Me tooquote:Op zondag 2 december 2012 21:41 schreef WillemijnB het volgende:
Ik hoop dat Vivian, Denden, Frederic en Kalila naar de finale gaan, maar ik vrees dat het Davinia i.p.v. Kalila zal zijn.
anders gaan ze weer davinia zeggenquote:Op zondag 2 december 2012 21:41 schreef Symphonic het volgende:
zeg nou gewoon wie je naar huis il hebben
Je mist zo'n houthakkerswijf, inderdaad.quote:Op zondag 2 december 2012 21:42 schreef Cee het volgende:
Kurt Hummel moet gewoon winnen. Meisjes maken me niet uit, ik vind ze allemaal op elkaar lijken.
quote:Op zondag 2 december 2012 21:42 schreef iFok. het volgende:
Dandan en Denden zaten in de boom .........
hij lijkt echt op kurt hummelquote:Op zondag 2 december 2012 21:42 schreef Cee het volgende:
Kurt Hummel moet gewoon winnen. Meisjes maken me niet uit, ik vind ze allemaal op elkaar lijken.
jepquote:
Logisch, in een voetbalwedstrijd van Den-Den moet je wel Danish zijn om naar die wedstrijd te gaan.quote:
Wat?quote:Op zondag 2 december 2012 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Logisch, in een voetbalwedstrijd van Den-Den moet je wel Danish zijn om naar die wedstrijd te gaan.
Sorry.
Ik heb net twee Glee-afleveringen achter elkaar gekeken, ik zie niks anders dan Kurt Hummel als ik Fredje zie dansen.quote:
quote:Op zondag 2 december 2012 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Logisch, in een voetbalwedstrijd van Den-Den moet je wel Danish zijn om naar die wedstrijd te gaan.
Sorry.
Whahahahahahahaha!quote:Op zondag 2 december 2012 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Sorry.
hij lijkt er echt opquote:Op zondag 2 december 2012 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb net twee Glee-afleveringen achter elkaar gekeken, ik zie niks anders dan Kurt Hummel als ik Fredje zie dansen.
Ik snap um nietquote:
Juist!quote:Op zondag 2 december 2012 21:45 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik snap um niet![]()
![]()
Den - Den > Denemarken - Denemarken, moet je wel een Deen zijn om er naar te kijken?
quote:Op zondag 2 december 2012 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Johannes, ik bedoel Davinia, gaat weer door.
Daar kom je dan helemaal voor uit Vlaanderen om in een donkere hoek op een zitzak te zitten en dan mag je nog niet eens met de mannen dansen.quote:Op zondag 2 december 2012 21:46 schreef Symphonic het volgende:
ze zijn haar niet vergeten en ze heeft niets van de show gezien
ja echt wowwww wat kan die dansenquote:Op zondag 2 december 2012 21:46 schreef Symphonic het volgende:
ze zijn haar niet vergeten en ze heeft niets van de show gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |