 december 2012 20:03 schreef iFok. het volgende:
En meteen al, tijdens de opening, valt Kalila op!
Er zitten flessen vodka tussen al haar lippen.quote:Op zondag 9 december 2012 20:03 schreef JaneDoe het volgende:
hoeveel flessen vodka zou euvje vanavond in dr giecheltje gemikt hebben?
Duurde dan ook langquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |