SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vas plsI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Haal ff red grape voor mij en JB ofzo als je toch naar de supermarkt gaat gr grquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:31 schreef Ethanolic het volgende:
heb wel wat coco juice voor de skankjes
grgr![]()
kap met dat gesop nu hoor djeezquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haal ff red grape voor mij en JB ofzo als je toch naar de supermarkt gaat gr grDeathlift or Die.![]()
Wil je me daarnaa lekker inwendige stokslagen geven?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kap eens hiermee en ga die Red Grape halen.
Deathlift or Die.![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wil je me daarnaa lekker inwendige stokslagen geven?
Deathlift or Die.![]()
Nee :sssquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wil je me daarnaa lekker inwendige stokslagen geven?![]()
Echt he, fucking luie vent heb je.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kap eens hiermee en ga die Red Grape halen.![]()
Pls Vas, je wilt niet weten hoe ADHD ik ben. True story trouwens.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt he, fucking luie vent heb je.Deathlift or Die.![]()
Hij is nog in training, komt goed.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt he, fucking luie vent heb je.![]()
Is dit zo JB?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Pls Vas, je wilt niet weten hoe ADHD ik ben. True story trouwens.![]()
![]()
Kan zo z'n voordelen hebben, tijdens de seks.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jamethylfenidaatje zou geen kwaad kunnen.
![]()
Plsquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jamethylfenidaatje zou geen kwaad kunnen.
Dit onvermoeibare beest wordt echt niet getemd door zo een lelijk middeltje pls go
Deathlift or Die.![]()
7 keer getest, 7 keer negatief. Vraag me eigenlijk wel af waarom ik zo vaak getest ben thoquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar heb je ook echt ADHD of ben je gewoon druk?Mijn juffie stond er op, kon niet geloven dat ik het niet had.
Deathlift or Die.![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
7 keer getest, 7 keer negatief. Vraag me eigenlijk wel af waarom ik zo vaak getest ben thoMijn juffie stond er op, kon niet geloven dat ik het niet had.
Dan wil ik wel een keer zien hoe jij bent als je speed ophebt als je nu al zo druk bent.![]()
Over de jaren heb ik wel geleerd om me in bepaalde situaties te beheersen, maar bij sporten en bepaalde andere activiteiten komt het er helemaal uit.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan wil ik wel een keer zien hoe jij bent als je speed ophebt als je nu al zo druk bent.Deathlift or Die.![]()
Donde, está, la biblioteca. Me llamo T-Bone, la araña discoteca.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Hola supermercado..quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:37 schreef aight1 het volgende:
Donde, está, la biblioteca. Me llamo T-Bone, la araña discoteca.![]()
Ja.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:15 schreef Bitterlemon het volgende:
Hoort deze sippe reeks niet bij de centrale topics?![]()
Anus del diabloI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
wat liever zijn vasI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
lief liefquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Dood, zit bijna alleen maar vol met blauwenquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hoe is het ABO subforum eigenlijk![]()
![]()
ABO subforum?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Is het enige stukje op FOK! wat rustig en trollvrij is. Zit ook een SC en zo. Maar het is geen zak aan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hoe is het ABO subforum eigenlijkIf not now, then when.![]()
![]()
VAS, het zou ons niet misstaan als jij hier ook net zoals ik aanwezig was, keihard trippen was datIk mis het zo erg, ik zal misschien nooit meer een Aphex Twin-etje kunnen meemaken
![]()
Liek me vet rickoI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
pics van je ass danquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Hoezo, hij draait toch nog steeds?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:10 schreef RickoKun het volgende:
VAS, het zou ons niet misstaan als jij hier ook net zoals ik aanwezig was, keihard trippen was datIk mis het zo erg, ik zal misschien nooit meer een Aphex Twin-etje kunnen meemaken
![]()
![]()
Hypocriet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:32 schreef Vaseline_ het volgende:
hahaha zo grappig zijn jullie echte kansloze fappertjesIf not now, then when.![]()
Okay niggahquote:quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:53 schreef Maisnon het volgende:
"the best slap I've ever seen"
http://www.liveleak.com/view?i=00f_1354298491![]()
![]()
Ik bespaar je de mentale condities. Maar je weet niet eens waarom ik lach.quote:
If not now, then when.![]()
Tuurlijk weet ik dat wel manquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik bespaar je de mentale condities. Maar je weet niet eens waarom ik lach.Denk je dat ik niks meekrijg in deze SC ofzo.
![]()
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik dat wel manDenk je dat ik niks meekrijg in deze SC ofzo.
Nee hoor. Ik kwam hier in deeltje 9 en jij in 12 (opgezocht), maar dan nog zie ik niet in waarom dat relevant is.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Yuri pls ik was hier eerder dan jij wat kom je nou roff doenEn je bent net een kind man: "ik was hier eerder dan jij".
dWcquote:Op maandag 14 november 2011 20:15 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik moest hier komen van dWc_Ruff dus hier ben ik dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kwam hier in deeltje 9 en jij in 12 (opgezocht), maar dan nog zie ik niet in waarom dat relevant is.En je bent net een kind man: "ik was hier eerder dan jij".
[..]
dWc
[ afbeelding ]Je vind het niet relevant maar je gaat het wel opzoeken, ok. Je hebt net je eigen ruiten ingegooid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vermijd het maar ja.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je vind het niet relevant maar je gaat het wel opzoeken, ok. Je hebt net je eigen ruiten ingegooid.Ik zoek het op omdat je onwaarheden verspreid, dat is uit den boze.
Als het toch al niet relevant was dan maakt het ook niet uit of ik de waarheid sprak of niet, boeler.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vermijd het maar ja.Ik zoek het op omdat je onwaarheden verspreid, dat is uit den boze.
![]()
Of jij wel of niet dingen meekrijgt in deze SC is niet relevant met wie hier het eerste was, doch moet ik onwaarheden de wereld uit helpen, blauwe tet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als het toch al niet relevant was dan maakt het ook niet uit of ik de waarheid sprak of niet, boeler.If not now, then when.![]()
Ik weet waarom je hahaha zei, klaar.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Of jij wel of niet dingen meekrijgt in deze SC is niet relevant met wie hier het eerste was, doch moet ik onwaarheden de wereld uit helpen, blauwe tet.![]()
gekomen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet waarom je hahaha zei, klaar.
inb4 hahaha vieze kansloze fappersIf not now, then when.![]()
Urenlang gekomenquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
gekomen?
inb4 hahaha vieze kansloze fappersThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
tisjeboi etha in duh housequote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Lol wtf Reading-Man U al 3-4 bij rust
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Had 3-5 moeten zijn, schot van RVP werd achter de lijn gekeerd maar werd niet gerekend.quote:Deathlift or Die.![]()
eem kiekequote:Op zaterdag 1 december 2012 19:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Had 3-5 moeten zijn, schot van RVP werd achter de lijn gekeerd maar werd niet gerekend.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
ah zie het, maar hij had de bal gewoon in het netje moeten schieten mimangquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Had 3-5 moeten zijn, schot van RVP werd achter de lijn gekeerd maar werd niet gerekend.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Lol RVP mist me daar een kans
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik vergeet altijd dat er al automatisch tags bij worden gezet bij het kopiërenquote:Op zondag 2 december 2012 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wow voor je ninja edit faalde wel hard
Jawel, je keek.![]()
ga jankequote:Op zondag 2 december 2012 11:54 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik word echt een beetje depressief van dit weer, het is zo donker
[ afbeelding ]Deathlift or Die.![]()
quote:
quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
plebsquote:Op zondag 2 december 2012 12:36 schreef RickoKun het volgende:
Moet achter de band zittenkk saaiste functie
Deathlift or Die.![]()
![]()
Zo voel ik me altijd in Fernandes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 12:51 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahaha DriesjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 13:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Shit, heb ik dan met 2 katten dubbele kans daarop?een dubbel vergrote kans in ieder geval. Geef niet op Vas, je bent jong en hebt nog veel om voor te leven!
![]()
[ afbeelding ]
De rechter neem ik maar aan? Die is de lekkerste van hun allemaal, droge wasbordjes...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter een gezond subtiel laagje overheen
kensergeiltjes.
Bay of Plenty![]()
Als topsporter mag dat echt niet hoor.quote:Op zondag 2 december 2012 13:58 schreef oLexie het volgende:
[..]
De rechter neem ik maar aan? Die is de lekkerste van hun allemaal, droge wasbordjes...beter een gezond subtiel laagje overheen
kensergeiltjes.
Deathlift or Die.![]()
Jawel man. Waarom zou het niet mogen? Het gaat om je prestaties en ik zeg 20/10.quote:Op zondag 2 december 2012 13:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als topsporter mag dat echt niet hoor.
Haat als mijn vent droog getraind is, ik FEED hem als een malle dan.
Bay of Plenty![]()
Amen zuster.quote:Op zondag 2 december 2012 14:00 schreef oLexie het volgende:
[..]
Jawel man. Waarom zou het niet mogen? Het gaat om je prestaties en ik zeg 20/10.
Haat als mijn vent droog getraind is, ik FEED hem als een malle dan.![]()
![]()
Ronaldo is het met je eensquote:Op zondag 2 december 2012 13:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als topsporter mag dat echt niet hoor.
Jawel, je keek.![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 14:19 schreef jna het volgende:
[..]
Ronaldo is het met je eens
[ afbeelding ]![]()
![]()
These niggas won't hold me back, these niggas won't hold me back, these niggas won't hold me backquote:
Goede kahba's, heb de muziek wel gemute though. Kon ook wel wat schaarser gekleed
.
![]()
[ afbeelding ]
Die mogen me allemaal wel geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
quote:quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:22 schreef Chai het volgende:
Tli had op zo'n filmpje van mij gereageerd: 'Maarten, kom maar naar mij toe. Ik zal me nooit zo gek en raar gedragen. '
Bleek net dat een vriendin van mij dat echt hartstikke letterlijk had genomen, 'Wat een raar wijf, wat denkt ze wel niet?!'![]()
Hahaquote:Dat deden mensen ook met die reactie van jou of ik anorexia had
All good things are wild and free.![]()
'Wat een raar wijf zeg, die Blowie!'quote:Op zondag 2 december 2012 20:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
HahaDat deden mensen ook met die reactie van jou of ik anorexia had
![]()
Link van het filmpje tsjaiI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
ah zie utquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
heb jij JB niet op fb?quote:quote:Op zondag 2 december 2012 20:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben jij soms het broertje van Chai?quote:Op zondag 2 december 2012 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen de fokkers die ik irl gemeet heb
Mijn moeder zei letterlijk dit "nou ja zeg spoort die wel? Gek wijf"quote:All good things are wild and free.![]()
Kijk eens in de chat troelaquote:Op zondag 2 december 2012 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen de fokkers die ik irl gemeet heb![]()
nou nou wat durf je hier niet te zeggenquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
filmpjes die gridlok van ons heeft gemaaktquote:Op zondag 2 december 2012 20:15 schreef ThaTim het volgende:
[..]
nou nou wat durf je hier niet te zeggen![]()
![]()
ehhhquote:Op zondag 2 december 2012 20:15 schreef Chai het volgende:
[..]
filmpjes die gridlok van ons heeft gemaaktI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Maar waar reageerde ik dat ook alweer op dan?quote:Op zondag 2 december 2012 20:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn moeder zei letterlijk dit "nou ja zeg spoort die wel? Gek wijf"![]()
![]()
FB van Tim gevondenquote:Op zondag 2 december 2012 20:15 schreef ThaTim het volgende:
[..]
nou nou wat durf je hier niet te zeggen![]()
![]()
mijn subtiele likes nooit begrepen dan?quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
nu ik het filmpje zo kijk, leuke ass tsjaiI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Welke subtiele likes?quote:Op zondag 2 december 2012 20:17 schreef ThaTim het volgende:
[..]
mijn subtiele likes nooit begrepen dan?Ik weet van niks
![]()
Had je nog nooit gezien op andere foto's? Zoals deze?quote:Op zondag 2 december 2012 20:18 schreef ThaTim het volgende:
nu ik het filmpje zo kijk, leuke ass tsjaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 20:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Had je nog nooit gezien op andere foto's? Zoals deze?ja maar nooit bouncend zoals op het filmpjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 20:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Had je nog nooit gezien op andere foto's? Zoals deze?Stom blokje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
Lekker stootkussen wel.quote:Op zondag 2 december 2012 20:21 schreef ThaTim het volgende:
[..]
ja maar nooit bouncend zoals op het filmpje![]()
Het is "dWc" bitch.quote:Op zondag 2 december 2012 20:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
hoodrat DwC is weer vrij
[ afbeelding ]![]()
Guess who's back! Back again!quote:Op zondag 2 december 2012 20:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
hoodrat DwC is weer vrij
[ afbeelding ]
Even brak die gif mijn blindelinge vertrouwen in de swaque van Obama.
quote:![]()
![]()
waarschijnlijk KLB-SC FB chatquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
jammer niemand daarquote:Op zondag 2 december 2012 21:10 schreef oLexie het volgende:
http://tinychat.com/FSCTheReunion
Boeiend Vas, jong en onbezonnen. yolotochI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 10:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De verloren australische broer van rickoik moest glimlachen
![]()
boh ricko is dit soms chopin?quote:Op maandag 3 december 2012 10:48 schreef RickoKun het volgende:
Hier leuk liejde voor alle nigga's and kaukasiërsI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
fietsje kapoet dus 1e uur college maar missenI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
LOL HOE WIST JE DAT xD xDquote:quote:Op maandag 3 december 2012 11:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe ik nog wel zo hard mijn best en jij moet alleen glimlachen![]()
![]()
Dat is al een ideaal iets in deze skere tijden
![]()
weet niet mimangquote:
Gelukkig blijft het alleen een beetje op de auto's liggen en verder nietquote:Op maandag 3 december 2012 11:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sneeuw. Maar ben vrij
. Wel gevraagd om te werken
. Maar geen zin
.
![]()
![]()
In m'n tuin blijft het wel zitten, op het balkon niet. Da's wel een goed tekenquote:Op maandag 3 december 2012 11:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gelukkig blijft het alleen een beetje op de auto's liggen en verder niet.
![]()
Precies hetzelfde hier. Word altijd een beetje depressief van de aanblik van Amsterdam met sneeuw.quote:Op maandag 3 december 2012 11:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In m'n tuin blijft het wel zitten, op het balkon niet. Da's wel een goed teken.
Modder.![]()
Werkt niet?quote:Op maandag 3 december 2012 14:55 schreef RickoKun het volgende:
http://www.facebook.com/photo.php?v=565494570134096
Etha en JB hun relatie ditIf not now, then when.![]()
Hardop gelachenquote:Op maandag 3 december 2012 14:55 schreef RickoKun het volgende:
Etha en JB hun relatie dit![]()
![]()
Oh op mobile deed die het niet. Wel typisch dat vrouwen vaak de grapjes uithalen die het meeste pijn doen en de mannen leuke grapjes uithalen. Hetzelfde zie je bij dat YouTube channel PrankvsPrank.
http://www.youtube.com/user/prankvsprankIf not now, then when.![]()
lolquote:Op maandag 3 december 2012 14:55 schreef RickoKun het volgende:
Etha en JB hun relatie dit
Die 2 moeten echt frequenter gaan uploadenquote:Op maandag 3 december 2012 16:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oh op mobile deed die het niet. Wel typisch dat vrouwen vaak de grapjes uithalen die het meeste pijn doen en de mannen leuke grapjes uithalen. Hetzelfde zie je bij dat YouTube channel PrankvsPrank.
http://www.youtube.com/user/prankvsprank.
![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 17:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die 2 moeten echt frequenter gaan uploaden.
Neem hier een voorbeeld aan dames.quote:she is a nice girl,she always clean all the mess after prank with smile in her faceIf not now, then when.![]()
Zou je d'r geven? Vind haar eigenlijk best wel lelijk ofzo. En dat hoofd doet me denken aan een zeepaard.
![]()
Jawel, maar het is geen relatie materiaal. Hoofd is raar inderdaad en je wilt haar gewoon stompen vanwege die stem, heel irritant. Het frustreert je gewoon, net zoals die stemmetjes die doven vaak hebben.quote:Op maandag 3 december 2012 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zou je d'r geven? Vind haar eigenlijk best wel lelijk ofzo. En dat hoofd doet me denken aan een zeepaard.
leven jullie nog menschjesI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Damn die laatstequote:Op maandag 3 december 2012 18:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gaarne uw commentaar in drievoud ingebonden en ondertekend naar het volgende postbusadres.ghettogirlnextdoor
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
tegen wie moeten ze?quote:
hehe nice, alleen jammer dat RVP er niet meer speelt danquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ben niet echt een grote RVP fan, maar wel jammer inderdaad dat er geen grote spelers meer bij Arsenal zitten. Bij west Bromwich ook niet trouwensquote:Op maandag 3 december 2012 21:48 schreef ThaTim het volgende:
[..]
hehe nice, alleen jammer dat RVP er niet meer speelt dan
Jawel, je keek.![]()
ben ook eens in emirates stadion geweest, is wel erg mooi stadion btwquote:Op maandag 3 december 2012 22:32 schreef jna het volgende:
[..]
Ben niet echt een grote RVP fan, maar wel jammer inderdaad dat er geen grote spelers meer bij Arsenal zitten. Bij west Bromwich ook niet trouwensI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik ga voor de eerste van DWC zijn chickpicflick.
Die derde ziet er iets te vruchtbaar uit voor deze coñomipangpang![]()
doet me denken aanquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:24 schreef jna het volgende:
Deze nieuwe fysio van ac Milan:
[ afbeelding ]
Mi gado, ik zou alleen nog maar geblesseerd zijn.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:24 schreef jna het volgende:
Deze nieuwe fysio van ac Milan:
[ afbeelding ]
Mi gado, ik zou alleen nog maar geblesseerd zijn.quote:full stops and exclamation marks![]()
quote:Zo heerlijk droog idd, en wat jij ook al zei:
Die fucking eieren
![]()
Yuri wanneer doe jij weer een video? Je vorigequote:.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Yuri wanneer doe jij weer een video? Je vorige.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit wel srs aan te denken om in de zomer een YT channel te beginnen.If not now, then when.![]()
Waarover?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zit wel srs aan te denken om in de zomer een YT channel te beginnen.![]()
Ik denk BB gerelateerd. EN of NL. NL is er nog aardig wat mogelijk maar de doelgroep is relatief klein. Misschien ook wel over iets anders. Het lijkt mij wel erg tof!quote:
Het leukste lijkt mij om het met nog iemand te doen net zoals http://www.youtube.com/user/twinmuscleworkout/videos?view=0 of http://www.youtube.com/user/PhysiquesOfGreatness/videos?view=0If not now, then when.![]()
Dat is wel een leuk idee van je. Misschien dat ik mijn vriend er tegen die tijd even naar laat kijken. Tevens zou ik Engels doen. Ik kan je misschien ook wel laten promoten als je voor Nederlands gaat, ken wel wat mensen die voor Youtube NL werken.Bay of Plenty![]()
Wat doen die zoal eigenlijk?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:29 schreef oLexie het volgende:
ken wel wat mensen die voor Youtube NL werken.![]()
Wat is deze hossel?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:29 schreef oLexie het volgende:
Dat is wel een leuk idee van je. Misschien dat ik mijn vriend er tegen die tijd even naar laat kijken. Tevens zou ik Engels doen. Ik kan je misschien ook wel laten promoten als je voor Nederlands gaat, ken wel wat mensen die voor Youtube NL werken.If not now, then when.![]()
snake spelenquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat doen die zoal eigenlijk?![]()
nice goal Real zegI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
15 mei 2013. Finale europa league in de arena. Madrid pakken we wel in de supercup volgend jaar.quote:Jawel, je keek.![]()
Ga fietsen gek ik gun enkel.quote:Domme filmpjes makenquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat doen die zoal eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bay of Plenty![]()
Zelfde hier Lexbleh, een groot depressie verzamelpunt.. sterkte
De collega die tegenover mij zit wil de kamer het liefste stil, geen muziek, koud, zegt bijna niks, en als de zon gaat schijnen doet ze de gordijndingen meteen dicht
Ik heb alles exact het tegenovergesteldevan mij mag het gezellig zijn beetje rumoerig, warm, wat muziek, dan werk ik het fijnst
![]()
Ja, ben altijd ontzettend moe als ik langs of op een begraafplaats ga. Maarja, even slikken. :pquote:Op woensdag 5 december 2012 10:23 schreef Maisnon het volgende:
Zelfde hier Lexbleh, een groot depressie verzamelpunt.. sterkte
De collega die tegenover mij zit wil de kamer het liefste stil, geen muziek, koud, zegt bijna niks, en als de zon gaat schijnen doet ze de gordijndingen meteen dicht
Ik heb alles exact het tegenovergesteldevan mij mag het gezellig zijn beetje rumoerig, warm, wat muziek, dan werk ik het fijnst
Wat een saaie collega, haat als je zulke mensen op je werk hebt zeg.![]()
Bay of Plenty![]()
Dat die kok zich leent voor zoiets, onbegrijpelijkquote:.
quote:Op woensdag 5 december 2012 10:18 schreef oLexie het volgende:
Domme filmpjes maken
Ah, gewoon YouTube partner dus. Ik dacht echt werken voor Youtube à la Illuminati enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
![]()
Holy shit.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:26 schreef jna het volgende:
Als er hier ooit brand is wil ik dat deze gasten me komen redden
Omdat peer.![]()
Ik zou haar tandvlees opzuigen en daarna uitspugen in haar vagijn zo heet vind ik haar. Onterechte klacht.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moest hieraan denken![]()
Deed me eerder denken aan een varkentjequote:Op woensdag 5 december 2012 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moest hieraan denken. Eentje die ik wel even zou wassen
.
Haha, fucking vetquote:Op woensdag 5 december 2012 16:26 schreef jna het volgende:
Als er hier ooit brand is wil ik dat deze gasten me komen redden![]()
.
![]()
quote:Gretchen Molannen uit Florida heeft afgelopen weekend zelfmoord gepleegd. De 39-jarige vrouw uit Spring Hill kon er niet mee leven dat ze al meer dan vijftien jaar ongecontroleerd vaak klaarkwam.
Molannen leed aan persistent genital arousal disorder (PGAD). Dit zeldzame syndroom gaat gepaard met een continue seksuele opwinding. Leuk voor een tijdje, maar na een aantal jaren begint het knap ongemakkelijk te worden.
Patiënten zijn voortduren lichamelijk geil, niet geestelijk. De enige oplosing biedt masturbatie. En dat dan vele uren achtereen. De vrouw in dit verhaal is zelfs eens vijftig keer achter elkaar klaargekomen.
Molannen leed enorm onder haar ziekte. Hoewel ze niet in staat was om te werken, werd ze tweemaal afgewezen voor een WAO-uitkering. Wel had ze een vriend, met wie ze slechts viermaal per jaar seks had.
Door haar aandoening raakte ze in een diepe depressie. Dit weekend kon ze er niet meer tegen en maakte ze zichzelf van kant. Haar lichaam is zaterdagavond gevonden.
Botergeile vrouw pleegt zelfmoord
Ben ik RickoKun-pervers als ik me bedacht hoe ze haar aantroffen, reeds overleden maar nog schokkend en wel?![]()
![]()
Ik ging vannacht in bed helemaal stuk toen ik deze lasquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:30 schreef 1parterretrap1 het volgende:
[..]
Mensen bij de voedselbank krijgen eigenlijk elke week een kerstpakket..
![]()
Ze lijkt op die psychiater uit de Sopranos. Zo'n geile vrouw he.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben ik RickoKun-pervers als ik me bedacht hoe ze haar aantroffen, reeds overleden maar nog schokkend en wel?
Ze deed me eerder enken aan Sarah Palin op één of andere manierquote:Op woensdag 5 december 2012 19:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ze lijkt op die psychiater uit de Sopranos. Zo'n geile vrouw he..
![]()
Ahja, inderdaad.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze deed me eerder enken aan Sarah Palin op één of andere manier.
Rimpels en een nepgebit ja.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Weet niet wat, maar ze heeft echt iets.
https://www.google.nl/sea(...)G_UN6GBsqs0QW744D4BQ![]()
Zeg, koning der falende afbeeldingen, chimeid voor je:
Doet me denken aan Jumi, never forget.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 01:07 schreef krioro het volgende:
Doet me denken aan Jumi, never forget.
Ricko pls die meid heeft een hele nep facebook aangemaakt met allemaal nepvrienden zodat die op dat nepaccount van haar konden reageren en shit.quote:Op donderdag 6 december 2012 06:49 schreef RickoKun het volgende:
Wat is omhoog daarmee, dat heb ik gemistdat jumi gebeuren
She broke mah hart.![]()
![]()
Was het wel een she dan ?quote:Op donderdag 6 december 2012 08:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ricko pls die meid heeft een hele nep facebook aangemaakt met allemaal nepvrienden zodat die op dat nepaccount van haar konden reageren en shit.
She broke mah hart.![]()
![]()
weten we niet ricko, dat weten we nietI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Stomme Jum. Een schrale troost is wel dat de echte Kimberly stukken minder classy scheen te zijn dan onze. Kijk alleen dat berichtje van die moeder in haar FoBo al.
Desondanks fucking lekker.Bay of Plenty![]()
Lexie bestaat alquote:Op donderdag 6 december 2012 14:24 schreef Panzermaus het volgende:
Phannyvayjay waarom die o in je naam dan.en aLexie staat zo stom.
Bay of Plenty![]()
Met xxLexie had je mij wel warm gekregen hoor.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:27 schreef oLexie het volgende:
[..]
Lexie bestaat alen aLexie staat zo stom.
![]()
Of Lexie_master_of_darkness666.
![]()
of dysLexie
xxLexie doet me denken aan de msn van 14 jarigen.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Met xxLexie had je mij wel warm gekregen hoor.![]()
Of Lexie_master_of_darkness666.
Bay of Plenty![]()
Daarom juist.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:34 schreef oLexie het volgende:
[..]
xxLexie doet me denken aan de msn van 14 jarigen.![]()
* Panzermaus stuurt Varkentje-wink![]()
welke andere gastquote:Op donderdag 6 december 2012 14:34 schreef oLexie het volgende:
[..]
Nee dan krijgt die andere gast een ego-boost. Ik gun dat niet.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
oh ja is zo volgens mijquote:Op donderdag 6 december 2012 14:38 schreef oLexie het volgende:
[..]
Is toch zo'n iemand die Lysdexie heet.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Of het was een ongelofelijke homo beetje zoals jij dus die alles wist over fashion en nagellak en wat er bij de zara en h&m hingquote:![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 14:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of het was een ongelofelijke homo beetje zoals jij dus die alles wist over fashion en nagellak en wat er bij de zara en h&m hing![]()
![]()
zo jammer dit hé, zo jammer
![]()
johquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
![]()
Druk leventje G.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waarom is het zo fuarking rustig hier?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Ik ook !quote:Op woensdag 5 december 2012 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moest hieraan denken![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: