ja ik weet dat daar zo'n turkse winkel zit, maar daar hebben ze dat dus? waar moet ik naar vragen? heeft het ook nog een turkse naam ofzo?quote:Op zondag 30 december 2012 16:39 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Naast de taartenwinkel in Wormerveer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een vraagje. Ik spoot de botercreme en de ganache er met een spuitvorm op. Alleen smolt de inhoud door de warmte van mijn handen. Vooral bij de ganache zag dat er niet al te smakelijk uit
Hoe doen jullie dat?
Als we volgend jaar weer een beter BMI hebben ga ik dat ook zeker doenquote:Op maandag 21 januari 2013 13:35 schreef Myraela het volgende:
Ziet er wel tof uit, maar zou voortaan de cupcake meer versieren dan het bord.
Meringue, wordt dat dan hard? Dan lijkt het wel heel lekker en een goed alternatief voor botercreme *ik mag geen boter, namelijk...*quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:10 schreef Burdie het volgende:
Meringue frosting is het, heel erg lekker
Marshmallowfluff ken ik niet, maar het zal ook zoiets zijn? Dan kan je het als frosting gebruiken voor taart of cupcakes.
In de bakboeken van de Hummingbird Bakery gebruiken ze het als vulling voor de Woopies. Nog neit geprobeerd. Staat nog op mijn to do lijstje.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:18 schreef lady-wrb het volgende:
dat marshmallowfluff zag ik laatst bij de makro staan en bij de taartenwinkel hadden ze het ook al.
wat doe je dr mee dan? als vulling voor taart? het lijkt me zo vreselijk zoet.
Nee, het blijft fluffy.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:20 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Meringue, wordt dat dan hard? Dan lijkt het wel heel lekker en een goed alternatief voor botercreme *ik mag geen boter, namelijk...*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |