De logisch daaropvolgende actie is ook een vorm van inpakkenquote:
hij kan van binnenuit op slotquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik hoop dat je je deur goed gebarricadeerd hebt, die kinderen zijn nog erger dan een stormram
quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:57 schreef MaJo het volgende:
Wij gaan zo de stad hel in om cadeaus te kopen
Utrecht valt meestal nog wel meequote:
willen proeven zeker, hoop dat ik tijd kan vinden om ergens van de week richting Nijmegen te gaanquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
JoJo, als je mijn dubbelbock nog wilt proeven, die komt deze week bij Samson op de tap
in dat geval hoop ik dat wel je hier weinig zienquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:47 schreef lubje25 het volgende:
Middagje ontspanning gehad met wat vrienden in (een ander) cafe![]()
Nu avondje werken, knallen hoop ik
quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
in dat geval hoop ik dat wel je hier weinig zien
Dus wel kilo's kruid- of pepernoten wegwerken maar die arme oude man overslaan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik sla Sinterklaas maar over dit jaar
preciesquote:
Heb de hoogte net even gecheckt, dacht ook dat het minder was.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat door rood duur was wist ik wel, maar 220 is stevig aan de prijs. Kan je beter een dot gas bijgeven en een dan maar een boete voor te hard rijden krijgen.
Is wel meer gedoe denk ik. Met politie erbij enz.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:59 schreef MadMaster het volgende:
Ja, je kan beter gaan stelen, een boete voor winkeldiefstal is maar ¤200...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Maar daar reageren flitspalen dan weer niet op.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je moet het maar zo zien, het is altijd nog minder dan ongeoorloofd toeteren....
Met C-O-C-K?quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is iedereen nu die ring zoeken?
Ik hoorde afgelopen ochtend pas dat het 10% is. Geen wonder dat ik afgelopen nacht zwalkend over straat liep.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's een stevig biertje (nooit gehad)
Mooi zo. Ga je dan even mee om geen saffie te doen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:20 schreef MaJo het volgende:
Dat LOTR filmpje duurt wat te lang om het te volgen/snappen
Yepquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi zo. Ga je dan even mee om geen saffie te doen?
3 maanden al?quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yepwas gisteren drie maanden gestopt
Uhuhquote:
Nee absoluut nietquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
bog geen behoefte weer te gaan roken?
Goede zaak.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhuhgaat snel hè
helemaal bizar dat het zo gemakkelijk gaat, het is echt helemaal uit mijn systeem. G kan rustig naast me zitten roken, totaal geen last van!
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:20 schreef MaJo het volgende:
Dat LOTR filmpje duurt wat te lang om het te volgen/snappen
Trusten!quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
and on that bombshell it is time to leave
Ik heb de films meerdere keren gezien + de boeken gelezen dus ik weet wel waar het over gaat hoorquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:52 schreef V1z0R het volgende:
Die gif is awesome! Kende 'm al maar is het waard om nog eens te zien!
[..]
De hele trilogie kijken in een dag!
Zoiets plan je dan ook, avond er voor controleer je de kussens van de bank, liggen ze goed, heb ik genoeg bier/drank naar keuze, zijn de katten voorzien, heb ik avondeten dat binnen 30min. bereid kan worden.
Dan ga je slapen, maar dat gaat moeilijk, je denkt er constant aan.
Toch val je dan net iets te laat in slaap.
Gelukkig.
Zondagochtend 10u...
Je trekt je korte broek aan, doet je slippers aan, wakker worden.
Bakje kwark met havermout.
Fuck, ik moet pissen, dus sta je te pissen terwijl je je bak kwark nog in je handen hebt.
Maar dan!
Tijd is gekomen, de tijd dat je een compleet saga gaat genieten die je daarvoor alleen in segmenten kende, een epos die je fantasie deed piesen in z'n broek...
Een dag lang TLotR!![]()
Op mijn mobiel zie ik niet goed waar die begint, zal het morgen nog eens proberen op mijn laptopquote:Op zondag 2 december 2012 00:53 schreef V1z0R het volgende:
Dan zou je juist die gif moeten uitkijken! Hij is leuker wanneer je het begrijpt
Goed, alleen zoek ik afleiding.
Dat is het punt, ik zoek nog iets voor morgen...
's Middags even een kapsalon eten bij m'n ouders wat al lastig is maar dan ben ik de afleiding nodig.
Ik voed mezelf dus met goede cinema en goede muziek
quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je moet het maar zo zien, het is altijd nog minder dan ongeoorloofd toeteren....Heb gehoord dat ze die hebben verlaagd. Is meer in balans nu. Onnodig toeteren lijkt me een stuk minder gevaarlijk dan door rood karrenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
stond gisteren nog op de site van het openbaar ministerie. Maar misschien volgend jaarquote:Op zondag 2 december 2012 03:20 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Heb gehoord dat ze die hebben verlaagd. Is meer in balans nu. Onnodig toeteren lijkt me een stuk minder gevaarlijk dan door rood karren
Je zult dan maar per ongeluk toch én te hard én door rood gaan.quote:Op zondag 2 december 2012 08:18 schreef Tinuviel het volgende:
Door rood rijden boete is balen. Ik heb het een keertje gehad en devolgende keer dacht ik ook meer gas geven, dan heb ikhet probleem niet. Bleek het een flitser te zijn, diebij te grote snelheid ook afgaat
terwijl je toetert.quote:Op zondag 2 december 2012 10:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je zult dan maar per ongeluk toch én te hard én door rood gaan.
Oehquote:Op zondag 2 december 2012 11:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ben na mijn wandeling net bij de bakker geweest. Verse broodjes
quote:Op zondag 2 december 2012 10:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Goedemorgen, de croissants kunnen uit de oven hier
Puntenslijpsel heeft er vast nog wel een paar voor jullie.quote:Op zondag 2 december 2012 08:18 schreef Tinuviel het volgende:
Hier vanmiddag Sinterklaas vieren en gelukkig kwamen gisteren de bestellingen van bol.com binnen, een dag te laat. Zo is het cadeautje voor mijnbaby in ieder geval binnen voor vanmiddag. En ik kon gisteravond bij onze c1000 geen kruidnoten meer krijgen. Dathadikniet bedacht, dat ze zouitverkochtzouden zijn.
Weet niet of je voor allebei beboet kunt worden met een flits, maar waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 2 december 2012 10:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je zult dan maar per ongeluk toch én te hard én door rood gaan.
ik weet in ieder geval zeker dat ze die boete voor toeteren niet geven als Turkije een wedstrijdje voetbal wintquote:Op zondag 2 december 2012 11:28 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Weet niet of je voor allebei beboet kunt worden met een flits, maar waarschijnlijk wel.
Nou mijn laatste verkeersboete is alweer een tijd geleden en ik heb bij lange na nog niet alles aan boetes gehad als ik dit zo lees (voor onnodig toeteren nog niet bv). Zouden ze die boete ooit uitgeven...?
Cobra, wellicht heeft PS nog wel. Alleen zijn die er dus nooit op tijd voor vanmiddag.
Dat zou wel kassa zijnquote:Op zondag 2 december 2012 12:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik weet in ieder geval zeker dat ze die boete voor toeteren niet geven als Turkije een wedstrijdje voetbal wint
Ben bang dat er simpelweg niet genoeg ME'ers zijn...quote:Op zondag 2 december 2012 13:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gezien het de hoeveelheid geld die ze dan kunnen innen is het inclusief de inzet van de ME nog steeds een interessante business case
Winterslaapje?quote:Op zondag 2 december 2012 13:23 schreef MaJo het volgende:
ik lijk wel steeds moeier te worden de laatste weken
Ik heb ook zelden verkeersboetes en gisteren reed ik eigenlijk heel langzaam achter de meute aan over het kruispunt waar 2 permanente camera's staan en waarvan ik ook weet dat ze er staan. Daarom kan ik het ook niet uitstaan dat ik dat ding zag flitsen...quote:Ik had laatst drie verkeersboetes in een weekhad al jaren geen boetes gehad dus dat was erg vreemd.
Ik las dit even in verband met mijn moeheid en snapte even niet wat je hiermee bedoelde, ik dacht dat je vond dat er te weinig mensen met ME warenquote:Op zondag 2 december 2012 14:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben bang dat er simpelweg niet genoeg ME'ers zijn...
Ik heb het idee dat de ME gewoon steeds erger wordt, ook al probeer ik gezonder te levenquote:Op zondag 2 december 2012 14:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Winterslaapje?
[..]
Ik heb ook zelden verkeersboetes en gisteren reed ik eigenlijk heel langzaam achter de meute aan over het kruispunt waar 2 permanente camera's staan en waarvan ik ook weet dat ze er staan. Daarom kan ik het ook niet uitstaan dat ik dat ding zag flitsen...![]()
Zo maar even naar buiten, de hagelbuien zijn weer voorbij...
Not me, te veel gehyped de laatste tijd...quote:Op zondag 2 december 2012 16:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zijn er hier nog mensen die morgen naar het concert van the black keys gaan?
quote:
Wie weet.quote:
quote:Op zondag 2 december 2012 16:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Iemand behoefte aan choco pepernoten hoor ik? Kom gerust bij mij opde thee
mijn vriendin woont daar in de buurt. En die heeft vanochtend mijn auto gejat, dus nu moet ik met de trein.quote:Op zondag 2 december 2012 17:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je gaat weg of ga je iemand ophalen/ wegbrengen?
Wauw, die Mathilde is briljant.quote:Op zondag 2 december 2012 16:59 schreef Cobra4 het volgende:
MaJo? Gaan jullie dit clubje boeken voor in Wijk?
In z'n FoBo staat dat hij met FOK! is gestopt.quote:Op zondag 2 december 2012 15:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zat me net af te vragen, iemand nog wel eens iets van Ofyles gehoord? Sinds juli niet meer online geweest.
oh. my. god.\\:9quote:Op zondag 2 december 2012 18:54 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Zo deze uittesten, een paar gekocht als Sinterklaas cadeautje en 2 extra voor ons zelf...
Ik heb er ooit een gehad met hazelnootquote:Op zondag 2 december 2012 19:07 schreef MadMaster het volgende:
Zo, die chocolepels zijn goed.
Had de 85% pure chocolade versie en de stukjes cacao zitten er nog in.
Yum!!
Je moet ze wel oplossen in een beker melk...quote:Op zondag 2 december 2012 20:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een gehad met hazelnootWas zo machtig dat ik hem met moeite op kreeg.
Nietquote:Op zondag 2 december 2012 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet ze wel oplossen in een beker melk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen.quote:Op zondag 2 december 2012 16:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tinuviel kan er nog wel wat gebruiken.
Hmm. gevulde speculaas.quote:Op maandag 3 december 2012 07:18 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Nou ik heb lekker gesmuld van de gevulde speculaas, banketstaaf, marsepein en kruidnoten zonder chocola.
Die chocospoons zien er te gek en te lekker uit.
Wow dat ziet er lekker uit.quote:Op zondag 2 december 2012 18:54 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Zo deze uittesten, een paar gekocht als Sinterklaas cadeautje en 2 extra voor ons zelf...
Vanmiddag maar weer even de webcam op het Koningsplein bekijken denk ik.quote:
Dat is wel een van de leukd dingen van Sinterklaas vieren. We hebben het nog jaren in het studentehuis gevierd waar ik toen woonde. Was inderdaad de sport om een zo mooi mogelijk gedicht te maken en/of een briljante suprise.quote:
quote:
quote:Op maandag 3 december 2012 11:27 schreef Mark het volgende:
[..]Rob Zombie en Marylin Manson. Ik ga voor Zombie, altijd al willen zien, hopelijk speelt hij ook wat uit zijn White Zombie-tijd. Maar het wordt een spektakel!
klinkt wel goedquote:Op maandag 3 december 2012 11:27 schreef Mark het volgende:
[..]Rob Zombie en Marylin Manson. Ik ga voor Zombie, altijd al willen zien, hopelijk speelt hij ook wat uit zijn White Zombie-tijd. Maar het wordt een spektakel!
Jeetje, wat flauw. Zijn er echt mensen die dit nodig maken?quote:Op maandag 3 december 2012 11:11 schreef Mark het volgende:
Zo, kom ook weer eens langsBeleid op het werk is aangescherpt: bezoek van non-business related websites wordt niet langer meer geaccepteerd, dus alleen nog maar via de thuis PC op dit forum....
Browserhistory moet 30 dagen bewaard blijvenquote:
quote:Op maandag 3 december 2012 11:40 schreef TradeMarkie het volgende:
een collega heeft comic sans gebruikt op technische tekeningen![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 3 december 2012 11:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Al ken ik op dat nummer na eigenlijk helemaal niks van hem
Die moet gepijnigd worden.quote:Op maandag 3 december 2012 11:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Misschien heeft hij daar wel een goede reden voorquote:Op maandag 3 december 2012 11:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb jarenlang op school Opera USB gebruikt. In Internet Explorer was de rechtermuisknop geblokkeerd, waardoor je attachments niet makkelijk kon opslaan. Met Opera had ik nergens last vanquote:Op maandag 3 december 2012 11:50 schreef B.ertha het volgende:
Wij mogen op het werk niet op facebook. Maar ik heb Google Chrome Portable geïnstalleerd (dat mocht dan weer wel) En daar mag ik gewoon alles mee
Be my guestquote:
Be my guestquote:Op maandag 3 december 2012 11:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]afschieten en een wel-opgeleide vervanger voor zoeken
sommige mensen vinden Frans Bauer leukquote:Op maandag 3 december 2012 11:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Heb ooit Engelsen in de bar gehad die alle tapbieren wilden proeven. Witbier vonden ze niet lekker, waarop ik zei dat sommige mensen er citroen indeden. Reactie: "Well, some people are mad".quote:Op maandag 3 december 2012 11:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
sommige mensen vinden Frans Bauer leuk![]()
dat vat het wel aardig samenquote:Op maandag 3 december 2012 12:00 schreef Mark het volgende:
[..]
Heb ooit Engelsen in de bar gehad die alle tapbieren wilden proeven. Witbier vonden ze niet lekker, waarop ik zei dat sommige mensen er citroen indeden. Reactie: "Well, some people are mad".
Op vakantie in Engeland was ik verbaasd dat die Engelsen toast met alleen boter eten. Zij waren erover verbaasd dat ik boter en suiker op mijn toast deedquote:Op maandag 3 december 2012 12:00 schreef Mark het volgende:
[..]
Heb ooit Engelsen in de bar gehad die alle tapbieren wilden proeven. Witbier vonden ze niet lekker, waarop ik zei dat sommige mensen er citroen indeden. Reactie: "Well, some people are mad".
Het smaakt een stuk beter dan toast met alleen boterquote:Op maandag 3 december 2012 12:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
Suiker op toast is mij ook volledig vreemd ...
Mwoah, ik hou niet van zoet broodbeleg.quote:Op maandag 3 december 2012 12:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het smaakt een stuk beter dan toast met alleen boter
Nee, is een bewuste actie van metalheads. Net als een aantal jaren geleden die Boudewijn de Groot-fans met Avondquote:Op maandag 3 december 2012 12:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moet een foutje zijn. Het radio 2 publiek is daar toch veel te belegen voor?
Leuk!quote:Op maandag 3 december 2012 12:00 schreef B.ertha het volgende:
Voor de Harry Potter lezers: http://fuckyeahjkrowling.(...)-rowling-let-slip-in
Sterkte Soemp!quote:Op maandag 3 december 2012 14:15 schreef Soempie het volgende:
Inderdaad, Etcie zit op een goede plek.![]()
Straks moet ik naar de tandarts. Ze gaan de nephelft van m'n voortand slijpen en daarna moeten er twee schroefjes uit het goede deel gedraaid worden. Joepie.
Zorg dat je vooraf goed gegeten hebt. Dat je dus niet een knäckebrod hebt gehad om half elf en verder niets. Sta niet al te vroeg op en blijf nog even rustig nazitten met wat te drinken en iets te eten. Mocht er dan toch iets misgaan dan hebben de dokters ter plaatse je in elk geval nog in de smiezenquote:Op maandag 3 december 2012 15:06 schreef MaJo het volgende:
Ik wil vanavond voor het eerst bloed doneren (na drie jaar ingeschreven te hebben staan) zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden? En hoe lang duurt het eigenlijk?
ik zou niet meteen een halve marathon na het bloedgeven plannenquote:Op maandag 3 december 2012 15:06 schreef MaJo het volgende:
Ik wil vanavond voor het eerst bloed doneren (na drie jaar ingeschreven te hebben staan) zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden? En hoe lang duurt het eigenlijk?
wel een vette bak Timquote:Op maandag 3 december 2012 15:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik presenteer u: mijn Carbagerun-auto!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die vraag wilde ik ook stellen.quote:Op maandag 3 december 2012 15:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wel een vette bak Tim![]()
Hoe ga je hem pimpen?
Weet ik nog niet. Meerdere mensen hebben voorgesteld em roze te maken, ofwel omdat dat past bij een grote foute Amerikaan ofwel om meer te lijken op de auto uit de Thunderbirds. Maar ja, die had zes wielen en was een Rolls-Royce, dus heel goed gaat dat niet lukkenquote:Op maandag 3 december 2012 15:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wel een vette bak Tim![]()
Hoe ga je hem pimpen?
Niet rennen naderhand!quote:Op maandag 3 december 2012 15:06 schreef MaJo het volgende:
Het ligt nog niet helemaal vast, maar dat gaat wel goedkomenquote:Op maandag 3 december 2012 15:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die vraag wilde ik ook stellen.![]()
En weet je al met wie je gaat?
Als je duizelig bent is het mogelijk handig dat juist wel te doen. Laatste keer dat ik er was zat ik naast een meisje dat ook last had van duizeligheid en daarvoor een hele tijd op een stretcher had moeten liggen. Als dat bij de volgende donatie weer het geval zou zijn zou ze een aantal jaar niet mogen geven. Bel ze even om te overleggen of het verstandig is of niet.quote:Op maandag 3 december 2012 15:18 schreef MaJo het volgende:
Bedankt voor de tips allemaal! Dan doe ik er wel goed aan om vanavond te gaan in plaats van woensdag voor mijn drumles, had al zo'n vermoeden dat dat niet handig zou zijnhet enige waar ik over twijfel is dat ik al een paar dagen duizelig ben (hangt samen met de hoofdpijn door eczeem) maar wil deze oproep niet weer laten lopen
Hb heeft inderdaad met ijzerwaarde in het bloed te makenquote:Op maandag 3 december 2012 15:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je wordt altijd gekeurd van tevoren door een arts. Leg je toestand uit en dan deze wel aangeven of het verstandig is. Kans is aanwezig dat ze zeggen dat je niet eens mag. Zelfde als een aantal bloedwaarden niet goed zijn (IJzer?)
Dus ze prikken voordat ze echt bloed gaan afnemen?quote:Op maandag 3 december 2012 15:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hb heeft inderdaad met ijzerwaarde in het bloed te maken. Daarnaast meten ze nog je bloeddruk en hartslag.
Je krijgt een prikje in je vinger om te kijken of je Hb hoog genoeg is jaquote:Op maandag 3 december 2012 15:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dus ze prikken voordat ze echt bloed gaan afnemen?
Ik ga er denk ik wel even langs, is toch op de route naar huis
Ah op die manierquote:Op maandag 3 december 2012 15:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je krijgt een prikje in je vinger om te kijken of je Hb hoog genoeg is ja. Daarna mag je pas echt gaan doneren.
Rondkijkenquote:Op maandag 3 december 2012 15:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah op die manier![]()
Bedenk net dat ik mijn boek ben vergeten mee te nemenWat doe jij altijd ter afleiding tijdens het doneren?
Beetje met telefoon spelen of gewoon wat rondkijken. Het echte doneren zelf ben ik niet zo lang mee bezig, dat is altijd in een minuut of 7 wel voor de bakker. Ze hebben ter plekke ook tijdschriften liggen, dus je komt die tijd wel doorquote:Op maandag 3 december 2012 15:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah op die manier![]()
Bedenk net dat ik mijn boek ben vergeten mee te nemenWat doe jij altijd ter afleiding tijdens het doneren?
als je spierpijn of last krijgt is je linkerarm minder onpraktisch (tenzij je linkshandig bent)quote:
Ik vind het nogal wat, er vanuit gaan dat iedereen rechtshandig isquote:Op maandag 3 december 2012 15:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
als je spierpijn of last krijgt is je linkerarm minder onpraktisch (tenzij je linkshandig bent)
Links prikken is ook handiger wanneer je met de auto bent, want dan schakel je met rechts. Of vind je het ook niet kunnen dat ik ervan uit ga dat iedereen een linksgestuurde auto heeft?quote:Op maandag 3 december 2012 15:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat, er vanuit gaan dat iedereen rechtshandig is
quote:Op maandag 3 december 2012 15:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Links prikken is ook handiger wanneer je met de auto bent, want dan schakel je met rechts. Of vind je het ook niet kunnen dat ik ervan uit ga dat iedereen een linksgestuurde auto heeft?
Dat was geen assumptie, linkshandige mensen hebben gewoon pech gehadquote:Op maandag 3 december 2012 15:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat, er vanuit gaan dat iedereen rechtshandig is
quote:Op maandag 3 december 2012 16:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat was geen assumptie, linkshandige mensen hebben gewoon pech gehad
En wat heb je er nu van geleerd, Etsepets?quote:Op maandag 3 december 2012 16:19 schreef Etcetera het volgende:
Oei, de inelkaar getrapte grensrechter is overleden
Dat voetbalteams in Almere gevuld zijn met rotzakjes die zelf in elkaar getrapt moeten worden?quote:Op maandag 3 december 2012 16:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En wat heb je er nu van geleerd, Etsepets?
Klinkt als een zeer goede conclusiequote:Op maandag 3 december 2012 16:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat voetbalteams in Almere gevuld zijn met rotzakjes die zelf in elkaar getrapt moeten worden?
Ik neem altijd rechts, terwijl ik rechtshandig ben. Aders zijn daar gewoon makkelijker te prikken.quote:Op maandag 3 december 2012 15:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
als je spierpijn of last krijgt is je linkerarm minder onpraktisch (tenzij je linkshandig bent)
Oh ja, dat kan ook nog. Bij mij maakt het niet veel uit, maar bij sommigen is de ene arm een stuk makkelijker te prikken dan de ander. Dan heb je niets meer te kiezenquote:Op maandag 3 december 2012 16:36 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik neem altijd rechts, terwijl ik rechtshandig ben. Aders zijn daar gewoon makkelijker te prikken.
uhhh, het waren Amsterdamse kutkids die dat gedaan hebben.quote:Op maandag 3 december 2012 16:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat voetbalteams in Almere gevuld zijn met rotzakjes die zelf in elkaar getrapt moeten worden?
Jassesquote:Op maandag 3 december 2012 16:19 schreef Etcetera het volgende:
Slechtquote:Op maandag 3 december 2012 17:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor de concertgangers hier, hoe slecht is de Arena qua geluid?
Oeh nog meer linkshandigheidquote:
Ik wil het al 3 jaar omdat mijn vader toen zakken met bloed nodig had en ons verteld werd dat er veel minder bloed voorhanden is dan men denktquote:Op maandag 3 december 2012 18:12 schreef LadyBlack het volgende:
Goed dat je bloed gaat geven MaJoEn inderdaad, lekker relaxed doen na afloop
Crap.quote:Op maandag 3 december 2012 16:19 schreef Etcetera het volgende:
Tenzij je redelijk dicht bij het podium zit/staat, dan is het te doen, maar het is niet top...quote:
Ik zal het nog gekker makenquote:Op maandag 3 december 2012 16:38 schreef MaJo het volgende:
Ben je links etcie
* MaJo geobsedeerd door linkshandigheid is
Ah okay. Mijn excuses aan alle fatsoenlijke, normale spelers in Almere.quote:Op maandag 3 december 2012 16:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
uhhh, het waren Amsterdamse kutkids die dat gedaan hebben.
Idem. Met links kan ik me een ons knijpen en dan nog gaat het ding toeteren. Heb ook al een keer voortijdig het doneren moeten beëindigen, maar gelukkig was de zak op 5 ml na vol en konden ze die nog wel gebruiken.quote:Op maandag 3 december 2012 16:36 schreef Mark het volgende:
Ik neem altijd rechts, terwijl ik rechtshandig ben. Aders zijn daar gewoon makkelijker te prikken.
quote:Op maandag 3 december 2012 19:31 schreef MaJo het volgende:
Meh, omdat mijn keuring langer dan twee jaar geleden was moet ik opnieuw gekeurd wordenik hoop dat ik nog kan doneren vanavond.
Kijk nou uit.. voor je het weet zijn mensen in hun eer aangetast ...quote:Op maandag 3 december 2012 20:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ah okay. Mijn excuses aan alle fatsoenlijke, normale spelers in Almere.
Ik heb trouwens een namenlijst gezien van het team waarin de daders spelen. Zó stereotype: 3 namen die enigszins Nederlands waren
Uiteraard via kwaliteitskrant ADquote:De bekendste nymfomane van Duitsland, Antje C. (47), is dood. Haar laatste minnaar trof haar na een seksnacht levenloos naast zich aan in bed. Er is mogelijk sprake van uitputting na marathonseks, aldus Bild, de grootste Duitse krant, vandaag.
D. verwierf in april bekendheid toen zij een dj gijzelde en dwong tot urenlange seks in haar woning. De man kon pas de hulp van de politie inroepen nadat C. in slaap was gevallen. Agenten openden de deur van de woning. Hierop werd C. wakker en vroeg de politie om groepsseks. De vrouw was in psychiatrische behandeling voor haar seksverslaving, maar die mocht niet baten. Op de terugweg van een therapiesessie randde zij een 31-jarige Afrikaan aan en dwong hem tot 36 uur seks. Passanten troffen de man later huilend aan op straat.
Ik ga vast raden:quote:Op maandag 3 december 2012 20:17 schreef Etcetera het volgende:
NWS / Junioren slaan grensrechter in elkaar na wedstrijd #2
Namenlijstje. Ik zeg: berechten als volwassenen. Ze maken mij niet wijs dat ze niet wisten wat de gevolgen konden zijn...
Bij mij gaat het goedquote:Op maandag 3 december 2012 16:49 schreef MaJo het volgende:
Hoe gaat het met je eczeem trouwens red? Ik heb nu cortison gekregen voor bij mijn oog, vaseline werkte helaas niet. Ik word inmiddels wel redelijk gek van de pijn/jeuk, kan me niet voorstellen dat ik dit weken/maanden achtereen zou hebben, respect
Whut!?quote:Op maandag 3 december 2012 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb een plakje duim afgesneden
Auwquote:Op maandag 3 december 2012 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb een plakje duim afgesneden
Op naar je vrienden in het ziekenhuis?quote:Op maandag 3 december 2012 20:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja was een mes aan het wassen.Het doet pijn en ik ben boos
Oh, niks aan de hand dus.quote:Op maandag 3 december 2012 20:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Neuhh het is niet zo erg. Wattenschijfje tegenaan gedouwd en tape er omheen
Oh, da's minder.quote:Op maandag 3 december 2012 20:45 schreef MaJo het volgende:
Afgekeurdniet vanwege het bloed maar vanwege mijn ziekte, ze kunnen niet garanderen dat ik even snel herstel als een fit iemand. Ik zit er echt even doorheen, ik ben die stomme ziekte zo ontzettend zat
![]()
ik doe er alles aan om gezonder te leven maar het wordt alleen maar erger en nu mag ik ook niet doneren
Dat zuigt enorm, natuurlijk, maar aan de andere kant ook wel begrijpelijk van hun kant. Ik kan me goed voorstellen though dat je het zat bent. En het duurt natuurlijk ook gewoon even voordat het resultaat van je gezondere levensstijl zichtbaar wordt. Geef niet op MaJo, je doet het harstikke goedquote:Op maandag 3 december 2012 20:45 schreef MaJo het volgende:
Afgekeurdniet vanwege het bloed maar vanwege mijn ziekte, ze kunnen niet garanderen dat ik even snel herstel als een fit iemand. Ik zit er echt even doorheen, ik ben die stomme ziekte zo ontzettend zat
![]()
ik doe er alles aan om gezonder te leven maar het wordt alleen maar erger en nu mag ik ook niet doneren
[x]bikkelquote:Op maandag 3 december 2012 20:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ow, dat is wel heel jammerquote:Op maandag 3 december 2012 20:45 schreef MaJo het volgende:
![]()
quote:
wattenschijfje?!quote:Op maandag 3 december 2012 20:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nog geen kind gebaard? Dat lijkt mij ook geen pretjequote:Op maandag 3 december 2012 21:08 schreef B.ertha het volgende:
Ik weet uit ervaring dat er weinig zoveel pijn doet als het verwijderen van een vastgekoekt watje van een open wond![]()
En elke keer dat Kickboksen in het nieuws is hoor je wel een kickbokser zeggen dat het 'juist een vredelievende sport is, en niets met geweld te maken heeft'...quote:Voetballers Nieuw Sloten krijgen kickbokstraining
Het was weer bal op de velden van het amateurvoetbal: een paar minderjarige kloodtzakjes van Nieuw Sloten uit Amsterdam hebben een grensrechter van Almere Buitenboys tijdens de wedstrijd belaagd, hem nog eens achterhaald toen hij er vandoor ging, en zo hard geschopt en gestoempt op nek, rug en hoofd, dat de man een paar uur later plotseling ineenstortte en in kritieke toestand in het ziekenhuis ligt. Nieuw Sloten thuis ontvangen, altijd lastig. De jeugd van de Amsterdamse club krijgt namelijk niet alleen voetballes maar ook KICKBOKSTRAINING [NB: op de foto staan jochies uit de C1, niet de vechtersbazen van B1.] om "de fysieke weerbaarheid te vergroten." Dat is blijkbaar hard nodig vanwege de chrisklompificatie van het moderne straatvoetbal veldvoetbal, vooral als Nieuw Sloten zichzelf als voorbeeld neemt. Dat van die fysieke weerbaarheid was een letterlijke quote, maar die kun je niet meer lezen, want de betreffende Facebookstatus bij de foto is ineens plotseling zomaar offline gehaald. Er stond verder nog iets over out of the box denken om de voetballers scherp te houden voor de volgende wedstrijd, maar alleen de directe pica-URL doet het nog. Op Facebook is nog wel te lezen dat de B1 uit de competitie is gehaald door de club. De drie freefightertjes zijn geroyeerd en daarna meteen door de politie opgepakt. Maar ze zijn alle drie 15 of 16 jaar, dus die mogen morgen weer gewoon naar school. En op zoek naar een nieuwe voetbalclub vechtsport. In Almere hebben ze bij Buitenboys iets langer nodig om van het incident te bekomen.
Pica: Nog meer freefightertjes van Nieuw Sloten.
ANP: De kickbokstraining heeft geholpen. De grensrechter (41 jaar oud) is overleden, meldt het ANP.
Oeps: Faal van de politie, zoon ontkent overlijden van zijn vader. De man is 'klinisch dood'.
True, dat welquote:Op maandag 3 december 2012 21:13 schreef B.ertha het volgende:
Maar dat vergeet je snel doordat er iets moois voor terugkomt.
Hierbij ruk je een net gesloten wond met brute kracht weer open.
Cadeau van ErwinRommel.quote:
oh. kut.quote:Op maandag 3 december 2012 21:08 schreef B.ertha het volgende:
Ik weet uit ervaring dat er weinig zoveel pijn doet als het verwijderen van een vastgekoekt watje van een open wond![]()
je bent toch geen watjequote:
quote:
Heldinquote:Op maandag 3 december 2012 21:44 schreef Soempie het volgende:
Geen verdoving bij de tandarts genomen. Alleen het schroefjes losdraaien was rot.Maar ik ben wel blij met het resultaat.
![]()
quote:Oja, en een binnenpretje, terwijl een of ander rond ding je mond open klemt en er allemaal instrumenten in je mond hangen, is niet tof.
Lenen tijdens een komende LanMacht?quote:
Ik zeg even niks. Ik ga maar slapen...quote:Op maandag 3 december 2012 21:44 schreef Soempie het volgende:
Oja, en een binnenpretje, terwijl een of ander rond ding je mond open klemt en er allemaal instrumenten in je mond hangen, is niet tof.
Als die er komt: deal!quote:Op maandag 3 december 2012 21:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lenen tijdens een komende LanMacht?
Ik ben bang dat je daar gelijk in gaat krijgen.quote:Op maandag 3 december 2012 21:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als die er komt: deal!
Maar die kans wordt steeds kleiner met al die bezuinigingen ben ik bang
pervert.quote:Op maandag 3 december 2012 21:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zeg even niks. Ik ga maar slapen...
Waar dacht jij dan aan terwijl jij "pervert" typte?quote:
quote:Op maandag 3 december 2012 21:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
losweken. Veel water! En dan opnieuw verbinden met steriel gaas
Christus...quote:Op maandag 3 december 2012 21:12 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)jes_slopen_gren.html
[..]
En elke keer dat Kickboksen in het nieuws is hoor je wel een kickbokser zeggen dat het 'juist een vredelievende sport is, en niets met geweld te maken heeft'...
Maar het is wel een handige training voor als je iemand voor zn ei wilt schoppen...
Ach, als de wind morgen anders staat heb je woensdag alweer sneeuwquote:
Was je ook naar Rob Zombie gegaan?quote:
Ah, die heb ik overgeslagen op Lowlands. Ik kende twee nummers van ze, waarvan ik er een matig vond en de ander al te vaak had gehoordquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |