SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TracksitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .
Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoinsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting via FacebookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Banggood geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tomtop geeft 10% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten: - Niet bitchen naar elkaar - Geen handeltjes. - Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding. - En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden. - En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken. - Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2. Tevens geupdate door: Downstar
En Fok! bedankt voor het Hosten van de afbeeldingenMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Niet echt hele spectaculaire aanbiedingen helaasquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:35 schreef Miniem het volgende:
Brainwavz sale bij MP4nation:
http://www.mp4nation.net/brainwavz-earphones
Waar is de tijd gebleven dat ze alpha's verkochten voor 8$ ofzo.. en als je bij de eerste 100 zat ook nog eens 3$ korting kreeg ofzo.. en kocht je 3 paar, dan kreeg je ze zelfs nog voor 4$ ofzo?
![]()
De prijzen zijn idd flink gestegen bij mp4nation. Koop daar ook niet meer mijn oordopjes ookal waren de M1 en M2 redelijk goed, had voor de M1 25 euro betaald en 20 euro voor de M2.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:25 schreef Downstar het volgende:
[..]
Niet echt hele spectaculaire aanbiedingen helaas
Waar is de tijd gebleven dat ze alpha's verkochten voor 8$ ofzo.. en als je bij de eerste 100 zat ook nog eens 3$ korting kreeg ofzo.. en kocht je 3 paar, dan kreeg je ze zelfs nog voor 4$ ofzo?
![]()
BraiDual zijn wel duurquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:35 schreef Miniem het volgende:
http://www.mp4nation.net/brainwavz-earphones![]()
![]()
zojuist de 1 cent zaklamp binnen gehad maar wat voor soort batterij gaat er in ? zo te zien geen AA
edit : never mind verkeerd gekeken gaat gewoon een AA in nog best fel lampje
[ Bericht 48% gewijzigd door Ryan93 op 01-12-2012 15:24:30 ]![]()
hmm mischien toch nog maar eens een paar alpha´s kopenquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:35 schreef Miniem het volgende:
http://www.mp4nation.net/brainwavz-earphones![]()
heb m gisteren ook binnen gekregen best goed lampje voor 1 centquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:19 schreef Ryan93 het volgende:
zojuist de 1 cent zaklamp binnen gehad maar wat voor soort batterij gaat er in ? zo te zien geen AA
edit : never mind verkeerd gekeken gaat gewoon een AA in nog best fel lampje![]()
als je zon lampje in nederland koopt is 3 euro alsnog wel erg goedkoop![]()
Ik wacht nog op een led horloge, en op die 1 cent deal (fluitje)duurt lang!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Ik heb met een schroevendraaier het zwarte kapje van de achterkant afgewipt, koordje erdoor en het rubbertje er weer op drukken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:43 schreef dj_ko het volgende:
ik heb ook de 1 cent zaklamp binnen, iemand enig idee hoe je dat koordje eraan vast maakt?
Piece of koek![]()
Ik heb echt een berg spullen die de 30/40 dagen passeren, de bezorging is een ramp.
Deze week wel 15 keer mijn standaard berichtje lopen copy/pasten
Ook vooral spullen waar ik dringend op zit te wachten, rotzooi is altijd binnen 14 dagen binnen![]()
![]()
Kerstmisquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:06 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb echt een berg spullen die de 30/40 dagen passeren, de bezorging is een ramp.
Ook vooral spullen waar ik dringend op zit te wachten, rotzooi is altijd binnen 14 dagen binnen![]()
![]()
![]()
1ct zaklampje heeft zijn dienst al bewezen
Overigens nog 5 meter LED RGB strip besteld om totaal 10 meter te maken.Ja.![]()
Weinig last van dit jaar. Untracked cp 8 dagen en de tracked items gingen met sgp of hkp. Nu twee pakketjes van mistertao maar ook 1 daarvan heeft al na 9 dagen China verlaten.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:06 schreef monkeybrain het volgende:
Het is maar net of de seller rechtstreeks of via agentschappen verstuurd. Daarnaast is de verzendlocatie ook deels bepalend.
Ach als het uiteindelijk maar binnen de 45 dagen hier is is het mij wel goed.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Bij 30/45 dagen voor dringende spullen zou ik de boel cancelen en betaalde geld terug eisen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:06 schreef monkeybrain het volgende:
Ook vooral spullen waar ik dringend op zit te wachten, rotzooi is altijd binnen 14 dagen binnen
Het zijn zeker gratis verzendingen?quote:Op zondag 2 december 2012 10:12 schreef xJordy het volgende:
Zaklamp is idd ook binnen, maar andere producten duren al langer dan maand. ;p![]()
![]()
Ik zoek een smartphone voor me vader voor zijn verjaardag, weten jullie goede chinese smartphones voor een max bedrag van 250 en redelijke goede specificaties? Hebben mensen hier ervaring met chinese smartphones?
Alvast bedankt!![]()
DIG / Chinese Smartphones #10 - Waar de Neo beetje bij beetje NL leertquote:Op zondag 2 december 2012 12:46 schreef jjbakker het volgende:
Ik zoek een smartphone voor me vader voor zijn verjaardag, weten jullie goede chinese smartphones voor een max bedrag van 250 en redelijke goede specificaties? Hebben mensen hier ervaring met chinese smartphones?
Alvast bedankt!
ik zelf en vele anderen hebben nu de Neo N002 / N02-m![]()
wat is er gebeurd met de G2/G3? opzij gezet omdat hij slecht leverbaar is?quote:Op zondag 2 december 2012 12:53 schreef Downstar het volgende:
[..]
DIG / Chinese Smartphones #10 - Waar de Neo beetje bij beetje NL leert
ik zelf en vele anderen hebben nu de Neo N002 / N02-m![]()
Idd, G3 is slecht(er) leverbaar..quote:Op zondag 2 december 2012 13:01 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is er gebeurd met de G2/G3? opzij gezet omdat hij slecht leverbaar is?
en de gene die de G3 wel kan leveren maakt daar uiterst gebruik van, door de prijs met +-50% te verhogen ofzo![]()
![]()
bij sommige slecht leverbaar of je betaald er +180 euro voorquote:Op zondag 2 december 2012 13:01 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is er gebeurd met de G2/G3? opzij gezet omdat hij slecht leverbaar is?![]()
Waar zit nodig nodig op te wachten:
Screenprotectors
EasyCap
Component kabel x2
Component female to 2x female x3
Flut deal van Ooitkopen.
![]()
Had evt. nog een EasyCap voor je liggen.quote:Op zondag 2 december 2012 13:45 schreef nodig het volgende:
Waar zit nodig nodig op te wachten:
Screenprotectors
EasyCap
Component kabel x2
Component female to 2x female x3
Flut deal van Ooitkopen.
![]()
![]()
To latequote:Op zondag 2 december 2012 13:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Had evt. nog een EasyCap voor je liggen.![]()
Werkt het eigenlijk goed? Zag op youtube dat als je de instellingen veranderd je in veel betere kwaliteit opneemt, of is dat fake![]()
![]()
Heb hem eigenlijk nog nooit echt gebruikt.quote:Op zondag 2 december 2012 13:52 schreef nodig het volgende:
[..]
To late![]()
Werkt het eigenlijk goed? Zag op youtube dat als je de instellingen veranderd je in veel betere kwaliteit opneemt, of is dat fake
Ik heb een pakketje onderweg met Flyt Express.![]()
![]()
Haha, zondequote:Op zondag 2 december 2012 13:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Heb hem eigenlijk nog nooit echt gebruikt.
Ik heb een pakketje onderweg met Flyt Express.![]()
Toevoeging op mijn ''onderweg'' post, een digitizer voor mn ipod.![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 13:01 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is er gebeurd met de G2/G3? opzij gezet omdat hij slecht leverbaar is?Valt nu wel mee hoor. Ze zijn voor 190 dollar te krijgen bij enkele shops (free shipping). 50% is overdreven.quote:Op zondag 2 december 2012 13:04 schreef Downstar het volgende:
[..]
Idd, G3 is slecht(er) leverbaar..
en de gene die de G3 wel kan leveren maakt daar uiterst gebruik van, door de prijs met +-50% te verhogen ofzoWaarom zou ik weer een yoyo willenquote:Op zondag 2 december 2012 14:38 schreef Miniem het volgende:
Hehe, nieuwe china shopping rage?![]()
http://www.buyincoins.com(...)s-product-22480.html?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
we konden ze kopen voor 165$ ofzo? 50% van 165$ = 82.5$quote:Op zondag 2 december 2012 15:53 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
Valt nu wel mee hoor. Ze zijn voor 190 dollar te krijgen bij enkele shops (free shipping). 50% is overdreven.
[..]
Waarom zou ik weer een yoyo willen?
82.5$ + 165$ = 247.5$
Kijk hier veen de best match prijzen dan?
http://www.aliexpress.com(...)+G3&catId=0&manual=y
zullen mogelijk goedkoper worden aangeboden( bij sellers zonder feedback etc), maar gemiddelde prijs ligt toch echt op +-250$..![]()
zijn nog aantal webshops die ze voor +-200 aanbieden (en prima te vertrouwen zijn). Daarnaast is er nog mistertao die je graag helpt met het vinden van jiayu'squote:Op zondag 2 december 2012 16:24 schreef Downstar het volgende:
[..]
we konden ze kopen voor 165$ ofzo? 50% van 165$ = 82.5$
82.5$ + 165$ = 247.5$
zullen mogelijk goedkoper worden aangeboden( bij sellers zonder feedback etc), maar gemiddelde prijs ligt toch echt op +-250$..MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Dan blijf je in balansquote:Op zondag 2 december 2012 15:53 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
Valt nu wel mee hoor. Ze zijn voor 190 dollar te krijgen bij enkele shops (free shipping). 50% is overdreven.
[..]
Waarom zou ik weer een yoyo willen?
![]()
![]()
Eens weer wat posten:
- (13 nov.) LiPo alarm van Ebay: nog niet binnen
- HP Touchpad: claim loopt nog steeds. Zo'n geintje ga ik dus ook niet meer aan beginnen![]()
- (21 nov.) Data-link voor de hexa: nog niet binnen (THE ITEM (RC*********HK) WAS POSTED ON 26-NOV-2012 AND IS BEING PROCESSED FOR DELIVERY TO THE ADDRESSEE)
- (14 nov.) Props, prop-adapters en Lipo velcro-strap: nog niet binnen.
Als ik verder niets vergeten heb; misschien is een Excell bestand voor mij ook wel een idee![]()
![]()
Verder postte iemand in het Tweakers Mini Android TV topic dit:Bron.quote:ULTRA COMPACT 1.7GHz QUAD-CORE BOARD
ODROID-U2 is a micro sized open development platform which is powered by Exynos4412 Prime. 1.7Ghz ARM Cortex-A9 Quad Cores show PC-like performance. Enjoy various PC peripherals on Android & Ubuntu Linux.
KEY FEATURES
* Low-cost development platform
* Ultra compact size with full metal enclosure
* Quad core ARM Cortex-A9 MPCore
* 10/100Mbps Ethernet with RJ-45 LAN Jack
* 2 x High speed USB2.0 Host port
* Audio codec with headphone jack and microphone on board
* Android 4.x & Ubuntu 12.10
* Community-driven projects & supports
EDIT: er is een ODROID-U, afwijkende specs zijn een lager geklokte CPU (1.4GHz., 1GB Ram en iets lager geklokte GPU voor $69)
Een van de meest krachtige mobiele Quad-core CPU's op een printplaatje kleiner dan een betaalpas!![]()
Prijs is ook nog heel redelijk: $89. (moet je wel even voor 5 Volt, 2A voeding (niet Micro-usb!) en Micro-SD zorgen) maar dan heb je ook wat. $89 is zo'n ¤70 en is dus voor de printplaat zélf wel ruim 2x duurder dan de Raspberry (die zo'n ¤33 kost) maar ook véél krachtiger voor toepassingen als XBMC (wat dus vloeiend video lijkt weer te geven) en algemeen Ubuntu en Android gebruik.
Wil denk ik ook de Ouya bestellen (maar twijfel nog), maar dit is ook erg interessant; qua CPU namelijk zelfs krachtiger dan de Tegra 3 van de Ouya. En goedkoper. En eerder leverbaar. Maar de Ouya heeft weer veel andere voordelen (controller, support, XBMC developers, 'Westers').
Hadden ze dit een paar maand geleden geïntroduceerd dan had ik 'm besteld; een printplaatje met zulk krachtige hardware was iets wat ik gráág wilde hebben om de Raspberry voor XMBC gebruik te vervangen.
[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 02-12-2012 18:46:08 ]![]()
Het ontbreken van een digitale audio uitgang op zon ding is echt een no go voor iemand die de de term mediaspeler serieus neemtquote:Op zondag 2 december 2012 17:31 schreef Iemand91 het volgende:
Eens weer wat posten:
- HP Touchpad: claim loopt nog steeds. Zo'n geintje ga ik dus ook niet meer aan beginnen![]()
- (21 nov.) Data-link voor de hexa: nog niet binnen (THE ITEM (RC*********HK) WAS POSTED ON 26-NOV-2012 AND IS BEING PROCESSED FOR DELIVERY TO THE ADDRESSEE)
Als ik verder niets vergeten heb; misschien is een Excell bestand voor mij ook wel een idee![]()
![]()
Verder postte iemand in het Tweakers Mini Android TV topic dit:
[..]
Bron.
[ afbeelding ]
Een van de meest krachtige mobiele Quad-core CPU's op een printplaatje kleiner dan een betaalpas!![]()
Prijs is ook nog heel redelijk: $89. (moet je wel even voor 5 Volt, 2A voeding (niet Micro-usb!) en Micro-SD zorgen) maar dan heb je ook wat. $89 is zo'n ¤70 en is dus voor de printplaat zélf wel ruim 2x duurder dan de Raspberry (die zo'n ¤33 kost) maar ook véél krachtiger voor toepassingen als XBMC (wat dus vloeiend video lijkt weer te geven) en algemeen Ubuntu en Android gebruik.
Wil denk ik ook de Ouya bestellen (maar twijfel nog), maar dit is ook erg interessant; qua CPU namelijk zelfs krachtiger dan de Tegra 3 van de Ouya. En goedkoper. En eerder leverbaar. Maar de Ouya heeft weer veel andere voordelen (controller, support, XBMC developers, 'Westers').
Hadden ze dit een paar maand geleden geïntroduceerd dan had ik 'm besteld; een printplaatje met zulk krachtige hardware was iets wat ik gráág wilde hebben om de Raspberry voor XMBC gebruik te vervangen.![]()
![]()
Is HDMI niet goed dan?quote:Op zondag 2 december 2012 17:43 schreef Downstar het volgende:
[..]
Het ontbreken van een digitale audio uitgang op zon ding is echt een no go voor iemand die de de term mediaspeler serieus neemt![]()
Heeft iemand ervaring met het bestellen van een Xbox 360 wired controller (voor gebruik op pc)? Ik zit te kijken maar kan overal alleen maar neppe vinden.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina![]()
Wil je er zeker van zijn dat je echt spul hebt, gewoon lekker bij officiele webshops als bol.com, bart smit in Nederland bestellen..quote:Op zondag 2 december 2012 17:49 schreef EvilMarc het volgende:
Heeft iemand ervaring met het bestellen van een Xbox 360 wired controller? Ik zit te kijken maar kan overal alleen maar neppe vinden.![]()
Als je echt spul (goedkoop) wil voor je xbox zou ik ebay of Amazon proberen. In Engeland is dat spul veel goedkoperquote:Op zondag 2 december 2012 17:49 schreef EvilMarc het volgende:
Heeft iemand ervaring met het bestellen van een Xbox 360 wired controller (voor gebruik op pc)? Ik zit te kijken maar kan overal alleen maar neppe vinden.![]()
![]()
Dat is wel een minpunt idd. Maar het voordeel is dat wij toch geen surround sound hebben hier (nou ja, 'voordeel'; het is een nadeel. Ik wil THX Ultra2 Home Theater System hierquote:Op zondag 2 december 2012 17:43 schreef Downstar het volgende:
Het ontbreken van een digitale audio uitgang op zon ding is echt een no go voor iemand die de de term mediaspeler serieus neemt).
Dat wordt ibood/elke-andere-aanbieding-of-webshop-site in de gaten houden voor een receiver met HDMI-ingangen.quote:Op zondag 2 december 2012 17:47 schreef Downstar het volgende:
Zit toch maar 1 hdmi poort op? die gaat dus naar je tv/monitor.
Oh ja; over controllers gesproken; zijn er draadloze controllers die zowel met Android, PS3 én PC werken? (Mag gewoon een goedkope no-name controller zijn)![]()
Vet ding, maar het is toch weer $90, en de Ouya is maar een paar tientjes duurder en toch wel beter in veel opzichten. Maar die duurt nog zó lang...
EDIT: zit nu wel heel erg te twijfelen bijna. $69 of $89 (+ $30 shipping) voor zoveel power. Verkoop start op 21 december en draait soepel XBMC (ook video). Twijfel/
...
[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 02-12-2012 18:57:06 ]![]()
Heeft iemand al iets gehoord van die e sigaret voor 1 cent uit het vorige topic?Geen referral hier.![]()
Ik sta in de veronderstellingen dat ik een Third hand en soldeertin heb besteld. Volgen mij bij BIC of EB.. Maar ik weet het niet meer zeker. Nog niets gekregen namelijk,Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Exynos 4412(zelfde als in Samsung Galaxy S3)!!quote:Op zondag 2 december 2012 17:31 schreef Iemand91 het volgende:
Eens weer wat posten:
![]()
[..]
Bron.
[ afbeelding ]
EDIT: er is een ODROID-U, afwijkende specs zijn een lager geklokte CPU (1.4GHz., 1GB Ram en iets lager geklokte GPU voor $69)
Hadden ze dit een paar maand geleden geïntroduceerd dan had ik 'm besteld; een printplaatje met zulk krachtige hardware was iets wat ik gráág wilde hebben om de Raspberry voor XMBC gebruik te vervangen.
Dat is wel krachtig1 HDMI poort is al genoegquote:Op zondag 2 december 2012 17:47 schreef Downstar het volgende:
[..]
Zit toch maar 1 hdmi poort op? die gaat dus naar je tv/monitor.![]()
![]()
Hmm dus jij wil dan vanaf je tv, weer een hdmi kabel naar je receiver doen?quote:Op zondag 2 december 2012 19:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Exynos 4412(zelfde als in Samsung Galaxy S3)!!
Dat is wel krachtig
[..]
1 HDMI poort is al genoeg
dan heb je grote kans op heel veel 'delay', en dat vind ik dan weer niks![]()
![]()
Oh gutteke!quote:Op zondag 2 december 2012 19:19 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hmm dus jij wil dan vanaf je tv, weer een hdmi kabel naar je receiver doen?
dan heb je grote kans op heel veel 'delay', en dat vind ik dan weer niks
Sommige receiver kunnen toch via USB??![]()
![]()
Je doet de HDMI in de receiver. En die gaat dan weer naar je tv.quote:Op zondag 2 december 2012 19:19 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hmm dus jij wil dan vanaf je tv, weer een hdmi kabel naar je receiver doen?
dan heb je grote kans op heel veel 'delay', en dat vind ik dan weer niks![]()
Ik zit wel te twijfelen. Megakrachtige hardware voor toch wel een stevige prijs ($119), maar ik kan m'n Raspberry + SD e.d. natuurlijk wel weer verkopen. Maar zal wel een flinke vraag krijgen.![]()
Even iets anders is er iets van een amazon agency ?
ik wil wat alleen maar op amazon te koop is en de verkoper verstuurd niet naar het buitenland![]()
Amazon.de??quote:Op zondag 2 december 2012 19:51 schreef Mustang24 het volgende:
Even iets anders is er iets van een amazon agency ?
ik wil wat alleen maar op amazon te koop is en de verkoper verstuurd niet naar het buitenland![]()
Banggood heeft nog steeds de zwarte in stock voor 219 - 7% (bgxmas)= 204, dus je bent gek als je er ergens 250 zou voor betalenquote:Op zondag 2 december 2012 16:24 schreef Downstar het volgende:
[..]
we konden ze kopen voor 165$ ofzo? 50% van 165$ = 82.5$
82.5$ + 165$ = 247.5$
zullen mogelijk goedkoper worden aangeboden( bij sellers zonder feedback etc), maar gemiddelde prijs ligt toch echt op +-250$..![]()
Ja haha, maar ik heb de tijdquote:Op zondag 2 december 2012 10:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
quote: Op zondag 2 december 2012 10:12 schreef xJordy het volgende:Zaklamp is idd ook binnen, maar andere producten duren al langer dan maand. ;pHet zijn zeker gratis verzendingen?![]()
![]()
Moest dat nuquote:Op zondag 2 december 2012 17:31 schreef Iemand91 het volgende:
Eens weer wat posten:
![]()
[..]
Bron.
[ afbeelding ]
Hadden ze dit een paar maand geleden geïntroduceerd dan had ik 'm besteld; een printplaatje met zulk krachtige hardware was iets wat ik gráág wilde hebben om de Raspberry voor XMBC gebruik te vervangen.! Het is dat de shipping 30 dollar is want anders had hij hier op de stoep gelegen. De A10 stick kan dan direct de deur uit.
Zie ik nu pas![]()
Order Process Improvements on AliExpress!
2Faster shipping and easier refund
When the seller shipped out the part of order,he/she must shipped others during the shipping time. If not,the order will be closed and refund to the buyer
Vanaf a.s Dinsdag dus
[ Bericht 40% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 02-12-2012 22:18:25 ]![]()
Ik had van de week ook al een verkoper die niet op tijd verzond.
Goede eerste ervaring met AliExpress.![]()
![]()
Open dispute gedaan?quote:Op zondag 2 december 2012 22:12 schreef Goddelijker het volgende:
Ik had van de week ook al een verkoper die niet op tijd verzond.
Goede eerste ervaring met AliExpress.![]()
![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 22:16 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hij werd geannuleerd, dus heb refund gekregen.![]()
![]()
Ach,ik heb nooit problemen gehad met Aliexpress afgelopen 2+ jaarquote:Op zondag 2 december 2012 22:25 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar dan is het alsnog een tegenvaller.![]()
![]()
Ik heb in bijna elke webshop wel wat gekocht, maar AliExpress nog nooit.quote:Op zondag 2 december 2012 22:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ach,ik heb nooit problemen gehad met Aliexpress afgelopen 2+ jaar
Trouwens, als iemand een keer wat bij EachGame wil bestellen, stuur even een PM, want ik heb daar vaak wat gekocht, dus heb goedkopere prijzen dan de 'gemiddelde' koper.![]()
![]()
Jammer dat je via PP moet betalenquote:Op zondag 2 december 2012 22:31 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb in bijna elke webshop wel wat gekocht, maar AliExpress nog nooit.
Trouwens, als iemand een keer wat bij EachGame wil bestellen, stuur even een PM, want ik heb daar vaak wat gekocht, dus heb goedkopere prijzen dan de 'gemiddelde' koper.![]()
![]()
Hoezo?quote:Op zondag 2 december 2012 22:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Jammer dat je via PP moet betalen![]()
en hoe krijg jij je beeld op je tv dan?quote:Op zondag 2 december 2012 19:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Je doet de HDMI in de receiver. En die gaat dan weer naar je tv.![]()
Ik zit wel te twijfelen. Megakrachtige hardware voor toch wel een stevige prijs ($119), maar ik kan m'n Raspberry + SD e.d. natuurlijk wel weer verkopen. Maar zal wel een flinke vraag krijgen.
Die android stick geeft de output ( video geluid door aan je receiver middels hdmi), die receiver kan het beeld toch niet weer door geven aan je tv? die receiver geeft toch alleen de audio door? of heb ik t nu helemaal mis
laat maar dom gelul van mij, ik vergeet natuurlijk dat er ook gewoon een hdmi out op zitwe hadden het over leverbare leveranciersquote:Op zondag 2 december 2012 21:34 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Banggood heeft nog steeds de zwarte in stock voor 219 - 7% (bgxmas)= 204, dus je bent gek als je er ergens 250 zou voor betalen, die banggood heeft naar mijn weten ook geen stock dus die valt in die categorie al af geloof ik
[ Bericht 16% gewijzigd door Downstar op 02-12-2012 22:53:22 ]![]()
Mijne doet het gewoon direct?quote:Op zondag 2 december 2012 22:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb geen CC en bevestiging is 3 werkdagen met PP!!![]()
Ik gebruik iDeal/PP/Moneybookers.quote:Op zondag 2 december 2012 22:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik weet het niet ,heb al een tijdje gen PP gebruikt(iDeal nu).![]()
Als ik met iDeal betaald,zie ik juist Moneybookers Limited op mijn bankrekening!!quote:Op zondag 2 december 2012 23:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik gebruik iDeal/PP/Moneybookers.![]()
![]()
Ik betaal via Moneybookers met iDeal. Dus net andersom blijkbaar.quote:Op zondag 2 december 2012 23:14 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Als ik met iDeal betaald,zie ik juist Moneybookers Limited op mijn bankrekening!!![]()
Hetzelfde toch!?quote:Op zondag 2 december 2012 23:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik betaal via Moneybookers met iDeal. Dus net andersom blijkbaar.![]()
![]()
Zwart is in stock staat er duidelijk op als je grijs of zilver wilt dan moet je inderdaad elders zoeken.quote:Op zondag 2 december 2012 22:46 schreef Downstar het volgende:
[..]
en hoe krijg jij je beeld op je tv dan?
Die android stick geeft de output ( video geluid door aan je receiver middels hdmi), die receiver kan het beeld toch niet weer door geven aan je tv? die receiver geeft toch alleen de audio door? of heb ik t nu helemaal mis
laat maar dom gelul van mij, ik vergeet natuurlijk dat er ook gewoon een hdmi out op zit
[..]
we hadden het over leverbare leveranciers, die banggood heeft naar mijn weten ook geen stock dus die valt in die categorie al af geloof ik
ondertussen 2 van deze besteld http://www.banggood.com/W(...)blet-Pc-p-53221.html met Shiz als referer kreeg ik nog een coupon die het net iets goedkoper maakt dan bgxmas. Heb ook al 2 van deze http://www.tmart.com/8GB-(...)hite-B4_p146199.html in huis welke best wel leuk is, maar jammer genoeg soms plots uitvalt tijdens het spelen (films kijken is nooit een probleem).
Zijn er nog met ervaring met deze consoles?
[ Bericht 19% gewijzigd door Fasroslis op 03-12-2012 12:53:06 ]![]()
Ja, een brief van de ING of ik even contact op wil nemen. Ze vermoeden frauduleus gebruik van mijn cc...quote:Op zondag 2 december 2012 18:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Heeft iemand al iets gehoord van die e sigaret voor 1 cent uit het vorige topic?![]()
Van meer dan die ene cent dus? ...quote:Op maandag 3 december 2012 13:27 schreef nsuro80 het volgende:
[..]
Ja, een brief van de ING of ik even contact op wil nemen. Ze vermoeden frauduleus gebruik van mijn cc...
Laat het even weten als je meer weet![]()
![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 13:27 schreef nsuro80 het volgende:
[..]
Ja, een brief van de ING of ik even contact op wil nemen. Ze vermoeden frauduleus gebruik van mijn cc...ik heb nog niks gehoord, ben benieuwd...quote:Op maandag 3 december 2012 13:27 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Van meer dan die ene cent dus? ...
Laat het even weten als je meer weet![]()
ONZ / Xmas Kauppa-eye mask USD 0,01 + Free Shipping
Op welke webshop staat deze 1 cent deal?
De link is weggehaald maar ik denk dat het een Chinese webshopeigenaar was
(En wat is een Kauppa-eye mask)
![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 13:27 schreef nsuro80 het volgende:
[..]
Ja, een brief van de ING of ik even contact op wil nemen. Ze vermoeden frauduleus gebruik van mijn cc....
Geen referral hier.![]()
Oktober? Is vrij normaal.quote:Op maandag 3 december 2012 16:53 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hmm oortjes van PriceAngels nog steeds niet binnen. 8 november verstuurd.![]()
Je zegt het inderdaad zelf al...quote:Op maandag 3 december 2012 17:04 schreef pazara het volgende:
als ik glazen kopjes bestel, gaan ze dan niet kapot?
ik neem aan dat ze ze oed verpakken...En als ze toch kapot aankomen heb je altijd je kopersbescherming nog. Foto'tje maken en bewaren als bewijs
![]()
![]()
Fail van me zelfquote:Alsnog helemaal normaal. Verwacht dat het nog een paar weken zal kunnen duren, want het is bijna Kerst
![]()
![]()
Hij bedoelt denk ik dat het normaal is voor pakketjes (zonder trackingnummer?) om zo lang onderweg te zijn in deze tijd van het jaar.quote:![]()
Of niet, bij banggood voor mijn zusje teen sokken /handschoenen besteld in 3 leuke vrolijke kleuren voor kerstBesteld op:
Martijn Wester US$4.28 November 21 2012, 08:51 AM Shipped
http://www.banggood.com/W(...)-Tablet-p-54490.html
Martijn Wester US$2.10 November 21 2012, 08:51 AM Shipped
http://www.banggood.com/W(...)e-Black-p-54701.html
Zaterdag 1 december ontvangen.
Het kan dus wel snel, ik heb zelf het idee dat ze deels kunnen 'bijbetalen'of iets in die richting om het product sneller te verzenden. ( heb namelijk nog iets van ioffer 5 november openstaan wat er nog niet is.)![]()
Dan ben je vergeten de optie ''verzekeren voor 1 dollar'' uit te vinken. Is ie bij jou al wel verzonden dan?quote:Op maandag 3 december 2012 19:42 schreef davedavy het volgende:
Was er laatst niet zon 1 cent deal bij **********? Hebben ze me 1 dollar afgeschreven![]()
Jup, wat een onzin.. Verzekeren, dat fluitje had ik niet gehoeven hoor voor 1 dollarquote:Op maandag 3 december 2012 19:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan ben je vergeten de optie ''verzekeren voor 1 dollar'' uit te vinken. Is ie bij jou al wel verzonden dan?Achja, niks aan te doen.
![]()
Had ik ook.quote:Op maandag 3 december 2012 19:42 schreef davedavy het volgende:
Was er laatst niet zon 1 cent deal bij **********? Hebben ze me 1 dollar afgeschreven
Insurance voor 1 dollar was aangevinkt.
Paypal dispute gemaakt, en het werd teruggestort![]()
![]()
Hoe doe je dat? Nog nooit geclaimd namelijk
Moet ik aanvinken dat ik een klacht heb omdat het nog niet aangekomen is of omdat het afwijkt?![]()
Ja dat heb ik gedaan. En toen zei ik dat ik 'm wou cancelen omdat die insurance werd aangevinkt nadat ik Netherlands koos, terwijl ik dat daarvoor juist niet had gekozen, en daarna te snel op betalen had gekliktquote:Op maandag 3 december 2012 19:45 schreef davedavy het volgende:
Hoe doe je dat? Nog nooit geclaimd namelijk
Moet ik aanvinken dat ik een klacht heb omdat het nog niet aangekomen is of omdat het afwijkt?![]()
![]()
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 3 december 2012 19:50 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gedaan. En toen zei ik dat ik 'm wou cancelen omdat die insurance werd aangevinkt nadat ik Netherlands koos, terwijl ik dat daarvoor juist niet had gekozen, en daarna te snel op betalen had gekliktJe hebt dus geklikt op object wijkt af van werkelijkheid, en als reden dat Insurance werd aangevinkt nadat je Nederland koos en daarvoor niet had gekozen en toen te snel op Pay klikte?
![]()
Yup.quote:Op maandag 3 december 2012 19:52 schreef davedavy het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?Je hebt dus geklikt op object wijkt af van werkelijkheid, en als reden dat Insurance werd aangevinkt nadat je Nederland koos en daarvoor niet had gekozen en toen te snel op Pay klikte?
![]()
Geen idee, volgens mij had ik gewoon maar wat aangevinkt en toen die uitleg in het commentaar gezet.quote:Op maandag 3 december 2012 19:57 schreef davedavy het volgende:
[..]
Problemen met verzendkosten aangevinkt?
(Ik ga verder in DM trouwens) Oh het is al gelukt![]()
[s]Ok.. Een geschil moet binnen 45 dagen worden aangegeven... Ik heb 25 November besteld?quote:Op maandag 3 december 2012 19:59 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij had ik gewoon maar wat aangevinkt en toen die uitleg in het commentaar gezet.[/s]
Laat maarIs gelukt! Bedankt.
![]()
Nu ik deze week mijn raspberry Pi + XBMC in gebruik ga nemen ben ik op zoek naar een kleine (4-5") tablet om XBMC aan te sturen.
Nu is het aanbod exotische android tablets echt overweldigend en vraag ik me af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met een dergelijke tablet en/of mij iets kunnen aanraden?dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Het merk Ainolquote:Op maandag 3 december 2012 20:55 schreef T_Fuff het volgende:
Nu ik deze week mijn raspberry Pi + XBMC in gebruik ga nemen ben ik op zoek naar een kleine (4-5") tablet om XBMC aan te sturen.
Nu is het aanbod exotische android tablets echt overweldigend en vraag ik me af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met een dergelijke tablet en/of mij iets kunnen aanraden?![]()
![]()
vraagje over de V911 helicopter
Old plug $20,-
http://www.banggood.com/W(...)yro-Bnf-p-46299.html
New plug $40,-
http://www.banggood.com/W(...)ontrol-Rc-Helicopter(mode-2)-p-36779.html
maar wat is nu het verschil tussen een old en new plug?
is de $20,- extra het waard om de new plug te halen?
ik heb al een beetje rondgekeken/lezen maar ik heb helemaaal geen verstand van dit soort dingen.
het lijkt me leuk om zon rc helicopter te proberen.![]()
Nieuwe stijl is met kleine plug en laden via een wallcharger i.c.m. snoer met socket (zoals 9958). Bij de oude stijl had de accu dock-connectorpunten en moest 'ie opgeladen werden via dock. Nu gaat dat dus via snoer-connector, niet via dock, wat het gangbaar maakt om als je meer radiografische shizzle hebt accu's met dezelfde charger op te laden, daar dus meer r/c-spul dezelfde connector heeft.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Zo, net wat bij DX besteld, hadden ze niet bij BIC en Focalprice namelijk(5m Toslink kabel.)MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
old plug krijg je geen batterijen,afstandsbediening en lader hequote:Op maandag 3 december 2012 22:00 schreef Giel_gssl het volgende:
vraagje over de V911 helicopter
Old plug $20,-
http://www.banggood.com/W(...)yro-Bnf-p-46299.html
New plug $40,-
http://www.banggood.com/W(...)ontrol-Rc-Helicopter(mode-2)-p-36779.html
maar wat is nu het verschil tussen een old en new plug?
is de $20,- extra het waard om de new plug te halen?
ik heb al een beetje rondgekeken/lezen maar ik heb helemaaal geen verstand van dit soort dingen.
het lijkt me leuk om zon rc helicopter te proberen.![]()
thanks! dus het enigste verschil is het laden van de accu van zon ding?quote:Op maandag 3 december 2012 22:35 schreef shiznuts het volgende:
Nieuwe stijl is met kleine plug en laden via een wallcharger i.c.m. snoer met socket (zoals 9958). Bij de oude stijl had de accu dock-connectorpunten en moest 'ie opgeladen werden via dock. Nu gaat dat dus via snoer-connector, niet via dock, wat het gangbaar maakt om als je meer radiografische shizzle hebt accu's met dezelfde charger op te laden, daar dus meer r/c-spul dezelfde connector heeft.
voor een beginneling die zo'n helicopter wil proberen is die van $20,- prima lijkt mij?zie nu pas je reactie, dus aan de old plug heb ik nog niets.quote:Op maandag 3 december 2012 22:41 schreef nodig het volgende:
[..]
old plug krijg je geen batterijen,afstandsbediening en lader he
vond $20,- een mooi prijsje, ga eens even verder kijken![]()
Idd, niet naar BNF kijken maar naar RTF. Bind-n-Fly VS Ready-to-Fly.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Waren ze op eBay niet goedkoper te vinden?quote:Op maandag 3 december 2012 22:39 schreef Marco001 het volgende:
Zo, net wat bij DX besteld, hadden ze niet bij BIC en Focalprice namelijk(5m Toslink kabel.)![]()
![]()
thanks! ik zoek even verder, vind $40,- toch net iets te veel.quote:Op maandag 3 december 2012 22:48 schreef shiznuts het volgende:
Idd, niet naar BNF kijken maar naar RTF. Bind-n-Fly VS Ready-to-Fly.![]()
niet aan gedacht, maar heb nu een met gewoven kabelhuls, wel fijn, gezien hij bij mij bij een deur langs moet.. (sub/versterker is mijn nachtkastje, ga er de Cisco reciever op aansluiten.)quote:Op maandag 3 december 2012 22:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Waren ze op eBay niet goedkoper te vinden?MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Ah, ik heb van de week een 2M Toslink/SPDIF besteld.quote:Op maandag 3 december 2012 22:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
niet aan gedacht, maar heb nu een met gewoven kabelhuls, wel fijn, gezien hij bij mij bij een deur langs moet.. (sub/versterker is mijn nachtkastje, ga er de Cisco reciever op aansluiten.)![]()
![]()
2m is te kort, moet hier 5, misschien wel 10m hebben.quote:Op maandag 3 december 2012 22:56 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ah, ik heb van de week een 2M Toslink/SPDIF besteld.MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Had je beter eerst kunnen metenquote:Op maandag 3 december 2012 22:56 schreef Marco001 het volgende:
[..]
2m is te kort, moet hier 5, misschien wel 10m hebben.![]()
![]()
Te lui voor. Zie wel..quote:Op maandag 3 december 2012 23:00 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Had je beter eerst kunnen meten
Hoop alleen wel binnenkort mijn andere pakjes te krijgen, i.v.m. kerstcadeau's... (elektrische LED kaarsen, cable wraps en de titanic Ice cub gebeuren..(die laatste heb ik al wel)MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 23:02 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Te lui voor. Zie wel..
Hoop alleen wel binnenkort mijn andere pakjes te krijgen, i.v.m. kerstcadeau's... (elektrische LED kaarsen, cable wraps en de titanic Ice cub gebeuren..(die laatste heb ik al wel)
Ik heb gelukkig geen kerstkado's er tussen zitten.
Maar wel een aantal leuke hebbedingetjes, dus die mogen ook wel opschieten!![]()
zijn dingetjes voor mijn broer, woont sinds kort "op zichzelf" in een woonvorm, mag dus geen gewone kaarsen ofzo. vandaar die led kaarsen. Hij heeft al een set van Philips, maar 8,- voor 5 stuks die reageren op muziek kon ik niet laten..quote:Op maandag 3 december 2012 23:02 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen kerstkado's er tussen zitten.
Maar wel een aantal leuke hebbedingetjes, dus die mogen ook wel opschieten!
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Dat zijn leuke dingenquote:Op maandag 3 december 2012 23:04 schreef Marco001 het volgende:
[..]
zijn dingetjes voor mijn broer, woont sinds kort "op zichzelf" in een woonvorm, mag dus geen gewone kaarsen ofzo. vandaar die led kaarsen. Hij heeft al een set van Philips, maar 8,- voor 5 stuks die reageren op muziek kon ik niet laten..![]()
![]()
Voor tablets kun je ff hier kijken:quote:Op maandag 3 december 2012 20:55 schreef T_Fuff het volgende:
Nu is het aanbod exotische android tablets echt overweldigend en vraag ik me af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met een dergelijke tablet en/of mij iets kunnen aanraden?
› DIG / Android tablet discussie topic #31 Wanneer komen de Octocores :D?
Echter zijn er niet echt megaveel 4 á 5" tablet out there. Je hebt wel de V8000HDS / HDR en HDX van Ainol bijvoorbeeld, maar dat is niet eens Android. Dan kom je daarboven gauw uit bij een tablet als de Ainol Novo7 Mars voor zo'n 79,- USD als het budget moet (of zo'n Pipo S1). Wil je ook wat met je tablet kunnen buiten 'em als remote gebruiken, dan misschien meteen het budget wat opschroeven en een fijne dualcore-versie kopen met IPS-scherm? Is het echt als remote te gebruiken i.c.m. Android/XBMC en moet het portable zijn, dan kijken naar een Android smartphone of een portable Android game console?
Hier een paar op-weg-helpers:
› http://chinaprices.us?q=android%204.3&from=30
› http://chinaprices.us?q=android%205.0
› http://chinaprices.us?q=android%20game&from=50
› http://chinaprices.us?q=android%204.0%20phone&from=55
› http://chinaprices.us?q=a(...)dongle%20-case%20-tv
› http://chinaprices.us?q=c(...)ok%20-player&from=50The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Diverse coupons van Buyincoins, alleen vandaag geldig!
Kan je winnen op de site van BIC, er zijn ook coins en cadeau's te winnen.Maximaal 2x te gebruiken.
1
2
3
48% korting telfoons: KEGEFS
7% korting electronica HZWISQ
8% korting video & audio UGOYJI
8% korting op tablets /ereader RELZRHMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Bedankt, nuttige reactiequote:Op maandag 3 december 2012 23:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Voor tablets kun je ff hier kijken:
› DIG / Android tablet discussie topic #31 Wanneer komen de Octocores :D?
Echter zijn er niet echt megaveel 4 á 5" tablet out there. Je hebt wel de V8000HDS / HDR en HDX van Ainol bijvoorbeeld, maar dat is niet eens Android. Dan kom je daarboven gauw uit bij een tablet als de Ainol Novo7 Mars voor zo'n 79,- USD als het budget moet (of zo'n Pipo S1). Wil je ook wat met je tablet kunnen buiten 'em als remote gebruiken, dan misschien meteen het budget wat opschroeven en een fijne dualcore-versie kopen met IPS-scherm? Is het echt als remote te gebruiken i.c.m. Android/XBMC en moet het portable zijn, dan kijken naar een Android smartphone of een portable Android game console?
Hier een paar op-weg-helpers:
› http://chinaprices.us?q=android%204.3&from=30
› http://chinaprices.us?q=android%205.0
› http://chinaprices.us?q=android%20game&from=50
› http://chinaprices.us?q=android%204.0%20phone&from=55
› http://chinaprices.us?q=a(...)dongle%20-case%20-tv
› http://chinaprices.us?q=c(...)ok%20-player&from=50
Primair bedoeld voor xbmc remote.
Vriendin en ik beiden een iphone en daar kan de remote ook op, maar ik wil een centraal punt om xbmc aan te sturen. Als ik er een beetje mee kan internetten en misschien wat spelletjes op kan spelen dan is het leuk mee genomen.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Lees hier vaak dat mensen vlakvoor de 45 dagen grens geld claimen als het pakket nog niet ontvangen is. Ik heb nu meerdere pakketten die deze grens naderen. Heb er wel vertrouwen in dat ze nog wel komen, gewoon vertraging ivm kerst.
Maar wat is handig om te doen, mocht er namelijk wel wat misgaan, kan je dus niet meer claimen na 45 dagen?![]()
Klopt. Ik zou gewoon op de 44e dag een claim maken, dan heb je namelijk langer de tijd om een geschil te starten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:28 schreef yorkick het volgende:
Lees hier vaak dat mensen vlakvoor de 45 dagen grens geld claimen als het pakket nog niet ontvangen is. Ik heb nu meerdere pakketten die deze grens naderen. Heb er wel vertrouwen in dat ze nog wel komen, gewoon vertraging ivm kerst.
Maar wat is handig om te doen, mocht er namelijk wel wat misgaan, kan je dus niet meer claimen na 45 dagen?![]()
waarom staat mijn status al paar dagen op dit?
RB013616175CN
(Official website) None View Report Nov 27, 2012 10:16:00 AM Status:Posting, Location:SHANGHAI Country unknowTransportation(Search By Destina) DetailCopyMore![]()
Omdat...En omdat ik 'em al een tijdje niet gezien hebquote:http://www.17track.net/IndexEn.html (17Track | Onsite multitrack)
http://www.17track.net/SingleEn.html (17Track | Single official)
http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do?lan=0 (China Post | CN)
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp (Hong Kong Post | HK)
http://www.packagetrackr.com/ (Packagetrackr)
http://www.faranow.com/ (Faranow)
[1] Het duurt een paar werkdagen voordat je trackingcode werkt (of alles ligt plat en doet het sowieso niet)
[2] Tracking is vrij onnauwkeurig/-berekenbaar en ga ervan uit dat je er weinig aan hebt:
't Is toch niet de eerste keer dat je iets uit China haalt? Duurt vaak zo'n 2 á 3 weken, hè.
China Post/Hong Kong Post zijn geen express services.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik weet niet of er iemand ervaring heeft met geekbuying maar ze hebben 4, 1 cent deals. Als je naar het product gaat staat er out of stock maar als je in de zoeklijst op add to cart klikt kan je het gewoon bestellen. Heb zelf net 3 van de 4 besteld.
Vergeet niet de insurrance uit te vinken!!!!
http://www.geekbuying.com/Search?keyword=&c=&sort=3 Als het goed is verschijnen ze gelijk bovenaan en anders niks invullen bij zoekbalk en van laag naar hoog sorteren.![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:01 schreef fissure het volgende:
Ik weet niet of er iemand ervaring heeft met geekbuying maar ze hebben 4, 1 cent deals. Als je naar het product gaat staat er out of stock maar als je in de zoeklijst op add to cart klikt kan je het gewoon bestellen. Heb zelf net 3 van de 4 besteld.
http://www.geekbuying.com/Search?keyword=&c=&sort=3 Als het goed is verschijnen ze gelijk bovenaan en anders niks invullen bij zoekbalk en van laag naar hoog sorteren.Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Ook 3 van de 4 besteld, haarbandje mag het verrekken, kan je nog beter een postelastiek om je kop doenquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:01 schreef fissure het volgende:
http://www.geekbuying.com/Search?keyword=&c=&sort=3 Als het goed is verschijnen ze gelijk bovenaan en anders niks invullen bij zoekbalk en van laag naar hoog sorteren.![]()
![]()
Ook maar 3 van de 4 artikelen wezen bestellen, ben benieuwd hoeveel spam het gaat opleveren zo'n geintje.![]()
Dquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:23 schreef Joene94 het volgende:
Ook maar 3 van de 4 artikelen wezen bestellen, ben benieuwd hoeveel spam het gaat opleveren zo'n geintje.Daarom heb ik ook een speciaal emailadres voor het PayPal/chinashop gebeurenquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:23 schreef Joene94 het volgende:
Ook maar 3 van de 4 artikelen wezen bestellen, ben benieuwd hoeveel spam het gaat opleveren zo'n geintje.![]()
![]()
ik heb nog nooit iets geclaimd. soms duurt t ff maar tot nu toe is alles aangekomen en.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:28 schreef yorkick het volgende:
Maar wat is handig om te doen, mocht er namelijk wel wat misgaan, kan je dus niet meer claimen na 45 dagen?Wie dit leest is hek.![]()
Ook besteld, nadat ik ze bestelde stond er dat ze nu out of stock zijnquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:23 schreef Joene94 het volgende:
Ook maar 3 van de 4 artikelen wezen bestellen, ben benieuwd hoeveel spam het gaat opleveren zo'n geintje.
[ Bericht 2% gewijzigd door AnimeFan op 04-12-2012 19:52:21 ]![]()
Die lichtjes lijken mij wel leuk en ik heb er daar maar meteen 4 van besteld kwam mooi in mijn mandje voor 0.04 USD, dus was ook niet beperkt tot 1 per adres blijkbaar.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:36 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ook besteld, nadat ik ze bestelde stond er dat ze nu out of stock zijn![]()
ook even mezelf misdragen.. in totaal voor 10 cent besteld(6 lichtjes, 2 stylus en 2 usb dingetjes.. )quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:42 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Die lichtjes lijken mij wel leuk en ik heb er daar maar meteen 4 van besteld kwam mooi in mijn mandje voor 0.04 USD, dus was ook niet beperkt tot 1 per adres blijkbaar.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Ik heb gewoon 1 besteld van deze 1 cent deals.
Heb me al genoeg misdragen met de bioscoopbonnen actie![]()
![]()
Diverse coupons van Buyincoins, alleen vandaag/morgen geldig!
Kan je winnen op de site van BIC, er zijn ook coins en cadeau's te winnen.Maximaal 2x te gebruiken.
1
2
3
4
5
6
7
88% korting telfoons: KEGEFS , LSYGRF
7% korting electronica HZWISQ
8% korting video & audio UGOYJI
8% korting op tablets /ereader RELZRH
7% korting op car accessoires OIXWMP
7% korting op video games SAKUUV
7% korting op home & garden EQNUBS
7% korting op Apple accessoires KIYXYL
Ja ik heb daar een paar accounts! (oh, en als je 1 account hebt en je wil het 2 keer proberen de site kijkt naar de systeemtijd
!)
[ Bericht 2% gewijzigd door RobertNL op 04-12-2012 21:56:32 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ben al flink hoger op bij Geekbuying! nu contact met de 2e lijn sales manager die een coupon voor FOK! gaat regelen (hoop ik)
www.mailinator.com.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:24 schreef nodig het volgende:
[..]
D
[..]
Daarom heb ik ook een speciaal emailadres voor het PayPal/chinashop gebeurenAh, Vodafone klant dus.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:56 schreef AnimeFan het volgende:
Ik heb gewoon 1 besteld van deze 1 cent deals.
Heb me al genoeg misdragen met de bioscoopbonnen actie
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Nicequote:Op dinsdag 4 december 2012 22:07 schreef RobertNL het volgende:
Ben al flink hoger op bij Geekbuying! nu contact met de 2e lijn sales manager die een coupon voor FOK! gaat regelen (hoop ik)
![]()
![]()
Helemaal goedquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:07 schreef RobertNL het volgende:
we zien het vanzelf wel neem ik aan
Heb zelf het lichtje besteld en de stylus xDJa.![]()
Alleen coupons tot nu toequote:Op woensdag 5 december 2012 07:07 schreef shiznuts het volgende:
Lol, iemand nog een Santa's secret sack hebben?
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
ikke!quote:Op woensdag 5 december 2012 07:48 schreef 0wen het volgende:
wie heeft dat 1 cent lampje van een paar weken geleden al binnen?
Ik wacht al sinds 17 November![]()
huh? vodafone en gratis/goedkope biosbonnen? damn! ik ben Vodafone klant(heb zelfs een Smart abbo..)quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:09 schreef neo2000 het volgende:
[..]
www.mailinator.com.
[..]
Ah, Vodafone klant dus.
Als ik dat had geweten..MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
jup, 7% off electronics:quote:
7% OFF Coupon Code: TLUQLM !MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Ik zoek een laserlampje voor m'n kat, is dit wat? http://dx.com/p/2-in-1-5m(...)eychain-3-lr41-22333
Je hebt er echt 1000 soorten vanik hoef geen 136km te kunnen schijnen ofzo, gewoon een paar meter is dus voldoende. Dan lijkt die me wel prima toch?
We zullen zien, zei de blinde.![]()
Joah, zou gewoon de goedkoopste nemen.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:32 schreef Doodloper het volgende:
Ik zoek een laserlampje voor m'n kat, is dit wat? http://dx.com/p/2-in-1-5m(...)eychain-3-lr41-22333
Je hebt er echt 1000 soorten vanik hoef geen 136km te kunnen schijnen ofzo, gewoon een paar meter is dus voldoende. Dan lijkt die me wel prima toch?
![]()
![]()
Okay, merciquote:Op woensdag 5 december 2012 10:35 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Joah, zou gewoon de goedkoopste nemen.
En niet bij DX bestellen. Enige voordeel van DX is hun aanbod, maar zo een lampje vind je overal.quote:![]()
Jup, je bent nu een beetje te laat.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:00 schreef Marco001 het volgende:
[..]
huh? vodafone en gratis/goedkope biosbonnen? damn! ik ben Vodafone klant(heb zelfs een Smart abbo..)
Als ik dat had geweten..
http://www.vouchercloud.nl/vodafoneCommon sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Zijn over het algemeen duurder, bijna altijd trager en valt moelijk te contacteren. Je zal er over het algemeen wel je producten van krijgen en heb er al dingen gevonden die goedkoper waren dan bij de rest, maar voor wat jij zoekt ben je goedkoper bij TD http://www.tinydeal.com/2(...)ed-torch-p-3527.htmlquote:Op woensdag 5 december 2012 10:46 schreef Doodloper het volgende:
Dan zoek ik nog even verder.
Maar DX is zo slecht toch niet, of wel?
BOB
http://www.bestofferbuy.c(...)n-3lr41-p-26106.html
of de favoriet van de meesten hier BIC
http://www.buyincoins.com(...)ish-product-598.html![]()
Merci!quote:Op woensdag 5 december 2012 10:55 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Zijn over het algemeen duurder, bijna altijd trager en valt moelijk te contacteren. Je zal er over het algemeen wel je producten van krijgen en heb er al dingen gevonden die goedkoper waren dan bij de rest, maar voor wat jij zoekt ben je goedkoper bij TD http://www.tinydeal.com/2(...)ed-torch-p-3527.html
BOB
http://www.bestofferbuy.c(...)n-3lr41-p-26106.html
of de favoriet van de meesten hier BIC
http://www.buyincoins.com(...)ish-product-598.html
effe een vraag:
ik heb in oktober 2 sjaals en 4 covers van paul smith besteld bij thepaulsmithonline.com, ik ging er vanuit dat dat een site in Amerika was, maar het bleek dus een Chinese te zijn. Na een week of 3 heen en weer mailen kreeg ik tot mijn grote opluchting een pakje thuis aan met daarin 2 sjaals, maar geen covers. Na herhaaldelijk mailen kreeg ik bericht van ene Youlian dat mijn pakje was "seized by customs", dewelke weet ik dus niet. Ik mocht voor hetzelfde bedrag iets nieuws kiezen maar enkel kleding. Dan maar weer sjaals. Deze keer moest ik wel verzendkosten betalen. Tot nu toe heb ik dat nog niet gedaan. Vannacht kreeg ik een mailtje van sitecomplaint.com met daarop een andere pakjesnummer en het bericht dat mijn pakje afgeleverd werd in Diksmuide (B) terwijl ik aan de andere kant van België woon. Wat moet ik nu doen? Heeft er hier ooit nog iemand dit meegemaakt?![]()
Opzicht is het niet nodig om zowel een topic te openen als hier je vraag te stellen.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:51 schreef Whisper62 het volgende:
effe een vraag:
ik heb in oktober 2 sjaals en 4 covers van paul smith besteld bij thepaulsmithonline.com, ik ging er vanuit dat dat een site in Amerika was, maar het bleek dus een Chinese te zijn. Na een week of 3 heen en weer mailen kreeg ik tot mijn grote opluchting een pakje thuis aan met daarin 2 sjaals, maar geen covers. Na herhaaldelijk mailen kreeg ik bericht van ene Youlian dat mijn pakje was "seized by customs", dewelke weet ik dus niet. Ik mocht voor hetzelfde bedrag iets nieuws kiezen maar enkel kleding. Dan maar weer sjaals. Deze keer moest ik wel verzendkosten betalen. Tot nu toe heb ik dat nog niet gedaan. Vannacht kreeg ik een mailtje van sitecomplaint.com met daarop een andere pakjesnummer en het bericht dat mijn pakje afgeleverd werd in Diksmuide (B) terwijl ik aan de andere kant van België woon. Wat moet ik nu doen? Heeft er hier ooit nog iemand dit meegemaakt?
Daarnaast gaan we je niet helpen met namaak spul. Ik neem aan dat je betaald hebt met PayPal of CC, ga daar je geld terug vragen en zoek voortaan van te voren uit met wie je zaken doet.![]()
wel hartelijk bedankt, ik dacht hier geholpen te worden, maar niet dus! ik zoek het zelf wel uit... iedereen die in china bestelt en dat vooraf weet weet dat het namaak spul is! ik kon aan die site nergens merken dat hij in china "gelegen" was, ik ben niet helderziend, mijn excuses daarvoor...quote:Op woensdag 5 december 2012 13:21 schreef Painore het volgende:
[..]
Opzicht is het niet nodig om zowel een topic te openen als hier je vraag te stellen.
Daarnaast gaan we je niet helpen met namaak spul. Ik neem aan dat je betaald hebt met PayPal of CC, ga daar je geld terug vragen en zoek voortaan van te voren uit met wie je zaken doet.
het is hier al net zo als op alle fora, de vriendelijkheid zelve :-(![]()
het is simpel gezegd, hoe kom je hier?quote:Op woensdag 5 december 2012 14:42 schreef Whisper62 het volgende:
wel hartelijk bedankt, ik dacht hier geholpen te worden, maar niet dus! ik zoek het zelf wel uit... iedereen die in china bestelt en dat vooraf weet weet dat het namaak spul is! ik kon aan die site nergens merken dat hij in china "gelegen" was, ik ben niet helderziend, mijn excuses daarvoor...
het is hier al net zo als op alle fora, de vriendelijkheid zelve :-(
je bent hier nog NOOIT op het onvriendelijke ?topic geweest..
maar wel verwachte dat je gelijk antwoord krijgt?
pff aub, rot dan op hier..![]()
![]()
Kijk eens naar de titel van het topic idd aapquote:Op woensdag 5 december 2012 14:42 schreef Whisper62 het volgende:
[..]
wel hartelijk bedankt, ik dacht hier geholpen te worden, maar niet dus! ik zoek het zelf wel uit... iedereen die in china bestelt en dat vooraf weet weet dat het namaak spul is! ik kon aan die site nergens merken dat hij in china "gelegen" was, ik ben niet helderziend, mijn excuses daarvoor...
het is hier al net zo als op alle fora, de vriendelijkheid zelve :-(![]()
Wat hij zegt. Wie zijn billen brand moet op blaren zitten.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:16 schreef Goddelijker het volgende:
Ja. Tevens mag je er hier niet over praten.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
De vriendelijkheid zelve zeker. Maar je moet wel een beetje je best doen. Overal staat dat het praten etc over illigale meuk niet toegestaan is. Kan je het evengoed wel doen, maar dan krijg je een bot antwoord enzo.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:42 schreef Whisper62 het volgende:
[..]
het is hier al net zo als op alle fora, de vriendelijkheid zelve :-(Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
hoe ik hier kom? op aanraden van een vriendin die me zei dat ik hier gewoon een vraag kon stellen en dat ik dan wel een antwoordje zou krijgen, weet ik veel hoe of wat ik hier wel of niet mag zeggen? kan ik dan niet eerst een beleefd antwoord krijgen? nee dus...quote:Op woensdag 5 december 2012 14:45 schreef seeewpaall het volgende:
[..]
het is simpel gezegd, hoe kom je hier?
pff aub, rot dan op hier..
trouwens, waar ergens heb ik geschreven dat het om namaak gaat?????![]()
Nounou, zo hoeft het ook weer niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:45 schreef seeewpaall het volgende:
[..]
het is simpel gezegd, hoe kom je hier?
pff aub, rot dan op hier..Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Wij zijn...quote:Op woensdag 5 december 2012 12:51 schreef Whisper62 het volgende:
effe een vraag:
[..] maar het bleek dus een Chinese te zijn. Na een week of 3 heen en weer mailen kreeg ik tot mijn grote opluchting een pakje thuis aan met daarin 2 sjaals, maar geen covers. Na herhaaldelijk mailen kreeg ik bericht van ene Youlian dat mijn pakje was "seized by customs", dewelke weet ik dus niet. Ik mocht voor hetzelfde bedrag iets nieuws kiezen maar enkel kleding. Dan maar weer sjaals. Deze keer moest ik wel verzendkosten betalen. Tot nu toe heb ik dat nog niet gedaan. Vannacht kreeg ik een mailtje van sitecomplaint.com met daarop een andere pakjesnummer en het bericht dat mijn pakje afgeleverd werd in Diksmuide (B) terwijl ik aan de andere kant van België woon. Wat moet ik nu doen? Heeft er hier ooit nog iemand dit meegemaakt?
1. Niet bekend met die store, die heb je op eigen gelegenheid gevonden en gebruikt
2. Niet verantwoordelijk voor en bekend met het misgaan met het inklaren en bezorgen van je pakketje
Dus...
1. Je neemt contact op met de shop waar je besteld hebt
2. Je neemt contact op met je nationale/lokale postagentuur en legt het probleem voor
.. in beide gevallen vraag je hen om opklaring.
Ik weet niet wat je van ons verwacht eigenlijk. We hebben echt geen magisch toverstafje om al je problemen op te lossen, we zijn niet verwikkeld met die store en met het Belgische postagentschap en/of Belgische douane, dus richt je vraag en hoop daar waar mensen wel daadwerkelijk gaan over het traject dat je bestelling heeft afgelegd.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:05 schreef Whisper62 het volgende:
hoe ik hier kom? op aanraden van een vriendin die me zei dat ik hier gewoon een vraag kon stellen en dat ik dan wel een antwoordje zou krijgen, weet ik veel hoe of wat ik hier wel of niet mag zeggen? kan ik dan niet eerst een beleefd antwoord krijgen? nee dus...
trouwens, waar ergens heb ik geschreven dat het om namaak gaat?????je stuurt een link van ioffer met een horloge van een 'duur' merk
en geloof me die gaat niet voor 32 dollar de deur uit![]()
![]()
Niet, maar een Harmani voor 32 dollarquote:Op woensdag 5 december 2012 16:05 schreef Whisper62 het volgende:
[..]
hoe ik hier kom? op aanraden van een vriendin die me zei dat ik hier gewoon een vraag kon stellen en dat ik dan wel een antwoordje zou krijgen, weet ik veel hoe of wat ik hier wel of niet mag zeggen? kan ik dan niet eerst een beleefd antwoord krijgen? nee dus...
trouwens, waar ergens heb ik geschreven dat het om namaak gaat?????![]()
![]()
Dat was iemand anders?quote:Op woensdag 5 december 2012 16:19 schreef seeewpaall het volgende:
[..]je stuurt een link van ioffer met een horloge van een 'duur' merk
en geloof me die gaat niet voor 32 dollar de deur uitOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
inderdaad, daar heb ik niets mee te maken...quote:
en mijn vraag was gewoon een hele simpele:
HEEFT HIER OOIT IEMAND DIT AL EENS MEEGEMAAKT?
ik roep dit dus niet, ik herhaal enkel een stuk van mijn vraag. Blijkbaar hebben jullie gewoon mijn tekst niet gelezen: ik heb de persoon van de webshop al gecontacteerd, die zei me dat het pakje ergens bij de douane vastzat, welke, dat weet ik dus niet. Nu na zoveel weken blijkt dat pakje ineens opgedoken te zijn aan de andere kant van mijn land.
of dit nu over namaak gaat of niet, dat heeft met mijn vraag NIKS te maken, NIKS, NUL, NADA, RIEN DU KNOTS
maar ik geef het op, ik zoek het zelf wel uit, lachen jullie maar vrolijk verder met jullie eigen intellectueel peil, want als je denkt dat jezelf zoveel slimmer bent dan de rest van de wereld, veel plezier dan hoor, en ik hoop dat je het zelf nooit meemaakt... ik ben echt niet achterlijk!![]()
Kan je pissig lopen doen, maar dan hoef je de volgende keer iig geen net antwoord te verwachten.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:44 schreef Whisper62 het volgende:
[..]
inderdaad, daar heb ik niets mee te maken...
ik roep dit dus niet, ik herhaal enkel een stuk van mijn vraag. Blijkbaar hebben jullie gewoon mijn tekst niet gelezen: ik heb de persoon van de webshop al gecontacteerd, die zei me dat het pakje ergens bij de douane vastzat, welke, dat weet ik dus niet. Nu na zoveel weken blijkt dat pakje ineens opgedoken te zijn aan de andere kant van mijn land.
of dit nu over namaak gaat of niet, dat heeft met mijn vraag NIKS te maken, NIKS, NUL, NADA, RIEN DU KNOTS
maar ik geef het op, ik zoek het zelf wel uit, lachen jullie maar vrolijk verder met jullie eigen intellectueel peil, want als je denkt dat jezelf zoveel slimmer bent dan de rest van de wereld, veel plezier dan hoor, en ik hoop dat je het zelf nooit meemaakt... ik ben echt niet achterlijk!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
er komt geen volgende keer, geloof me maarquote:Op woensdag 5 december 2012 16:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je pissig lopen doen, maar dan hoef je de volgende keer iig geen net antwoord te verwachten.![]()
Ok.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:49 schreef Whisper62 het volgende:
[..]
er komt geen volgende keer, geloof me maarOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Heb ik al gezegd dat ik enorm lui ben? Perfect voor tv kijken in bed![]()
http://www.focalprice.com(...)ck.html#.UL9tzmevN8E![]()
Ik vind het vervelend voor je dat je bestelde spullen niet zijn aangekomen.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:44 schreef Whisper62 het volgende:
[..]
maar ik geef het op, ik zoek het zelf wel uit, lachen jullie maar vrolijk verder met jullie eigen intellectueel peil, want als je denkt dat jezelf zoveel slimmer bent dan de rest van de wereld, veel plezier dan hoor, en ik hoop dat je het zelf nooit meemaakt... ik ben echt niet achterlijk!
Ik heb dit zelf nog nooit meegemaakt. Je hoort bericht te krijgen wanneer de douane iets eruit pikt voor inklaring, zelfs als het meteen vernietigd zou worden. Heel vreemd dus.
Ik weet ook niet of je die shop wel op hun woord moet geloven.
Bestel dus niet zomaar bij onbekende shops, of zorg dat je met een relatief veilige betaaldienst betaalt. (Paypal / VISA / Mastercard) Zodat je het geld terug kan eisen als het niet aankomt.![]()
Kanovinniequote:
Ja er zijn hier een aantal mensen die al spullen bij de douane zijn kwijt geraakt door dat het namaak is.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:44 schreef Whisper62 het volgende:
[..]
maar ik geef het op, ik zoek het zelf wel uit, lachen jullie maar vrolijk verder met jullie eigen intellectueel peil, want als je denkt dat jezelf zoveel slimmer bent dan de rest van de wereld, veel plezier dan hoor, en ik hoop dat je het zelf nooit meemaakt... ik ben echt niet achterlijk!
Helaas mogen wij daar niet over praten in dit topic (hoe graag enkele mensen dit soms willen).
TabéMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
geweldig maar een beetje prijzigquote:Op woensdag 5 december 2012 16:56 schreef monkeybrain het volgende:
Heb ik al gezegd dat ik enorm lui ben? Perfect voor tv kijken in bed![]()
[ afbeelding ]
http://www.focalprice.com(...)ck.html#.UL9tzmevN8E![]()
oké, thanks voor het antwoord :-)quote:Op woensdag 5 december 2012 17:09 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend voor je dat je bestelde spullen niet zijn aangekomen.
Ik heb dit zelf nog nooit meegemaakt. Je hoort bericht te krijgen wanneer de douane iets eruit pikt voor inklaring, zelfs als het meteen vernietigd zou worden. Heel vreemd dus.
Ik weet ook niet of je die shop wel op hun woord moet geloven.
Bestel dus niet zomaar bij onbekende shops, of zorg dat je met een relatief veilige betaaldienst betaalt. (Paypal / VISA / Mastercard) Zodat je het geld terug kan eisen als het niet aankomt.
ik heb via VISA betaald ja, nu weet ik tenminste toch al iets! bedankt!![]()
Mistertao is (vaak?) behoorlijk goedkoper dan Zarmark..quote:Op woensdag 5 december 2012 18:54 schreef davedavy het volgende:
Wat is de goedkoopste TaoBao agent? Zarmark of Mistertao of iets anders?
Vergeet trouwens niet de referral korting waardoor je de 50% minder commissie betaalt bij Mistertao.![]()
Ja, dat zag ik alquote:Op woensdag 5 december 2012 18:55 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Mistertao is (vaak?) behoorlijk goedkoper dan Zarmark..Want bij een order bij Zarmark betaal ik 25 USD en bij Mistertao maar 8 15 incl shipping
![]()
![]()
Komt vooral door de bonus van 10% anders is het verschil wel iets kleinerquote:Op woensdag 5 december 2012 18:56 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik alWant bij een order bij Zarmark betaal ik 25 USD en bij Mistertao maar 8 15 incl shipping
![]()
Iemand die weet waar je dit het goedkoopst kan kopen?
En of het wel slim is, niet dat mijn iphone onderdruk komt te staan en dat hij beschadigt..![]()
Is weleens langsgekomen. Diegene was er niet over te spreken.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Eindelijk m'n pakje van Ebay binnen van 15 november. Normaal is Ebay sneller.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
1
2
3
4
5
6
7
8
98% korting telfoons: KEGEFS , LSYGRF
7% korting electronica HZWISQ , LIDBCR
8% korting video & audio UGOYJI , EYWZPE
8% korting op tablets /ereader RELZRH , BMRRIV
7% korting op car accessoires OIXWMP
7% korting op Apple accessoires KIYXYL , GNRBQF
7% korting op sport & outdoor HPYAIP
Paar nieuwe codes toegevoegd. Grote kans dat een deel al niet meer werkt!
Naast dat het stiekum vrij suf is. Koop je een dure iphone. Ga je hem als flessenopener gebruiken.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:08 schreef shiznuts het volgende:
Is weleens langsgekomen. Diegene was er niet over te spreken.Je gebruikt een auto toch ook niet als paperweight.. Of je scrotum als hockeystick?
Ok, van dat laatste heb ik mij laten vertellen dat Monkey dat wel regelmatig doet.Common sense is my super power. What's yours?
Dat was ik denk ikquote:Op woensdag 5 december 2012 19:08 schreef shiznuts het volgende:
Is weleens langsgekomen. Diegene was er niet over te spreken.![]()
Zal het nog een keer zeggen:
Dit is zo te zien niet precies dezelfde als mijn zus had gekocht, maar daar zat het metaal direct op de achterkant van de iphone te krassen en daar moest het 'opener gedeelte' uitgeschoven worden of iets, dat ding zat dus echt muurvast![]()
Slechtste Chinashoppingmeukding ooit![]()
![]()
Bij dames hockey, niet bij mannen ijshockeyquote:Op woensdag 5 december 2012 20:53 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Naast dat het stiekum vrij suf is. Koop je een dure iphone. Ga je hem als flessenopener gebruiken.Je gebruikt een auto toch ook niet als paperweight.. Of je scrotum als hockeystick?
Ok, van dat laatste heb ik mij laten vertellen dat Monkey dat wel regelmatig doet.![]()
![]()
![]()
Contact gehad met bank, enkel de 1 cent transactie deed de alarmbellen rinkelen, geen idee waarom, 'ons systeem doet dit automatisch'.quote:Op maandag 3 december 2012 13:27 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Van meer dan die ene cent dus? ...
Laat het even weten als je meer weet
Geen andere afschrijvingen van de cc dus.![]()
Mooi. Dan bestel ik er misschien ook eenquote:Op woensdag 5 december 2012 21:39 schreef nsuro80 het volgende:
[..]
Contact gehad met bank, enkel de 1 cent transactie deed de alarmbellen rinkelen, geen idee waarom, 'ons systeem doet dit automatisch'.
![]()
Ik vind hem toch vrijhandig.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:53 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Naast dat het stiekum vrij suf is. Koop je een dure iphone. Ga je hem als flessenopener gebruiken.Je gebruikt een auto toch ook niet als paperweight.. Of je scrotum als hockeystick?
Ok, van dat laatste heb ik mij laten vertellen dat Monkey dat wel regelmatig doet.![]()
raar dat ik nog geen bericht heb gekregen dan? (zit ook bij ing)quote:Op woensdag 5 december 2012 21:39 schreef nsuro80 het volgende:
[..]
Contact gehad met bank, enkel de 1 cent transactie deed de alarmbellen rinkelen, geen idee waarom, 'ons systeem doet dit automatisch'.
Go2tao.com is ook erg goedkoop en je kunt er met paypal betalen.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:54 schreef davedavy het volgende:
Wat is de goedkoopste TaoBao agent? Zarmark of Mistertao of iets anders?![]()
Is dat ook een betrouwbare? Je kan namelijk niet de prijs zien als ik een order maak :/quote:Op woensdag 5 december 2012 23:40 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Go2tao.com is ook erg goedkoop en je kunt er met paypal betalen.
[ Bericht 5% gewijzigd door davedavy op 06-12-2012 08:11:30 ]![]()
Gisteren mijn JBM MJ800 gekregen. (Focalprice)
(Hier net iets goedkoper; www.ebay.com/itm/JBM-MJ80(...)P5-NEW-/251086629455).
Eerste indruk, mooi verpakt (stevige doos, zo een "hoesje" om je oordoppen in te pleuren, extra doppen). Twijfel eraan om ze niet als kerst cadeau te geven aan iemand, netjes verpakt ;D.
Eerste indruk, zeer licht & stevig ogend, verstevigd aan de splitsen van de draden (foto's komen vanavond wss).
Passen perfect, je voelt amper dat je ze in hebt.
Qua geluid, vooral gericht op muziek met wat bass in, Wiz Khalifa effe gespeeld en, de achterliggende bas is zeer zeer helder. Zeker aan te raden voor mensen die r&b ofz luisteren.
Bas is goed vertegenwoordig maar vooral zeer helder.
Bij rock-muziek vond ik ze net wat minder klinken, maar met wat inspelen komen de instrumenten er mss wat beter uit.
Al bij al mooie oortjes voor een euro of 10. Ik ga ze zeker regelmatig gebruiken.
Ze zitten aardig!
![]()
En nu wachten op mijn Dunu DN-12's.![]()
Same here. Is ook nog niets afgeschreven bij mij.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:38 schreef mschol het volgende:
[..]
raar dat ik nog geen bericht heb gekregen dan? (zit ook bij ing)Geen referral hier.![]()
Boehoee, de postbode stond voor de deur, of ik even 19.85 euro wil neerleggen.
Had 6/7 zaklampjes (niet die uit de TT) besteld, dus had het wel kunnen weten.![]()
Splitsen, splitsen, splitsen, splitsen.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:06 schreef Pino112 het volgende:
Boehoee, de postbode stond voor de deur, of ik even 19.85 euro wil neerleggen.
Had 6/7 zaklampjes (niet die uit de TT) besteld, dus had het wel kunnen weten.In sommige landen zijn wapens wel meer geaccepteerdquote:Op donderdag 6 december 2012 11:12 schreef GuitarJJ het volgende:
Wat is DX toch weer foute reclame aan het maken op Facebook
[..]
Iemand ervaring met ddos attacks? Heb hier een wanhopige Chinees die wordt aangevallen door een libanees. Wat kan je er aan doen?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Jep, had er nog aan gedacht maar uiteindelijk toch niet gedaan.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:25 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Splitsen, splitsen, splitsen, splitsen.
[..]
Is dom, maar de eerste keer dus voor in de toekomst weet ik het wel.![]()
Altijd splitsen man!quote:Op donderdag 6 december 2012 11:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jep, had er nog aan gedacht maar uiteindelijk toch niet gedaan.
Is dom, maar de eerste keer dus voor in de toekomst weet ik het wel.
Niet enkel om geen taks te betalen, maar pakjes dreigen ook wel eens verloren te gaan en liever 1 zaklampje verloren dan pardoes 6 a 7.![]()
besteldquote:Op donderdag 6 december 2012 11:47 schreef Miniem het volgende:
http://www.mymemory.co.uk(...)y/Santas-Secret-Sack
Wie gaat een gokje wagen?![]()
![]()
Ik doe er niet meer aan mee. Pff wat was de Lucky Bag van DX een tegenvaller..quote:Op donderdag 6 december 2012 11:47 schreef Miniem het volgende:
Stond op het punt en toen kwamen er nog verzendkosten opquote:Op donderdag 6 december 2012 11:47 schreef Miniem het volgende:
![]()
Hahahaha de eerste keer dat ik moets lachen om Deal Extreem:
Kijk welk dansje dit poppetje doet. Staat op de site links bovenaan DX.com![]()
haha is inderdaad leukquote:Op donderdag 6 december 2012 13:58 schreef Boppos het volgende:
Hahahaha de eerste keer dat ik moets lachen om Deal Extreem:
Kijk welk dansje dit poppetje doet. Staat op de site links bovenaan DX.com
maar is hier reeds 3 a 4 weken geleden al geconstateerd![]()
![]()
Wow, mijn op dinsdag bestelde kabel van DX is vandaag al verzonden!MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Iemand ervaring met Fed Ex?
Laatst met DHL iets ontvangen en geen douanekosten betaald. Nu vragen ze of Fed Ex goed is. Maar ik ben bang dat bij hun de kans op belastingen groter is. Wie kan hier iets zinnigs over zeggen?![]()
Niemand kan daar iets zinnigs over zeggen. Negen van de tien keer betaal je bij zowel Fed Ex als DHL douanekosten.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:17 schreef Skiet het volgende:
Laatst met DHL iets ontvangen en geen douanekosten betaald. Nu vragen ze of Fed Ex goed is. Maar ik ben bang dat bij hun de kans op belastingen groter is. Wie kan hier iets zinnigs over zeggen?![]()
Elke Express-service heeft verhoogd risico. Dat wil niet zeggen dat je gegarandeerd naheffing krijgt, dus gemazzeld worden kun je overal. Is dus niet echt iets zinnigs over te zeggen. Het minste risico is natuurlijk via de normale postweg nadat afspraken gemaakt waren met de verkoper, dat de custom declaration correct ingevuld was (niet leeg ofzo, met een oningevulde custom declaration kun je natuurlijk gedoe verwachten). Duurt wel langer zo natuurlijk, maar omdat er veel minder aandacht mee gemoeid gaat, heeft het veel betere kans om zonder problemen bij je thuis aan te komen, al geldt ook daarvoor: geen garanties.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:17 schreef Skiet het volgende:
Laatst met DHL iets ontvangen en geen douanekosten betaald. Nu vragen ze of Fed Ex goed is. Maar ik ben bang dat bij hun de kans op belastingen groter is. Wie kan hier iets zinnigs over zeggen?
Ik moest voor FedEx (AT weliswaar) over m'n M5 in-ears (waarde 35 usd) gewoon belasting dokken.Was iets van 12 euro afhandelingskosten/naheffing. Dus daarna met acties incl. free FedEx shipping gevraagd of ze het a.u.b. via de normale weg wilde opsturen. En zo kwamen de Astrotec AS200HD en de Brainwavz R1 probleemloos binnen.
Oeh, ben benieuwd naar een Dunu-ervaring van een FOK!ker.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:44 schreef jonasr het volgende:
[..]
En nu wachten op mijn Dunu DN-12's.Ja, gewoon op ebay zoeken: 'car bobblehead'.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:06 schreef Kadooosh het volgende:
Weet iemand of ze ergens van die hula poppetjes hebben die je op je dashboard kan zetten?
[ afbeelding ]
[ Bericht 13% gewijzigd door shiz op 06-12-2012 16:18:34 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Vrij weinig, tenzij hij een dure anti DDOS beveiliging wil aanschaffen.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:25 schreef RobertNL het volgende:
Iemand ervaring met ddos attacks? Heb hier een wanhopige Chinees die wordt aangevallen door een libanees. Wat kan je er aan doen?![]()
Een gratis account op http://www.cloudflare.com/ en dan daar je website naartoe leidenquote:Op donderdag 6 december 2012 11:25 schreef RobertNL het volgende:
Iemand ervaring met ddos attacks? Heb hier een wanhopige Chinees die wordt aangevallen door een libanees. Wat kan je er aan doen?
Ik weet alleen niet hoeveel effect de gratis variant heeft op ddos attacks..
Het is te proberen iig![]()
- Lipo alarm; nog niet binnen.quote:Op zondag 2 december 2012 17:31 schreef Iemand91 het volgende:
Eens weer wat posten:
![]()
- HP Touchpad; claim is opgelost; m'n geld is terug.
- Data-link voor de hexa; staat nog steeds op dezelfde status
- Props, prop-adapters en battery-strap zijn zojuist bezorgd. Keek net op de genoemde trackingsites waar m'n spullen zaten en zag dat het gisteren in NL was gekomen; 5 minuten later stond de dieselbus voor ons huis.
Ik kan weer vliegen, deze keer in het weiland achter ons huis i.p.v. op ons gazon
![]()
Maar 't weer helpt niet echt mee om nu te gaan vliegen...![]()
Nice. Voelde me al even schuldig...quote:Op woensdag 5 december 2012 21:39 schreef nsuro80 het volgende:
[..]
Geen andere afschrijvingen van de cc dus.Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?![]()
Ow echt. Dan heb ik daar overheen gelezen... Ik heb ook niet de tijd om dit hele topic bij te lezen waarbij ik ook al die andere topics over me G3, andere chinaphone's en chinatabs bij wil houden. en dan wil ik ook nog wel eens op Tweakers lezen....quote:Op donderdag 6 december 2012 14:05 schreef seeewpaall het volgende:
[..]
haha is inderdaad leuk
maar is hier reeds 3 a 4 weken geleden al geconstateerd![]()
Omg ik bestel eerst me neo n02-m en een week later een zielig $1 plush. Wat krijg ik vandaag binnen... $1 plush en me neo n02-m status is : The item will leave Hong Kong for its destination on 7-Dec-2012![]()
Dit is geen bobblehead maar inderdaad een hula dus zoek op car hula of dashboard hula op ebay. Ze hebben dit niet bij de bekende china shops lijkt me.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:06 schreef Kadooosh het volgende:
Weet iemand of ze ergens van die hula poppetjes hebben die je op je dashboard kan zetten?
[ afbeelding ]![]()
Stiekeme offtopic vraag:
ik ben even vreemd gegaan en ipv China iets besteld in de US. Het gaat hier om een TW steel horloge van 260 dollar incl verzending. Wordt verstuurd met Fedex International Priority.
Ik schat de "pakkans" in op zo'n 80% maar blijf het wazig vinden wat ik straks moet betalen. Wat zou jullie schatting zijn?![]()
Kijk gewoon eens ff hier wil je:
› http://www.belastingdiens(...)ven/rekenvoorbeelden
Dan komt er vast ook nog een kleine FedEx-customs handlingfee bij.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
TW Steelquote:Op donderdag 6 december 2012 19:23 schreef kloink het volgende:
Stiekeme offtopic vraag:
ik ben even vreemd gegaan en ipv China iets besteld in de US. Het gaat hier om een TW steel horloge van 260 dollar incl verzending. Wordt verstuurd met Fedex International Priority.
Ik schat de "pakkans" in op zo'n 80% maar blijf het wazig vinden wat ik straks moet betalen. Wat zou jullie schatting zijn?![]()
![]()
Ik zag laatst in een blaadje een mooie horloge... dus ik die pagina uitscheuren en meenemen.
Ik thuis kijken, vond ik de site: http://www.junghans.de/junghans-watches-detail/items/81.html , ik eens rondkijken op geizhals.Kost 'ie 1050,- euro.
![]()
A lot of buck for bang.
Ben blij met m'n zwarte Shark (classic).![]()
Gewoon een bazige Chinees voor weinig. A lot of bang for buck!
Ik neem aan hk post?, gaat je dan nog wel een dag of 10-15 kosten voordat het binnen is.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:59 schreef Majinster het volgende:
Omg ik bestel eerst me neo n02-m en een week later een zielig $1 plush. Wat krijg ik vandaag binnen... $1 plush en me neo n02-m status is : The item will leave Hong Kong for its destination on 7-Dec-2012
dat is iedergeval mijn ervaring pakketje is 25ste verstuurd en heb nogsteeds niks![]()
jep gister stond dat het 6 dec zou zijn maar vandaag staat er 7 dec.... hoop dat er een beetje vaart wordt gemaakt![]()
Heeft er iemand ervaring met MisterTao? Is het betrouwbaar en makkelijk? Ik heb nog nooit iets op TaoBao besteld.![]()
Ja, hebben tig mensen ervaring mee. Let ff op de signatures hier voor recommender. Heb er zelf headphones, tablets, remotes e.d. van gehaald (telkens een nieuw account aangemaakt om 10% first deposit bonus op te strijken).Is een zijtak van Buyincoins, dus dan weet je dat het goed zit.
Prima service. Zie ook OP en de volgende spoiler voor meer:
SPOILER: Taobao, Tmall & AgentsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 20:45 schreef shiznuts het volgende:
Ja, hebben tig mensen ervaring mee. Let ff op de signatures hier voor recommender. Heb er zelf headphones, tablets, remotes e.d. van gehaald (telkens een nieuw account aangemaakt om 10% first deposit bonus op te strijken).Is een zijtak van Buyincoins, dus dan weet je dat het goed zit.
Prima service. Zie ook OP en de volgende spoiler voor meer:
Bedankt! Ik merk nu wel dat ik niet met PayPal kan betalenSPOILER: Taobao, Tmall & AgentsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dan kan je nog altijd bij zarmark terecht, die aanvaarden wel paypal, maar komt iets duurder uit geloof ik.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:06 schreef Fifut het volgende:
[..]
Bedankt! Ik merk nu wel dat ik niet met PayPal kan betalen![]()
Ik heb iets op Zarmark besteld, ik hoop dat het goed gaat, ik krijg geen bevestigingsmail o.i.d. De site is niet erg duidelijk, ik vond MisterTao fijner.![]()
Er heeft ooit een artikel gestaan dat zelfs TW Steel per kilo verkocht wordt ipv per stuk.quote:
Heb er zelf wel eens een om gehad, maar de kwaliteit van de lak was niet heel denderend.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
>> agencytaobao.com rekent slechts 5% fee en geen minimum (na 1 bestelling geloof ik). Ik ben in ieder geval valued customer en doe alleen kleine bestellingen tot 20 dollar. Verzendkosten zijn even duur als bij andere agents. Ik weet dat Zarmark een tijdje korting daar op gegeven heeft, op China/HK post maarja zijn fee is veel hoger (ik meen iets van 6 USD minimum). Guillei is ook duur, behalve bij grote bestellingen van meer dan 1,5 kg heb ik me laten vertellen.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:54 schreef davedavy het volgende:
Wat is de goedkoopste TaoBao agent? Zarmark of Mistertao of iets anders?Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Zouden er nog algehele kortingsacties komen i.v.m. kerstmis? Of blijft het bij de black friday acties?![]()
Bic heeft zijn kerstmis actie al gehad.quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:33 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Zouden er nog algehele kortingsacties komen i.v.m. kerstmis? Of blijft het bij de black friday acties?
Banggood heeft er eentje (+100$ wel).
Focalprice beidt korting op express shipping
etc etc![]()
Weer eens een keer een echt nuttige aankoop gedaan in China:
1 van de 3 cent deals van geekbuying is verzonden.
Nog steeds niet de zaklamp van een cent binnen, en is 16-11 besteld. Duurt het bij andere ook zo lang?![]()
Kreeg eergisteren een ander pakketje binnen van 5 november.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:28 schreef fissure het volgende:
1 van de 3 cent deals van geekbuying is verzonden.
Nog steeds niet de zaklamp van een cent binnen, en is 16-11 besteld. Duurt het bij andere ook zo lang?![]()
![]()
1
2
3
4
5
6
7
8
98% korting telfoons: KEGEFS , LSYGRF
7% korting electronica GCODVY
8% korting video & audio UGOYJI , EYWZPE
8% korting op tablets /ereader YSUSIA
7% korting op car accessoires CCCLTP
7% korting op Apple accessoires CPTOCW
7% korting op sport & outdoor HPYAIP
Paar nieuwe codes toegevoegd/vervangen. Grote kans dat een deel al niet meer werkt! (tablet, electronica, apple werken zeker).
Wie viel kostet das?quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:21 schreef RobertNL het volgende:
Weer eens een keer een echt nuttige aankoop gedaan in China:
[ afbeelding ]![]()
30 dollar ex fee (misterTao). Zal vast duur zijn maar ik had nog wat tegoedquote:(en een laptop tas nodig
)
Jammer iets te duur inderdaad.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
30 dollar ex fee (misterTao). Zal vast duur zijn maar ik had nog wat tegoed(en een laptop tas nodig
)
![]()
Eindelijk mijn hoesje voor mijn ov kaart binnen.
Hopelijk verlies ik hem nu niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan kan je voor dat geld hier ook zo een tas halenquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
30 dollar ex fee (misterTao). Zal vast duur zijn maar ik had nog wat tegoed(en een laptop tas nodig
)
.
![]()
nijntjee !!quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:18 schreef Miniem het volgende:
Eindelijk mijn hoesje voor mijn ov kaart binnen.
Hopelijk verlies ik hem nu niet meer![]()
![]()
Zit er al schot in de zak ivb met banggood en de fok coupon? Jij was daar toch met bezig of vergis ik me?.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:34 schreef RobertNL het volgende:
Kan je winnen op de site van BIC, er zijn ook coins en cadeau's te winnen.
[ code verwijderd ]
Maximaal 2x te gebruiken.
Paar nieuwe codes toegevoegd/vervangen. Grote kans dat een deel al niet meer werkt! (tablet, electronica, apple werken zeker).
![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:43 schreef jonasr het volgende:
[..]
Dan kan je voor dat geld hier ook zo een tas halen.
Nee nog nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:50 schreef jonasr het volgende:
[..]
Zit er al schot in de zak ivb met banggood en de fok coupon? Jij was daar toch met bezig of vergis ik me?.en het ging om geekbuying
[ Bericht 4% gewijzigd door RobertNL op 07-12-2012 15:07:14 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Die coupon uit de OP is nog niet verlopen hoor.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik zit nog op een horloge te wachten, kreeg een tracking number en heb constant kunnen zien waar het pakketje zich bevond. Laatste keer dat ik keek was het in Amsterdam maar als ik nu kijk krijg ik al 3 dagen de melding "No Info" "Unavailable". Zou het nog bij de douane liggen? Of zouden ze hem verloren zijn.
![]()
Denk dat dat alleen te beoordelen is als je de kwaliteit echt goed vergelijkt. Een echt goede tas kost hier minimaal het dubbele.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:43 schreef jonasr het volgende:
[..]
Dan kan je voor dat geld hier ook zo een tas halen.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
Uit de OPquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:12 schreef enpe het volgende:
Ik zit nog op een horloge te wachten, kreeg een tracking number en heb constant kunnen zien waar het pakketje zich bevond. Laatste keer dat ik keek was het in Amsterdam maar als ik nu kijk krijg ik al 3 dagen de melding "No Info" "Unavailable". Zou het nog bij de douane liggen? Of zouden ze hem verloren zijn.
quote:http://www.17track.net/IndexEn.html (17Track | Onsite multitrack)
http://www.17track.net/SingleEn.html (17Track | Single official)
http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do?lan=0 (China Post | CN)
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp (Hong Kong Post | HK)
http://www.packagetrackr.com/ (Packagetrackr)
http://www.faranow.com/ (Faranow)
http://www.sao.cn (Sao)
[1] Het duurt een paar werkdagen voordat je trackingcode werkt (of alles ligt plat en doet het sowieso niet)
[2] Tracking is vrij onnauwkeurig/-berekenbaar en ga ervan uit dat je er weinig aan hebtThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik heb mijn ervaring met LighTake op mijn blog online gezet.
Misschien handig voor mensen die nog nooit wat in China hebben gekocht.![]()
Voor de mensen die laatst zeiden dat ze de Vodafone Pathe actie gemist hadden:
Registreren/Inloggen op vouchercloud.nl
Naar deze link: http://www.vouchercloud.n(...)ingscode-vouchercode
'Code ophalen' --> Code invoeren op http://www.voordeelbijvodafone.nl/claimcheque.asp
(Geen Vodafone nummer nodig)
Enjoy je 2 gratis bioscoopbonnen
Dit is geen Chinese webshop, maar wel een soort 1 cent deal
[ Bericht 6% gewijzigd door AnimeFan op 07-12-2012 19:25:59 ]![]()
1x use.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:00 schreef shiznuts het volgende:
Die coupon uit de OP is nog niet verlopen hoor.![]()
Merciquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:34 schreef AnimeFan het volgende:
Inloggen op vouchercloud.nl
'Code ophalen' --> Code invoeren op http://www.voordeelbijvodafone.nl/claimcheque.asp
Dit is geen Chinese webshop, maar wel een soort 1 cent deal![]()
![]()
Dunu dn-12's vandaag binnengekregen !
Morgen of vanavond foto's & dan review komende dagen.
Eerste indruk is alvast redelijk positief, helder, niet teveel bass, al is de bass die aanwezig is diep en donker.
Mooie doos ook, aan alles lijkt het een in-ear uit de duurdere klasse.![]()
Pff... de shipping via eBay uit China duurt de laatste tijd veel langer dan verwacht!![]()
Meestal heb ik het pakketje met twee weken al in huis. De laatste tijd duurt het ongeveer een maand.![]()
Ach, dan heb je al veel geluk gehad ;p. 15 tot 30dagen is heel normaal.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:43 schreef GuitarJJ het volgende:
Pff... de shipping via eBay uit China duurt de laatste tijd veel langer dan verwacht!![]()
Meestal heb ik het pakketje met twee weken al in huis. De laatste tijd duurt het ongeveer een maand.
Rond kerst durven ze idd wel eens vlot over de 40dagen weg blijven....![]()
Mwah, geluk zal ik het niet noemen! Heb de laatste jaren al zo'n honderd pakketje besteld. De meeste ontving ik binnen 12-15 dagenquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:49 schreef jonasr het volgende:
[..]
Ach, dan heb je al veel geluk gehad ;p. 15 tot 30dagen is heel normaal.
Rond kerst durven ze idd wel eens vlot over de 40dagen weg blijven....![]()
![]()
Ik krijg geen code hoor?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:34 schreef AnimeFan het volgende:
Inloggen op vouchercloud.nl
Dit is geen Chinese webshop, maar wel een soort 1 cent deal![]()
Ik zou het geluk noemen hoor ;p.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:19 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Mwah, geluk zal ik het niet noemen! Heb de laatste jaren al zo'n honderd pakketje besteld. De meeste ontving ik binnen 12-15 dagen
Ik bestel regelmatig pakjes (25 onderweg nu).
Meeste komen rond dag 20hier binnenvallen.
Al heb je soms zeer snelle pakjes en soms zeer trage, ook rond kerstmis.
Vandaag pakje dat op 26 November is verzonden (mp4nation), dus maar 10 werkdagen onderweg en eentje dat op 3 November is verzonden (focalprice) en eentje op 7 November (buyincoins), zo zie je maar. Het wisselt gewoon zo hard.![]()
Je moet inloggen voordat je er 1 krijgtquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:45 schreef davedavy het volgende:
[..]
Zelfde hier, en je hebt een Vodafone nummer nodig.![]()
![]()
You're doing it wrongquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:45 schreef davedavy het volgende:
[..]
Zelfde hier, en je hebt een Vodafone nummer nodig.
V2IL13HQ
V2XV57FG
V2UY27CS
V2DM95SQ
V2YQ17ZB
V2YE57YY
V2ET16UD
http://www.voordeelbijvodafone.nl/claimcheque.asp
Maar verder wil ik niet te veel offtopic gaan.
DM maar als het niet lukt.![]()
quote:quote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen. Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen. Wees in je reacties zo volledig, informatief en on-topic als mogelijk.![]()
Zijn echte, net nog in de uggswinkel en Bijenkorf in Amstelveen naar de zelfde staan kijken, ze er naast gehouden, alles is exact het zelfde.quote:![]()
Hetzelfde is niet echt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:53 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Zijn echte, net nog in de uggswinkel en Bijenkorf in Amstelveen naar de zelfde staan kijken, ze er naast gehouden, alles is exact het zelfde.![]()
Sja, alles klopt 100%, aankoopprijs was ook stevig genoeg om echt te rechtvaardigen.quote:
Goed genoeg voor mij.![]()
Kun je zien door de unieke code te checkenquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:56 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Sja, alles klopt 100%, aankoopprijs was ook stevig genoeg om echt te rechtvaardigen.
Goed genoeg voor mij.![]()
![]()
not sure if serious, pleas tell me morequote:Op vrijdag 7 december 2012 20:58 schreef davedavy het volgende:
[..]
Kun je zien door de unieke code te checken![]()
Er hoort een code in te zitten dan kun je checken of die echt isquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:59 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
not sure if serious, pleas tell me more![]()
![]()
Laatste jaar hier ook bijna alles binnen de 15 dagen (met uitzondering december-februari).quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:52 schreef jonasr het volgende:
[..]
Ik zou het geluk noemen hoor ;p.
Ik bestel regelmatig pakjes (25 onderweg nu).
Meeste komen rond dag 20hier binnenvallen.
Al heb je soms zeer snelle pakjes en soms zeer trage, ook rond kerstmis.
Vandaag pakje dat op 26 November is verzonden (mp4nation), dus maar 10 werkdagen onderweg en eentje dat op 3 November is verzonden (focalprice) en eentje op 7 November (buyincoins), zo zie je maar. Het wisselt gewoon zo hard.Zoals al 10.000 keer eerder besproken. Merken uit China zijn 99% van de tijd gewoon NEP.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:49 schreef ZetaOS het volgende:
Vandaag 2 dozen PIEPS binnen.
Hoefde maar op 1 doos belasting te betalen (¤19,85)
Eergisteren kreeg ik de inklarings brief, die direct met paypal bon terug gestuurd en vandaag de PIEPS al ontvangen.
happy
Mensen bij de douane krijgen niet voor de grap trainingen in in het herkennen van nep items.
Of het echt genoeg is voor jou doet er echt helemaal niks aan af de kans is gewoon heel groot dat ze nep zijn (ik gok in dit geval 100% aangezien het een zeer populair namaak item is).MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Het interesseert mij niet of dingen 10.000 keert zijn besproken, dit is keer 10.001, iets bestellen in China is hier ook al 100.000x besproken, maar blijft boeiend om te lezen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:09 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Laatste jaar hier ook bijna alles binnen de 15 dagen (met uitzondering december-februari).
[..]
Zoals al 10.000 keer eerder besproken. Merken uit China zijn 99% van de tijd gewoon NEP.
Mensen bij de douane krijgen niet voor de grap trainingen in in het herkennen van nep items.
Of het echt genoeg is voor jou doet er echt helemaal niks aan af de kans is gewoon heel groot dat ze nep zijn (ik gok in dit geval 100% aangezien het een zeer populair namaak item is).
Zo wie zo begin jij mij behoorlijk de keel uit te hangen, je hebt altijd wel een negatieve opmerking op mijn post.
Ik wil je dan ook vragen niet meer te reageren op mijn reacties, en maak je geen zorgen ik zal niet op jou post reageren.![]()
Danku dankuquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:48 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
You're doing it wrong
V2IL13HQ
V2XV57FG
V2UY27CS
V2DM95SQ
V2YQ17ZB
V2YE57YY
V2ET16UD
http://www.voordeelbijvodafone.nl/claimcheque.asp
Maar verder wil ik niet te veel offtopic gaan.
DM maar als het niet lukt.![]()
![]()
Beetje gefrustreerd?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:14 schreef ZetaOS het volgende:
Zo wie zo begin jij mij behoorlijk de keel uit te hangen, je hebt altijd wel een negatieve opmerking op mijn post.
Ik wil je dan ook vragen niet meer te reageren op mijn reacties, en maak je geen zorgen ik zal niet op jou post reageren.
Het is logisch dat ze jou hier "terecht' wijzen.
Staat overal duidelijk aangegeven praat niet over merken die je vanuit China haalt, of ze nu "fake" zijn of niet. (Wat is "fake", in sommige gevallen komen de waren vanuit dezelfde fabriek maar mag je ervan uitgaan dat het de "mindere" exemplaren zijn die verkocht worden voor een goed prijsje).
De hoofd reden waarom we fake hier mijden, is omdat door gepraat over merken men deze post gaat linken aan "illegale" dingen, dat zorgt er op zijn beurt weer voor dat FOK! in problemen kan geraken hierdoor en dat dit topic alvast moet gesloten worden, en dit is uiteraard niet de bedoeling.
Maar, vat de reacties hier zeker niet op als persoonlijke aanval op jou, als je dat doet... Wordt het tijd dat je eerst een beetje volwassen wordt voor alleer je je op openbare forums bevindt.![]()
Opgeschoond, lijkt me duidelijk waarom.
Game on.
Ik voel me wel genaaid over die handschoentjes die ik heb gekocht die telefoons kunnen bedienen in de kou. Ik zag ze bij de action voor 1 euro liggen. Ik heb 2,50 betaald ofzo.
![]()
Ik zag ze in Alkmaar voor 0.69 zelfsquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:05 schreef rene90 het volgende:
Game on.
Ik voel me wel genaaid over die handschoentjes die ik heb gekocht die telefoons kunnen bedienen in de kou. Ik zag ze bij de action voor 1 euro liggen. Ik heb 2,50 betaald ofzo.
.
4 paar gekocht meteen![]()
Ach ja niet alles is goedkoperquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:05 schreef rene90 het volgende:
Game on.
Heb zo af en toe ook wel eens dat ik bijna begin te haten dat het niet goedkoper in China te vinden is
Het komt wel een beetje spammerig over. Zie in andere china gerelateerde topics ook overal linkjes van je staan. Kan een verkeerde indruk geven bij mensen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:02 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
Ik heb mijn ervaring met LighTake op mijn blog online gezet.
Misschien handig voor mensen die nog nooit wat in China hebben gekocht.![]()
Kwam net zo uit, iemand in het Chinese Smartphone topic wilde ook een Neo N02-m kopen, precies hetzelfde als ik ook net gedaan had.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:11 schreef Skiet het volgende:
[..]
Het komt wel een beetje spammerig over. Zie in andere china gerelateerde topics ook overal linkjes van je staan. Kan een verkeerde indruk geven bij mensen.![]()
Ach, logisch tochquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ach ja niet alles is goedkoper
Heb zo af en toe ook wel eens dat ik bijna begin te haten dat het niet goedkoper in China te vinden is.
Action en andere kopen grote loten op vanuit China zodat ze nog extra kortingen krijgen = nog goedkopere prijs ;p. De chinees moet uiteraard verdienen aan zijn webhandeltje waar hij op kleinere schaal verkoopt dan een action ..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: