Zo oud is ze toch niet?quote:Op maandag 3 december 2012 08:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Probleem dat ik heb: ze doet al van alles in de showbizz. Ik snap dat ze meer wil, liefst buitenland, maar dan denk ik: dat kun je vast wel op eigen kracht dan. Een jonkie die eigenlijk net om de hoek komt kijken gun ik het meer
Het ging meer over het "om de hoek komen kijken"quote:
quote:Op maandag 3 december 2012 09:06 schreef Sorella het volgende:
Leuk hoor gisteren niet kunnen zien dus opgenomen om vandaag te kijken staat er in de topictitel wie er afgevallen zijn en bedankt
Terwijl de topictitel niet eens als spoiler bedoeld was, maar meer een (achteraf juiste) gok.quote:Op maandag 3 december 2012 09:07 schreef Pheno het volgende:
Wel jammer ja, maar goed, ik ga vandaag alsnog kijken naar de dansen.
Ik was al bang voor deze spoilreactie.quote:Op maandag 3 december 2012 23:32 schreef iFok. het volgende:
Sorry jongens en meisjesIk ben er gister wel achter gekomen dat ik helderziend ben.
Die choreo was geknipt voor sinerjeyquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:18 schreef WillemijnB het volgende:
Ik vind de hiphop van Denden en Vivian nog steeds 't leukste.
Arno was veelzijdiger.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:55 schreef DjinN het volgende:
Ik snap überhaupt niet waarom Sinerjey eruit gestemd werdAls het aan mij lag was Arno er al veeeeeeeeeeeeel eerder uitgevlogen
Je kon ook verwachten dat deze twee eruit gingen.quote:Op maandag 3 december 2012 23:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik was al bang voor deze spoilreactie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |