Dat ga je allemaal zelf doen?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:33 schreef Puala het volgende:
Ik moet eigenlijk studeren, maar geen zin. Dus kwam er een to do lijst uit mijn vingers rollen. Vast nog niet compleet, maar wel meer op papier dan dat ik had
Woonkamer:
- plinten schuren, lakken en bevestigen
- radiatorfolie plakken
Keuken:
- radiatorfolie plakken
- muren witten
- vensterbank/kozijn witten
- plinten
- 2 planken laminaat vervangen
- afvoer wasmachine/droger aanpassen
- lekbak/trilmat/stroompunt
Trapkast:
- ondervloer in leggen
- zeil in leggen
Hal:
- laminaat opnieuw
- plinten bevestigen
- Muren witten
- trap grondig reinigen
Overloop:
- vloerbedekking er uit
- Laminaat er in
- Plinten
- Muren witten
- afwerkstrip richting trap
Kleinste kamer:
- plinten kast bevestigen/witten
- andere lamp ophangen
Slaapkamer:
- plinten bevestigen
- nachtkastjes schilderen
- laatjes nachtkastjes maken
Voorste kamer:
- andere vloer
- muren witten
- rolgordijn ophangen
- gordijnen ophangen
Tuin:
- tuin aanleggen
- schoonspuiten
- schuttingdeur verven
Het meeste eigenlijk welquote:Op maandag 21 januari 2013 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ga je allemaal zelf doen?
Respect
Mijn tuin is op het zuiden. De zon gaat aan de rechterkant onder, dus eigenlijk heeft alles wat langs die schutting komt te staan het grootste gedeelte van de dag zonquote:Op maandag 21 januari 2013 16:46 schreef fh101 het volgende:
Praktische vraag; hebben je plantjes zon zo dicht langs de schutting, of staan ze daardoor in de schaduw?
Lekker!quote:Op maandag 21 januari 2013 16:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn tuin is op het zuiden. De zon gaat aan de rechterkant onder, dus eigenlijk heeft alles wat langs die schutting komt te staan het grootste gedeelte van de dag zon
Zeker. En wat ik heb gezien is dat de buren langs de schutting beton hebben gestort, dus alle rekken komen ook wel een stukje vanaf de schutting te staan. Ik denk dat er tussen het rek en de schutting zo'n 10 cm ruimte komt en dan de plantjes net voor de rekken. Ze komen er niet dicht op te staan in elk gevalquote:
Die wettelijke termijnen gaan natuurlijk wel pas in op het moment dat er melding kom voor dat adresonderzoek.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Denk dat ze half september de sleutels heeft ingeleverd, dus van mij mag ze heel snel naar onbekend toeScheelt veel belwerk.
Ik heb de hangmat en daar wil ik gewoon 2 haken voor zodat ik hem er aan kan hangen als ik zin heb. Verder heb ik wel wat stoelen ja, maar die staan zoals het het makkelijkste uit komt denk ik. Er is geen vaste loungehoek oid. Wie weet knutsel ik die nog, maar voorlopig is hetgeen wat nu in de schuur staat primaquote:Op maandag 21 januari 2013 19:46 schreef anti_kneus het volgende:
Als je voor tekening 1 gaat, dan alleen maar een hangmat in je tuin, geen stoelen ofzo? Geen idee hoe groot de tuin natuurlijk is
Ah ok, naja hangmatten zijn sowieso baas om te hebbenquote:Op maandag 21 januari 2013 21:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb de hangmat en daar wil ik gewoon 2 haken voor zodat ik hem er aan kan hangen als ik zin heb. Verder heb ik wel wat stoelen ja, maar die staan zoals het het makkelijkste uit komt denk ik. Er is geen vaste loungehoek oid. Wie weet knutsel ik die nog, maar voorlopig is hetgeen wat nu in de schuur staat prima
Tnx. Nog andere idee toevallig?quote:Op maandag 21 januari 2013 21:38 schreef anti_kneus het volgende:
[..]
Ah ok, naja hangmatten zijn sowieso baas om te hebbenEnne de indeling van tekening 1 ziet er leuk uit!
Erm is er in de tuin nog een mogelijkheid voor een 'schaduw plek' (een klein boompje ofzo) of staat de zon er het grootste gedeelte van de dag pal op (vermoed het wel als de tuin op het zuiden staat)?quote:
Ik neem m meequote:Op maandag 21 januari 2013 22:16 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Horizontaal appelboompje?
[ afbeelding ]
hahahahahaha heeeeull handig!!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:21 schreef Puala het volgende:
Bij klussen hoort blunderen en ik had me vanavond toch een blunder![]()
Ik bleek nog een rolgordijn te hebben liggen welke prachtig mooi in de keuken konDus ik enthousiast aan het bevestigen. Rolgordijn opgemeten, hiphap er uit zodat de verwarming niet achter het rolgordijn kwam. Hang ik hem op..
[ afbeelding ]
Blijkt dat het rolgordijn helemaal niet op de grond komt en dat de hip hap er uit veel te groot is![]()
Alleen kwam toen ook gelijk het dilemma.. wat nu?!? Ik heb geen geld meer om even een nieuw rolgordijn te kopen, dus ja. Of zo laten of je plakt gewoon het stuk er weer aan
![]()
Dus nu ziet het er zo uit![]()
[ afbeelding ]
En zodra het kan komen er ook 2 vouwgordijnen te hangen zodat beneden alles gelijk is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |