De logisch daaropvolgende actie is ook een vorm van inpakkenquote:
hij kan van binnenuit op slotquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik hoop dat je je deur goed gebarricadeerd hebt, die kinderen zijn nog erger dan een stormram
quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:57 schreef MaJo het volgende:
Wij gaan zo de stad hel in om cadeaus te kopen
Utrecht valt meestal nog wel meequote:
willen proeven zeker, hoop dat ik tijd kan vinden om ergens van de week richting Nijmegen te gaanquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
JoJo, als je mijn dubbelbock nog wilt proeven, die komt deze week bij Samson op de tap
in dat geval hoop ik dat wel je hier weinig zienquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:47 schreef lubje25 het volgende:
Middagje ontspanning gehad met wat vrienden in (een ander) cafe![]()
Nu avondje werken, knallen hoop ik
quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
in dat geval hoop ik dat wel je hier weinig zien
Dus wel kilo's kruid- of pepernoten wegwerken maar die arme oude man overslaan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik sla Sinterklaas maar over dit jaar
preciesquote:
Heb de hoogte net even gecheckt, dacht ook dat het minder was.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat door rood duur was wist ik wel, maar 220 is stevig aan de prijs. Kan je beter een dot gas bijgeven en een dan maar een boete voor te hard rijden krijgen.
Is wel meer gedoe denk ik. Met politie erbij enz.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:59 schreef MadMaster het volgende:
Ja, je kan beter gaan stelen, een boete voor winkeldiefstal is maar ¤200...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Maar daar reageren flitspalen dan weer niet op.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je moet het maar zo zien, het is altijd nog minder dan ongeoorloofd toeteren....
Met C-O-C-K?quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is iedereen nu die ring zoeken?
Ik hoorde afgelopen ochtend pas dat het 10% is. Geen wonder dat ik afgelopen nacht zwalkend over straat liep.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's een stevig biertje (nooit gehad)
Mooi zo. Ga je dan even mee om geen saffie te doen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:20 schreef MaJo het volgende:
Dat LOTR filmpje duurt wat te lang om het te volgen/snappen
Yepquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi zo. Ga je dan even mee om geen saffie te doen?
3 maanden al?quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yepwas gisteren drie maanden gestopt
Uhuhquote:
Nee absoluut nietquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
bog geen behoefte weer te gaan roken?
Goede zaak.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhuhgaat snel hè
helemaal bizar dat het zo gemakkelijk gaat, het is echt helemaal uit mijn systeem. G kan rustig naast me zitten roken, totaal geen last van!
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:20 schreef MaJo het volgende:
Dat LOTR filmpje duurt wat te lang om het te volgen/snappen
Trusten!quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
and on that bombshell it is time to leave
Ik heb de films meerdere keren gezien + de boeken gelezen dus ik weet wel waar het over gaat hoorquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:52 schreef V1z0R het volgende:
Die gif is awesome! Kende 'm al maar is het waard om nog eens te zien!
[..]
De hele trilogie kijken in een dag!
Zoiets plan je dan ook, avond er voor controleer je de kussens van de bank, liggen ze goed, heb ik genoeg bier/drank naar keuze, zijn de katten voorzien, heb ik avondeten dat binnen 30min. bereid kan worden.
Dan ga je slapen, maar dat gaat moeilijk, je denkt er constant aan.
Toch val je dan net iets te laat in slaap.
Gelukkig.
Zondagochtend 10u...
Je trekt je korte broek aan, doet je slippers aan, wakker worden.
Bakje kwark met havermout.
Fuck, ik moet pissen, dus sta je te pissen terwijl je je bak kwark nog in je handen hebt.
Maar dan!
Tijd is gekomen, de tijd dat je een compleet saga gaat genieten die je daarvoor alleen in segmenten kende, een epos die je fantasie deed piesen in z'n broek...
Een dag lang TLotR!![]()
Op mijn mobiel zie ik niet goed waar die begint, zal het morgen nog eens proberen op mijn laptopquote:Op zondag 2 december 2012 00:53 schreef V1z0R het volgende:
Dan zou je juist die gif moeten uitkijken! Hij is leuker wanneer je het begrijpt
Goed, alleen zoek ik afleiding.
Dat is het punt, ik zoek nog iets voor morgen...
's Middags even een kapsalon eten bij m'n ouders wat al lastig is maar dan ben ik de afleiding nodig.
Ik voed mezelf dus met goede cinema en goede muziek
quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je moet het maar zo zien, het is altijd nog minder dan ongeoorloofd toeteren....Heb gehoord dat ze die hebben verlaagd. Is meer in balans nu. Onnodig toeteren lijkt me een stuk minder gevaarlijk dan door rood karrenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
stond gisteren nog op de site van het openbaar ministerie. Maar misschien volgend jaarquote:Op zondag 2 december 2012 03:20 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Heb gehoord dat ze die hebben verlaagd. Is meer in balans nu. Onnodig toeteren lijkt me een stuk minder gevaarlijk dan door rood karren
Je zult dan maar per ongeluk toch én te hard én door rood gaan.quote:Op zondag 2 december 2012 08:18 schreef Tinuviel het volgende:
Door rood rijden boete is balen. Ik heb het een keertje gehad en devolgende keer dacht ik ook meer gas geven, dan heb ikhet probleem niet. Bleek het een flitser te zijn, diebij te grote snelheid ook afgaat
terwijl je toetert.quote:Op zondag 2 december 2012 10:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je zult dan maar per ongeluk toch én te hard én door rood gaan.
Oehquote:Op zondag 2 december 2012 11:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ben na mijn wandeling net bij de bakker geweest. Verse broodjes
quote:Op zondag 2 december 2012 10:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Goedemorgen, de croissants kunnen uit de oven hier
Puntenslijpsel heeft er vast nog wel een paar voor jullie.quote:Op zondag 2 december 2012 08:18 schreef Tinuviel het volgende:
Hier vanmiddag Sinterklaas vieren en gelukkig kwamen gisteren de bestellingen van bol.com binnen, een dag te laat. Zo is het cadeautje voor mijnbaby in ieder geval binnen voor vanmiddag. En ik kon gisteravond bij onze c1000 geen kruidnoten meer krijgen. Dathadikniet bedacht, dat ze zouitverkochtzouden zijn.
Weet niet of je voor allebei beboet kunt worden met een flits, maar waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 2 december 2012 10:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je zult dan maar per ongeluk toch én te hard én door rood gaan.
ik weet in ieder geval zeker dat ze die boete voor toeteren niet geven als Turkije een wedstrijdje voetbal wintquote:Op zondag 2 december 2012 11:28 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Weet niet of je voor allebei beboet kunt worden met een flits, maar waarschijnlijk wel.
Nou mijn laatste verkeersboete is alweer een tijd geleden en ik heb bij lange na nog niet alles aan boetes gehad als ik dit zo lees (voor onnodig toeteren nog niet bv). Zouden ze die boete ooit uitgeven...?
Cobra, wellicht heeft PS nog wel. Alleen zijn die er dus nooit op tijd voor vanmiddag.
Dat zou wel kassa zijnquote:Op zondag 2 december 2012 12:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik weet in ieder geval zeker dat ze die boete voor toeteren niet geven als Turkije een wedstrijdje voetbal wint
Ben bang dat er simpelweg niet genoeg ME'ers zijn...quote:Op zondag 2 december 2012 13:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gezien het de hoeveelheid geld die ze dan kunnen innen is het inclusief de inzet van de ME nog steeds een interessante business case
Winterslaapje?quote:Op zondag 2 december 2012 13:23 schreef MaJo het volgende:
ik lijk wel steeds moeier te worden de laatste weken
Ik heb ook zelden verkeersboetes en gisteren reed ik eigenlijk heel langzaam achter de meute aan over het kruispunt waar 2 permanente camera's staan en waarvan ik ook weet dat ze er staan. Daarom kan ik het ook niet uitstaan dat ik dat ding zag flitsen...quote:Ik had laatst drie verkeersboetes in een weekhad al jaren geen boetes gehad dus dat was erg vreemd.
Ik las dit even in verband met mijn moeheid en snapte even niet wat je hiermee bedoelde, ik dacht dat je vond dat er te weinig mensen met ME warenquote:Op zondag 2 december 2012 14:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben bang dat er simpelweg niet genoeg ME'ers zijn...
Ik heb het idee dat de ME gewoon steeds erger wordt, ook al probeer ik gezonder te levenquote:Op zondag 2 december 2012 14:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Winterslaapje?
[..]
Ik heb ook zelden verkeersboetes en gisteren reed ik eigenlijk heel langzaam achter de meute aan over het kruispunt waar 2 permanente camera's staan en waarvan ik ook weet dat ze er staan. Daarom kan ik het ook niet uitstaan dat ik dat ding zag flitsen...![]()
Zo maar even naar buiten, de hagelbuien zijn weer voorbij...
Not me, te veel gehyped de laatste tijd...quote:Op zondag 2 december 2012 16:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zijn er hier nog mensen die morgen naar het concert van the black keys gaan?
quote:
Wie weet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |