verkoop je dr gewoon 1quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:24 schreef Blester het volgende:
Zit erover te twijfelen een Aeroxje te kopen, zie toevallig een mooie staan. Echter heb ik hier nu al 3 bromfietsen staan
Waarschijnlijk wel jaquote:Op zondag 13 januari 2013 20:04 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
verkoop je dr gewoon 1
denk dat ik de rush weer netjes in elkaar piel kwa schroefjes enzo en dan es kijk wat de gek dr voor geven wil
Gewoon eisen dat de dealer hem ophaald bij je, heb je tenslotte recht op. Bij 1000 KM zal de dealer de kleppen opnieuw gaan stellen, waarschijnlijk is dit verkeerd gedaan (prutswerk). Gewoon terug en geen genoegen nemen met de werk.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:38 schreef Croissant.fr het volgende:
Vrijdag m'n scooter weggebracht voor de 1000 km beurt en aangegeven dat hij afslaat bij stoplichten. Rij ik vrijdagmiddag om 17:45 naar huis van de scooterdealer, slaat de motor af bij het eerste de beste stoplicht. Gvd momentje. Toerental zakt ook enorm snel in bij het gas loslaten. Is dit voor een leek makkelijk op te lossen? Dit lijkt mij sinpel afstelwerk, iets met de verhouding lucht en benzine. Ik heb geen zin om er weer heen te moeten rijden in deze kou. Type scooter is agm VX 50.
Ik durf ook niet op wegen te rijden met veel stoplichten (en rotondes) en die moet ik ook over om daar te komen. De baas is op vakantie, ik bel ze wel even als hij terug is. Dit probleem met afslaan was er trouwens als voor de beurt. Kan het kwaad om er op te rijden of maak ik kans iets te slopen -mochten het de kleppen zijn-?quote:Op maandag 14 januari 2013 10:55 schreef Blester het volgende:
[..]
Gewoon eisen dat de dealer hem ophaald bij je, heb je tenslotte recht op. Bij 1000 KM zal de dealer de kleppen opnieuw gaan stellen, waarschijnlijk is dit verkeerd gedaan (prutswerk). Gewoon terug en geen genoegen nemen met de werk.
Dan lijkt het me niet aan de klep-afstelling te liggen. Hij loopt namelijk nog 60+ (niet harder kunnen rijden ivm de vrieskou afgelopen weekend, dacht even dat ik onderkoeld zou raken..)quote:Op maandag 14 januari 2013 12:14 schreef leeell het volgende:
nee kan niet echt kwaad, maar als je cilinder nu te arm loopt omdat het aan de afstelling ligt , tja daar gaat ie niet op vooruit en moet je vooral niet te lang mee rijden (al is een 4takt wat minder gevoelig..)
Tenzij er kortsluiting is kan het niet veel kwaad. Als er iets mis is met de koeling (scooter valt dan heel snel uit) is het wel schadelijk om door te rijden.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:13 schreef Croissant.fr het volgende:
[..]
Ik durf ook niet op wegen te rijden met veel stoplichten (en rotondes) en die moet ik ook over om daar te komen. De baas is op vakantie, ik bel ze wel even als hij terug is. Dit probleem met afslaan was er trouwens als voor de beurt. Kan het kwaad om er op te rijden of maak ik kans iets te slopen -mochten het de kleppen zijn-?
@Leell mooie brommer
Ik heb nu een schakel + 2 automaten, schakel is toch wel leuker vind ik zelfquote:Op maandag 14 januari 2013 12:20 schreef Haasbeuntje het volgende:
Binnenkort ga ik waarschijnlijk een nieuwe brommer kopen, die van mij is weer eens kaduuk
Ik denk er over om een 4-takt schakel te nemen, maar weet het nog niet zeker, aangezien 4 takt 50cc zo traag is als stront. (Meestal)
Behalve deze:
quote:Op maandag 14 januari 2013 15:06 schreef leeell het volgende:
schakel is veel leuker ja, maar zeker niet even praktisch, nu in de sneeuw zeker niet met je semi-slick bandjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze rijd ik nu momenteel, wel stevige bandjes hoorMinimaal twee keer zo dik als de banden van de Tomos die ik heb. Ben in mijn woonplaats wel meer aan het schakelen dan rijden met 6 versnellingen
Ik laat hem dan ook geen 120 KM lopen, dan zou het veel minder schakelwerk zijn.
OP kan ik niet aanpassen, na X aantal uur kan dat niet meer. Heb even een TR voor je gemaakt of het aangepast kan worden.~ Love comes unseen; we only see it go
Nouja, als het echt glad is (en dus pekel) rijd ik meestal niet met een schakelbak.Tja, of derde versnelling voeten aan de grond bij rotondesquote:Op maandag 14 januari 2013 15:09 schreef leeell het volgende:
ja dat is wel zo, maar als je een beetje hoegtoerige 2takt schakel heb is het alsnog ondoenlijk op gladde wegen, vooral terugschakelen voor rotondes en bochten is spelen met je leven
precies, daarom staat die van mij ook lekker in het vet in de winterstalling en ga ik op mn automaatje de stad doorquote:Op maandag 14 januari 2013 15:11 schreef Blester het volgende:
[..]
Nouja, als het echt glad is (en dus pekel) rijd ik meestal niet met een schakelbak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |