quote:
Thanks!quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:02 schreef Alejandro1989 het volgende:
[..]
Jij ook nog gefeliciteerd. Goed gedaan
Dank je! Ja, echt goed!quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:04 schreef VonBallusseck het volgende:
Bedankt n0rah! Jij ook natuurlijk, een prachtig resultaat. Voor zover ik heb meegekregen hebben alle andere EUR'luitjes hier het tentamen ook gehaald?
fraaie foto noor!quote:
Smelt je boterkrul ervan?quote:
Ik ben 1 grote boterplas heet genoeg om patatjes in te bakken!quote:
Groene thee is vrij smerigquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:49 schreef Boterbartje het volgende:
Lekker ik hou van holland met beige wandelsokken, een kort zwart sportbroekje, een groen t-shirt met een koe erop en een grijze trui... groene thee erbij en genieten
Nespresso en Dolce Gusto hier. De Nespresso was goedkoper dan een bonen-apparaat en dat telde mee voor mij. De koffie is m.i. zeer acceptabel.quote:Op zondag 2 december 2012 00:25 schreef DanielBackward het volgende:
Voor de ervaren koffiedrinkers hier, wat heeft jullie voorkeur een bonen of een Nespresso-machine? (of nog iets anders?)
Maar betaal je uiteindelijk niet meer? Ik weet niet hoeveel koffie je uit een zak bonen haalt, maar Nespresso is +/- 0,35 per kopjequote:Op zondag 2 december 2012 01:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nespresso en Dolce Gusto hier. De Nespresso was goedkoper dan een bonen-apparaat en dat telde mee voor mij. De koffie is m.i. zeer acceptabel.
Machine met verse bonen heeft bij mij veruit de voorkeur boven Nespresso. M'n vriendin heeft zo'n ding van Nespresso en ik vind het niet heel veel meer dan veredelde Senso.quote:Op zondag 2 december 2012 00:25 schreef DanielBackward het volgende:
Voor de ervaren koffiedrinkers hier, wat heeft jullie voorkeur een bonen of een Nespresso-machine? (of nog iets anders?)
Goedemorgenquote:Op zondag 2 december 2012 10:22 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Maar betaal je uiteindelijk niet meer? Ik weet niet hoeveel koffie je uit een zak bonen haalt, maar Nespresso is +/- 0,35 per kopje
Is ook lekker hoor!quote:Op zondag 2 december 2012 11:07 schreef Valid het volgende:
Over koffie gesproken, ik ga maar eens koffie zetten. Ik doe het zelf voorlopig helaas nog met snelfiltermaling.
Vergeleken met Senseo is het absoluut prima. Nog lekkerder: koffie opschenken met grove maling op vakantie!quote:Op zondag 2 december 2012 11:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Is ook lekker hoor!
Ik drink m'n koffie bij DE cafe of starbucks, of gewoon snelfiltermaling
Potverdomme nou. Dat is zeker lekker !quote:Op zondag 2 december 2012 11:59 schreef Valid het volgende:
[..]
Vergeleken met Senseo is het absoluut prima. Nog lekkerder: koffie opschenken met grove maling op vakantie!
Ik eet gewoon snelfiltermaling. Beat that!quote:Op zondag 2 december 2012 12:33 schreef Ryon het volgende:
Echt kerels hakken gewoon Perla snelfiltermaling koffie geheel zwart naar binnen. Niet in van die laffe senseo kopjes maar gewoon in mokken.
Ik eet gewoon langzaam filtermaling, extra veel smaak. Beat thát!quote:Op zondag 2 december 2012 12:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik eet gewoon snelfiltermaling. Beat that!
Eten? Voor de echte cafeïne kick snuif ik elke ochtend even een lijntje pure en onversneden perla koffie. Dat houd je wel op de been.quote:Op zondag 2 december 2012 12:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik eet gewoon snelfiltermaling. Beat that!
Geen coke snuivenquote:Op zondag 2 december 2012 12:38 schreef Ryon het volgende:
[..]
Eten? Voor de echte cafeïne kick snuif ik elke ochtend even een lijntje pure en onversneden perla koffie. Dat houd je wel op de been.
La Perla is niet zo vind ikquote:Op zondag 2 december 2012 12:33 schreef Ryon het volgende:
Echt kerels hakken gewoon Perla snelfiltermaling koffie geheel zwart naar binnen. Niet in van die laffe senseo kopjes maar gewoon in mokken.
DE aroma rood, gewoon koffie klaarquote:Op zondag 2 december 2012 14:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
La Perla is niet zo vind ikAlleen de AH Excellent Espresso bonen en AH Excellent landen-koffiebonen zijn lekker van AH vind ik.
Nee die is ook niet zo geweldig lekker vind ik. Goeie koffie is belangrijk. Niet gewoon koffie is koffie, klaar.quote:Op zondag 2 december 2012 14:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
DE aroma rood, gewoon koffie klaar
http://www.dumpert.nl/med(...)ote_koffie_test.htmlquote:Op zondag 2 december 2012 14:25 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee die is ook niet zo geweldig lekker vind ik. Goeie koffie is belangrijk. Niet gewoon koffie is koffie, klaar.
Who cares ik neem gewoon altijd duurdere en naar mijn mening lekkere koffie. Als jij dat moeilijk doen vindt doe jij het gewoon niet. En bier proef je ook wel degelijk gewoon verschil.quote:Op zondag 2 december 2012 14:37 schreef Giku het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ote_koffie_test.html
Zelfde gaat op voor bier en zoveel dingen. Zo vinden veel mensen de chocoladerepen van Aldi lekkerder dan die van Cote d´Or. Niet zo moeilijk doen als je het toch niet proeft, en dan bedoel ik blinde koffie test, niet omdat je van binnen moet denken dat Heineken beter smaakt dan Amstel etc etc
Maar misschien wel once in a lifetime oppurtunity.quote:Op zondag 2 december 2012 14:41 schreef Boterbartje het volgende:
ik baal nog steeds dat ik niet zo'n kop koffie heb gehaald bij die eerste foto.. maar hey; was aan het backpacken en 33 euro voor een kop koffie is wel veel
Nah niet echt; gewoon terug naar shanghai; zat gewoon naast de starbucks in french concessionquote:Op zondag 2 december 2012 14:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar misschien wel once in a lifetime oppurtunity.
Ja toch; er wordt wereldwijd maar 200kg PER JAAR van geproduceerdquote:Op zondag 2 december 2012 14:49 schreef eriksd het volgende:
Sommige mensen
33 euro voor een kop koffie: are you insane?!
Ja oke het kan wel maar niet zo dat je het 'even doet'. Dat bedoel ik.quote:Op zondag 2 december 2012 14:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nah niet echt; gewoon terug naar shanghai; zat gewoon naast de starbucks in french concession
Carpe diem.quote:Op zondag 2 december 2012 14:49 schreef eriksd het volgende:
Sommige mensen
33 euro voor een kop koffie: are you insane?!
Hmm je moet alles proberen nietwaar?quote:
Je moet het natuurlijk zelf wetenquote:Op zondag 2 december 2012 14:39 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Who cares ik neem gewoon altijd duurdere en naar mijn mening lekkere koffie. Als jij dat moeilijk doen vindt doe jij het gewoon niet. En bier proef je ook wel degelijk gewoon verschil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |