jep en de ns komt komende week ook weer veelvuldig in het nieuws gok ik zoquote:Op zondag 2 december 2012 17:46 schreef Againzender het volgende:
Benieuwd of er wat sneeuw gaat vallen morgen. Zou dan wel eens voor een dikke spits kunnen gaan zorgen.
Hoewel gewoon regen dat ook al doet in Nederland
of deze?quote:
quote:
ook echt een maandag..quote:
Zeg, hou je vulgaire taalgebruik eens buiten dit topic!quote:
Het is cumulatief hequote:Op zondag 2 december 2012 18:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg, hou je vulgaire taalgebruik eens buiten dit topic!
Het is een kaartje van maandag en de temperaturen duiken na deze nacht niet meer onder nul tot maandag. Dus raad eens hoe cumulatief die 13cm is?quote:Op zondag 2 december 2012 18:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is cumulatief heDus elke dag een paar cm erbij
Goed, hier heb ik even geen goede reactie op...quote:Op zondag 2 december 2012 18:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is cumulatief heDus elke dag een paar cm erbij
Maandag volgende week ja. 10 december staat er. Dus raad eens hoe cumulatief die 13cm is?quote:Op zondag 2 december 2012 18:19 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Het is een kaartje van maandag en de temperaturen duiken na deze nacht niet meer onder nul tot maandag. Dus raad eens hoe cumulatief die 13cm is?
Zie bovenstaande reactie op NS.quote:Op zondag 2 december 2012 18:21 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat is niet alleen voor morgen hevoor de komende week
Tof, dankjequote:en daarbij wordt het meeste verwacht op donderdagavond en de nacht naar vrijdag, op dit moment!
Dat is niet alleen voor morgen hequote:
Ja en wat denk je dat dat met het verkeer op de weg doet, juist CHAOS zoals gebruikelijkquote:Op zondag 2 december 2012 18:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Morgen hier sneeuw tussen 8 en 12 's morgens. Volgens Pietje P. gaat het om matige sneeuw dus ik verwacht wel een paar cm. Daarna regen, dus dat zal pap worden
Mijn hemel.... ik dacht even dat het nu vrijdag was en het al verder in December was...quote:Op zondag 2 december 2012 18:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maandag volgende week ja. 10 december staat er. Dus raad eens hoe cumulatief die 13cm is?![]()
Edit:
Ik hoop & vrees met je mee.quote:Op zondag 2 december 2012 18:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, maar ik vrees het ergste
Geeft nietquote:Op zondag 2 december 2012 18:28 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Mijn hemel.... ik dacht even dat het nu vrijdag was en het al verder in December was...
Waar zat ik toch met m'n hoofd?
dat is nog heel ver wegquote:Op zondag 2 december 2012 18:38 schreef Co_OL het volgende:
Ik lees net de voorspelling 18 dec -7 overdag...
Cumulatief genoeg?quote:Op zondag 2 december 2012 18:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maandag volgende week ja. 10 december staat er. Dus raad eens hoe cumulatief die 13cm is?![]()
Edit:
[..]
Zie bovenstaande reactie op NS.
[..]
Tof, dankje![]()
![]()
en wat gaat er vrijdag gebeuren, is er weer een of ander weerkenner die heeft geroepen dat er iets heel ergs gaat gebeuren ofzo?quote:Op zondag 2 december 2012 20:44 schreef MaLo het volgende:
Morgenochtend nog geen last dus hier, morgenavond is de prut hopelijk weer weg. (Twente)
Sneeuw als ik moet werken
En ik ben best wat vrijdagen vrij geweest, maar aankomende vrijdag moet ik toch echt werken.
Timing.
Jou tijd komt nog, 14.00 dus!!quote:Op zondag 2 december 2012 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Begin morgen toch pas om 14.00. Laat maar komen die zooi..
Jakkes, kan ik m'n jas eens gaan opzoekenquote:Op zondag 2 december 2012 23:28 schreef NaturalScience het volgende:
De temperaturen voor vrijdag op zaterdag nacht boven een dik pak sneeuw!![]()
[ afbeelding ]
Als je niet even verder dan je eigen voordeur wilt lopen om de natuur te aanschouwen inderdaad wel ja.quote:Op zondag 2 december 2012 23:35 schreef alors het volgende:
[..]
gemiddelde sneeuw in Nederland wel
[ afbeelding ]
0 graden in De Bilt, prima.quote:Op zondag 2 december 2012 23:28 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
Waar ligt volgens jou de Bilt?quote:
Ik zie 0 in het midden va NL staan. Die -4 is ergens bij Zaltbommel.quote:Op maandag 3 december 2012 00:28 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Waar ligt volgens jou de Bilt?
Ik lees op dat kaartje tussen de -5 en -6 in de Bilt
-11 in Groningen
Dat is het IJmeer net boven Amsterdam volgens mij.quote:Op maandag 3 december 2012 00:34 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik zie 0 in het midden va NL staan.
Ja, en Lelystad -4 (dacht eerst -1).quote:Op maandag 3 december 2012 00:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is het IJmeer net boven Amsterdam volgens mij.
wat een dompertquote:Op zondag 2 december 2012 23:28 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
Op naar de sneeuwklokjes en krokussenquote:Op maandag 3 december 2012 00:55 schreef Lemans24 het volgende:
Gelukkig is het de laatste jaren steeds gebleken dat vroege kou gevolgd wordt door een zachte winter. Even doorbijten door de donkere, koude dagen en het is zo weer januari!
Hier is nog geen vlokje gevallenquote:http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t dienstregeling aan
In Zuid-Holland, met name in de regio Rotterdam, rijden maandagochtend minder treinen. De Nederlandse Spoorwegen en ProRail hebben de dienstregeling vanwege het winterse weer 'preventief aangepast'. Dat meldde ProRail.
'Het gaat om een voorzorgsmaatregel', benadrukt een woordvoerder. 'Het geeft ons de ruimte om problemen, zoals wisselstoringen, snel en goed op te lossen.'
Maandag rijden in elk geval de hele ochtend minder treinen tussen Den Haag en Dordrecht, tussen Rotterdam en Gouda en tussen Rotterdam en Utrecht. 'Het komt globaal neer op een halvering van het aantal sprinters en intercity's.'
Volgens ProRail is het goed mogelijk dat de winterdienstregeling maandag ook op andere plaatsen in het land wordt ingevoerd.
Hopelijk hier ook.quote:Op maandag 3 december 2012 08:45 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Donderdagavond en -nacht.
Idem in Oss, sneeuwt erg goed door hier nu!quote:Op maandag 3 december 2012 10:01 schreef lezzer het volgende:
Hier in Eindhoven sneeuwt het inmiddels lekker door, en blijft het ook liggen op stoepen en straat
Er stond vast een ander plaatje toen je dit postte? (edit: oh, het beweegt, zie ik nu pas...)quote:Op maandag 3 december 2012 08:45 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Donderdagavond en -nacht.
De temperatuur is ook gezakt van 1 naar 0,2 graden.quote:Op maandag 3 december 2012 10:01 schreef lezzer het volgende:
Hier in Eindhoven sneeuwt het inmiddels lekker door, en blijft het ook liggen op stoepen en straat
of zoals een brabander zou zeggen: en da's drek drekquote:Op maandag 3 december 2012 10:16 schreef marcel-o het volgende:
blijft nu wel liggen op straat
alles wit![]()
en da's dalijk drek
Inderdaad, vrijdag kan er zomaar 10 - 20 cm liggen in grote delen van het land, horrorspits!quote:Op maandag 3 december 2012 11:27 schreef INViCTuS het volgende:
Kaarten blijven sneeuw geven voor donderdag later op de avond, de nacht naar vrijdag en vrijdagochtend. Dat zou zoals het nu lijkt her en der best 10-15cm kunnen geven denk ik. Het is even afwachten hoe het gaat lopen...
hier is het net te warm...quote:Op maandag 3 december 2012 10:44 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hier blijft het liggen (zuidoosten).
Afgelopen jaren waren de winters toch best extreem ten opzichte van eerdere winters?quote:Op maandag 3 december 2012 12:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lekker zeg, winter in december zoals afgelopen jaren en dan stelt de rest geen reet meer voor
Ja, alleen ik dacht dat de winters vooral plaatsvonden in december afgelopen jaren... Maar kan mij vergissen?quote:Op maandag 3 december 2012 12:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Afgelopen jaren waren de winters toch best extreem ten opzichte van eerdere winters?
Die sneeuwbuien van 3 en twee jaar geledenLag hier toen gewoon 30-40 cm.
Doe mij maar een koude droge winter.
Vrij verspreid dacht ik, zeker een paar jaar terug. En daarnaast was het vorig jaar vooral aan het einde van de winter (relatief) zeer koud.quote:Op maandag 3 december 2012 12:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, alleen ik dacht dat de winters vooral plaatsvonden in december afgelopen jaren... Maar kan mij vergissen?
Je moet het dak nog op?quote:Op maandag 3 december 2012 12:20 schreef minthy het volgende:
De daken worden langzaam wat wittig hier, bagger...
niet zo pessimistisch, het paard van Sinterklaas krijgt sneeuwhoevenquote:Op maandag 3 december 2012 11:58 schreef Frutsel het volgende:
woensdag is het zuiden aan de beurt, donderdagavond/nacht het gehele oosten
niets meer bereikbaar... sinterklaas komt niet
[ afbeelding ]
Nee grapjasquote:
In het zuidoosten van (de stad) Utrecht blijft het vaak wat eerder en langer liggen. Toch wat meer invloed van de Houtense Vlakte.quote:
Bolivia?quote:Op maandag 3 december 2012 12:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee grapjas![]()
Moet straks nog wel de weg op, waaronder een zogeheten "dodenweg".
wat staat er komend weekend dan op de planning volgens de weerologen?quote:Op maandag 3 december 2012 12:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Begint hier alweer goed te smelten, maar het was een mooi voorproefje voor aankomend weekend
Een pak sneeuw, oplopend tot >20 cmquote:Op maandag 3 december 2012 12:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat staat er komend weekend dan op de planning volgens de weerologen?
eerst zien dan geloven kan me niet voorstellen dat dat uit gaat komen, beetje sneeuw zou best kunnen maar 20 cm, laat de telegraaf het maar niet zienquote:Op maandag 3 december 2012 13:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Een pak sneeuw, oplopend tot >20 cm
http://www.weerplaza.nl/w(...)egio=bx&element=snow
zie de zondag.
Niks aan de hand hier, alleen natte sneeuw en niet glad (op 3 km van de N36quote:Op maandag 3 december 2012 12:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee grapjas![]()
Moet straks nog wel de weg op, waaronder een zogeheten "dodenweg".
Waarschuw jij Friso ff dat het sneeuwt?quote:Op maandag 3 december 2012 13:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
Niks aan de hand hier, alleen natte sneeuw en niet glad (op 3 km van de N36)
Is dat een misplaatst grapje over ene Friso van het koningshuis, of snap ik hem niet?quote:Op maandag 3 december 2012 13:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Waarschuw jij Friso ff dat het sneeuwt?
Ontzettende miereneuker, bij wijze van spreken bedoelde ik.quote:Op maandag 3 december 2012 13:22 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja, dat is een dodenweg. In Nederland is het inderdaad een 'dodenweg'.
maar er is geen fuck aan de handquote:Op maandag 3 december 2012 13:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ontzettende miereneuker, bij wijze van spreken bedoelde ik.
Op die weg gebeuren vaak ongelukken met dodelijke afloop. Zeker in geval van winterse omstandigheden, is het dan erg vreemd dat ik er tegenop zie?!
Die moet ik hebben straks, mag in de spits terug. Hopen dat het zo blijftquote:Op maandag 3 december 2012 13:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
Niks aan de hand hier, alleen natte sneeuw en niet glad (op 3 km van de N36)
Ok, Sorryquote:Op maandag 3 december 2012 13:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar er is geen fuck aan de hand![]()
laat je niet gek maken
O ja joh?quote:Op maandag 3 december 2012 13:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ontzettende miereneuker, bij wijze van spreken bedoelde ik.
Voor alle duidelijkheid; ik ben niet bang in de auto, pas me aan aan de omstandigheden. Waar ik me meer naar om maak zijn de gastjes die dat soort omstandigheden (sneeuw, ijzel) zien als uitdagingquote:Op maandag 3 december 2012 13:30 schreef Klonk het volgende:
lol
maar ff serieus, als het regent maak je dan ook zorgen of zijn het de witte vlokjes die je voor je ogen ziet
effect is op dit moment namelijk hetzelfde, grijs zeikweer en natte wegen
die rijden altijd harder toch, ff vrolijk zwaaien als de auto om een boom staat gevouwenquote:Op maandag 3 december 2012 13:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid; ik ben niet bang in de auto, pas me aan aan de omstandigheden. Waar ik me meer naar om maak zijn de gastjes die dat soort omstandigheden (sneeuw, ijzel) zien als uitdaging
Dan moet ik nog stoppen om te helpen ookquote:Op maandag 3 december 2012 13:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
die rijden altijd harder toch, ff vrolijk zwaaien als de auto om een boom staat gevouwen
welnee, gewoon doorrijden toch, ze vroegen er zelf om, mogen ze ook zelf oplossen, als je je schuldig voelt kun je altijd nog ff 112 bellenquote:Op maandag 3 december 2012 13:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan moet ik nog stoppen om te helpen ook
Het is op vrij korte termijn, dus de kans is groot van welquote:Op maandag 3 december 2012 13:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
eerst zien dan geloven kan me niet voorstellen dat dat uit gaat komen, beetje sneeuw zou best kunnen maar 20 cm, laat de telegraaf het maar niet zien
Ik denk dat ik vrijdag een thuiswerkdag probeer te plannen, als er dan echt zo'n pak valtquote:Op maandag 3 december 2012 13:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is op vrij korte termijn, dus de kans is groot van wel
Ik ga gewoon niet, overmachtquote:Op maandag 3 december 2012 13:45 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vrijdag een thuiswerkdag probeer te plannen, als er dan echt zo'n pak valt
zoals een wijze chinees ooit zei:quote:Op maandag 3 december 2012 13:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is op vrij korte termijn, dus de kans is groot van wel
Er was eens een jaar dat ik niet op m'n werk kon komen, omdat er geen bussen reden vanwege een dik pak sneeuw. Fietsen was wat mij betreft ook uitgesloten ip die dag. De bussen zouden later op de ochtend wel gaan rijden, dus ik wachten, naar de bushalte ploeteren, weer wachten, tot uiteindelijk bekend werd gemaakt dat ze helemaal niet meer gingen rijden.quote:
'Hallo, ik kan dit jaar niet op m'n werk komen, want er ligt sneeuw.'quote:Op maandag 3 december 2012 14:21 schreef Lemans24 het volgende:
Er was eens een jaar dat ik niet op m'n werk kon komen, omdat er geen bussen reden vanwege een dik pak sneeuw.
Een beetje doorraggen met die slee jongen!!!quote:Op maandag 3 december 2012 14:27 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
'Hallo, ik kan dit jaar niet op m'n werk komen, want er ligt sneeuw.'
"Hallo, de treinen kunnen vandaag weer eens niet rijden, want er ligt sneeuw."quote:Op maandag 3 december 2012 14:27 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
ja t scheelt echt, als je net buiten de stad fietst voel je het ook.quote:Op maandag 3 december 2012 12:39 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
In het zuidoosten van (de stad) Utrecht blijft het vaak wat eerder en langer liggen. Toch wat meer invloed van de Houtense Vlakte.
quote:Op maandag 3 december 2012 14:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
"Hallo, de treinen kunnen vandaag weer eens niet rijden, want er ligt sneeuw."
Er was eens, een paar jaar geleden één dag dat...quote:Op maandag 3 december 2012 14:27 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik kwam 'm ook al tegen.quote:
Wat is nou de directe link van deze kaarten dan?quote:Op maandag 3 december 2012 18:17 schreef Pino112 het volgende:
Nieuw gifje geeft woensdag sneeuw:
[ afbeelding ]
Bedoel je waar ik ze weg heb?quote:Op maandag 3 december 2012 19:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wat is nou de directe link van deze kaarten dan?
Hij knutselt ze zelf in elkaar.quote:Op maandag 3 december 2012 21:58 schreef INViCTuS het volgende:
Ja, dat bedoel ik. De bron zou wetteronline moeten zijn maar ik vind ze daar op de 1 of andere manier niet dus vandaar de vraag...
Ow, apartquote:
Ook weer precies waar ik woonquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:38 schreef Pino112 het volgende:
Morgenavond schneeschauer in het noorden
[ afbeelding ]
Doet me denken aan een vrijdagmiddag van enkele jaren terug...quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:21 schreef Pino112 het volgende:
Aankomende vrijdag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie weet...wie weet...dit is de nieuwste en het westen zou sneeuw kunnen krijgen maar het is even afwachten de komende dagenquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het westen krijgt anders gewoon, regen hoor
Voor de sneeuwliefhebbers in het westen hou ik mijn hart vast. Bij de laatste uitvoer zag ik nog steeds een ZZW-stroming voor de kuststreekquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:14 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wie weet...wie weet...dit is de nieuwste en het westen zou sneeuw kunnen krijgen maar het is even afwachten de komende dagen
[ afbeelding ]
Als ik jou was zou ik dat besluit pas Donderdag als je van je werk naar huis gaat nemen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:07 schreef MaLo het volgende:
Ik neig echt steeds meer naar een thuiswerkdag vrijdag
Dat doe ik ookquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:17 schreef Zon het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik dat besluit pas Donderdag als je van je werk naar huis gaat nemen.
Ik zal even voor je uitrijden om te testenquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:03 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ai ai ai, ik moet a.s. zondag toch echt de oversteek naar Oostenrijk maken. Hopen dat de situatie op de autobahn mee zal vallen.
Nog steeds niet aangehad, gaat ook niet meer gebeuren dit jaar. Ben nu wel aan de kou in huis gewend.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:23 schreef IkWilbert het volgende:
Laat maar komen vrijdag, zit lekker thuis.
Enige nadeel is dat we een nieuwe cv krijgen dus geen verwarming heb
Calvijn zou trots zijn geweest.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:36 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nog steeds niet aangehad, gaat ook niet meer gebeuren dit jaar. Ben nu wel aan de kou in huis gewend.
Of hèb je geen verwarmingquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:36 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nog steeds niet aangehad, gaat ook niet meer gebeuren dit jaar. Ben nu wel aan de kou in huis gewend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |