En is het gelukt om warm wakker te wordenquote:Op woensdag 5 december 2012 22:30 schreef Puala het volgende:
Vrijdagavond slapen ik en de katten daar al
Ik wil je niet beledigen maar ik vind dit toch wel zo fantasieloos dertien in een dozijn meubilair.quote:Op maandag 3 december 2012 10:02 schreef Puala het volgende:
En ik heb een eethoek gekocht:
[ afbeelding ]
De tafel vind ik gaaf en de stoelen wil ik gaan bekleden
Het is niet door gegaan. We kwamen niet ver genoeg zodat de katten mee konden, dus slaap ik nog in het andere huisquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En is het gelukt om warm wakker te worden
Ik vind de 13-in-een-dozijn-stijl mooiquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:41 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Ik wil je niet beledigen maar ik vind dit toch wel zo fantasieloos dertien in een dozijn meubilair.
Elke huis dat je inkijkt heeft dit staan.
hier ook een fan van paars. ik vind het ook niet lelijk hoor!quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:44 schreef 4wood het volgende:
Lekkere kleurtje in de keuken.Vind dat paars/grijs helemaal niet lelijk, maar het moet wel bij de rest van je inrichting passen. Daarnaast moet je het zelf ook mooi vinden natuurlijk.
Basaltquote:Op zondag 9 december 2012 13:34 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Welke grijs / paars is dat? We hadden precies hetzelfde in onze woonkamer (wilden grijs, bleek paars, maar het bevalt goed)
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hier ook een fan van paars. ik vind het ook niet lelijk hoor!
Ik vind het meer lila als dat het grijs is, maar voorlopig blijft het zo. icm de vloer staat het goed en ik ga gewoon afwachten hoe de bank er bij kleurt. Als ik dat echt lelijk vind ga ik hem wel weer opnieuw schilderen. Voor nu is het nog even afwachtenquote:Op zondag 9 december 2012 17:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de kleur je bevalt nu 'ie opgedroogd is, vaak is het dan minder heftig![]()
Klopt. We hadden een foutje gemaakt in het beginquote:Op maandag 10 december 2012 07:43 schreef sjaakspark het volgende:
Is dat normaal om je vloer zo te leggen?¿ Zo krijg je toch nooit de laatste plank erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |