Ik kijk af en toe wel, ouwe Pruis.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:39 schreef vluggejapie99 het volgende:
Greuther Fürth - Eintracht Frankfurt 2:3
Eindelijk weer een zege, Rang 5 staan we nu. Euro league is weer realistisch!
En ik weet het, ik ben eenzaam in deze thread maar ik ga lekker stug door!
[ afbeelding ]
Eintracht had een paar goede kansen inderdaad, maar over het geheel was Bayern echt beter. Terechte overwinning.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:29 schreef vluggejapie99 het volgende:
Sta nu in de parkeergarage in Frankfurt, nog maar eens zien eruit te komen. zwaar onverdiend verloren! Eintracht had vele kansen met name op het eind, er werd goed gespeeld. Wij moeten Europa in!
Eintracht
bauern
Nee, onterecht als je kijkt naar het aantal kansen. En we hadden een strafschop moeten krijgen, natuurlijk is bauern voetballend beter maar dat is geen reden om een overwinning terecht te noemen. Ik baal er nog steeds vanquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:10 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Eintracht had een paar goede kansen inderdaad, maar over het geheel was Bayern echt beter. Terechte overwinning.
De statistieken geven je ongelijk.quote:Op zondag 7 april 2013 09:32 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Nee, onterecht als je kijkt naar het aantal kansen. En we hadden een strafschop moeten krijgen, natuurlijk is bauern voetballend beter maar dat is geen reden om een overwinning terecht te noemen. Ik baal er nog steeds van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |