quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoop dat je het gezellig vindt zo in je eentje in dit topic.
[/quote]quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[quote]Op zaterdag 15 december 2012 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eintracht is ook niet gecommerzialiseerd ondanks alle mogelijkheden in het financiele hart Frankfurtquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:43 schreef Maraten het volgende:
Mooi stadion, jammer de tribunes beetje ver van het veld af liggen.
Zo een typisch Duitse volksclub
Dat gebeurt in Duitsland sws weinigquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:09 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Eintracht is ook niet gecommerzialiseerd ondanks alle mogelijkheden in het financiele hart Frankfurt
gelukkig maar. Hopelijk knalt hoppenheim d'ruit dit jaar. Zou mooi zijn als keulen terugkomt. Ik wil liever geen Kartoffelbauern, die staan nu 3e in de 2. Liga, altijd nog beter dan een nietszeggende club als hoppenheim, dat wel.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:10 schreef Maraten het volgende:
[..]
Dat gebeurt in Duitsland sws weinig
Hoffenheim heb ik ook niks mee, in het stadion passen nog meer mensen dan in dat stadje wonenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:18 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
gelukkig maar. Hopelijk knalt hoppenheim d'ruit dit jaar. Zou mooi zijn als keulen terugkomt. Ik wil liever geen Kartoffelbauern, die staan nu 3e in de 2. Liga, altijd nog beter dan een nietszeggende club als hoppenheim, dat wel.
Zou wel een drama zijn. Maar hoe staat het ervoor met de Kartoffelbauern?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:09 schreef fanneke het volgende:
De neergang is gisteren ingezet.
Volgend jaar gewoon weer 2. Liga...
Preußen Münster gaat dit seizoen promoveren naar de 2. Liga en dan volgend seizoen een stunt en naar de BuLi promoverenquote:Op donderdag 24 januari 2013 02:26 schreef Lucic17 het volgende:
Fijne topic hier!
Was vorig jaar in Aachen bij de 'aufstieger match'
Beste match dat ik ooit gezien heb!
Hopelijk volgend jaat St.Pauli terug in bundesliga1 (Blijft ook een schitterende club)
Ik kijk af en toe wel, ouwe Pruis.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:39 schreef vluggejapie99 het volgende:
Greuther Fürth - Eintracht Frankfurt 2:3
Eindelijk weer een zege, Rang 5 staan we nu. Euro league is weer realistisch!
En ik weet het, ik ben eenzaam in deze thread maar ik ga lekker stug door!
[ afbeelding ]
Eintracht had een paar goede kansen inderdaad, maar over het geheel was Bayern echt beter. Terechte overwinning.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:29 schreef vluggejapie99 het volgende:
Sta nu in de parkeergarage in Frankfurt, nog maar eens zien eruit te komen. zwaar onverdiend verloren! Eintracht had vele kansen met name op het eind, er werd goed gespeeld. Wij moeten Europa in!
Eintracht
bauern
Nee, onterecht als je kijkt naar het aantal kansen. En we hadden een strafschop moeten krijgen, natuurlijk is bauern voetballend beter maar dat is geen reden om een overwinning terecht te noemen. Ik baal er nog steeds vanquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:10 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Eintracht had een paar goede kansen inderdaad, maar over het geheel was Bayern echt beter. Terechte overwinning.
De statistieken geven je ongelijk.quote:Op zondag 7 april 2013 09:32 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Nee, onterecht als je kijkt naar het aantal kansen. En we hadden een strafschop moeten krijgen, natuurlijk is bauern voetballend beter maar dat is geen reden om een overwinning terecht te noemen. Ik baal er nog steeds van
Gaan ze Mercedes werkelijk aanklagen bij het mislopen van de CL. Of is dat al onderling geregeld?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:26 schreef vluggejapie99 het volgende:
E. Frankfurt-F. D'dorf 3:1
Europapokal is heel dichtbij nunu moeten we het pakken! Auf geht's!!
[ afbeelding ]
lijkt me wenig kans van slagen hoor, maar extra euro's zijn altijd welkom natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaan ze Mercedes werkelijk aanklagen bij het mislopen van de CL. Of is dat al onderling geregeld?
En dat gebeurde dus allebei, unglaublichquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:24 schreef vluggejapie99 het volgende:
Bremen-Frankfurt 1:1
Volgende week een punt thuis tegen Volkswagen en we gaan echt Europa in! Of hsv moet gewoon niet winnen van Leverkusen....
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:18 schreef vluggejapie99 het volgende:
Ik sla de uitwedstrijd maar over denk ik.
Alleen Bordeaux is lastig. Frankfurt moet eerste of tweede worden. APOEL en Maccabi moet je van het veld kunnen blazen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:51 schreef vluggejapie99 het volgende:
Group F
Bordeaux(FRA)
APOEL(CYP)
Eintracht Frankfurt(GER)
M. Tel-Aviv(ISR)
Alle thuiswedstrijden bezoeken+Bordeaux uit. Dit gaan 6 prachtige wedstrijden worden, en we gaan denk ik door!
Ja, sommigen verklaren mij voor gek omdat ik alleen in dit topic post, maar het is voor mijzelf in ieder geval wel leuk om terug te lezen hoe er een bepaalde tendens onstaat over een seizoen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:35 schreef sonnyspek het volgende:
Leuk dat je zo voor deze ploeg bent.En zelf het topic onderhoudt haha.
Ik heb altijd een klik met deze club gehad nadat ik vroeger met FIFA als kind altijd Eintracht was vanwege hun spits van wel 2.5 sterren.
Ik doe even Fifa 05 erin, even wachten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:34 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Ja, sommigen verklaren mij voor gek omdat ik alleen in dit topic post, maar het is voor mijzelf in ieder geval wel leuk om terug te lezen hoe er een bepaalde tendens onstaat over een seizoen.
Welke spits? Weet je zeker dat het niet Alexander Meier was, met nummer 14?
Bordeaux wordt wel heel zwaar, maar ik verheug enorm me op de uit- en thuiswedstrijd, voor Europa League begrippen is Girondins Bordeaux toch wel een grote naam, en op de eeuwige ranglijst van de Ligue 1 staan ze 2e, achter Marseille. Paar jaar geleden hadden ze een mooie ploeg met Chamakh, Gourcuff en noem ze maar op. Mooi stadion hebben ze ook. Grote club, ik heb zin om naar Frankrijk te gaan!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:22 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Alleen Bordeaux is lastig. Frankfurt moet eerste of tweede worden. APOEL en Maccabi moet je van het veld kunnen blazen.
Cha Doo Riquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:34 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Ja, sommigen verklaren mij voor gek omdat ik alleen in dit topic post, maar het is voor mijzelf in ieder geval wel leuk om terug te lezen hoe er een bepaalde tendens onstaat over een seizoen.
Welke spits? Weet je zeker dat het niet Alexander Meier was, met nummer 14?
Ja, die ken ik wel. Heeft niet zo heel lang voor Frankfurt gespeeld overigens. Volgens mij speelde hij een paar jaar geleden nog bij Düsseldorf, hij is wel lang in Duitsland blijven hangen geloof ik.quote:
Haha, op FIFA als klein kind :-). Geweldig.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:42 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Ja, die ken ik wel. Heeft niet zo heel lang voor Frankfurt gespeeld overigens. Volgens mij speelde hij een paar jaar geleden nog bij Düsseldorf, hij is wel lang in Duitsland blijven hangen geloof ik.
Wel, bij Eintracht Frankfurt ben ik eigenlijk puur toevallig terechtgekomen. Ik zag als klein jochie altijd een ploeg voetballen op TV met prachtige rood-zwart verticaal gestreepte shirts. Later heb ik er wat meer tijd ingestoken, dingen gaan opzoeken en nadat ik voor het eerst een thuiswedstrijd had bezocht met een buurman die vaak kaarten kon regelen voor Duitse clubs was ik verslaafd aan Eintracht.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:45 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Haha, op FIFA als klein kind :-). Geweldig.
Waar komt je voorliefde vandaan?
Leuk!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:49 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Wel, bij Eintracht Frankfurt ben ik eigenlijk puur toevallig terechtgekomen. Ik zag als klein jochie altijd een ploeg voetballen op TV met prachtige rood-zwart verticaal gestreepte shirts. Later heb ik er wat meer tijd ingestoken, dingen gaan opzoeken en nadat ik voor het eerst een thuiswedstrijd had bezocht met een buurman die vaak kaarten kon regelen voor Duitse clubs was ik verslaafd aan Eintracht.
Eigenlijk is het een vreemde clubkeuze als je in Nederland bent opgegroeid, zeker omdat voor mij als halve Nederlander clubs als Schalke, BMG veel dichterbij en misschien ook wel vanzelfsprekender zouden zijn. Maar Frankfurt sprak mij meer aan, de fans, stadion en de hele uitstraling van de club. En Adelaars zijn simpelweg fantastisch.
Ja, dat is zeker lekker, maar het was ook erg hard nodig! Joselu had de 0:2 moeten maken, helaas mistte hij de Strafschop. Goede speler trouwens, Joselu!quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:27 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Lekker gewonnen bij Leverkusen hoor![]()
Zware loting in de EL, dat wel. In de 1/16 finale Porto en daarna grote kans op Napoli als jullie doorgaan.. toch succes
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:29 schreef vluggejapie99 het volgende:
Schaaf nieuwe trainer.
Hij moet de speler een schop onder de reet geven en KAMPFGEIST bijbrengen. Werken voor je geld VERDAMMT! Voetbal is oorlog. Laat dat dan ook zien! Met het mes tussen de tanden en GAAN!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arbeit macht frei! Mein kampf! Bratwurstquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:44 schreef vluggejapie99 het volgende:
Schaaf heeft nu gezegd dat hij meer stabiliteit wil aanbrengen en maximale inzet wil zien! Dat wil ik ook zien! Geef ze maar een schop onder het gaat, ze worden al overbetaald en moeten ALLES geven voor dit geweldige publiek! Als je miljoenen verdiend moet je GODVERDOMME tot de ALLERLAATSTE seconde kämpfen! Die overbetaalde voetballers moeten dondersgoed weten dat ze zo vervangen kunnen worden. Voor hen 11 anderen! Vechten en strijd, dat willen we zien! Ik wil KAMPFGEIST, ARBEITSLUST en EINSATZ zien! En ik geloof dat Schaaf het dondersgoed gezien heeft. Zo'n trainer hebben we nodig!
Dus: Straal dat dan ook uit! Die verwende voetballers moeten weten dat ze bevoorrecht zijn! Ze geven meer om hun kapsel dan wat anders. Ze moeten ALLES geven voor de club VERDAMMT NOCH MAL! Dat is nog wel het minste wat je kan doen! Ik wil 1899% EINSATZ zien! Tot de ALLERLAATSTE seconden! En dat wil iedereen zien! Het gras OPVRETEN en tegen elke club laten zien een verdomd lastige tegenstander te zijn!
KÄMPFEN!
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:22 schreef vluggejapie99 het volgende:
VANAF NU WORDT DIT OOK HET RAADSEL EN MOPPENTOPIC. ALLEEN GOEDE MOPPEN BITTE.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:25 schreef vluggejapie99 het volgende:
Wat een ontzettend autHenktieke man is het toch hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |