Ik vraag het meer omdat in heel veel gemeentes je als alleenstaande nooit een huurhuis met 3 slaapkamers krijgtquote:Op zondag 2 december 2012 17:28 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Goede vraag trovey, goede vraag
Ik ga er inderdaad alleen wonen (althans 2 poezen er bij). In de gemeente waar ik reageer (Tiel) zijn er geen regels voor de hoeveelheid slaapkamers die je mag hebben. Dus niet alleenstaanden enkel 2 slaapkamers en gezinnen meer oid. Die regel ken ik in elk geval niet. En dit huis raken ze niet zo goed kwijt. Het staat in een echte volksbuurt en daar haken toch veel mensen op afquote:Op zondag 2 december 2012 17:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik vraag het meer omdat in heel veel gemeentes je als alleenstaande nooit een huurhuis met 3 slaapkamers krijgt, je mag er eentje hebben met 1 of 2 slaapkamers en laten die nou bijzonder zeldzaam zijn dus als alleenstaande kom je dus nagenoeg nooit in een eensgezinswoning met tuintje.
Geluksvogel.quote:Op zondag 2 december 2012 17:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga er inderdaad alleen wonen (althans 2 poezen er bij). In de gemeente waar ik reageer (Tiel) zijn er geen regels voor de hoeveelheid slaapkamers die je mag hebben. Dus niet alleenstaanden enkel 2 slaapkamers en gezinnen meer oid. Die regel ken ik in elk geval niet. En dit huis raken ze niet zo goed kwijt. Het staat in een echte volksbuurt en daar haken toch veel mensen op af
Dankjewelquote:Op zondag 2 december 2012 17:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Geluksvogel.Veel succes met het geheel je huisje maken, ik blijf het volgen.
quote:
Dat dacht ik ook.quote:
Zeker wetenquote:
Zie ik daar een schaakbord?quote:Op maandag 3 december 2012 10:02 schreef Puala het volgende:
En ik heb een eethoek gekocht:
[ afbeelding ]
De tafel vind ik gaaf en de stoelen wil ik gaan bekleden
Ah... het is altijd wel een leuk detail om intelligent over te komen.quote:Op maandag 3 december 2012 18:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Maar dat is een foto van de eigenaar, maar niet van mij
wat een enig ding, maar ik heb geeneens een schoorsteen hierquote:Op maandag 3 december 2012 19:18 schreef Puala het volgende:
Ik ga het topic ook gewoon gebruiken om mijn houtkachel kwijt te raken ookIk zoek een nieuwe eigenaar of eigenaresse voor het volgende item:
[ afbeelding ]
¤ 500,-
En er zit ook nog een korte pijp bij waarmee je aan de achterkant de kachel direct kan aansluiten op de schoorsteen. Evt. kan de aansluiting ook aan de bovenkant aangesloten worden. Hoe het moet weet ik helaas nietMaar dat het kan wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar waarschijnlijk word de binnenkant van de deur van het toilet schoolbordverf icm wat krijtjes in een bakje oid. Dan is het elke keer weer een verassing wat het bezoek er op heeft gezet. Wel zo grappig![]()
Ík heb vrijdag, maandag en dinsdag vrij (en nog een aanvraag gedaan voor 2,5 dag onbetaald verlof). Ik ga gewoon kijken hoe ver ik kom, maar dinsdag op woensdag nacht slaap ik in elk geval daarquote:Op woensdag 5 december 2012 20:20 schreef Laysa het volgende:
Netjes hoor en je kan er gelijk in. De slaapkamer ligt een vloertje zie ik en ik heb ooit wel eens een poosje alleen op beton gezeten...ook met kerst.
Voor de kerst erin....Ik zei het tochquote:Op woensdag 5 december 2012 20:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Ík heb vrijdag, maandag en dinsdag vrij. Ik ga gewoon kijken hoe ver ik kom, maar dinsdag op woensdag nacht slaap ik in elk geval daar
Dat moet ook wel, want ik moet de 19e de sleutels van het anti kraak huis inleverenquote:Op woensdag 5 december 2012 20:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Voor de kerst erin....Ik zei het toch![]()
das goed nieuws hoef je niet te leurenquote:Op woensdag 5 december 2012 20:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat moet ook wel, want ik moet de 19e de sleutels van het anti kraak huis inleverenEn de nieuwe persoon die daar in komt wilt waarschijnlijk de houtkachel + al het hout overnemen
Ik ben ze anders ook kwijt, maar wel voor minder waarschijnlijkquote:Op woensdag 5 december 2012 20:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
das goed nieuws hoef je niet te leuren
Lekker! Warm!quote:Op woensdag 5 december 2012 22:30 schreef Puala het volgende:
Vrijdagavond slapen ik en de katten daar al
En is het gelukt om warm wakker te wordenquote:Op woensdag 5 december 2012 22:30 schreef Puala het volgende:
Vrijdagavond slapen ik en de katten daar al
Ik wil je niet beledigen maar ik vind dit toch wel zo fantasieloos dertien in een dozijn meubilair.quote:Op maandag 3 december 2012 10:02 schreef Puala het volgende:
En ik heb een eethoek gekocht:
[ afbeelding ]
De tafel vind ik gaaf en de stoelen wil ik gaan bekleden
Het is niet door gegaan. We kwamen niet ver genoeg zodat de katten mee konden, dus slaap ik nog in het andere huisquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En is het gelukt om warm wakker te worden
Ik vind de 13-in-een-dozijn-stijl mooiquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:41 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Ik wil je niet beledigen maar ik vind dit toch wel zo fantasieloos dertien in een dozijn meubilair.
Elke huis dat je inkijkt heeft dit staan.
hier ook een fan van paars. ik vind het ook niet lelijk hoor!quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:44 schreef 4wood het volgende:
Lekkere kleurtje in de keuken.Vind dat paars/grijs helemaal niet lelijk, maar het moet wel bij de rest van je inrichting passen. Daarnaast moet je het zelf ook mooi vinden natuurlijk.
Basaltquote:Op zondag 9 december 2012 13:34 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Welke grijs / paars is dat? We hadden precies hetzelfde in onze woonkamer (wilden grijs, bleek paars, maar het bevalt goed)
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hier ook een fan van paars. ik vind het ook niet lelijk hoor!
Ik vind het meer lila als dat het grijs is, maar voorlopig blijft het zo. icm de vloer staat het goed en ik ga gewoon afwachten hoe de bank er bij kleurt. Als ik dat echt lelijk vind ga ik hem wel weer opnieuw schilderen. Voor nu is het nog even afwachtenquote:Op zondag 9 december 2012 17:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de kleur je bevalt nu 'ie opgedroogd is, vaak is het dan minder heftig![]()
Klopt. We hadden een foutje gemaakt in het beginquote:Op maandag 10 december 2012 07:43 schreef sjaakspark het volgende:
Is dat normaal om je vloer zo te leggen?¿ Zo krijg je toch nooit de laatste plank erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |