quote:
Thanks!quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:02 schreef Alejandro1989 het volgende:
[..]
Jij ook nog gefeliciteerd. Goed gedaan
Dank je! Ja, echt goed!quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:04 schreef VonBallusseck het volgende:
Bedankt n0rah! Jij ook natuurlijk, een prachtig resultaat. Voor zover ik heb meegekregen hebben alle andere EUR'luitjes hier het tentamen ook gehaald?
fraaie foto noor!quote:
Smelt je boterkrul ervan?quote:
Ik ben 1 grote boterplas heet genoeg om patatjes in te bakken!quote:
Groene thee is vrij smerigquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:49 schreef Boterbartje het volgende:
Lekker ik hou van holland met beige wandelsokken, een kort zwart sportbroekje, een groen t-shirt met een koe erop en een grijze trui... groene thee erbij en genieten
Nespresso en Dolce Gusto hier. De Nespresso was goedkoper dan een bonen-apparaat en dat telde mee voor mij. De koffie is m.i. zeer acceptabel.quote:Op zondag 2 december 2012 00:25 schreef DanielBackward het volgende:
Voor de ervaren koffiedrinkers hier, wat heeft jullie voorkeur een bonen of een Nespresso-machine? (of nog iets anders?)
Maar betaal je uiteindelijk niet meer? Ik weet niet hoeveel koffie je uit een zak bonen haalt, maar Nespresso is +/- 0,35 per kopjequote:Op zondag 2 december 2012 01:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nespresso en Dolce Gusto hier. De Nespresso was goedkoper dan een bonen-apparaat en dat telde mee voor mij. De koffie is m.i. zeer acceptabel.
Machine met verse bonen heeft bij mij veruit de voorkeur boven Nespresso. M'n vriendin heeft zo'n ding van Nespresso en ik vind het niet heel veel meer dan veredelde Senso.quote:Op zondag 2 december 2012 00:25 schreef DanielBackward het volgende:
Voor de ervaren koffiedrinkers hier, wat heeft jullie voorkeur een bonen of een Nespresso-machine? (of nog iets anders?)
Goedemorgenquote:Op zondag 2 december 2012 10:22 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Maar betaal je uiteindelijk niet meer? Ik weet niet hoeveel koffie je uit een zak bonen haalt, maar Nespresso is +/- 0,35 per kopje
Is ook lekker hoor!quote:Op zondag 2 december 2012 11:07 schreef Valid het volgende:
Over koffie gesproken, ik ga maar eens koffie zetten. Ik doe het zelf voorlopig helaas nog met snelfiltermaling.
Vergeleken met Senseo is het absoluut prima. Nog lekkerder: koffie opschenken met grove maling op vakantie!quote:Op zondag 2 december 2012 11:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Is ook lekker hoor!
Ik drink m'n koffie bij DE cafe of starbucks, of gewoon snelfiltermaling
Potverdomme nou. Dat is zeker lekker !quote:Op zondag 2 december 2012 11:59 schreef Valid het volgende:
[..]
Vergeleken met Senseo is het absoluut prima. Nog lekkerder: koffie opschenken met grove maling op vakantie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |