abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121850046
Ik moet eigenlijk studeren, maar geen zin. Dus kwam er een to do lijst uit mijn vingers rollen. Vast nog niet compleet, maar wel meer op papier dan dat ik had

Woonkamer:
- plinten schuren, lakken en bevestigen
- radiatorfolie plakken

Keuken:
- radiatorfolie plakken
- muren witten
- vensterbank/kozijn witten
- plinten
- 2 planken laminaat vervangen
- afvoer wasmachine/droger aanpassen
- lekbak/trilmat/stroompunt

Toilet:
- afwerkstrip deur
- schapje maken boven toilet

Trapkast:
- ondervloer in leggen
- zeil in leggen

Hal:
- laminaat opnieuw
- plinten bevestigen
- Muren witten
- trap grondig reinigen

Overloop:
- vloerbedekking er uit
- Laminaat er in
- Plinten
- Muren witten
- afwerkstrip richting trap

Kleinste kamer:
- plinten kast bevestigen/witten
- andere lamp ophangen

Slaapkamer:
- plinten bevestigen
- nachtkastjes schilderen
- laatjes nachtkastjes maken

Voorste kamer:
- andere vloer
- muren witten
- rolgordijn ophangen
- gordijnen ophangen

Tuin:
- tuin aanleggen
- schoonspuiten
- schuttingdeur verven

[ Bericht 2% gewijzigd door Puala op 21-01-2013 16:45:05 ]
pi_121850391
En ook eens aan het tekenen geslagen voor de tuin :) Grove schetsen.

Denk dat ik de eerste het leukste vind en ik sta open voor alternatieven :)

En wat inspiratieplaatjes :)

Dit idee vind ik leuk. Ik weet niet of ik de kleurtjes ook leuk vind, maar gewoon simpel grijs kan ook O+

Een hogere bak voor de klimplanten en een lagere er voor voor de andere planten van de moestuin :)
  maandag 21 januari 2013 @ 16:42:45 #203
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_121850466
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:33 schreef Puala het volgende:
Ik moet eigenlijk studeren, maar geen zin. Dus kwam er een to do lijst uit mijn vingers rollen. Vast nog niet compleet, maar wel meer op papier dan dat ik had

Woonkamer:
- radiatorfolie plakken

Keuken:
- radiatorfolie plakken
- muren witten
- plinten

Trapkast:
- ondervloer in leggen
- zeil in leggen

Hal:
- laminaat opnieuw
- plinten bevestigen
- Muren witten
- trap grondig reinigen

Overloop:
- vloerbedekking er uit
- Laminaat er in
- Plinten
- Muren witten

Kleinste kamer:
- andere lamp ophangen

Slaapkamer:
- plinten bevestigen

Voorste kamer:
- andere vloer
- muren witten
- rolgordijn ophangen
- gordijnen ophangen

Tuin:
- tuin aanleggen
- schoonspuiten
- schuttingdeur verven
Dat ga je allemaal zelf doen?
Respect
pi_121850548
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:42 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dat ga je allemaal zelf doen?
Respect
Het meeste eigenlijk wel :) De wasmachine/droger combi begin ik natuurlijk in mijn eentje weinig mee. Dan ga ik hulp regelen. Verder is hulp altijd welkom, maar de meeste dingen kan ik al zelf ja :)
pi_121850628
Praktische vraag; hebben je plantjes zon zo dicht langs de schutting, of staan ze daardoor in de schaduw? ;)
pi_121850690
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:46 schreef fh101 het volgende:
Praktische vraag; hebben je plantjes zon zo dicht langs de schutting, of staan ze daardoor in de schaduw? ;)
Mijn tuin is op het zuiden. De zon gaat aan de rechterkant onder, dus eigenlijk heeft alles wat langs die schutting komt te staan het grootste gedeelte van de dag zon :)
pi_121850719
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:47 schreef Puala het volgende:

[..]

Mijn tuin is op het zuiden. De zon gaat aan de rechterkant onder, dus eigenlijk heeft alles wat langs die schutting komt te staan het grootste gedeelte van de dag zon :)
Lekker! :)
pi_121850760
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:48 schreef fh101 het volgende:

[..]

Lekker! :)
Zeker. En wat ik heb gezien is dat de buren langs de schutting beton hebben gestort, dus alle rekken komen ook wel een stukje vanaf de schutting te staan. Ik denk dat er tussen het rek en de schutting zo'n 10 cm ruimte komt en dan de plantjes net voor de rekken. Ze komen er niet dicht op te staan in elk geval :)
  FOK!Fotograaf maandag 21 januari 2013 @ 17:19:17 #209
148247 taxibabe
pi_121851988
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:13 schreef Puala het volgende:

[..]

Denk dat ze half september de sleutels heeft ingeleverd, dus van mij mag ze heel snel naar onbekend toe :+ Scheelt veel belwerk.

Die wettelijke termijnen gaan natuurlijk wel pas in op het moment dat er melding kom voor dat adresonderzoek. ;) De gemeente kan niet ruiken dat er iemand verhuist is als dat niet wordt gemeld.
pi_121858157
Als je voor tekening 1 gaat, dan alleen maar een hangmat in je tuin, geen stoelen ofzo? Geen idee hoe groot de tuin natuurlijk is :)
pi_121862394
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 19:46 schreef anti_kneus het volgende:
Als je voor tekening 1 gaat, dan alleen maar een hangmat in je tuin, geen stoelen ofzo? Geen idee hoe groot de tuin natuurlijk is :)
Ik heb de hangmat en daar wil ik gewoon 2 haken voor zodat ik hem er aan kan hangen als ik zin heb. Verder heb ik wel wat stoelen ja, maar die staan zoals het het makkelijkste uit komt denk ik. Er is geen vaste loungehoek oid. Wie weet knutsel ik die nog, maar voorlopig is hetgeen wat nu in de schuur staat prima :)
pi_121863456
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 21:22 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik heb de hangmat en daar wil ik gewoon 2 haken voor zodat ik hem er aan kan hangen als ik zin heb. Verder heb ik wel wat stoelen ja, maar die staan zoals het het makkelijkste uit komt denk ik. Er is geen vaste loungehoek oid. Wie weet knutsel ik die nog, maar voorlopig is hetgeen wat nu in de schuur staat prima :)
Ah ok, naja hangmatten zijn sowieso baas om te hebben :) Enne de indeling van tekening 1 ziet er leuk uit!
pi_121863515
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 21:38 schreef anti_kneus het volgende:

[..]

Ah ok, naja hangmatten zijn sowieso baas om te hebben :) Enne de indeling van tekening 1 ziet er leuk uit!
Tnx. Nog andere idee toevallig? :)
pi_121863847
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 21:39 schreef Puala het volgende:

[..]

Erm is er in de tuin nog een mogelijkheid voor een 'schaduw plek' (een klein boompje ofzo) of staat de zon er het grootste gedeelte van de dag pal op (vermoed het wel als de tuin op het zuiden staat)?

Geen idee of je iets aan dit idee hebt, maar dit kwam net ineens in me op :)
pi_121865135
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 21:39 schreef Puala het volgende:

[..]

pi_121865717
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 21:59 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Volgend jaar :Y
pi_121866673
Horizontaal appelboompje?

pi_121907673
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 22:16 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Horizontaal appelboompje?

[ afbeelding ]
Ik neem m mee :)
pi_121907819
Bij klussen hoort blunderen en ik had me vanavond toch een blunder _O-

Ik bleek nog een rolgordijn te hebben liggen welke prachtig mooi in de keuken kon *O* Dus ik enthousiast aan het bevestigen. Rolgordijn opgemeten, hiphap er uit zodat de verwarming niet achter het rolgordijn kwam. Hang ik hem op..

Blijkt dat het rolgordijn helemaal niet op de grond komt en dat de hip hap er uit veel te groot is _O- _O- Alleen kwam toen ook gelijk het dilemma.. wat nu?!? Ik heb geen geld meer om even een nieuw rolgordijn te kopen, dus ja. Of zo laten of je plakt gewoon het stuk er weer aan _O-

Dus nu ziet het er zo uit _O-

En zodra het kan komen er ook 2 vouwgordijnen te hangen zodat beneden alles gelijk is :)
pi_121908081
lollll :') prachtig!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_121908483
_O- Geweldig _O-
pi_121908566
Zeer ingenieus opgelost ^O^ _O_
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:33:24 #223
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_121908638
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:21 schreef Puala het volgende:
Bij klussen hoort blunderen en ik had me vanavond toch een blunder _O-

Ik bleek nog een rolgordijn te hebben liggen welke prachtig mooi in de keuken kon *O* Dus ik enthousiast aan het bevestigen. Rolgordijn opgemeten, hiphap er uit zodat de verwarming niet achter het rolgordijn kwam. Hang ik hem op..

[ afbeelding ]

Blijkt dat het rolgordijn helemaal niet op de grond komt en dat de hip hap er uit veel te groot is _O- _O- Alleen kwam toen ook gelijk het dilemma.. wat nu?!? Ik heb geen geld meer om even een nieuw rolgordijn te kopen, dus ja. Of zo laten of je plakt gewoon het stuk er weer aan _O-

Dus nu ziet het er zo uit _O-

[ afbeelding ]

En zodra het kan komen er ook 2 vouwgordijnen te hangen zodat beneden alles gelijk is :)
hahahahahaha heeeeull handig!!

Ik heb nog wel wat leuke inspiratie plaotjes!

Ik vind de driepoot heel leuk! Wel makkelijker met ronde palen!

Ik vind de suggestie van stromend water zonder onderhoud prachtig ;)

Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 22 januari 2013 @ 22:02:18 #224
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_121910981
Dat rolgordijn :D Creatief opgelost hoor ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 22 januari 2013 @ 22:06:37 #225
242204 YskaFredriksson
pi_121911301

Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_121911364
Die bank is gaaf _O_
  dinsdag 22 januari 2013 @ 22:11:34 #227
242204 YskaFredriksson
pi_121911652
En nog betaalbaar ook.. Iig als je dit als voorbeeld neemt dan kom je denk ik al een heel eind met restjes of dingen die gratis/goedkoop worden aangeboden op marktplaats...

Ik vind dit ook heul leuk;

Planten, kleur en neemt weinig ruimte in beslag!
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2013 @ 22:25:13 #228
37843 lady-wrb
kortaf
pi_121912665
wat een leuke dingen! daar kan ik ook wel wat mee op mijn balkon!
pi_122039253
Gister is de plaat van het bad vastgezet *O*

En vanavond begonnen met het schapje voor op het toilet. En ik dacht dat hij recht was, maar toen hing hij en ging ik twijfelen. En als ik twijfel is het meestal niet goed... :')

pi_122221843
Kennen jullie die bewoonster nog die hier eigenlijk helemaal niet woont, maar wel staat ingeschreven? Die kreeg vandaag post van de gemeente dat ze haar verhuizing nog moet regelen _O-
pi_122224230
Knap gezaagd die plankjes _O-
pi_122224440
Waarom heb je die plankjes voor het toilet zelf staan zagen? Die kun je toch veel makkelijker bij en bouwmarkt op maat laten zagen?
Is maar ongeveer 50ct per zaagsnede en als je een klantenkaart hebt (bijvoorbeeld van de Karwei of de Gamma) zelfs gratis.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_122224532
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 19:20 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Knap gezaagd die plankjes _O-
Hij is nu weer recht :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 19:25 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom heb je die plankjes voor het toilet zelf staan zagen? Die kun je toch veel makkelijker bij en bouwmarkt op maat laten zagen?
Is maar ongeveer 50ct per zaagsnede en als je een klantenkaart hebt (bijvoorbeeld van de Karwei of de Gamma) zelfs gratis.
Omdat ik genoeg zagen heb waar het mee kan en ik normaal wél kan zagen :) Alleen dit keer ging het echt rampzalig _O-
pi_122225047
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 19:27 schreef Puala het volgende:

[..]

Hij is nu weer recht :+

[..]

Omdat ik genoeg zagen heb waar het mee kan en ik normaal wél kan zagen :) Alleen dit keer ging het echt rampzalig _O-
Maar het is zo gemakkelijk :@ En als het mis gaat is dat hun probleem en niet de jouwe O-)
Bij de Gamma hier worden ze al gek van mij :D
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_122225087
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 19:37 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Maar het is zo gemakkelijk :@ En als het mis gaat is dat hun probleem en niet de jouwe O-)
Bij de Gamma hier worden ze al gek van mij :D
Ik heb het hout uit de restjesbak gevist, dus vond niet echt dat ik het kon maken het ook nog gratis te laten zagen ;)
pi_122228693
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 19:38 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik heb het hout uit de restjesbak gevist, dus vond niet echt dat ik het kon maken het ook nog gratis te laten zagen ;)
Ach gewoon zo'n 15 jarige puber die bij de gamma werkt leuk aankijken ;)
pi_122436065
*O* Klusupdate *O*

- Vloer in de gang ligt bijna goed. Hij is iig opgeschoven en nu nog 4 planken opnieuw zagen
- Plinten slaapkamer zitten vast & plakplintjes geplakt
- Kabel van internet ligt over het plafond naar de slaapkamer (nu nog afwerken)
- Kast in de gang staat goed, stevig en vast aan de muur
- Vloerbedekking overloop is weg (wat een shitklus)
- Deel van het laminaat ligt er al weer in
pi_122436383
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 20:56 schreef Puala het volgende:
*O* Klusupdate *O*

- Vloer in de gang ligt bijna goed. Hij is iig opgeschoven en nu nog 4 planken opnieuw zagen
- Plinten slaapkamer zitten vast & plakplintjes geplakt
- Kabel van internet ligt over het plafond naar de slaapkamer (nu nog afwerken)
- Kast in de gang staat goed, stevig en vast aan de muur
- Vloerbedekking overloop is weg (wat een shitklus)
- Deel van het laminaat ligt er al weer in
Gaaf!!

Wat staat er nog allemaal op het lijstje van wat er gebeuren moet?
pi_122436524
Woonkamer:
- radiatorfolie plakken

Keuken:
- radiatorfolie plakken
- muren witten
- plinten

Toilet:
- afwerkstrip deur
- schapje maken boven toilet (50% klaar)

Trapkast:
- ondervloer in leggen
- zeil in leggen

Hal:
- laminaat opnieuw
- plinten bevestigen
- Muren witten
- trap grondig reinigen

Overloop:
- vloerbedekking er uit
- Laminaat er in
- Plinten
- Muren witten

Kleinste kamer:
- andere lamp ophangen

Slaapkamer:
- plinten bevestigen

Voorste kamer:
- andere vloer
- muren witten
- rolgordijn ophangen
- gordijnen ophangen

Tuin:
- tuin aanleggen
- schoonspuiten
- schuttingdeur verven
pi_122436573
quote:
14s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:00 schreef anti_kneus het volgende:

[..]

Gaaf!!

Wat staat er nog allemaal op het lijstje van wat er gebeuren moet?
Genoeg om me niet te hoeven vervelen ;(

De 23e komt er een Fok!ster het hele weekend helpen en dan gaan we een slag slaan hopelijk :D
pi_122437501
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:02 schreef Puala het volgende:

[..]

Genoeg om me niet te hoeven vervelen ;(

De 23e komt er een Fok!ster het hele weekend helpen en dan gaan we een slag slaan hopelijk :D
Pff, dat is inderdaad nog een beste lijst! Nou als ik het zelf niet zo druk had, had ik je graag wel willen helpen :)
pi_122437661
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:15 schreef anti_kneus het volgende:

[..]

Pff, dat is inderdaad nog een beste lijst! Nou als ik het zelf niet zo druk had, had ik je graag wel willen helpen :)
Dat is lief O+ Er is wel wat hulp en het komt vast ook wel goed uiteindelijk :D
pi_122439205
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:17 schreef Puala het volgende:

[..]

Dat is lief O+ Er is wel wat hulp en het komt vast ook wel goed uiteindelijk :D
hehe :@ Maar goed het mooie van dit project is natuurlijk wel dat als het af is, dat je echt het idee hebt dat je dit huis praktisch gebouwd hebt, op het skelet na dan :)
pi_122528663
Per 15 januari heb ik Oxxio de deur uit gedaan (wat een teringbende maakte die van de verhuizing) en overgegaan op Eneco (geen idee of dat echt beter is). Krijg ik vandaag een brief "welkom als nieuwe klant van Oxxio voor gas". Bel ik en blijk ik echt daar als klant te staan voor gas, maar het is in NL niet mogelijk om gas door Oxxio te laten doen en stroom door Eneco. Dus wat het nu is moet ik orgen maar weer uitzoeken.

Echt, doe mij maar een vloer die opnieuw gelegd moet worden of een koelkast die niet past. Dat is praktisch op te lossen. Dit is bellen tot je een ons weegt -O-

[ Bericht 1% gewijzigd door Puala op 06-02-2013 10:18:20 ]
pi_122530664
Nou je kan sowieso een contract wat je net bent aangegaan mbt deze leveranciers weer opzeggen binnen 7 dagen, dus dat zou ik sowieso doen en meteen bellen met essent om te zeggen dat ze half werk hebben geleverd ;)
pi_122543215
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 22:11 schreef anti_kneus het volgende:
Nou je kan sowieso een contract wat je net bent aangegaan mbt deze leveranciers weer opzeggen binnen 7 dagen, dus dat zou ik sowieso doen en meteen bellen met essent om te zeggen dat ze half werk hebben geleverd ;)
Dat klopt, maar dat loopt allemaal al :) En het is Eneco trouwens :') Maar straks in de koffiepauze ff bellen.
pi_122543342
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:18 schreef Puala het volgende:

[..]

Dat klopt, maar dat loopt allemaal al :) En het is Eneco trouwens :') Maar straks in de koffiepauze ff bellen.
Eneco, Essent, allebei oplichters :')
pi_122559432
Ah, het verhaal is duidelijk.

Ik zat in een woning zonder gas en ging naar een woning met gas.. Dus aangevraagd. En die aanvraag is nooit stop gezet. wel om verzocht, maar niet vastgelegd en niet uitgevoerd. Dus oxxio zegt: U bent onze klant HA! en Eneco zegt: we zullen het wel regelen dat u over gaat stappen naar ons.

Maar het verschil in beide helpdesken was ongelofelijk. Ik werk zelf op een helpdesk, dus vind het leuk om te kijken hoe het er aan toe gaat. Bij Eneco was er begrip, excuses, uitleg en zelfs een VVV bon als sorry.

Bij Oxxio was er begrip. Stiltes en weinig meer :')
pi_122560165
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:00 schreef Puala het volgende:
Maar het verschil in beide helpdesken was ongelofelijk. Ik werk zelf op een helpdesk, dus vind het leuk om te kijken hoe het er aan toe gaat. Bij Eneco was er begrip, excuses, uitleg en zelfs een VVV bon als sorry.

Bij Oxxio was er begrip. Stiltes en weinig meer :')
Wees blij dat je niet werd doorverwezen naar de netbeheerder (in mijn geval stedin) daarbij was het altijd mijn fout of de fout van de leverancier, want ze konden er nooit wat aan doen, want als ze geen melding hadden gekregen van de leverancier, dan was het dus automatisch ook meteen niet hun fout :')
pi_122571523
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:18 schreef anti_kneus het volgende:

[..]

Wees blij dat je niet werd doorverwezen naar de netbeheerder (in mijn geval stedin) daarbij was het altijd mijn fout of de fout van de leverancier, want ze konden er nooit wat aan doen, want als ze geen melding hadden gekregen van de leverancier, dan was het dus automatisch ook meteen niet hun fout :')
Zo bont maakte hij het nog niet. Ik heb een postbus waar ik mijn klachten brief heen kan sturen (mail kan dus gewoon niet :') ) en dat ga ik doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')