abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122572071
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 21:36 schreef Puala het volgende:

[..]

Zo bont maakte hij het nog niet. Ik heb een postbus waar ik mijn klachten brief heen kan sturen (mail kan dus gewoon niet :') ) en dat ga ik doen.
geen mail kunnen sturen :') Dat terwijl Oxxio claimed zo een groene maatschappij te zijn. Duidelijk een gevalletje van :') x1000
pi_122992203
Woonkamer:
- plinten schuren, lakken en bevestigen
- radiatorfolie plakken

Keuken:
- radiatorfolie plakken
- muren witten
- vensterbank/kozijn witten
- plinten
- 2 planken laminaat vervangen
- afvoer wasmachine/droger aanpassen
- lekbak/trilmat/stroompunt

Toilet:
- afwerkstrip deur
- schapje maken boven toilet (50% klaar)

Trapkast:
- ondervloer in leggen
- zeil in leggen

Hal:
- laminaat opnieuw
- plinten bevestigen
- Muren witten
- trap grondig reinigen

Overloop:
- vloerbedekking er uit
- Laminaat er in
- Plinten
- Muren witten
- afwerkstrip richting trap

Kleinste kamer:
- plinten kast bevestigen/witten
- andere lamp ophangen

Slaapkamer:
- plinten bevestigen
- nachtkastjes schilderen
- laatjes nachtkastjes maken

Voorste kamer:
- andere vloer
- muren witten
- rolgordijn ophangen
- gordijnen ophangen

Tuin:
- tuin aanleggen
- schoonspuiten
- schuttingdeur verven

En weer wat dingen afgestreept *O*

En er moet eigenlijk ook iets bij: de woonkamer schilderen. De grijze muur gaat er definitief uit. Vandaag een nieuwe emmer verf gehaald en als het ff lukt gaat hij er zo ook al tegenaan.

En een fototje van een ander klusje:
pi_122993883
Wat een schattige prentjes!

psst misschien eerst een doekje over je kast heen halen en dan pas een foto maken :+ :D
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_122994179
quote:
17s.gif Op zondag 17 februari 2013 16:56 schreef innepin het volgende:
Wat een schattige prentjes!

psst misschien eerst een doekje over je kast heen halen en dan pas een foto maken :+ :D
Ikea :+

En ja de volgende keer doe ik dat *)
pi_123033531

maandag 18 februari 2013 @ 18:25:33 #256
66083 Platina
78th Element
pi_123039042
Rode stoelen?
pi_123123816
Ja. Moeten nog bekleed worden.

Het klussen ligt stil. Krijg totaal geen aansluiting met de buurt en ben met de woningbouw + wijkagent aan het kijken hoe nu verder. Waarschijnlijk moet ik gaan aansturen op toch weer verhuizen en dat is wel een moeilijke keuze.
  woensdag 20 februari 2013 @ 17:07:29 #258
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_123123886
Wat een onwijs gave kleur blauw!!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_123124456
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:05 schreef Puala het volgende:

Het klussen ligt stil. Krijg totaal geen aansluiting met de buurt en ben met de woningbouw + wijkagent aan het kijken hoe nu verder. Waarschijnlijk moet ik gaan aansturen op toch weer verhuizen en dat is wel een moeilijke keuze.
Huh? Waarom? :?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_123129080
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:22 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Huh? Waarom? :?
Ze gooien hondenstront over de schutting mijn tuin in, mijn voortuin ligt vol met afval, als ik langs loop word ik uitgescholden of uitgelachen, van ma-vr ook gewoon geluidsoverlast tot 3 uur in de nacht etc.
pi_123129395
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:22 schreef Puala het volgende:

[..]

Ze gooien hondenstront over de schutting mijn tuin in, mijn voortuin ligt vol met afval, als ik langs loop word ik uitgescholden of uitgelachen, van ma-vr ook gewoon geluidsoverlast tot 3 uur in de nacht etc.
WTF :{
Weet je ook waarom ze dat doen?
Nu verhuizen betekend wel een gigantische strop qua financiën. Je bent fanatiek aan het klussen en bent dat straks allemaal kwijt... Balen!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_123129743
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:28 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

WTF :{
Weet je ook waarom ze dat doen?
Nu verhuizen betekend wel een gigantische strop qua financiën. Je bent fanatiek aan het klussen en bent dat straks allemaal kwijt... Balen!
Er is geen gesprek mogelijk met de buren, dus geen idee nee.

Klopt helaas wel ja. Maar de woningbouw wist dit wel. Er zijn hiervoor ook mensen om deze reden weg gegaan en ze hadden me wel kunnen voorbereiden op zijn minst.

Maar goed, morgen bellen en dan hopelijk meer informatie.
pi_123131065
Toch bizar dat jij dan degene bent die (eventueel) moet verhuizen :X
  woensdag 20 februari 2013 @ 20:08:40 #264
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_123131658
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:05 schreef Puala het volgende:

Dat meen je niet?
Heb je zulke asociale buren dan?
pi_123132433
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:57 schreef Pvoesss het volgende:
Toch bizar dat jij dan degene bent die (eventueel) moet verhuizen :X
Het is niet één gezin die het doet. Er is overlast van meerdere gezinnen. Alleen nu ben ik nog in de positie om te vertrekken. Ik kan de woningbouw zeggen dat ik een fout heb gemaakt door voor dit huis te kiezen en te kijken wat er mogelijk is..
pi_123132441
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:08 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dat meen je niet?
Heb je zulke asociale buren dan?
Volksbuurt. Ik heb het duidelijk onderschat.
pi_123132527
En het is niet enkel dat. Het is ook dat ik de buren continu hoor praten en de andere kant nooit. Het geschreeuw over straat, de dreigementen om mijn auto kort en klein te rijden als ik hem een keer op een andere plaats parkeer. Dat weegt ook allemaal mee.
  woensdag 20 februari 2013 @ 20:29:03 #268
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_123132891
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:23 schreef Puala het volgende:
En het is niet enkel dat. Het is ook dat ik de buren continu hoor praten en de andere kant nooit. Het geschreeuw over straat, de dreigementen om mijn auto kort en klein te rijden als ik hem een keer op een andere plaats parkeer. Dat weegt ook allemaal mee.
Ik ben nooit zo'n fan van weglopen.
Maar als ze echt om zulke kleine dingen zulke dreigementen gebruiken dan is het misschien wel slim om toch te kijken wat er mogelijk is.
Maar die gasten moeten dan toch ook wel bekend zijn bij de politie?
pi_123132995
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:29 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik ben nooit zo'n fan van weglopen.
Maar als ze echt om zulke kleine dingen zulke dreigementen gebruiken dan is het misschien wel slim om toch te kijken wat er mogelijk is.
Maar die gasten moeten dan toch ook wel bekend zijn bij de politie?
Als het ze niet bevalt dan staan ze met een mes voor je huis. Dat heb ik niet van horen zeggen, maar zelf gezien. En sorry, maar ik zit er echt niet op te wachten dat ze hier voor de deur staan met een mes. Of dat ze al mijn banden lek steken. Of andere dingen.

Maar dat zijn ze ook. De wijkagent gaf dat ook gewoon toe en die heeft ook contact met ze, maar hij geeft ook aan dat ze alle problemen zelf oplossen buiten de politie om en dat als jij elke keer de politie er wel bij gaat halen het er niet gezelliger op word. En dan drukte hij het nog zacht uit zoals hij het zelf noemde.
pi_123133266
Jezus, denk je een leuk huisje te hebben en dan krijg je dit gezeik :( Sterkte ermee..
  woensdag 20 februari 2013 @ 20:35:18 #271
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_123133276
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:30 schreef Puala het volgende:

[..]

Als het ze niet bevalt dan staan ze met een mes voor je huis. Dat heb ik niet van horen zeggen, maar zelf gezien. En sorry, maar ik zit er echt niet op te wachten dat ze hier voor de deur staan met een mes. Of dat ze al mijn banden lek steken. Of andere dingen.

Maar dat zijn ze ook. De wijkagent gaf dat ook gewoon toe en die heeft ook contact met ze, maar hij geeft ook aan dat ze alle problemen zelf oplossen buiten de politie om en dat als jij elke keer de politie er wel bij gaat halen het er niet gezelliger op word. En dan drukte hij het nog zacht uit zoals hij het zelf noemde.
Ja dat snap ik.
En in je eigen huis continue in angst zitten is ook niet wat je wil.
Hoop dat je een vervangende woning aangeboden krijgt.
pi_123133420
Ik zit niet continu in angst, maar dat komt wel als het zo door gaat en dat wil ik voorkomen. Maar ik zie nu wel gigantisch op tegen verhuizen, wéér klussen, wéér alle spullen inpakken. Echt dat vooruitzicht -O-
pi_123138778
Slechte berichten dit. Inpakken en wegwezen. Als je hulp nodig hebt geef je maar een gil.
pi_123142107
Heel bijzonder hoor. Ik ben niet zo snel geïrriteerd maar ik vrees dat in dit soort situaties het huis van mijn buren ineens op onverklaarbare manier het slachtoffer zou zijn van vernielingen op tijdstippen dat ze liggen te slapen. O-)
Als je ellende wilt kan je het krijgen hoor.

Maar goed blij word je er zeker niet van, kost je een hoop inspanning en je vraagt je af waarom je eigenlijk nog moeite voor je huis doet. -O-
Ik hoop voor je dat het linksom of rechtsom opgelost wordt. Sterkte ermee.
  woensdag 20 februari 2013 @ 23:23:17 #275
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_123142331
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 23:18 schreef R2R het volgende:
Heel bijzonder hoor. Ik ben niet zo snel geïrriteerd maar ik vrees dat in dit soort situaties het huis van mijn buren ineens op onverklaarbare manier het slachtoffer zou zijn van vernielingen op tijdstippen dat ze liggen te slapen. O-)

Maar goed blij word je er zeker niet van, kost je een hoop inspanning en je vraagt je af waarom je eigenlijk nog moeite voor je huis doet. -O-
ja, tot ze dan je auto aan puin slaan of met een mes langskomen. En die werkeloze figuren hebben tijd zat om rotzooi te trappen
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  † In Memoriam † woensdag 20 februari 2013 @ 23:35:30 #276
43556 miss_dynastie
pi_123142947
quote:

In je eentje tegen meerdere gezinnen? Denk niet dat het veel indruk maakt...
  woensdag 20 februari 2013 @ 23:38:29 #277
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_123143075
quote:

Normaal zou ik je gelijk geven.
Maar om het tegen meerdere gezinnen op te gaan nemen lijkt me niet zo'n goed plan.
Zeker als een wijkagent al laat doorschemeren dat ze alles zonder politie oplossen.
pi_123143494
Lijkt me ook geen goed plan.
Ik heb met wijkagenten niet zulke goede ervaringen. Ze mogen niks en niemand is bang voor ze, waardoor het gevolg meestal verkeerd is (de "foute" partij wordt alleen maar pissig). Vandaar dat ik dat deel liever zelf oplos. Voor het mooie zou je het gewoon plat moeten branden maar dat is ook weer zo ingrijpend en dan is je volgende onderdak misschien een celletje.

Hoe dan ook veel sterkte TS met deze situatie.
pi_123145621
Gatver... heb je zo je best gedaan je huisje mooi te maken en dan dit..

Ik zou me geloof ik niet weg laten jagen! Je mooie huisje, dan kan je weer opnieuw beginnen.
  donderdag 21 februari 2013 @ 02:37:04 #280
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_123148855
Wat erg om te lezen dit :{ . En ik dacht nog wel dat je nu een mooi plekje had gevonden en gelukkig kon zijn. Blijkt dat even tegen te vallen. Het plekje is wel goed, maar de mensen die om je heen wonen niet. En zo te lezen gaat daar dus ook niet echt verandering in komen want woningbouw of politie steken geen hand uit?

Misschien even een FHF topicje aanmaken? Vast genoeg FOK!kers die je willen helpen mocht je toch moeten verhuizen.
pi_123154235
Ik had het al via je blog gelezen, maar het blijft het echt ongelooflijk klote :{ .
(En al helemaal dat er niks tegen gedaan wordt...onbegrijpelijk...)

Heb je al contact gehad met de woningbouw, in wat voor huis en buurt je terecht kan als je hier besluit weg te gaan?
Natuurlijk ben je het geld dat je in verf en behang hebt gestoken kwijt, niet te spreken over alle tijd en moeite, maar je veilig voelen in je eigen huis lijkt me toch wel heel erg waardevol.
pi_123154417
Ik moet een man hebben bij de woningbouw en die was gister ineens naar huis en vandaag pas in de middag te bereiken. Dus ik ben aan het aftellen tot ik kan bellen (13.00 uur)
pi_123156076
Bijna Puala! Hopelijk komt er wat goeds uit het gesprek, in elk geval iets waar je wat mee kunt! :*
pi_123156445
Poeh hee, wat een figuren zeg. Heb je iets gedaan wat hun mogelijk geprovoceerd heeft of zijn het gewoon echt oppertokkies?
pi_123158231
Woningbouw kan niets doen voor me. Ik kan overal melding van maken en dan leggen ze een dossier aan.
pi_123158667
:{ ....

Zo, daar ben je dan mooi klaar mee.....
pi_123158986
Wat de man uitlegde was dat er van de mensen die reageren word verwacht dat ze zich verdiepen in de wijk. Dat zij zelf moeten kijken wat de buren zijn en of het er mee gaat klikken. Dat de woningbouw niet verplicht is in te lichten over de straat/wijk en dat dat dus ook niet gebeurt. Dat ze wel bekend zijn met mijn buren en dat er ook bekend is dat er meerdere gezinnen in de straat wonen die overlast veroorzaken.

Ze hebben imput nodig van de bewoners, maar krijgen deze niet door hoogstwaarschijnlijk angst dat er wat gebeurt. Doordat ze geen informatie krijgen van de bewoners kunnen ze ook niets direct aanpakken, maar ook geen zaak starten waardoor de families evt. uitgezet worden.

Ik heb geprobeerd uit te leggen dat er gewoon een sfeer is van "accepteren of een mes op bezoek" en dat herkende hij niet. Hij dacht dat dat wel mee zou vallen (geen letterlijke woorden).

Maar simpel gezegd. Ik mag overal melding van maken en dan word er een dossier aangelegd. Als blijkt dat de familie naast me echt dingen doet die niet kunnen worden er gesprekken aan gegaan en als die nergens toe leiden word er verzocht om ontbinding van het contract bij de rechtbank.

En voor mij voelt het alsof ik 2 opties heb:
slikken en stikken of weggepest/vernield/geslagen worden.

En beide klinken niet zo fijn, dus ik ga maar eens kijken wat mijn rechtsbijstand er over te zeggen heeft.
  donderdag 21 februari 2013 @ 13:46:52 #288
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_123159132
-O-
pi_123159425
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 12:25 schreef Platina het volgende:
Poeh hee, wat een figuren zeg. Heb je iets gedaan wat hun mogelijk geprovoceerd heeft of zijn het gewoon echt oppertokkies?
Als buitenstaander in de wijk komen wonen. Dat is meestal al genoeg.

Wat ontzettend balen Puala.. Wat ik eigenlijk nog het ergste vind is dat degenen die zo fout bezig zijn er gewoon mee weg gaan komen en dat jij oplossingen moet gaan zoeken..
  donderdag 21 februari 2013 @ 13:59:24 #290
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_123159586
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 13:54 schreef fh101 het volgende:

[..]

Wat ontzettend balen Puala.. Wat ik eigenlijk nog het ergste vind is dat degenen die zo fout bezig zijn er gewoon mee weg gaan komen en dat jij oplossingen moet gaan zoeken..
En parkeren op de openbare plekken plek van de buren :')
pi_123159674
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 13:54 schreef fh101 het volgende:

[..]

De woningbouw wilt wel meedenken in oplossingen, maar ik vind de oplossing van in gesprek gaan met de buren niet zo heel erg fijn :@
pi_123160254
Echt klote zeg, durf je nog wel zelf met ze te spreken? Evt. met back-up ofzo? Volgens mij kun je dat 'beter' doen dan via de woningbouw te laten spreken.

Het is natuurlijk best wel bullshit dat je zelf moet zien of het klikt met je buren. Ja, tuurlijk is het handig om van te voren te kijken of de buurt een beetje OK is, maar geen klik hebben betekent niet dat je dan automatisch bakken stront over de schutting kunt verwachten.

Je had toch ook een bekende in de straat wonen? Wordt die wel 'geaccepteerd'?
pi_123160388
Ik weet niet of ik wel met ze wil praten. Ik heb een paar keer geprobeerd een gesprek aan te knopen en dat liep nergens op uit. Een gesprek met als insteek de leefbaarheid zie ik niet echt zitten. Wellicht met Kano er bij wel, maar denk niet dat het het gewenste effect heeft.

Het klopt wat je zegt. Ik heb bekende in de straat. Die hebben het geluk dat ze er een stuk verder vanaf zitten. Ik zit midden tussen 2 zussen in en die komen beide van het kamp af. Dus ik heb de echte overlast en zij krijgen enkel wat mee als er ruzie op straat is, maar ook zij willen graag verhuizen. Ze hebben het huis al op de woningruil site staan, maar er komt geen hond op af.
  donderdag 21 februari 2013 @ 14:24:23 #294
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_123160523
Ik wil wel mee om een keer te kletsen hoor. Wellicht verstandig om te doen als je weer hoofdpijnvrij bent?
pi_123160533
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:24 schreef kanovinnie het volgende:
Ik wil wel mee om een keer te kletsen hoor. Wellicht verstandig om te doen als je weer hoofdpijnvrij bent?
Hebben we het vanavond wel ff over.
  donderdag 21 februari 2013 @ 14:26:23 #296
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_123160591
Dan gooi ik mijn charme's in de strijd, knuffel ik met de hond en speel tikkertje met hun kinderen. Kan niet fout gaan.
  donderdag 21 februari 2013 @ 14:26:42 #297
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_123160606
En 't bennen dames he? Neem ik een reep chocola mee :P
pi_123160644
Denk niet dat dat werkt _O-
  donderdag 21 februari 2013 @ 14:29:43 #299
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_123160719
Jij bent er ook voor gevallen
  donderdag 21 februari 2013 @ 14:45:18 #300
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_123161200
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:21 schreef Puala het volgende:
Ik weet niet of ik wel met ze wil praten. Ik heb een paar keer geprobeerd een gesprek aan te knopen en dat liep nergens op uit. Een gesprek met als insteek de leefbaarheid zie ik niet echt zitten. Wellicht met Kano er bij wel, maar denk niet dat het het gewenste effect heeft.

Het klopt wat je zegt. Ik heb bekende in de straat. Die hebben het geluk dat ze er een stuk verder vanaf zitten. Ik zit midden tussen 2 zussen in en die komen beide van het kamp af. Dus ik heb de echte overlast en zij krijgen enkel wat mee als er ruzie op straat is, maar ook zij willen graag verhuizen. Ze hebben het huis al op de woningruil site staan, maar er komt geen hond op af.
Ik wilde net vragen of je de achternamen in een dm wilde sturen, had al zo'n vermoeden dat het kampers waren.
Als ze nu al op zo'n manier op je reageren dan kun je het denk ik vergeten dat het ooit nog goed gaat komen.
En als je er de strijd mee aan wil gaan dan moet je een hele lange adem hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')