ik heb er zo'n 26 uur over gedaan, main story + alle outposts + torens. En een enkele hunt/sidequest.quote:Op zondag 2 december 2012 13:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hoelang duurt het voordat je deze game hebt uitgespeeld?
Wel.quote:Op zondag 2 december 2012 13:59 schreef robuust89 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het gebruik van spoilers hier? Wel of niet?
scorched porkquote:
quote:
Dat valt opzich ook wel weer mee. Het is juist een game die net heel erg snel in herhaling valt.quote:
laptops zijn er niet om mee te gamenquote:Op zondag 2 december 2012 16:05 schreef speknek het volgende:
Ik moet zeggen, tussen de massive screen tearing, de schokkerige fps en de zeer beperkte FOV is de game wel even...wennen op de 360 (wel uberhaupt verbazend dat de zeven jaar oude console van indertijd 250 euro het beter doet dan mn laptop van 1300 euro die ik vorige week heb gekocht, maar toch).
Maar als je dan door een kleine outpost heensluipt en de piraten stilletjes omlegt, waarna er een jeep met andere piraten aan komt rijden en ze zoiets hebben van shit wat is hier gebeurd, waarna je hen ook sneakily omlegt, is dat toch wel erg gaaf.
(daarna kwam er weer een jeep, en daarna weer, en op een gegeven moment lag er een stapel jeeps en een nog grotere stapel lijken, waardoor ik dacht van, misschien moet ik maar eens weg bij dit spawn point, maar toch)
Alleen jammer dat die Earhardt zo ver weg is, ik ga elke keer dood voordat ik er ben, en dan begin ik weer in het dorpje..
Wanneer je fast-traveled zie je een kast voor je staan waar je dingen kan verkopenquote:Op zondag 2 december 2012 17:29 schreef Lisulaarz het volgende:
Hey allen,
Gister begonnen om dit spel te spelen en oh men wát een game, echt te gek! Nu heb ik een vraag want mijn rugzak zit nu vol en ik kan wat spul verkopen maar hoe en/of waar kan dit precies? Mis ik misschien een button waar 'sell' staat?
Wat deed jij daar met dat geitje?quote:Op zondag 2 december 2012 12:57 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Had gister ook zoiets. Zat even rustig met een geitje ergens en ik zet een stap achteruit. Ineens komt er een krokodil van achter en hoppa![]()
![]()
Op de map kijken, boars lijken heel veel op pigs alleen wijzen pigs naar rechts en boars naar linksquote:Op zondag 2 december 2012 18:11 schreef Kadooosh het volgende:
Waar vind je boar hides?! VInd alleen normale varkens.
geen poep.quote:Op zondag 2 december 2012 17:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
laptops zijn er niet om mee te gamen
Ja die kun je vinden onder '''gamemodes'' als het goed is. Waar je ook AI kan toevoegen.quote:Op zondag 2 december 2012 20:06 schreef Bitterlemon het volgende:
In de Map Editor zit hij de hele tijd te zeuren over een eindfilmpje bij de goedkeuring?
Ah, bedankt.quote:Op zondag 2 december 2012 20:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja die kun je vinden onder '''gamemodes'' als het goed is. Waar je ook AI kan toevoegen.
quote:Op zondag 2 december 2012 18:11 schreef Kadooosh het volgende:
Waar vind je boar hides?! VInd alleen normale varkens.
quote:Op zondag 2 december 2012 20:10 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ik kan maar geen dingo's vinden. Zie wel een symbool van een soort wolf op de map maar kwam daar alleen honden tegen
Zie mijn image in de spoiler.quote:Op zondag 2 december 2012 20:37 schreef Proletariaat het volgende:
Waar vind ik boar skin?zie het nergens op de map. Had er in het begin op moeten hunten volgens mij maar op zitten nu alleen alligators
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2012 20:49:39 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DOOD?
quote:Op zondag 2 december 2012 20:48 schreef totalvamp het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zie mijn image in de spoiler.
Boar is onderaan, Dingo meer naar rechts.
Zelf 3 uur over gedaan om ze te vindenTop! bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is het ook, ik wil gewoon kunnen saven waar ik ben en niet telkens helemaal terug lopen vanaf je laatste checkpoint.quote:Op zondag 2 december 2012 21:21 schreef speknek het volgende:
Ik vind de autosave, of eigenlijk het gebrek eraan, wel irritant bij deze game zeg.
Huh.... je kan toch saven wanneer je wiltquote:Op zondag 2 december 2012 21:32 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Is het ook, ik wil gewoon kunnen saven waar ik ben en niet telkens helemaal terug lopen vanaf je laatste checkpoint.
Als je dan weer de game opstart sta je weer bij je checkpoint en niet waar je gesaved hebtquote:Op zondag 2 december 2012 21:35 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Huh.... je kan toch saven wanneer je wilt
Dat heb ik al gedaan
Klopt ja, kwam ik net ook achter..quote:Op zondag 2 december 2012 21:35 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Als je dan weer de game opstart sta je weer bij je checkpoint en niet waar je gesaved hebt
heel irritant, ik was de halve map overgereden/gelopen/gevlogen, maar kon geen kamp vinden die ik over kon nemen. Ik saven en kwam later terug stond ik weer bij de Dokter >.>quote:
Ow... dat is idd klotequote:Op zondag 2 december 2012 21:35 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Als je dan weer de game opstart sta je weer bij je checkpoint en niet waar je gesaved hebt
Nouja het slaat wel je backpack enzo op, alles behalve je locatie dus.quote:Op zondag 2 december 2012 21:39 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ow... dat is idd klote
Wat heeft dat saven dan eigenlijk voor een nut
quote:Op zondag 2 december 2012 21:16 schreef kilozout het volgende:
WAAROM ISSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DOOD?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 december 2012 22:00 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]Die hele hallucinatie onzin trok ik ook slecht, maar wel cool dat je op die manier de bad guys kan omleggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 december 2012 22:00 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]Dat snap ik..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar waarom zo snel? Je kan alleen al een game om hem maken.. Tofste personage die ik heb gezien afgelopen jaar..
Vaas is een baas. Dat kunnen we wel stellen denk ik.quote:Op zondag 2 december 2012 22:21 schreef kilozout het volgende:
[..]
Dat snap ik..
Maar waarom zo snel? Je kan alleen al een game om hem maken.. Tofste personage die ik heb gezien afgelopen jaar..
Boog is prima wapen om stealth kills te maken. En je kan die pijlen weer oppakken als je een kill gemaakt hebt. Vergt wel oefening om raak te schieten van grotere afstanden. Ik heb hem altijd bij me. Ik gebruik hem samen met sniper rifle het meeste.quote:Op zondag 2 december 2012 22:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Vaas is een baas. Dat kunnen we wel stellen denk ik.
Geniaal, briljant of compleet geschift. Ik ben er nog niet over uit
Dalijk ook weer ff paar uurtjes spelen, bevalt me toch best goed en ik ben nog niet heel ver; moet nu naar die zus van Vaas toe.
Is die pijl en boog een aanrader om te kopen? Ik heb nog niet heel veel geld namelijk
Komt nog wel...quote:Op zondag 2 december 2012 22:41 schreef Lesnar het volgende:
Hoe kom je aan die vuurpijlen en die bompijlen voor de boog? Ik heb nu een dikke 10 uur in de game en heb ze nog steeds niet
Was algemeen bekend dat die wapens in fc3 zaten. Zitten in iedere trailerquote:
Shotgun werkt aardig goed tegen beren vind ik.quote:Op zondag 2 december 2012 22:52 schreef -CRASH- het volgende:
MMmmm.... wat ik nu hoor achter een deur klinkt niet echt hoopvol.
Klinkt als een booooze beer. I need some big guns now
1 grenade was voldoende....quote:Op zondag 2 december 2012 22:54 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Shotgun werkt aardig goed tegen beren vind ik.
Ik doe vaak als er een tijger ofzo in de buurt is: Ik schiet op iets wat hun aandacht trekt en ze komen dan op je af lopen en ineens springt die tijger op ze xD echt geweldig.quote:Op zondag 2 december 2012 23:38 schreef Sickert het volgende:
Haha omg net hoor ik gebrul en gegil zijn er 2 van die enemies aan het rennen voor een beer
En ze gooiden met molotovs omdat ze blijkbaar niks anders hadden.
Bear vs Molotovs, Bear wins!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best cool dat de game zoiets toelaat, maar ook hele andere approaches. Ik vind de piratenholen totnutoe alleen wel wat simpel, en er lijkt niet echt een mooie manier om ze op te lossen.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
quote:Op maandag 3 december 2012 00:17 schreef speknek het volgende:
Haha net bazenactie, redelijk begin van de game (gevangenis)Het zou gaaf zijn als je later in de game een skill had die je toeliet bijvoorbeeld lokaas te zetten voor dieren zodat ze die kant op komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best cool dat de game zoiets toelaat, maar ook hele andere approaches. Ik vind de piratenholen totnutoe alleen wel wat simpel, en er lijkt niet echt een mooie manier om ze op te lossen.Of de gedachten overnemen van een dier, pak een beer en laat die de grot in lopen xD
Dat aub niet.quote:Op maandag 3 december 2012 00:23 schreef totalvamp het volgende:
Of de gedachten overnemen van een dier, pak een beer en laat die de grot in lopen xD
ik vind de pijl en boog ook maar niks. Terwijl mijn neef niks anders gebruikt. Ieder zijn ding. Mijn ding is een silent sniper. En volgens mij ga ik zo naar het tweede eiland.quote:Op maandag 3 december 2012 02:12 schreef vosss het volgende:
Zo. Ik kan op weg naar bad town.
Inmiddels een hoop dingen unlocked. Dat met die pijl en boog schieten snap ik niet.
WTF man moet ik zelf maar inschatten of mn target 50 of 80m staat of wat?
20 pijlen nog niemand geraakt
Ik moest ook lachen toen hij opeens 'De Robot' deed.quote:Op maandag 3 december 2012 02:26 schreef Frishe het volgende:
Ben nu trouwens mijn robot moves aan het showen in de club!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
Dat zijn dingo's.quote:Op zondag 2 december 2012 20:10 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ik kan maar geen dingo's vinden. Zie wel een symbool van een soort wolf op de map maar kwam daar alleen honden tegen
Waarom het verhaal zo lang mogelijk naast je laten liggen? Ook daarin zit nog wel een een beetje 'varieteit'. Zoals zo'n mushroom level.quote:Op maandag 3 december 2012 10:10 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren ook eindelijk ff lekker kunnen spelen. Eiland 1 is idd helemaal vrij van piraten, heb gewoon als eerste de radiotowers+ bijbehorende outposts gedaan. De missies die daarbij horen van de borden nog niet.
Probeer het verhaal zo lang mogelijk links te laten liggen, maar soms kan je niet anders.
Ja, weet ikquote:Op maandag 3 december 2012 10:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waarom het verhaal zo lang mogelijk naast je laten liggen? Ook daarin zit nog wel een een beetje 'varieteit'. Zoals zo'n mushroom level.
Join the club!quote:Op maandag 3 december 2012 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, weet ikMaar wil gewoon eerst lekker de sidemissies etc spelen, daarna het verhaal uitspelen. Ik weet van mezelf als ik het verhaal heb uitgespeeld dat ik meestal wel klaar ben met een spel.
Daar mis je niks aan.quote:Op maandag 3 december 2012 11:36 schreef vosss het volgende:
Ik heb AC3 niet uitgespeeld omdat FC3 uitkwam
Je tattau compleet maken, door middel van skills, voorwerpen en objectivesquote:Op maandag 3 december 2012 12:32 schreef Puzom het volgende:
Nog steeds gave game! Zuidelijk eiland heeft wel fijne wapens
En wingsuit is gaaf!!
Maar vraag me wel af, wanneer je alle torens/piraten/story klaar hebt, wat is er dan nog te doen?
Krijg je een nieuwe modus? Heb je alle wapens tot je beschikking en zijn alle piraten er weer.............of gaat het spel de kast in??
Cryengine 3 SDK.quote:Op zondag 2 december 2012 17:10 schreef Bitterlemon het volgende:
Heb 'm sinds vandaag.
Ik heb hem eigenlijk voornamelijk voor de map editor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 december 2012 13:12 schreef LeaderRoel het volgende:
Weet je wat me vet lijkt?
Far Cry 3 met Dinosauriërs
[ afbeelding ]Probleem is alleen dat het dan wel erg fucked up gaat worden als je ook nog auto's etc. hebt toch? Dat is hetzelfde als Age of Empires 1 of 2 waar je zo'n cheat had bigdaddy dat je met zo'n auto overal langs kon crossenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
quote:Op maandag 3 december 2012 13:12 schreef LeaderRoel het volgende:
Weet je wat me vet lijkt?
Far Cry 3 met Dinosauriërs
[ afbeelding ]Oorspronkelijk was crytek bezig met een eiland vol dino's. Maar de geldschieter zag daar niks in, en het eiland werd dat van far cry 1 geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
En als dat klaar is? Heb je dus niets meer te doen? Zou wel balen zijn!!quote:Op maandag 3 december 2012 12:50 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Je tattau compleet maken, door middel van skills, voorwerpen en objectives
Opzich is dat misschien nog wel wat voor een mod ofzo. Dat er bijv. een eiland wordt gevonden met Dino's .. of dat iedereen opeens undead wordt. En dat je samen met de piraten de undead aan gaatquote:Op maandag 3 december 2012 13:35 schreef fyah het volgende:
[..]
Oorspronkelijk was crytek bezig met een eiland vol dino's. Maar de geldschieter zag daar niks in, en het eiland werd dat van far cry 1 geloof ik.
Jeej, nog meer zombies......quote:Op maandag 3 december 2012 13:46 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Opzich is dat misschien nog wel wat voor een mod ofzo. Dat er bijv. een eiland wordt gevonden met Dino's .. of dat iedereen opeens undead wordt. En dat je samen met de piraten de undead aan gaat
Wat zou je zelf dan liever zien?quote:Op maandag 3 december 2012 13:47 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Jeej, nog meer zombies......
quote:Op maandag 3 december 2012 13:35 schreef fyah het volgende:
[..]
Oorspronkelijk was crytek bezig met een eiland vol dino's. Maar de geldschieter zag daar niks in, en het eiland werd dat van far cry 1 geloof ik.
http://www.guru3d.com/fil(...)dinosaur_island.htmlquote:X-Isle Dinosaur Island is a technology demo slash benchmark. Originally optimized for the Geforce 3 series this still is a must see. The game FarCry was actually based on this engine. Demo of X-Isle: Dinosaur Island - X-Isle Dinosaur is Geforce 3 and higher optimized and looks very nice. X-ISLE: Dinosaur Island will be released as a High-Tech edutainment Title. It features a cutting-edge 3D Engine which is beyond the state of the art. The CryENGINE features vast landscapes, indoor and outdoor areas at never achieved framerates and poly-throughput.
Idd, ik kan echt geen zombie meer zijn tegenwoordig. Echt alles gaat over zombies.quote:Op maandag 3 december 2012 13:47 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Jeej, nog meer zombies......
Had je iets beter in gedachten? Wat zou een goede toevoeging zijn in Far Cry 3?quote:Op maandag 3 december 2012 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, ik kan echt geen zombie meer zijn tegenwoordig. Echt alles gaat over zombies.
Ze moeten echt met iets nieuws komen... En dinosaurussen zou een mooie afwisseling zijn.quote:Op maandag 3 december 2012 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, ik kan echt geen zombie meer zijn tegenwoordig. Echt alles gaat over zombies.
Iets Jurassic Park achtigsquote:Op maandag 3 december 2012 13:58 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Had je iets beter in gedachten? Wat zou een goede toevoeging zijn in Far Cry 3?
quote:Op maandag 3 december 2012 14:01 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Hoeveel dino games zijn er eigelijk. Ik ken alleen Turok
Dat was een point and click game.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |