geen mail kunnen sturenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Zo bont maakte hij het nog niet. Ik heb een postbus waar ik mijn klachten brief heen kan sturen (mail kan dus gewoon niet) en dat ga ik doen.
Ikeaquote:Op zondag 17 februari 2013 16:56 schreef innepin het volgende:
Wat een schattige prentjes!
psst misschien eerst een doekje over je kast heen halen en dan pas een foto maken![]()
![]()
Huh? Waarom?quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:05 schreef Puala het volgende:
Ja. Moeten nog bekleed worden.
Het klussen ligt stil. Krijg totaal geen aansluiting met de buurt en ben met de woningbouw + wijkagent aan het kijken hoe nu verder. Waarschijnlijk moet ik gaan aansturen op toch weer verhuizen en dat is wel een moeilijke keuze.
Ze gooien hondenstront over de schutting mijn tuin in, mijn voortuin ligt vol met afval, als ik langs loop word ik uitgescholden of uitgelachen, van ma-vr ook gewoon geluidsoverlast tot 3 uur in de nacht etc.quote:
WTFquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Ze gooien hondenstront over de schutting mijn tuin in, mijn voortuin ligt vol met afval, als ik langs loop word ik uitgescholden of uitgelachen, van ma-vr ook gewoon geluidsoverlast tot 3 uur in de nacht etc.
Er is geen gesprek mogelijk met de buren, dus geen idee nee.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
WTF
Weet je ook waarom ze dat doen?
Nu verhuizen betekend wel een gigantische strop qua financiën. Je bent fanatiek aan het klussen en bent dat straks allemaal kwijt... Balen!
Dat meen je niet?quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:05 schreef Puala het volgende:
Ja. Moeten nog bekleed worden.
Het klussen ligt stil. Krijg totaal geen aansluiting met de buurt en ben met de woningbouw + wijkagent aan het kijken hoe nu verder. Waarschijnlijk moet ik gaan aansturen op toch weer verhuizen en dat is wel een moeilijke keuze.
Het is niet één gezin die het doet. Er is overlast van meerdere gezinnen. Alleen nu ben ik nog in de positie om te vertrekken. Ik kan de woningbouw zeggen dat ik een fout heb gemaakt door voor dit huis te kiezen en te kijken wat er mogelijk is..quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:57 schreef Pvoesss het volgende:
Toch bizar dat jij dan degene bent die (eventueel) moet verhuizen
Volksbuurt. Ik heb het duidelijk onderschat.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat meen je niet?
Heb je zulke asociale buren dan?
Ik ben nooit zo'n fan van weglopen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:23 schreef Puala het volgende:
En het is niet enkel dat. Het is ook dat ik de buren continu hoor praten en de andere kant nooit. Het geschreeuw over straat, de dreigementen om mijn auto kort en klein te rijden als ik hem een keer op een andere plaats parkeer. Dat weegt ook allemaal mee.
Als het ze niet bevalt dan staan ze met een mes voor je huis. Dat heb ik niet van horen zeggen, maar zelf gezien. En sorry, maar ik zit er echt niet op te wachten dat ze hier voor de deur staan met een mes. Of dat ze al mijn banden lek steken. Of andere dingen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo'n fan van weglopen.
Maar als ze echt om zulke kleine dingen zulke dreigementen gebruiken dan is het misschien wel slim om toch te kijken wat er mogelijk is.
Maar die gasten moeten dan toch ook wel bekend zijn bij de politie?
Ja dat snap ik.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Als het ze niet bevalt dan staan ze met een mes voor je huis. Dat heb ik niet van horen zeggen, maar zelf gezien. En sorry, maar ik zit er echt niet op te wachten dat ze hier voor de deur staan met een mes. Of dat ze al mijn banden lek steken. Of andere dingen.
Maar dat zijn ze ook. De wijkagent gaf dat ook gewoon toe en die heeft ook contact met ze, maar hij geeft ook aan dat ze alle problemen zelf oplossen buiten de politie om en dat als jij elke keer de politie er wel bij gaat halen het er niet gezelliger op word. En dan drukte hij het nog zacht uit zoals hij het zelf noemde.
ja, tot ze dan je auto aan puin slaan of met een mes langskomen. En die werkeloze figuren hebben tijd zat om rotzooi te trappenquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:18 schreef R2R het volgende:
Heel bijzonder hoor. Ik ben niet zo snel geïrriteerd maar ik vrees dat in dit soort situaties het huis van mijn buren ineens op onverklaarbare manier het slachtoffer zou zijn van vernielingen op tijdstippen dat ze liggen te slapen.![]()
Als je ellende wilt kan je het krijgen hoor.
Maar goed blij word je er zeker niet van, kost je een hoop inspanning en je vraagt je af waarom je eigenlijk nog moeite voor je huis doet.![]()
Ik hoop voor je dat het linksom of rechtsom opgelost wordt. Sterkte ermee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |