Minister Presidenttaal is ook aan het veranderen. "Ik wil daar niet lullig over doen"quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:38 schreef borisz het volgende:
Kijkende naar Gesprek met de MP. Wat er ook gebeurd. Rutte is voor 95% zeker bezig aan zijn laatste kabinet.
Tot het toevallig ooit weer eens een jaar meezit, dan is het beeld weer compleet anders.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:38 schreef borisz het volgende:
Kijkende naar Gesprek met de MP. Wat er ook gebeurd. Rutte is voor 95% zeker bezig aan zijn laatste kabinet.
*geeft Piet een grote marsepeinen aardappel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Omdat het morgen weer December is
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
*geeft Piet een grote marsepeinen aardappel.*
Eh.. hetzelfde.. Veel pijn maar dat is onder controle met heftige pijnstillers.quote:
Z'n gangetje.quote:
Hoelang geleden is zij overleden krak?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:34 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind het heel moeilijk, maar ik moet het opruimen, ik kan niet alles bewaren.
Bahquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:30 schreef krakkemieke het volgende:
Eh.. hetzelfde.. Veel pijn maar dat is onder controle met heftige pijnstillers.
Leuk Borisz!quote:
Waar gaat de reis heen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Leuk Borisz!
Zit aan de verse jus op Schiphol achter de douane. Tot dinsdagavond! Byyeee
quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:25 schreef Sunnythesun het volgende:
je zult weten met een Engelsman samen te wonen!!
Ik zou zelf wel uit protest sintjes en pietjes er bij in hangen geloof ik![]()
![]()
Prima planquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:25 schreef Sunnythesun het volgende:
je zult weten met een Engelsman samen te wonen!!
Ik zou zelf wel uit protest sintjes en pietjes er bij in hangen geloof ik![]()
![]()
Isa heeft fb?quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:34 schreef freecell het volgende:
Het is wel een mooie boom aan fb te zien
Sinds november ? !quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:20 schreef Isabeau het volgende:
Geen idee, AnneX!
Ik heb een kerstboom. Opgetuigd en al. Ross heeft er 4 uur over gedaan om elk lampje en elk balletje perfect op te hangen. Het uitzoeken van de boom duurde overigens ook bijna een uur, want ook die moest perfect zijn. Maar ik heb dus een kerstboom sinds november.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |