Welke automaat heb je?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:12 schreef leeell het volgende:
[..]
precies, daarom staat die van mij ook lekker in het vet in de winterstalling en ga ik op mn automaatje de stad door
Done!quote:Op maandag 14 januari 2013 15:08 schreef Blester het volgende:
[..]
OP kan ik niet aanpassen, na X aantal uur kan dat niet meer. Heb even een TR voor je gemaakt of het aangepast kan worden.
Dat is snel! Bedankt!quote:
Kost toch allemaal niets johquote:Op maandag 14 januari 2013 15:16 schreef leeell het volgende:
lekker makkelijk en een stuk goedkoper dan mn tomos schakel
rijdt 1 op 6 die schakelquote:Op maandag 14 januari 2013 15:18 schreef Blester het volgende:
[..]
Dat is snel! Bedankt!
[..]
Kost toch allemaal niets joh
het is officieel een motor (circuitbrommer) met 21mm carb op 50cc en powerband tot 18000rpmquote:
Mijn schakel is ook een afgeknepen motor, ding kan met gemak 150 lopen, gaat iets van 11 liter in, loopt iets van 1/25 ofzo.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:19 schreef leeell het volgende:
[..]
het is officieel een motor (circuitbrommer) met 21mm carb op 50cc en powerband tot 18000rpm
maar daar is wel 34 jaar extra techniek overheen gegaan he, jij heb een membraancilinder waarschijnlijk en die van mij is zuigergestuurd,scheelt ook een slok op een borrelquote:Op maandag 14 januari 2013 15:20 schreef Blester het volgende:
[..]
Mijn schakel is ook een afgeknepen motor, ding kan met gemak 150 lopen, gaat iets van 11 liter in, loopt iets van 1/25 ofzo.
Ik zou niet zo'n ding willen hebbenquote:Op maandag 14 januari 2013 15:21 schreef leeell het volgende:
[..]
maar daar is wel 34 jaar extra techniek overheen gegaan he, jij heb een membraancilinder waarschijnlijk en die van mij is zuigergestuurd,scheelt ook een slok op een borrel
maar tis wel leukquote:Op maandag 14 januari 2013 15:24 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik zou niet zo'n ding willen hebbenZelfs met een van de meeste verbruikende auto's ben je dan nog goedkoper uit.
Hmmm, ik doe iets verkeerd.. Ik zit op ¤7,- per bromfietsquote:
die van mij is een oldtimer hequote:Op maandag 14 januari 2013 15:25 schreef Blester het volgende:
[..]
Hmmm, ik doe iets verkeerd.. Ik zit op ¤7,-
Weet ik, maar dan alsnog scheelt het vrij veel. Maargoed, verzekering is toch niet heel duur.quote:
als je een nieuwe schakelbrommer koopt/krijgt is het op je 16de aardig geld , vind ik danquote:Op maandag 14 januari 2013 15:26 schreef Blester het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan alsnog scheelt het vrij veel. Maargoed, verzekering is toch niet heel duur.
¤7,- per maand aardig geld?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:27 schreef leeell het volgende:
[..]
als je een nieuwe schakelbrommer koopt/krijgt is het op je 16de aardig geld , vind ik dan
Kan me trouwens niet voorstellen dat er meer <10 op de wereld zijn:quote:Op maandag 14 januari 2013 15:25 schreef leeell het volgende:
[..]
maar tis wel leuk
en er zijn nog <10 van op de wereld
dit was t enige voorhandenquote:Op maandag 14 januari 2013 15:02 schreef leeell het volgende:
, had je er nog beter bakolie bij kunnen gooien
ik ken de beste man, eentje heeft ie er pas weggedaan aan Rinky Toys, en de andere is een donor.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:32 schreef Blester het volgende:
[..]
Kan me trouwens niet voorstellen dat er meer <10 op de wereld zijn:
http://82.95.101.27/ptcn/leden/wijnandtomos/index.cfm
Al meteen 3, bij één iemand in Nederland.
Je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor, trok deze conclusie slechts door enkele zoekopdrachten. Ik ben ervan overtuigd dat jij vast en zeker meer research hebt gedaan naar deze Tomos.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:34 schreef leeell het volgende:
[..]
ik ken de beste man, eentje heeft ie er pas weggedaan aan Rinky Toys, en de andere is een donor.
en ik ken nog 3 eigenaren , eentje staat er nog in nieuwstaat bij een dealer, een vriend van me heeft er een (geel-zwart) die ik dus ken via deze brommer .
maar laat je ongefundeerde aantijgingen maar achterwege, ik weet best wat ik in mn bezit heb.
als je namelijk had verdiept in het feit zou je weten waarom er zo weinig zijn (er zijn er zeer weinig verkocht want niet geliefd)
Welkom! Even een TR gemaakt, dan plaatsen de moderators deze hopelijk in de OPquote:Op maandag 14 januari 2013 19:02 schreef Mr.Trololo het volgende:
hier wat foto's van mijn brommer:, het is een puch m50 uit 1973 , met een 70cc cilinder, loopt +- 75
ik ben nieuw hier btw
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hoe zet ik deze in de lijst ?
hey man, moet je niet voor je theorie leren?quote:Op maandag 14 januari 2013 18:04 schreef Blester het volgende:
[..]
Je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor, trok deze conclusie slechts door enkele zoekopdrachten. Ik ben ervan overtuigd dat jij vast en zeker meer research hebt gedaan naar deze Tomos.
zeg als je niet serieus kan reageren reageer dan gewoon niet kuttrollquote:Op maandag 14 januari 2013 19:24 schreef Mr.Trololo het volgende:
scoetoesnor 70km/h
![]()
heb je toevallig een bontkraag aan je jas ?
niet op trollen reageren, heeft geen nutquote:Op maandag 14 januari 2013 19:24 schreef Mr.Trololo het volgende:
scoetoesnor 70km/h
![]()
heb je toevallig een bontkraag aan je jas ?
als je pech hebt vouwt je windscherm om op die snelheid.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:26 schreef Gekkebobo het volgende:
trouwes ik wil ook windscherm erop
gaat dat veel uitmaken voor de snelheid?
oke dus dat is beter af te raden? heb wel eens eerder zip snorgehad die ging 55 en zat ook windscherm op nooit dubbelgeklapt ofzoquote:Op maandag 14 januari 2013 19:27 schreef -niemand- het volgende:
[..]
als je pech hebt vouwt je windscherm om op die snelheid.
als je harder dan 50 gaat op een snor ben je per definitie levensmoe.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:28 schreef Gekkebobo het volgende:
[..]
oke dus dat is beter af te raden? heb wel eens eerder zip snorgehad die ging 55 en zat ook windscherm op nooit dubbelgeklapt ofzo
ik probeer alleen maar te zeggen dat het niet zo gezond is om met 70 op een snorscooter te gaan rijden, ook de politie gaat hierover zeuren, het zijn juist de snorscooters die ze pakken, maargoed, dat is jou probleem, sorry voor mijn reactie, die was misschien niet helemaal gepast.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:25 schreef Gekkebobo het volgende:
[..]
zeg als je niet serieus kan reageren reageer dan gewoon niet kuttroll
is er ook een scoetoe topic dan?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:34 schreef Posergoth6667 het volgende:
koop dan meteen een opgevoerde. dit is voor brommers en snorfietsen (staat toch in de topictitel?).
oke bedankt manquote:Op maandag 14 januari 2013 19:35 schreef Mr.Trololo het volgende:
tja, als het je toch niks uitmaakt![]()
ontgrensen dmv andere cdi, varioring er uit, grotere cilinder etc
ja, kan opzich wel, je moet alleen opletten dat dit een viertakt is, en door de lastige plaats van de cilinder, verwissel je die niet zomaar "ff" , ik zou hem gewoon helemaal ontgrensen, dan loopt hij ook tegen de 65 en het is relatief makkelijkquote:Op maandag 14 januari 2013 19:36 schreef Gekkebobo het volgende:
[..]
oke bedankt man
cilinder 70cc ofzo?
toppie dankjequote:Op maandag 14 januari 2013 19:38 schreef Mr.Trololo het volgende:
[..]
ja, kan opzich wel, je moet alleen opletten dat dit een viertakt is, en door de lastige plaats van de cilinder, verwissel je die niet zomaar "ff" , ik zou hem gewoon helemaal ontgrensen, dan loopt hij ook tegen de 65 en het is relatief makkelijk
Wat is dit voor opmerking?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:18 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
hey man, moet je niet voor je theorie leren?
Je bent hem meteen kwijt bij controle / rollerbank, daarnaast vol maar eens met 70 KM/u zonder helm, dan moet je echt blij zijn als je nog fatsoenlijk door kan leven daarna.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:19 schreef Gekkebobo het volgende:
hey allemaal ik zoek nieuwe scoetoe.. zit te denken aan zip snor maar die moet dan ong, 70km/u gaan.. wat moet ik allemaal aan laten passen?
Scooters zijn hier ook gewoon welkom, net als snorscooters.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:34 schreef Posergoth6667 het volgende:
koop dan meteen een opgevoerde. dit is voor brommers en snorfietsen (staat toch in de topictitel?).
achterlijke kutscooters
ik ben ervaren rijder heb 1 jaar lang runner 180cc gehad maar wil gewoon geen helm meer opquote:Op maandag 14 januari 2013 19:56 schreef Blester het volgende:
[..]
Je bent hem meteen kwijt bij controle / rollerbank, daarnaast vol maar eens met 70 KM/u zonder helm, dan moet je echt blij zijn als je nog fatsoenlijk door kan leven daarna.
Windscherm moet je niet doen als je zo hard gaat, die gaat er het eerst aan.
Weetje wanneer jouw haartjes door de war gaan? Als jij met 70 KM/u op je bek gaat zonder helm.
Ervaren rijder na 1 jaarquote:Op maandag 14 januari 2013 19:59 schreef Gekkebobo het volgende:
[..]
ik ben ervaren rijder heb 1 jaar lang runner 180cc gehad maar wil gewoon geen helm meer op
rollebanken komen hier niet voor en als er wel een staat krijg ik altijd bc en dan ga ik fietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |