jep en de ns komt komende week ook weer veelvuldig in het nieuws gok ik zoquote:Op zondag 2 december 2012 17:46 schreef Againzender het volgende:
Benieuwd of er wat sneeuw gaat vallen morgen. Zou dan wel eens voor een dikke spits kunnen gaan zorgen.
Hoewel gewoon regen dat ook al doet in Nederland
of deze?quote:
quote:
ook echt een maandag..quote:
Zeg, hou je vulgaire taalgebruik eens buiten dit topic!quote:
Het is cumulatief hequote:Op zondag 2 december 2012 18:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg, hou je vulgaire taalgebruik eens buiten dit topic!
Het is een kaartje van maandag en de temperaturen duiken na deze nacht niet meer onder nul tot maandag. Dus raad eens hoe cumulatief die 13cm is?quote:Op zondag 2 december 2012 18:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is cumulatief heDus elke dag een paar cm erbij
Goed, hier heb ik even geen goede reactie op...quote:Op zondag 2 december 2012 18:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is cumulatief heDus elke dag een paar cm erbij
Maandag volgende week ja. 10 december staat er. Dus raad eens hoe cumulatief die 13cm is?quote:Op zondag 2 december 2012 18:19 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Het is een kaartje van maandag en de temperaturen duiken na deze nacht niet meer onder nul tot maandag. Dus raad eens hoe cumulatief die 13cm is?
Zie bovenstaande reactie op NS.quote:Op zondag 2 december 2012 18:21 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat is niet alleen voor morgen hevoor de komende week
Tof, dankjequote:en daarbij wordt het meeste verwacht op donderdagavond en de nacht naar vrijdag, op dit moment!
Dat is niet alleen voor morgen hequote:
Ja en wat denk je dat dat met het verkeer op de weg doet, juist CHAOS zoals gebruikelijkquote:Op zondag 2 december 2012 18:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Morgen hier sneeuw tussen 8 en 12 's morgens. Volgens Pietje P. gaat het om matige sneeuw dus ik verwacht wel een paar cm. Daarna regen, dus dat zal pap worden
Mijn hemel.... ik dacht even dat het nu vrijdag was en het al verder in December was...quote:Op zondag 2 december 2012 18:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maandag volgende week ja. 10 december staat er. Dus raad eens hoe cumulatief die 13cm is?![]()
Edit:
Ik hoop & vrees met je mee.quote:Op zondag 2 december 2012 18:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, maar ik vrees het ergste
Geeft nietquote:Op zondag 2 december 2012 18:28 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Mijn hemel.... ik dacht even dat het nu vrijdag was en het al verder in December was...
Waar zat ik toch met m'n hoofd?
dat is nog heel ver wegquote:Op zondag 2 december 2012 18:38 schreef Co_OL het volgende:
Ik lees net de voorspelling 18 dec -7 overdag...
Cumulatief genoeg?quote:Op zondag 2 december 2012 18:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maandag volgende week ja. 10 december staat er. Dus raad eens hoe cumulatief die 13cm is?![]()
Edit:
[..]
Zie bovenstaande reactie op NS.
[..]
Tof, dankje![]()
![]()
en wat gaat er vrijdag gebeuren, is er weer een of ander weerkenner die heeft geroepen dat er iets heel ergs gaat gebeuren ofzo?quote:Op zondag 2 december 2012 20:44 schreef MaLo het volgende:
Morgenochtend nog geen last dus hier, morgenavond is de prut hopelijk weer weg. (Twente)
Sneeuw als ik moet werken
En ik ben best wat vrijdagen vrij geweest, maar aankomende vrijdag moet ik toch echt werken.
Timing.
Jou tijd komt nog, 14.00 dus!!quote:Op zondag 2 december 2012 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Begin morgen toch pas om 14.00. Laat maar komen die zooi..
Jakkes, kan ik m'n jas eens gaan opzoekenquote:Op zondag 2 december 2012 23:28 schreef NaturalScience het volgende:
De temperaturen voor vrijdag op zaterdag nacht boven een dik pak sneeuw!![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |