Super joh! Nog gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:15 schreef VonBallusseck het volgende:
Bedankt iedereen voor de felicitaties. Ik ben nog steeds in de wolken.![]()
Jij ook nog gefeliciteerd. Goed gedaanquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:00 schreef N0rah het volgende:
[..]
Super joh! Nog gefeliciteerd.
Ik ben ook echt ongelooflijk blij. Kon het haast niet geloven toen ik het zag, maar 6 mensen hebben hoger dan ik.
Ben benieuwd hoe de andere blokken zullen gaan.
De reguliere posters hebben hem iig allemaal gehaald. Volgend blok ga ik helemaal voor de 8, wil aan het einde van het jaar 7+ staan gemiddeld.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:04 schreef VonBallusseck het volgende:
Bedankt n0rah! Jij ook natuurlijk, een prachtig resultaat. Voor zover ik heb meegekregen hebben alle andere EUR'luitjes hier het tentamen ook gehaald?
quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:34 schreef Actaeon het volgende:
Wat een ingewikkelde inhoudelijke posts allemaal.Ik begin wel vanaf hier.
Op zich ook wel eens fijn wat inhoudelijke posts te hebben natuurlijkquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:34 schreef Actaeon het volgende:
Wat een ingewikkelde inhoudelijke posts allemaal.Ik begin wel vanaf hier.
Haha, dankjewel! Mijne kan uiteraard niet beter. Vanavond maar eens e.e.a. vieren. Ik zal ook een biertje op jullie drinken, a.k.a. dat wordt een zatte avond vanavond.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:40 schreef Actaeon het volgende:
Nog gefeliciteerd met je hoge cijfer trouwens!!
Hmm het is weekend inderdaad. En staatsrechtelijke inhoudelijke posts gaan mijn petje toch te bovenquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Op zich ook wel eens fijn wat inhoudelijke posts te hebben natuurlijk
Aan de andere kant, het is wel weekend
Ah leuk...have fun alvastquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:44 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Haha, dankjewel! Mijne kan uiteraard niet beter. Vanavond maar eens e.e.a. vieren. Ik zal ook een biertje op jullie drinken, a.k.a. dat wordt een zatte avond vanavond.
Wel prima hoor. Net even de auto gewassen zoals dat zo burgerlijk hoort in het weekend. Alleen regent het nu weerquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hmm het is weekend inderdaad. En staatsrechtelijke inhoudelijke posts gaan mijn petje toch te boven![]()
Hoe is jouw weekend?
Heb ik ook tè lang niet gedaan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wel prima hoor. Net even de auto gewassen zoals dat zo burgerlijk hoort in het weekend. Alleen regent het nu weerMaar het was wel hard nodig, dus ach.
Wasstraat, kon ik gelijk even stofzuigen wat ook niet een overbodige luxe wasquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Heb ik ook tè lang niet gedaan.Met de hand of wasstraat?
Haha dat moet ik ook doen nogquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wasstraat, kon ik gelijk even stofzuigen wat ook niet een overbodige luxe was
ANAC inderdaad, zit hier vlakbijquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:51 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Haha dat moet ik ook doen nogje brengt me allemaal op goeie ideeën. Maar het regent hier ook
![]()
Zo'n mooie ANAC wasstraat? Zo'n moderne grote.
Ohja hier ook. Net helemaal vernieuwd wel mooi ding.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
ANAC inderdaad, zit hier vlakbij
Haha nicequote:Op zaterdag 1 december 2012 15:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nu naar belangrijkere zaken, mijn jeugd herleven met Baldur's Gate Enhanced
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |